Ja maar ik heb geen bakfietsquote:Op zondag 13 december 2009 20:01 schreef TeleluvR het volgende:
Fietsen met een koffer gaat anders prima...
Ik ga het niet proberen. Ik op een fiets zonder koffer is al niet vertrouwd.quote:Op zondag 13 december 2009 20:01 schreef TeleluvR het volgende:
Fietsen met een koffer gaat anders prima...
Welkequote:Op zondag 13 december 2009 18:27 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo weer ff goeie drumcomputer ginstalleerd, lekker meejammen en rammen met een goeie beat
Addictive drums, ik vind EZdrummer zo ruk hequote:
http://soundclick.com/share?songid=8474262quote:Op zondag 13 december 2009 20:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Addictive drums, ik vind EZdrummer zo ruk heik snap eht niet hoe mensen daar fatosenljik geluid uit krijgen ik kan er echt niks uithalen
Heb je de demo of de full version?quote:Op zondag 13 december 2009 20:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Addictive drums, ik vind EZdrummer zo ruk heik snap eht niet hoe mensen daar fatosenljik geluid uit krijgen ik kan er echt niks uithalen
Gewoon een volle versie maar je kan er niks aan equalizeren enz effecten erop het is heeeel beperkt qua opties, of zie ik wat over het hoofd ?quote:Op zondag 13 december 2009 21:16 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Heb je de demo of de full version?
en igv demo is dat voldoende of kan je er niet niets mee
Heb met een LP in koffer en mijn V in grote koffer gefietst... niks aan de hand.quote:
Daarom, mietjes hier in het topic...quote:Op zondag 13 december 2009 21:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb met een LP in koffer en mijn V in grote koffer gefietst... niks aan de hand.
Ok laat maar danquote:Op zondag 13 december 2009 21:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Gewoon een volle versie maar je kan er niks aan equalizeren enz effecten erop het is heeeel beperkt qua opties, of zie ik wat over het hoofd ?
Somsquote:Op zondag 13 december 2009 21:30 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Daarom, mietjes hier in het topic...
wel opletten dat de kop niet op de bodem rust!! de kop van een LP is nogal het zwakke punt, en als die de bodem van je koffer raakt, en je koffer valt op, dan is de kans groot dat de klap op de kop komt.quote:Op zondag 13 december 2009 21:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb met een LP in koffer en mijn V in grote koffer gefietst... niks aan de hand.
Maar bij een LP staat de hals ook nog onder een hoek, niet alleen de kop (zoals bij een V).quote:Op zondag 13 december 2009 21:38 schreef TeleluvR het volgende:
Een goede koffer biedt gewoon steun en dan heeft je kop niks te vrezen. Zeker die Gibson koffers, daar zitten gitaren als gegoten in!
Maar ben niet van plan hem te laten vallenquote:Op zondag 13 december 2009 21:37 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
wel opletten dat de kop niet op de bodem rust!! de kop van een LP is nogal het zwakke punt, en als die de bodem van je koffer raakt, en je koffer valt op, dan is de kans groot dat de klap op de kop komt.
Bijna elke gitaar heeft dat man. Afgezien van Strats en Tele's...quote:Op zondag 13 december 2009 21:49 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Maar bij een LP staat de hals ook nog onder een hoek, niet alleen de kop (zoals bij een V).
Nog slimmer, dan heb je helemaal geen last van gebroken headstocksquote:Op zondag 13 december 2009 21:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar ben niet van plan hem te laten vallen
En akoestische gitaren en en en...quote:Op zondag 13 december 2009 21:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Bijna elke gitaar heeft dat man. Afgezien van Strats en Tele's...
Dat ziet er wel bruut uit...quote:Op zondag 13 december 2009 21:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hier heb je gewoon per onderdeel fatsoenlijk alle instellingen
[ afbeelding ]
Uh nee... over LP's en V's in koffersquote:Op zondag 13 december 2009 21:51 schreef wimjongil het volgende:
[..]
En akoestische gitaren en en en...
Maar we hadden het over LP's in V-koffers he.
Die ook, meestalquote:Op zondag 13 december 2009 21:51 schreef wimjongil het volgende:
[..]
En akoestische gitaren en en en...
Maar we hadden het over LP's in V-koffers he.
Ik ga eens een keer leren lezenquote:Op zondag 13 december 2009 21:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Uh nee... over LP's en V's in koffers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |