quote:Op zondag 13 december 2009 12:09 schreef Hephaistos. het volgende:
Rotterdam is in al zn lelijkheid gewoon een heerlijke stad! En als je liever kneuterige trapgevels ziet in een centrum, ga je maar lekker naar een van de 20 andere steden die dat wel hebben.
Vierkant hoog en hoekig, gekanteld in het tegenlicht![]()
Niet op die idioot ingaan joh, hij post echt elke keer dat plaatje en iedereen blijft tegen hem zeggen dat die foto uit de jaren 90 komt. Maarjaquote:Op zondag 13 december 2009 13:43 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat is ook echt foto uit de jaren 80 ofzo??![]()
Het ziet er echt al eeuwen niet zo meer uit.
Dat maakt toch niet uit?quote:Op zondag 13 december 2009 13:50 schreef Asgard het volgende:
[..]
Niet op die idioot ingaan joh, hij post echt elke keer dat plaatje en iedereen blijft tegen hem zeggen dat die foto uit de jaren 90 komt. Maarja
Niks mis mee toch?quote:Op zondag 13 december 2009 13:52 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
stukken beter zeg![]()
Dit is wel een heel sneu argumentquote:Op zondag 13 december 2009 13:44 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
Inderdaad je gaat maar lekker knuffelen met je 'gezellige'pauperstad in de rest van Nederland.
Rotterdam.
Daar is niks mee inderdaad, maar dat is ook geen hoofdwinkelstraatquote:Op zondag 13 december 2009 13:58 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Niks mis mee toch?
[ afbeelding ]
Een gebouw 'nog wel te doen' vindenquote:
Te doen om vanaf te springen? Dat hoop ik namelijk dat je doet!quote:
In Rotterdam kan je beter niet zijn als het donker wordt.quote:Op zondag 13 december 2009 13:05 schreef kurk_droog het volgende:
ik zou ook foto's van rotterdam blijven posten die in het donker geschoten zijnoverdag zijn het al helemaal van die lelijke grauwe foto's
Hoe kan je nou zeggen dat het mooi is daar
Ja er gebeurd vast genoeg maar dat is in andere steden niet anders... Waarbij Amsterdam tenminste een sfeer heeft waarvan iedereen blij van wordt!![]()
Den Haagquote:Op zondag 13 december 2009 14:03 schreef macca728 het volgende:
[..]
In Rotterdam kan je beter niet zijn als het donker wordt.
Wat een agressieve sfeer zeg, zowel bij CS als bij Zuidplein en Maashaven.
Dan is Amsterdam wel een verademing, Den Haag ook trouwew\ns
GODVERDOMME KAP EENS MET DIE TYFUSFOTO'S.quote:
Koopgootquote:
Almerequote:Op zondag 13 december 2009 14:07 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Koopgootmislukt experiment met hoogteverschillen
Als je wilt zien hoe zoiets wel moet, moet je in het nieuwe centrum van Almere kijken
Jezus wat ben jij een mislukkelingquote:
Truequote:Op zondag 13 december 2009 14:08 schreef IHVK het volgende:
[..]
Almere![]()
Als je het over zielloze steden hebt.
Ik vind er niet veel aan.quote:Op zondag 13 december 2009 14:10 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
True![]()
Maar toch, vind ik dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
geslaagder dan die hele koopgoot
Wat deze baas zegt!quote:Op zondag 13 december 2009 14:12 schreef Robinhoo het volgende:
Jezus waarom is die kutmod trots op Rotterdam?
In Rotterdam of in Almerequote:Op zondag 13 december 2009 14:12 schreef Natalie het volgende:
Plus dat er natuurlijk ook een totaal baggere sfeer hangt in die stad.
Valt reuze mee.quote:Op zondag 13 december 2009 14:12 schreef Natalie het volgende:
Plus dat er natuurlijk ook een totaal baggere sfeer hangt in die stad.
Je bent echt nog nooit buiten Rotterdam geweest he ?quote:Op zondag 13 december 2009 14:15 schreef IHVK het volgende:
Op zo een zomer dag over de Erasmusbrug lopen.![]()
Niks kan daar aan tippen.
quote:Op zondag 13 december 2009 14:14 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben toch meer van de art deco
Klopt. Veel paupers in deze stad. Dat is een nadeel.quote:Op zondag 13 december 2009 14:16 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Je bent echt nog nooit buiten Rotterdam geweest he ?Man het stinkt daar van de kutpaupers. Bel jij maar eens bij een willekeurig huis aan en er komt een kankermongool met trainingspak buitenstappen.
Insert willekeurige andere plaats met zo'n instellingquote:Op zondag 13 december 2009 @ 14:14 schreef IHVK het volgende:
[..]
Valt reuze mee.
Heb altijd wel een leuk praatje met iemand.
Als je paranoïde om je heen gaat kijken want Rotterdam is eng dan wordt het vanzelf kut.
Deze man spreekt de waarheid. Mensen met die aan stadsvetes doen zijn sneue, levenloze, achterlijke, onfortuinlijke, domme, hokjesdenkende paupergezwellen. Een soort voetbalhooligans, maar dan een graadje erger.quote:Op zondag 13 december 2009 14:21 schreef IHVK het volgende:
Maar even iets serieuzer nu:
Rotterdam heeft ontzettend lelijke plekken.
Maar over het algemeen is het gewoon een mooie stad (of een prachtige stad als je weet waar je moet wezen)
Het mooi eraan vind ik dat het zo anders is dan de rest van Nederland.
Amsterdam vind ik niet lelijk dat heeft weer zijn eigen charme. Ook een prachtige stad.
Hebben wel meer mensen last van, ik kan het niet zo 1-2-3 verklaren.quote:Op zondag 13 december 2009 14:25 schreef Natalie het volgende:
Kweenie, op de een of andere manier voel ik me er nooit echt op mijn plek. Of er nu ben voor iets leuks (ik was er onlangs voor een leuke bezigheid) of voor een dagje stadten.
Ga je me dan betalen om van dat gebouw te springen? Anders doe ik het niet.quote:Op zondag 13 december 2009 14:02 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Te doen om vanaf te springen? Dat hoop ik namelijk dat je doet!
KUTUSER!!!
Ik ook niet.quote:Op zondag 13 december 2009 @ 14:27 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hebben wel meer mensen last van, ik kan het niet zo 1-2-3 verklaren.
Is dat niet gewoon een gevoel dat men meestal heeft als men in een nieuwe stad rondloopt?quote:Op zondag 13 december 2009 14:27 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hebben wel meer mensen last van, ik kan het niet zo 1-2-3 verklaren.
Misschien wel?quote:Op zondag 13 december 2009 14:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een gevoel dat men meestal heeft als men in een nieuwe stad rondloopt?
Dat is het waarschijnlijk, over het algemeen worden plaatsen met veel hoge, grote gebouwen als 'kil' gezien. Zie ook de vele business districts over de hele wereld. Maar ja, dat is wel erg persoonlijk denk ik. Andere mensen vinden dat juist prachtig.quote:Op zondag 13 december 2009 14:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
Misschien wel?
Maar vaak zegt men dat Rotterdam 'kil' is.
Misschien omdat al die oude gebouwen *poef* verdwenen waren ineens.
Eerste keer Barcelona was anders meteenquote:Op zondag 13 december 2009 14:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een gevoel dat men meestal heeft als men in een nieuwe stad rondloopt?
Nee want Hong Kong en NY zijn voorbeelden hoe het hoog én mooi kanquote:Op zondag 13 december 2009 14:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat is het waarschijnlijk, over het algemeen worden plaatsen met veel hoge, grote gebouwen als 'kil' gezien.
Nee jij maakt het sfeerloos. Met je gezeik.quote:Op zondag 13 december 2009 15:44 schreef Suisse het volgende:
Die allochtonen maken het zo sfeerloos!
Nee je moet een scherp oog voor echte schoonheid hebben.quote:Op zondag 13 december 2009 14:47 schreef TNA het volgende:
Inmiddels hebben veel Rotterdammers hier een poging gedaan de mooiste foto's van hun stad te plaatsen, maar zelfs die vind ik spuuglelijk. Ik begrijp nog steeds niet wat er mooi is aan die stadJe moet wel liefhebber zijn van desolate en sfeerloze plekken om Rotterdam te waarderen.
Voor de oorlog was het er trouwens wel erg mooi, nu haast niet meer voor te stellen: http://www.flickr.com/photos/almar38/sets/72157607254154373/
Dan kom jij zeker niet uit R'dam!quote:Op zondag 13 december 2009 15:48 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee jij maakt het sfeerloos. Met je gezeik.
Dat was inderdaad een mooie stad, die spoorlijn dwars door het centrumquote:Op zondag 13 december 2009 14:47 schreef TNA het volgende:
Inmiddels hebben veel Rotterdammers hier een poging gedaan de mooiste foto's van hun stad te plaatsen, maar zelfs die vind ik spuuglelijk. Ik begrijp nog steeds niet wat er mooi is aan die stadJe moet wel liefhebber zijn van desolate en sfeerloze plekken om Rotterdam te waarderen.
Voor de oorlog was het er trouwens wel erg mooi, nu haast niet meer voor te stellen: http://www.flickr.com/photos/almar38/sets/72157607254154373/
Zeg swatch-mof.. je bent er zelf ook 1quote:Op zondag 13 december 2009 15:44 schreef Suisse het volgende:Die allochtonen maken het zo sfeerloos!
Een scherp oog voor echte schoonheidquote:Op zondag 13 december 2009 15:49 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee je moet een scherp oog voor echte schoonheid hebben.
Anders ga je maar naar de Efteling.
Ik ben een Rotterdammer. Geboren enzo.quote:Op zondag 13 december 2009 15:52 schreef Suisse het volgende:
[..]
Dan kom jij zeker niet uit R'dam!![]()
Dus, wat weet je er dan van?
Misschien moet je een blonde chick posten ter compensatie.quote:Op zondag 13 december 2009 15:59 schreef TNA het volgende:
[..]
Een scherp oog voor echte schoonheidMet een afwijking van -7 is het net Amsterdam ja.
quote:Op zondag 13 december 2009 16:00 schreef IHVK het volgende:
[..]
Misschien moet je een blonde chick posten ter compensatie.
Ik vind het maar kleurloos.quote:Op zondag 13 december 2009 15:54 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een mooie stad, die spoorlijn dwars door het centrum![]()
Jammer dat ze niet alles weer hebben opgebouwd zoals het toen was
Tja ze hadden toen nog niet zulke goede camera'squote:
Dat was de grap.quote:Op zondag 13 december 2009 16:04 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Tja ze hadden toen nog niet zulke goede camera's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |