Arnhem heeft wel een centraal station... voor zover die ongelooflijke bouwput een station genoemd kan worden.. maar hij is er welquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:20 schreef Adelante het volgende:
Arnhem heef niet eens een centraal station, wel parkeermogelijkheid echter
quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:20 schreef Adelante het volgende:
Arnhem heef niet eens een centraal station, wel parkeermogelijkheid echter
dat was de hele grapquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:20 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Arnhem heeft wel een centraal station... voor zover die ongelooflijke bouwput een station genoemd kan worden.. maar hij is er wel
het 'station' is wel goed voor je conditie overigens.. trap op... trap af..... trap op... trap af... en dan ben je er nog nietquote:
Met de auto naar een metrostation rijden en met de metro verder reizen?quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:23 schreef pl4kkie het volgende:
Komt omdat ik ergens in een badkuip woon dat zich een dorp nooit waar nergens een station in de buurt tevinden is en kga niet 2 uur reizen terwijl het met de auto in een half uurtje gedaan kan worden
Ja.. vooral zonder conditie is het een kutstationquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het 'station' is wel goed voor je conditie overigens.. trap op... trap af..... trap op... trap af... en dan ben je er nog nietwant dan is er een perronwijziging
!
quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:26 schreef Overos het volgende:
Kortom: jongen uit het dorp komt een keer in een grote stad, raakt in paniek en vlucht snel naar huis en dan snel op internet posten dat het zo'n rotstad is...
Nou beter als dat ubersaaie Nijmegen. Wat een mongolen zie je daar zeg!quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:26 schreef motorbloempje het volgende:
dat is wel triest, maar dat neemt niet weg dat R'dam echt een kutstad is
En in rotterdam is het geen bouwput wou je zeggen?quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:20 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Arnhem heeft wel een centraal station... voor zover die ongelooflijke bouwput een station genoemd kan worden.. maar hij is er wel
quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:27 schreef Overos het volgende:
[..]
Nou beter als dat ubersaaie Nijmegen. Wat een mongolen zie je daar zeg!
Jawel, maar ik had al gezegd dat Rotterdam een kutstad isquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En in rotterdam is het geen bouwput wou je zeggen?
quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:18 schreef motorbloempje het volgende:
Rotterdamsfeerloze klotestad, sowieso...
quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:27 schreef Overos het volgende:
[..]
Dat zeg je ook alleen maar omdat je altijd moet rennen als jij op bezoek komt... maar de komende 4 jaar niet meer!quote:
rrrrrrrrrrrrrrrotterrrrrrrrrrrrrrrrrr-dam.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:19 schreef Seam het volgende:
De stad vind ik best aardig, het zijn de mensen daar aan wie ik een hekel heb
Baja, hollywoodquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:17 schreef wise het volgende:
Tja Rotterdam. Daar zijn ze nog steeds aan het bouwen sinds de bommen uit de lucht kwamen vallen 55 jaar geleden. Rotterdam is een put. Een gore stinkende put. Komt het niet door de bouwvallen dan wel door de mengelmoes van culturen.
En uitgaan? ja, "leuke" tenten zoals hollywood en de baja-beach club, Dat "volk" wat daar komt haha. Nee daar moet je trots op zijn. En dan heb ik het nog geen eens over het klootjesvolk dat met bloed, moord en brand "hun club" feyenoord verdedigd tegen jan en alleman. Maar ja, das Rotterdam he, bloed en moord gebeurd daar vaker.
Rotterdam komt geen stap vooruit, mede te danken aan hun mentaliteit en denkvermogen die ze achtergelaten hebben tijdens die ene nacht ergens in de jaren 40.
Ha, Rotterdam, hadden de duitsers maar beter hun best gedaan
de komende 4 jaar niet meer?quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:22 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dat zeg je ook alleen maar omdat je altijd moet rennen als jij op bezoek komt... maar de komende 4 jaar niet meer!
Arnhem verdient dat predicaat eerder, met hun voetbalclub die nu al non-existent had moeten zijn.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:27 schreef Overos het volgende:
[..]
Hebben ze in Rotterdam een voetbalclub? Sinds wanneer dan.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Arnhem verdient dat predicaat eerder, met hun voetbalclub die nu al non-existent had moeten zijn.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:18 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Hebben ze in Rotterdam dan wel een voetbalclub? Sinds wanneer dan.
waar staat vitesse op de ranglijst en waar staat nek?quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Arnhem verdient dat predicaat eerder, met hun voetbalclub die nu al non-existent had moeten zijn.
Omdat wij er niet mogen wonen, wat denk je zelf!!!!quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:35 schreef Overos het volgende:
Ik moet altijd zo lachen om die heftige reacties op Rotterdam. Vanwaar die jaloezie?
S-P-A-R-T-A Sparta!quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:18 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Hebben ze in Rotterdam een voetbalclub? Sinds wanneer dan.
Wie vlucht hier nou naar Noord-Afrikaquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Mensen die op Rotterdam haten. Sneue mensen uit boerenpauperdorpjes.
En dan schrikken ze van de diversiteit die deze genoemde supersteden huisvestenquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:35 schreef Biogarde het volgende:
Grote steden![]()
Meeste leute kennen de grote stad alleen van die ene keer op een zaterdag met de trein naar; Amsterdam/Rotterdam/Utrecht.
Hier hebben ze wel 4 Foot Lockersquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En dan schrikken ze van de diversiteit die deze genoemde supersteden huisvesten.
Nekquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
waar staat vitesse op de ranglijst en waar staat nek?
Ik zag een neger! ENG! De randstad is verpest!1quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:38 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hier hebben ze wel 4 Foot LockersAlleen hadden ze m'n maat niet, kut stad
![]()
Ja, Delft en Leiden zijn natuurlijk veel beter.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:07 schreef IBAZ het volgende:
Eindhoven? Heb jij een tumor in je hersenen?
Dan moeten we deze ook even erin mikken:quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:13 schreef Hondenbrokken het volgende:
[..]
Ja, Delft en Leiden zijn natuurlijk veel beter. Alles is beter. Zelfs Johannesburg, en dat zegt wat.
Ga je toch lekker terug naar Mokum, teringneus, jatochnietdanquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:18 schreef motorbloempje het volgende:
Joh, volgend jaar in de Jupiler league heb je geen last meer van die haterijquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:38 schreef larry91 het volgende:
[..]
NekNoem de mooiste club gewoon bij zijn naam ja. Ik ga toch ook niet zoiets kuts zeggen als fietstas ofzoiets achterlijks
![]()
Centje centjequote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:26 schreef kurk_droog het volgende:
Ajax veegt dat hele legioen die stad uit.. Wist niet eens dat z nog leefden daar? Ze blinken namelijk niet uit in acties.. maar dat snap jij allemaal toch niet .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 december 2009 11:26 schreef Happel het volgende:
Jullie zijn nog 15, toch?HahahahahahahahhahahahahahhaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet zeker 68 zijn om zulke verouderde kuthumor te hebben
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
wees er maar trots opquote:Op zondag 13 december 2009 11:38 schreef o.us het volgende:
Rotterdam, mijn stad! Geboren en getogen en trots;![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je moet echt een gat in je kop hebben om dat mooier te vinden dan Rotterdam. Jullie kunnen niet eens een normale metrolijn bouwen zonder dat die oude krotten naar beneden zakken.quote:Op zondag 13 december 2009 11:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
wees er maar trots opWat een kk lelijke stad zeg.
GEEF MIJ MAAR AMSTERDAM
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jullie hebben geeneens oude krotten meerquote:Op zondag 13 december 2009 11:43 schreef o.us het volgende:
[..]
Je moet echt een gat in je kop hebben om dat mooier te vinden dan Rotterdam. Jullie kunnen niet eens een normale metrolijn bouwen zonder dat die oude krotten naar beneden zakken.![]()
Precies, daarom kunnen we alles wel normaal bouwen en met de tijd meegaan.quote:Op zondag 13 december 2009 11:45 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Jullie hebben geeneens oude krotten meer
Normaal bouwenquote:Op zondag 13 december 2009 11:46 schreef o.us het volgende:
[..]
Precies, daarom kunnen we alles wel normaal bouwen en met de tijd meegaan.
kom er wel vaker dan datquote:Op zondag 13 december 2009 11:46 schreef Os__ het volgende:
Ach, ik snap best dat Amsterdam toeristisch een stuk aantrekkelijker is en ik zal ook niet ontkennen dat het op het eerste gezicht ook mooier is. Maar het slaat ook nergens om Rotterdam af te zeiken als je er twee keer bent geweest, Rotterdam heeft ook zijn mooie kant en als je weet waar je zoeken moet heb je er ook hele leuke tenten zitten. Echter, Rotterdam-Zuid heeft wel idiote klapmongolen als inwoners. Daarboven is het allemaal goed te pruimen.
Die oude krotten zijn juist het mooie aan Amsterdamquote:Op zondag 13 december 2009 11:43 schreef o.us het volgende:
[..]
Je moet echt een gat in je kop hebben om dat mooier te vinden dan Rotterdam. Jullie kunnen niet eens een normale metrolijn bouwen zonder dat die oude krotten naar beneden zakken.![]()
Ja, man.quote:Op zondag 13 december 2009 11:48 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Normaal bouwenMet de tijd meegaan
Je bedoeld allemaal lelijke na oorlogse vinex wijkjes in een iets groter idee neerplanten![]()
ik voel met je mee maar ik zou niet teveel lucht inademen daar dan kan je nog wel eens last krijgen van het rottrdam syndroomquote:
Ik zeg toch in een iets groter ideequote:Op zondag 13 december 2009 11:51 schreef o.us het volgende:
[..]
Ja, man.
[ afbeelding ]
Een vinex-wijk.
Waarom??quote:
Die prachtige Lijnbaanquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:41 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Rotterdam
De havens, de mentaliteit, de architectuur, de, de, de ..![]()
Vooral funest voor je stembandenquote:Op zondag 13 december 2009 11:51 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ik voel met je mee maar ik zou niet teveel lucht inademen daar dan kan je nog wel eens last krijgen van het rottrdam syndroom![]()
Mensen die geen kanker durven te zeggenquote:Op zondag 13 december 2009 04:33 schreef Choad het volgende:
Rotterdam, nare stad, in de oorlog lag je plat![]()
Kanker,wat is dat lelijkquote:Op zondag 13 december 2009 11:59 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Die prachtige Lijnbaan![]()
[ afbeelding ]
Champs Elysees is er niks bij
Als je lelijke steden heerlijk vindt kun je voor weinig geld heel ruim wonen.quote:Op zondag 13 december 2009 12:09 schreef Hephaistos. het volgende:
Rotterdam is in al zn lelijkheid gewoon een heerlijke stad! En als je liever kneuterige trapgevels ziet in een centrum, ga je maar lekker naar een van de 20 andere steden die dat wel hebben.
Vierkant hoog en hoekig, gekanteld in het tegenlicht![]()
Pas maar op: Kakkerlakkensyndroomquote:
In al z'n lelijkheid, niet om z'n lelijkheid.quote:Op zondag 13 december 2009 12:22 schreef TNA het volgende:
[..]
Als je lelijke steden heerlijk vindt kun je voor weinig geld heel ruim wonen.
quote:Op zondag 13 december 2009 12:31 schreef Hephaistos. het volgende:
Maar dat neemt niet weg dat Rotterdam gewoon veruit de gaafste stad van Nederland is
Zolang ze de Selexyz, Media Markt, Apple Store en de Burger King laten staan. Die heb ik wel nodig.quote:Op zondag 13 december 2009 12:32 schreef Hephaistos. het volgende:
...maar de Lijnbaan moeten ze zo snel mogelijk plat gooien. Wat een drama![]()
Ga me niet zeggen dat in Rotturdam meer gebeurd dan in Amsterdamquote:Op zondag 13 december 2009 12:31 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
In al z'n lelijkheid, niet om z'n lelijkheid.
Rotterdam heeft gewoon niet die klassieke schoonheid die sommige andere steden wel hebben. In plaats daarvan is het altijd in beweging, altijd dynamisch. Er gebeurt ontzettend veel, zowel onderhuids als via allerlei evenementen.
Ik vind Amsterdam of Utrecht prima om een paar dagen in te vertoeven, lekker geveltjes kijken enzo. Maar dat neemt niet weg dat Rotterdam gewoon veruit de gaafste stad van Nederland is
jawelquote:Op zondag 13 december 2009 12:35 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Ga me niet zeggen dat in Rotturdam meer gebeurd dan in Amsterdam
Geen idee, maar het was lelijk, het is nog steeds lelijk en zal over 100 jaar nog altijd lelijk blijvenquote:
Wat een neuzenredenering:')quote:Op zondag 13 december 2009 12:35 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Geen idee, maar het was lelijk, het is nog steeds lelijk en zal over 100 jaar nog altijd lelijk blijven
neuzen hahaahhaha hij zei neuzenquote:
Samenvatting: in andere grote steden gebeurt net zoveel, maar daar ziet het er ook nog leuk uit.quote:Op zondag 13 december 2009 12:31 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
In al z'n lelijkheid, niet om z'n lelijkheid.
Rotterdam heeft gewoon niet die klassieke schoonheid die sommige andere steden wel hebben. In plaats daarvan is het altijd in beweging, altijd dynamisch. Er gebeurt ontzettend veel, zowel onderhuids als via allerlei evenementen.
Ik vind Amsterdam of Utrecht prima om een paar dagen in te vertoeven, lekker geveltjes kijken enzo. Maar dat neemt niet weg dat Rotterdam gewoon veruit de gaafste stad van Nederland is
Jawel. Het wordt je alleen wat minder in je gezicht gegooid.quote:Op zondag 13 december 2009 12:35 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Ga me niet zeggen dat in Rottuerdam meer gebeurdt dan in Amsterdam
Nee, andere steden zijn veel statischer. Ik weet nu al dat Rotterdam over 25 jaar alweer een complete metamorfose zal hebben ondergaan. Amsterdam, Utrecht en Groningen zullen er over 25 jaar nog precies hetzelfde bijliggen.quote:Op zondag 13 december 2009 12:42 schreef TNA het volgende:
[..]
Samenvatting: in andere grote steden gebeurt net zoveel, maar daar ziet het er ook nog leuk uit.
Plaatjesvergelijkingen slaan vaak nergens op, maar in dit geval is er van Rotterdam daadwerkelijk niets beters te vinden, behalve de 'skyline' met 100 nieuwbouwflatsquote:
Is alleen maar om aan te geven hoe mooi Amsterdam in elkaar zit qua architectuur en openbare ruimte ivm Rotterdamquote:Op zondag 13 december 2009 12:45 schreef TNA het volgende:
[..]
Plaatjesvergelijkingen slaan vaak nergens op, maar in dit geval is er van Rotterdam daadwerkelijk niets beters te vinden, behalve de 'skyline' met 100 nieuwbouwflats
Rotterdam is lelijk, Amsterdam is mooi, in beide steden valt genoeg te beleven. Wees eens iets concreter, 'statisch', 'complete metamorfose', wat zegt dat nou eigenlijk allemaal?quote:Op zondag 13 december 2009 12:44 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Nee, andere steden zijn veel statischer. Ik weet nu al dat Rotterdam over 25 jaar alweer een complete metamorfose zal hebben ondergaan. Amsterdam, Utrecht en Groningen zullen er over 25 jaar nog precies hetzelfde bijliggen.
Je hebt al genoeg laten zien dat je Rotterdam eigenlijk helemaal niet kent hoorquote:
Jawel.quote:Op zondag 13 december 2009 12:50 schreef padlarf het volgende:
In Rotterdam wonen tenminste geen Amsterdammers
hehehe inderdaadquote:Op zondag 13 december 2009 13:05 schreef kurk_droog het volgende:
ik zou ook foto's van rotterdam blijven posten die in het donker geschoten zijnoverdag zijn het al helemaal van die lelijke grauwe foto's
![]()
quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En in rotterdam is het geen bouwput wou je zeggen?
Nee inderdaad, ze hadden het gewoon zo moeten laten en niet naar de toekomst moeten kijken.quote:In begin 2007 maken dagelijks zo'n 110.000 reizigers gebruik van Centraal Station in Rotterdam. Voor 2025 wordt geanticipeerd op 320.000 per dag, mede door de komst van de HSL-Zuid en RandstadRail. Om deze toename aan te kunnen was men vanaf 2004 bezig met het proces van het voorbereiden van de afbraak van het oude station.
Sjo, hebt Amsjterdamj een sjfeer waar iedereen blaai vanj wordt danj?quote:Op zondag 13 december 2009 13:05 schreef kurk_droog het volgende:
Waarbij Amsterdam tenminste een sfeer heeft waarvan iedereen blij van wordt!![]()
Amsterdam vind ik ook verpauperen, ik snap niet dat je zo koekwaus wordt van die stad.quote:Op zondag 13 december 2009 13:05 schreef kurk_droog het volgende:
ik zou ook foto's van rotterdam blijven posten die in het donker geschoten zijnoverdag zijn het al helemaal van die lelijke grauwe foto's
Hoe kan je nou zeggen dat het mooi is daar
Ja er gebeurd vast genoeg maar dat is in andere steden niet anders... Waarbij Amsterdam tenminste een sfeer heeft waarvan iedereen blij van wordt!![]()
Het gaat inderdaad beetje de verkeerde kant op maar het blijft amsterdamquote:Op zondag 13 december 2009 13:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Amsterdam vind ik ook verpauperen, ik snap niet dat je zo koekwaus wordt van die stad.
Slotervaart en Zuidoost vermijd ik zoveel waar mogelijk.quote:Op zondag 13 december 2009 13:42 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Het gaat inderdaad beetje de verkeerde kant op maar het blijft amsterdam
Dat is ook echt foto uit de jaren 80 ofzo??quote:Op zondag 13 december 2009 11:59 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Die prachtige Lijnbaan![]()
[ afbeelding ]
Champs Elysees is er niks bij
Het zal er best anders uitzien maar het blijft kanker voor je ogenquote:Op zondag 13 december 2009 13:43 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat is ook echt foto uit de jaren 80 ofzo??![]()
Het ziet er echt al eeuwen niet zo meer uit.
quote:Op zondag 13 december 2009 12:09 schreef Hephaistos. het volgende:
Rotterdam is in al zn lelijkheid gewoon een heerlijke stad! En als je liever kneuterige trapgevels ziet in een centrum, ga je maar lekker naar een van de 20 andere steden die dat wel hebben.
Niet op die idioot ingaan joh, hij post echt elke keer dat plaatje en iedereen blijft tegen hem zeggen dat die foto uit de jaren 90 komt. Maarjaquote:Op zondag 13 december 2009 13:43 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat is ook echt foto uit de jaren 80 ofzo??![]()
Het ziet er echt al eeuwen niet zo meer uit.
Dat maakt toch niet uit?quote:Op zondag 13 december 2009 13:50 schreef Asgard het volgende:
[..]
Niet op die idioot ingaan joh, hij post echt elke keer dat plaatje en iedereen blijft tegen hem zeggen dat die foto uit de jaren 90 komt. Maarja
Niks mis mee toch?quote:Op zondag 13 december 2009 13:52 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
stukken beter zeg![]()
Dit is wel een heel sneu argumentquote:Op zondag 13 december 2009 13:44 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
Inderdaad je gaat maar lekker knuffelen met je 'gezellige'pauperstad in de rest van Nederland.
Rotterdam.
Daar is niks mee inderdaad, maar dat is ook geen hoofdwinkelstraatquote:Op zondag 13 december 2009 13:58 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Niks mis mee toch?
[ afbeelding ]
Een gebouw 'nog wel te doen' vindenquote:
Te doen om vanaf te springen? Dat hoop ik namelijk dat je doet!quote:
In Rotterdam kan je beter niet zijn als het donker wordt.quote:Op zondag 13 december 2009 13:05 schreef kurk_droog het volgende:
Ja er gebeurd vast genoeg maar dat is in andere steden niet anders... Waarbij Amsterdam tenminste een sfeer heeft waarvan iedereen blij van wordt!![]()
Den Haagquote:Op zondag 13 december 2009 14:03 schreef macca728 het volgende:
[..]
In Rotterdam kan je beter niet zijn als het donker wordt.
Wat een agressieve sfeer zeg, zowel bij CS als bij Zuidplein en Maashaven.
Dan is Amsterdam wel een verademing, Den Haag ook trouwew\ns
GODVERDOMME KAP EENS MET DIE TYFUSFOTO'S.quote:
Koopgootquote:
Almerequote:Op zondag 13 december 2009 14:07 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Koopgootmislukt experiment met hoogteverschillen
Als je wilt zien hoe zoiets wel moet, moet je in het nieuwe centrum van Almere kijken
Jezus wat ben jij een mislukkelingquote:
Truequote:Op zondag 13 december 2009 14:08 schreef IHVK het volgende:
[..]
Almere![]()
Als je het over zielloze steden hebt.
Ik vind er niet veel aan.quote:Op zondag 13 december 2009 14:10 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
True![]()
Maar toch, vind ik dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
geslaagder dan die hele koopgoot
Wat deze baas zegt!quote:Op zondag 13 december 2009 14:12 schreef Robinhoo het volgende:
Jezus waarom is die kutmod trots op Rotterdam?
In Rotterdam of in Almerequote:Op zondag 13 december 2009 14:12 schreef Natalie het volgende:
Plus dat er natuurlijk ook een totaal baggere sfeer hangt in die stad.
Valt reuze mee.quote:Op zondag 13 december 2009 14:12 schreef Natalie het volgende:
Plus dat er natuurlijk ook een totaal baggere sfeer hangt in die stad.
Je bent echt nog nooit buiten Rotterdam geweest he ?quote:Op zondag 13 december 2009 14:15 schreef IHVK het volgende:
Op zo een zomer dag over de Erasmusbrug lopen.![]()
Niks kan daar aan tippen.
quote:Op zondag 13 december 2009 14:14 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben toch meer van de art deco
Klopt. Veel paupers in deze stad. Dat is een nadeel.quote:Op zondag 13 december 2009 14:16 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Je bent echt nog nooit buiten Rotterdam geweest he ?Man het stinkt daar van de kutpaupers. Bel jij maar eens bij een willekeurig huis aan en er komt een kankermongool met trainingspak buitenstappen.
Insert willekeurige andere plaats met zo'n instellingquote:Op zondag 13 december 2009 @ 14:14 schreef IHVK het volgende:
[..]
Valt reuze mee.
Heb altijd wel een leuk praatje met iemand.
Als je paranoïde om je heen gaat kijken want Rotterdam is eng dan wordt het vanzelf kut.
Deze man spreekt de waarheid. Mensen met die aan stadsvetes doen zijn sneue, levenloze, achterlijke, onfortuinlijke, domme, hokjesdenkende paupergezwellen. Een soort voetbalhooligans, maar dan een graadje erger.quote:Op zondag 13 december 2009 14:21 schreef IHVK het volgende:
Maar even iets serieuzer nu:
Rotterdam heeft ontzettend lelijke plekken.
Maar over het algemeen is het gewoon een mooie stad (of een prachtige stad als je weet waar je moet wezen)
Het mooi eraan vind ik dat het zo anders is dan de rest van Nederland.
Amsterdam vind ik niet lelijk dat heeft weer zijn eigen charme. Ook een prachtige stad.
Hebben wel meer mensen last van, ik kan het niet zo 1-2-3 verklaren.quote:Op zondag 13 december 2009 14:25 schreef Natalie het volgende:
Kweenie, op de een of andere manier voel ik me er nooit echt op mijn plek. Of er nu ben voor iets leuks (ik was er onlangs voor een leuke bezigheid) of voor een dagje stadten.
Ga je me dan betalen om van dat gebouw te springen? Anders doe ik het niet.quote:Op zondag 13 december 2009 14:02 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Te doen om vanaf te springen? Dat hoop ik namelijk dat je doet!
KUTUSER!!!
Ik ook niet.quote:Op zondag 13 december 2009 @ 14:27 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hebben wel meer mensen last van, ik kan het niet zo 1-2-3 verklaren.
Is dat niet gewoon een gevoel dat men meestal heeft als men in een nieuwe stad rondloopt?quote:Op zondag 13 december 2009 14:27 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hebben wel meer mensen last van, ik kan het niet zo 1-2-3 verklaren.
Misschien wel?quote:Op zondag 13 december 2009 14:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een gevoel dat men meestal heeft als men in een nieuwe stad rondloopt?
Dat is het waarschijnlijk, over het algemeen worden plaatsen met veel hoge, grote gebouwen als 'kil' gezien. Zie ook de vele business districts over de hele wereld. Maar ja, dat is wel erg persoonlijk denk ik. Andere mensen vinden dat juist prachtig.quote:Op zondag 13 december 2009 14:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
Misschien wel?
Maar vaak zegt men dat Rotterdam 'kil' is.
Misschien omdat al die oude gebouwen *poef* verdwenen waren ineens.
Eerste keer Barcelona was anders meteenquote:Op zondag 13 december 2009 14:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een gevoel dat men meestal heeft als men in een nieuwe stad rondloopt?
Nee want Hong Kong en NY zijn voorbeelden hoe het hoog én mooi kanquote:Op zondag 13 december 2009 14:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat is het waarschijnlijk, over het algemeen worden plaatsen met veel hoge, grote gebouwen als 'kil' gezien.
Nee jij maakt het sfeerloos. Met je gezeik.quote:Op zondag 13 december 2009 15:44 schreef Suisse het volgende:
Die allochtonen maken het zo sfeerloos!
Nee je moet een scherp oog voor echte schoonheid hebben.quote:Op zondag 13 december 2009 14:47 schreef TNA het volgende:
Inmiddels hebben veel Rotterdammers hier een poging gedaan de mooiste foto's van hun stad te plaatsen, maar zelfs die vind ik spuuglelijk. Ik begrijp nog steeds niet wat er mooi is aan die stadJe moet wel liefhebber zijn van desolate en sfeerloze plekken om Rotterdam te waarderen.
Voor de oorlog was het er trouwens wel erg mooi, nu haast niet meer voor te stellen: http://www.flickr.com/photos/almar38/sets/72157607254154373/
Dan kom jij zeker niet uit R'dam!quote:Op zondag 13 december 2009 15:48 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee jij maakt het sfeerloos. Met je gezeik.
Dat was inderdaad een mooie stad, die spoorlijn dwars door het centrumquote:Op zondag 13 december 2009 14:47 schreef TNA het volgende:
Inmiddels hebben veel Rotterdammers hier een poging gedaan de mooiste foto's van hun stad te plaatsen, maar zelfs die vind ik spuuglelijk. Ik begrijp nog steeds niet wat er mooi is aan die stadJe moet wel liefhebber zijn van desolate en sfeerloze plekken om Rotterdam te waarderen.
Voor de oorlog was het er trouwens wel erg mooi, nu haast niet meer voor te stellen: http://www.flickr.com/photos/almar38/sets/72157607254154373/
Zeg swatch-mof.. je bent er zelf ook 1quote:Op zondag 13 december 2009 15:44 schreef Suisse het volgende:Die allochtonen maken het zo sfeerloos!
Een scherp oog voor echte schoonheidquote:Op zondag 13 december 2009 15:49 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee je moet een scherp oog voor echte schoonheid hebben.
Anders ga je maar naar de Efteling.
Ik ben een Rotterdammer. Geboren enzo.quote:Op zondag 13 december 2009 15:52 schreef Suisse het volgende:
[..]
Dan kom jij zeker niet uit R'dam!![]()
Dus, wat weet je er dan van?
Misschien moet je een blonde chick posten ter compensatie.quote:Op zondag 13 december 2009 15:59 schreef TNA het volgende:
[..]
Een scherp oog voor echte schoonheidMet een afwijking van -7 is het net Amsterdam ja.
quote:Op zondag 13 december 2009 16:00 schreef IHVK het volgende:
[..]
Misschien moet je een blonde chick posten ter compensatie.
Ik vind het maar kleurloos.quote:Op zondag 13 december 2009 15:54 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een mooie stad, die spoorlijn dwars door het centrum![]()
Jammer dat ze niet alles weer hebben opgebouwd zoals het toen was
Tja ze hadden toen nog niet zulke goede camera'squote:
Dat was de grap.quote:Op zondag 13 december 2009 16:04 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Tja ze hadden toen nog niet zulke goede camera's
Lijkt op de Schieweg..quote:Op zondag 13 december 2009 16:08 schreef J.Herrer het volgende:
Maar die spoorlijn op een viaduct zo dwars door het centrum vond ik echt wel mooi
[ afbeelding ]
Alleen Utrecht, Rotterdam, Den Haag, Amsterdam, en als een soort eretitel Leiden mogen de naam "centraal station" dragen. Dit is een historisch iets. Andere steden hebben geen CS, en zullen nooit een CS krijgen.quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:18 schreef motorbloempje het volgende:
Dat dus.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:07 schreef IBAZ het volgende:
Eindhoven? Heb jij een tumor in je hersenen?
Ja je moet een voorliefde hebben voor de stad want ieder die er heengaat en ogen heeft ziet gewoon dat het een (lelijke) kutstad is.quote:Op zondag 13 december 2009 16:07 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Wat een gezeik, Rotterdam, daar moet je gewoon van houden.
En dan bedoel ik niet dat jullie er ineens allemaal van moeten gaan houden maar dat je er een voorliefde voor moet hebben.
das dan weer wel bruutquote:Op zondag 13 december 2009 16:08 schreef J.Herrer het volgende:
Maar die spoorlijn op een viaduct zo dwars door het centrum vond ik echt wel mooi
[ afbeelding ]
Waarom hadden ze dat niet in Amsterdam gebouwd?
quote:Op zondag 13 december 2009 13:05 schreef kurk_droog het volgende:
Nou mis ik nog de potentieel mooie gevels bordevol touristische meuk, die matige grachten vol met patatbakjes, blikjes, fietsen en boten met Duitsers, dat metrotunneltje van ze wat niet echt wil vlotten en dito bouwput, en misschien nog wel het treurigste van allemaal:quote:Op maandag 14 december 2009 16:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
Amsterdam:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hehehe... inderdaad. Die zure op toeristen gerichte binnenstadquote:Op maandag 14 december 2009 16:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nou mis ik nog de potentieel mooie gevels bordevol touristische meuk, die matige grachten vol met patatbakjes, blikjes, fietsen en boten met Duitsers, dat metrotunneltje van ze wat niet echt wil vlotten en dito bouwput, en misschien nog wel het treurigste van allemaal:
[ afbeelding ]
Dat soort materieel verwacht je toch in oost-Europa? En niet in Nederland? In Rotterdam hebben we tenminste wel degelijke metrostellen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad.quote:Op maandag 14 december 2009 16:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hehehe... inderdaad. Die zure op toeristen gerichte binnenstad![]()
Oh.. en onze trams...
[ afbeelding ]
Randstadrail rijdt anders van Centrum Rotterdam naar Centrum Den Haag, en vanaf Juni via het metrostelsel tot aan Slinge, dus ca. 7,5 kilometer door Rotterdam heen over het bestaande stelsel, plus de gegraven tunnel voor de RR. En alleen die eerste metro is een RR metro, die 2e is een gewone. En de "trams" op de RR rijden met iets ander materieel, dit is echt een metrostel. De laatste paar oude metrotreinen gaan overigens ook daarmee vervangen wordenquote:Op maandag 14 december 2009 16:55 schreef kurk_droog het volgende:
Oh je hebt het over de bijlmer arena? Zeer mooi station..
[ afbeelding ]
En als je dat al mooie metro's vindRandstadrail vind ik meer bij den haag horen dan bij rotterdam. Metro's zijn gewoon net zo kanker
![]()
Tram in Amsterdam is al jaren zeer netjes wat je in rotterdam juist niet kan zeggen. Daar rijden nog van die kk oude dingen net zoals htm in den haag![]()
![]()
[ afbeelding ]
wat kom je trouwens in Rotterdam doen?... neusjequote:Op maandag 14 december 2009 17:02 schreef kurk_droog het volgende:
maar jullie willen nou met het ov de lelijkheid van de stad zelf verbloemenIk zat vorig jaar godver nog in een gele tram in rotterdam.. In amsterdam vind je dat niet meer hoor
En metro hoeft er niet mooi uit te zien want onder de grond. Sowieso is de metro door al die paupers daar verziekt met leuzen en ander tuig
![]()
![]()
![]()
Die gele trams hebben wel wat triests ja, die moesten in de jaren 80 al gereviseerd wordenquote:Op maandag 14 december 2009 17:02 schreef kurk_droog het volgende:
maar jullie willen nou met het ov de lelijkheid van de stad zelf verbloemenIk zat vorig jaar godver nog in een gele tram in rotterdam.. In amsterdam vind je dat niet meer hoor
En metro hoeft er niet mooi uit te zien want onder de grond. Sowieso is de metro door al die paupers daar verziekt met leuzen en ander tuig
![]()
![]()
![]()
En wanneer ben je voor het laatst in de Bijlmer geweest? 5 jaar voor de ramp ofzoquote:
oh.. nu is het wel mooi zeker? pics?quote:Op maandag 14 december 2009 17:28 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
En wanneer ben je voor het laatst in de Bijlmer geweest? 5 jaar voor de ramp ofzo![]()
Zo ziet het er allang niet meer uit
Wat ik me nog kan herinneren van zo'n R'damse tram is dat het net lijkt of er spoorbomen naar beneden gaan als ie rijdt (dat belletje)quote:Op maandag 14 december 2009 16:55 schreef kurk_droog het volgende:
Oh je hebt het over de bijlmer arena? Zeer mooi station..
[ afbeelding ]
En als je dat al mooie metro's vindRandstadrail vind ik meer bij den haag horen dan bij rotterdam. Metro's zijn gewoon net zo kanker
![]()
Tram in Amsterdam is al jaren zeer netjes wat je in rotterdam juist niet kan zeggen. Daar rijden nog van die kk oude dingen net zoals htm in den haag![]()
![]()
[ afbeelding ]
Het was lelijk, het is nog steeds lelijk, en het zal altijd lelijk zijn.quote:Op maandag 14 december 2009 17:28 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
En wanneer ben je voor het laatst in de Bijlmer geweest? 5 jaar voor de ramp ofzo![]()
Zo ziet het er allang niet meer uit
quote:Op maandag 14 december 2009 17:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
oh.. nu is het wel mooi zeker? pics?
quote:Op zondag 13 december 2009 12:35 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Geen idee, maar het was lelijk, het is nog steeds lelijk en zal over 100 jaar nog altijd lelijk blijven
Een animatie waarin de grijze flat ineens minder grijs aandoet.quote:
ja over 5 jaarquote:Op maandag 14 december 2009 17:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Een animatie waarin de grijze flat ineens minder grijs aandoet.
Zo hebben wij ineens 1 van de mooiste CS's van Nederland:
[ afbeelding ]
Je bedoelt metrolijn E. Niet-Rotterdammers noemen het de Randstandrail, eckte Rotterdammers noemen het metrolijn E, zoals het hoort.quote:Op maandag 14 december 2009 16:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Randstadrail rijdt anders van Centrum Rotterdam naar Centrum Den Haag, en vanaf Juni via het metrostelsel tot aan Slinge, dus ca. 7,5 kilometer door Rotterdam heen over het bestaande stelsel, plus de gegraven tunnel voor de RR. En alleen die eerste metro is een RR metro, die 2e is een gewone. En de "trams" op de RR rijden met iets ander materieel, dit is echt een metrostel. De laatste paar oude metrotreinen gaan overigens ook daarmee vervangen worden
Ik heb het echt nog nooit zo genoemdquote:Op maandag 14 december 2009 18:00 schreef o.us het volgende:
[..]
Je bedoelt metrolijn E. Niet-Rotterdammers noemen het de Randstandrail, eckte Rotterdammers noemen het metrolijn E, zoals het hoort.
quote:Op zondag 13 december 2009 12:09 schreef Hephaistos. het volgende:
Nee dat is gewoon de warmte van Amsterdam ivm het koude en grijze Rotterdamquote:Op maandag 14 december 2009 18:03 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Komt ie met een tekening aanzetten
whahahaha, ik zag een paar allochtonen!!!111quote:Op maandag 14 december 2009 18:17 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Nee dat is gewoon de warmte van Amsterdam ivm het koude en grijze Rotterdam
Mensen die denken dat er nog altijd alleen flats in de Bijlmer staanKom eens onder die steen vandaan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik las hetquote:Op maandag 14 december 2009 18:14 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ik zag hem vanmiddag lopen in de AH
De fak? Wie wil er in zo'n metaalachtig-uitziend huis wonen?quote:
Hij keek niet vrolijk nee, maar wanneer wel?quote:Op maandag 14 december 2009 18:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik las het
Keek ie zuur en verkankerd omdat z'n Sparta had verloren?
Ik zou ook niet weten wat ik tegen hem zou moeten zeggenquote:Op maandag 14 december 2009 18:29 schreef padlarf het volgende:
[..]
Hij keek niet vrolijk nee, maar wanneer wel?![]()
Ik heb hem uiteraard niet aangesproken, want ik ben een internetheld
Er kan ook nog "niet" tussen arena en mooi staan, dan staan het ook allebei in 1 zin, maar dan klopt het primaquote:Op maandag 14 december 2009 17:50 schreef Happel het volgende:
De arena en mooi in een zin. Iets zegt me dat er wat niet klopt.
Weet je wat er niet klopt? De begroting van feyenoordquote:Op maandag 14 december 2009 17:50 schreef Happel het volgende:
De arena en mooi in een zin. Iets zegt me dat er wat niet klopt.
quote:Op maandag 14 december 2009 18:33 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Weet je wat er niet klopt? De begroting van feyenoord
Oehquote:Op maandag 14 december 2009 18:33 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Weet je wat er niet klopt? De begroting van feyenoord
En dat vind ik dan echt triestquote:Op maandag 14 december 2009 18:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Overigens moet ik eerlijk zeggen dat ik me ook altijd wel op m'n gemak voel in 020 hoor. Alleen dat ajax geeft het toch allemaal een flinke negatieve bijsmaak.
Dat hebben joden wel vaker in Mokumquote:Op maandag 14 december 2009 18:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Overigens moet ik eerlijk zeggen dat ik me ook altijd wel op m'n gemak voel in 020 hoor.
Lekker kankeren op Rotterdamquote:Op maandag 14 december 2009 18:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat doe ik eigenlijk in dit topic?
Natuurlijk niet, 020 is korter dan amsterdam en ik ben luiquote:Op maandag 14 december 2009 18:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En dat vind ik dan echt triest
Zeg toch gewoon Amsterdam man, of ben je bang dat je matties je stoten verkopen als je dat doet?
quote:Op maandag 14 december 2009 18:44 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat hebben joden wel vaker in Mokum
Ik ken Rotterdam niet echt, Amsterdam ook niet, dus ik lees gewoon maar mee en post tussendoor zaken die totaal geen verband met het topic hebbenquote:
Je bent een eikel.quote:Op maandag 14 december 2009 18:46 schreef Irritatie100 het volgende:
Natuurlijk niet, 020 is korter dan amsterdam en ik ben lui
maar op basis van de pics kies je alleen al amsterdam. Als je daarna ook nog beide steden bezoekt weet je het zeker dat je keuze goed was. Amsterdam, mijn stadquote:Op maandag 14 december 2009 18:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ken Rotterdam niet echt, Amsterdam ook niet, dus ik lees gewoon maar mee en post tussendoor zaken die totaal geen verband met het topic hebben
vervelend voor jequote:Op maandag 14 december 2009 18:37 schreef kurk_droog het volgende:
Jullie rotterdammers hebben wel hun zin gekregen om de nadruk op bijzaken te leggen...Lekker boeiend hoe metro eruit ziet
Foto's doen me wel wat ja, maar ik wil eerst een tijd door beide steden dwalen voor ik mij een mening vormquote:Op maandag 14 december 2009 18:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
maar op basis van de pics kies je alleen al amsterdam. Als je daarna ook nog beide steden bezoekt weet je het zeker dat je keuze goed was. Amsterdam, mijn stad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |