Lijkt op de Schieweg..quote:Op zondag 13 december 2009 16:08 schreef J.Herrer het volgende:
Maar die spoorlijn op een viaduct zo dwars door het centrum vond ik echt wel mooi
[ afbeelding ]
Alleen Utrecht, Rotterdam, Den Haag, Amsterdam, en als een soort eretitel Leiden mogen de naam "centraal station" dragen. Dit is een historisch iets. Andere steden hebben geen CS, en zullen nooit een CS krijgen.quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:18 schreef motorbloempje het volgende:
Rotterdamsfeerloze klotestad, sowieso...
Dat dus.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:07 schreef IBAZ het volgende:
Eindhoven? Heb jij een tumor in je hersenen?
Ja je moet een voorliefde hebben voor de stad want ieder die er heengaat en ogen heeft ziet gewoon dat het een (lelijke) kutstad is.quote:Op zondag 13 december 2009 16:07 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Wat een gezeik, Rotterdam, daar moet je gewoon van houden.
En dan bedoel ik niet dat jullie er ineens allemaal van moeten gaan houden maar dat je er een voorliefde voor moet hebben.
das dan weer wel bruutquote:Op zondag 13 december 2009 16:08 schreef J.Herrer het volgende:
Maar die spoorlijn op een viaduct zo dwars door het centrum vond ik echt wel mooi
[ afbeelding ]
Waarom hadden ze dat niet in Amsterdam gebouwd?
quote:Op zondag 13 december 2009 13:05 schreef kurk_droog het volgende:
ik zou ook foto's van rotterdam blijven posten die in het donker geschoten zijnoverdag zijn het al helemaal van die lelijke grauwe foto's
Hoe kan je nou zeggen dat het mooi is daar
Ja er gebeurd vast genoeg maar dat is in andere steden niet anders... Waarbij Amsterdam tenminste een sfeer heeft waarvan iedereen blij van wordt!![]()
Nou mis ik nog de potentieel mooie gevels bordevol touristische meuk, die matige grachten vol met patatbakjes, blikjes, fietsen en boten met Duitsers, dat metrotunneltje van ze wat niet echt wil vlotten en dito bouwput, en misschien nog wel het treurigste van allemaal:quote:Op maandag 14 december 2009 16:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
Amsterdam:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hehehe... inderdaad. Die zure op toeristen gerichte binnenstadquote:Op maandag 14 december 2009 16:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nou mis ik nog de potentieel mooie gevels bordevol touristische meuk, die matige grachten vol met patatbakjes, blikjes, fietsen en boten met Duitsers, dat metrotunneltje van ze wat niet echt wil vlotten en dito bouwput, en misschien nog wel het treurigste van allemaal:
[ afbeelding ]
Dat soort materieel verwacht je toch in oost-Europa? En niet in Nederland? In Rotterdam hebben we tenminste wel degelijke metrostellen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad.quote:Op maandag 14 december 2009 16:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hehehe... inderdaad. Die zure op toeristen gerichte binnenstad![]()
Oh.. en onze trams...
[ afbeelding ]
Randstadrail rijdt anders van Centrum Rotterdam naar Centrum Den Haag, en vanaf Juni via het metrostelsel tot aan Slinge, dus ca. 7,5 kilometer door Rotterdam heen over het bestaande stelsel, plus de gegraven tunnel voor de RR. En alleen die eerste metro is een RR metro, die 2e is een gewone. En de "trams" op de RR rijden met iets ander materieel, dit is echt een metrostel. De laatste paar oude metrotreinen gaan overigens ook daarmee vervangen wordenquote:Op maandag 14 december 2009 16:55 schreef kurk_droog het volgende:
Oh je hebt het over de bijlmer arena? Zeer mooi station..
[ afbeelding ]
En als je dat al mooie metro's vindRandstadrail vind ik meer bij den haag horen dan bij rotterdam. Metro's zijn gewoon net zo kanker
![]()
Tram in Amsterdam is al jaren zeer netjes wat je in rotterdam juist niet kan zeggen. Daar rijden nog van die kk oude dingen net zoals htm in den haag![]()
![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |