Ik zeg toch in een iets groter ideequote:Op zondag 13 december 2009 11:51 schreef o.us het volgende:
[..]
Ja, man.
[ afbeelding ]
Een vinex-wijk.
Waarom??quote:
Die prachtige Lijnbaanquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:41 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Rotterdam
De havens, de mentaliteit, de architectuur, de, de, de ..![]()
Vooral funest voor je stembandenquote:Op zondag 13 december 2009 11:51 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ik voel met je mee maar ik zou niet teveel lucht inademen daar dan kan je nog wel eens last krijgen van het rottrdam syndroom![]()
Mensen die geen kanker durven te zeggenquote:Op zondag 13 december 2009 04:33 schreef Choad het volgende:
Rotterdam, nare stad, in de oorlog lag je plat![]()
Kanker,wat is dat lelijkquote:Op zondag 13 december 2009 11:59 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Die prachtige Lijnbaan![]()
[ afbeelding ]
Champs Elysees is er niks bij
Als je lelijke steden heerlijk vindt kun je voor weinig geld heel ruim wonen.quote:Op zondag 13 december 2009 12:09 schreef Hephaistos. het volgende:
Rotterdam is in al zn lelijkheid gewoon een heerlijke stad! En als je liever kneuterige trapgevels ziet in een centrum, ga je maar lekker naar een van de 20 andere steden die dat wel hebben.
Vierkant hoog en hoekig, gekanteld in het tegenlicht![]()
Pas maar op: Kakkerlakkensyndroomquote:
In al z'n lelijkheid, niet om z'n lelijkheid.quote:Op zondag 13 december 2009 12:22 schreef TNA het volgende:
[..]
Als je lelijke steden heerlijk vindt kun je voor weinig geld heel ruim wonen.
quote:Op zondag 13 december 2009 12:31 schreef Hephaistos. het volgende:
Maar dat neemt niet weg dat Rotterdam gewoon veruit de gaafste stad van Nederland is
Zolang ze de Selexyz, Media Markt, Apple Store en de Burger King laten staan. Die heb ik wel nodig.quote:Op zondag 13 december 2009 12:32 schreef Hephaistos. het volgende:
...maar de Lijnbaan moeten ze zo snel mogelijk plat gooien. Wat een drama![]()
Ga me niet zeggen dat in Rotturdam meer gebeurd dan in Amsterdamquote:Op zondag 13 december 2009 12:31 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
In al z'n lelijkheid, niet om z'n lelijkheid.
Rotterdam heeft gewoon niet die klassieke schoonheid die sommige andere steden wel hebben. In plaats daarvan is het altijd in beweging, altijd dynamisch. Er gebeurt ontzettend veel, zowel onderhuids als via allerlei evenementen.
Ik vind Amsterdam of Utrecht prima om een paar dagen in te vertoeven, lekker geveltjes kijken enzo. Maar dat neemt niet weg dat Rotterdam gewoon veruit de gaafste stad van Nederland is
jawelquote:Op zondag 13 december 2009 12:35 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Ga me niet zeggen dat in Rotturdam meer gebeurd dan in Amsterdam
Geen idee, maar het was lelijk, het is nog steeds lelijk en zal over 100 jaar nog altijd lelijk blijvenquote:
Wat een neuzenredenering:')quote:Op zondag 13 december 2009 12:35 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Geen idee, maar het was lelijk, het is nog steeds lelijk en zal over 100 jaar nog altijd lelijk blijven
neuzen hahaahhaha hij zei neuzenquote:
Samenvatting: in andere grote steden gebeurt net zoveel, maar daar ziet het er ook nog leuk uit.quote:Op zondag 13 december 2009 12:31 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
In al z'n lelijkheid, niet om z'n lelijkheid.
Rotterdam heeft gewoon niet die klassieke schoonheid die sommige andere steden wel hebben. In plaats daarvan is het altijd in beweging, altijd dynamisch. Er gebeurt ontzettend veel, zowel onderhuids als via allerlei evenementen.
Ik vind Amsterdam of Utrecht prima om een paar dagen in te vertoeven, lekker geveltjes kijken enzo. Maar dat neemt niet weg dat Rotterdam gewoon veruit de gaafste stad van Nederland is
Jawel. Het wordt je alleen wat minder in je gezicht gegooid.quote:Op zondag 13 december 2009 12:35 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Ga me niet zeggen dat in Rottuerdam meer gebeurdt dan in Amsterdam
Nee, andere steden zijn veel statischer. Ik weet nu al dat Rotterdam over 25 jaar alweer een complete metamorfose zal hebben ondergaan. Amsterdam, Utrecht en Groningen zullen er over 25 jaar nog precies hetzelfde bijliggen.quote:Op zondag 13 december 2009 12:42 schreef TNA het volgende:
[..]
Samenvatting: in andere grote steden gebeurt net zoveel, maar daar ziet het er ook nog leuk uit.
Plaatjesvergelijkingen slaan vaak nergens op, maar in dit geval is er van Rotterdam daadwerkelijk niets beters te vinden, behalve de 'skyline' met 100 nieuwbouwflatsquote:
Is alleen maar om aan te geven hoe mooi Amsterdam in elkaar zit qua architectuur en openbare ruimte ivm Rotterdamquote:Op zondag 13 december 2009 12:45 schreef TNA het volgende:
[..]
Plaatjesvergelijkingen slaan vaak nergens op, maar in dit geval is er van Rotterdam daadwerkelijk niets beters te vinden, behalve de 'skyline' met 100 nieuwbouwflats
Rotterdam is lelijk, Amsterdam is mooi, in beide steden valt genoeg te beleven. Wees eens iets concreter, 'statisch', 'complete metamorfose', wat zegt dat nou eigenlijk allemaal?quote:Op zondag 13 december 2009 12:44 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Nee, andere steden zijn veel statischer. Ik weet nu al dat Rotterdam over 25 jaar alweer een complete metamorfose zal hebben ondergaan. Amsterdam, Utrecht en Groningen zullen er over 25 jaar nog precies hetzelfde bijliggen.
Je hebt al genoeg laten zien dat je Rotterdam eigenlijk helemaal niet kent hoorquote:
Jawel.quote:Op zondag 13 december 2009 12:50 schreef padlarf het volgende:
In Rotterdam wonen tenminste geen Amsterdammers
hehehe inderdaadquote:Op zondag 13 december 2009 13:05 schreef kurk_droog het volgende:
ik zou ook foto's van rotterdam blijven posten die in het donker geschoten zijnoverdag zijn het al helemaal van die lelijke grauwe foto's
![]()
quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En in rotterdam is het geen bouwput wou je zeggen?
Nee inderdaad, ze hadden het gewoon zo moeten laten en niet naar de toekomst moeten kijken.quote:In begin 2007 maken dagelijks zo'n 110.000 reizigers gebruik van Centraal Station in Rotterdam. Voor 2025 wordt geanticipeerd op 320.000 per dag, mede door de komst van de HSL-Zuid en RandstadRail. Om deze toename aan te kunnen was men vanaf 2004 bezig met het proces van het voorbereiden van de afbraak van het oude station.
Sjo, hebt Amsjterdamj een sjfeer waar iedereen blaai vanj wordt danj?quote:Op zondag 13 december 2009 13:05 schreef kurk_droog het volgende:
Waarbij Amsterdam tenminste een sfeer heeft waarvan iedereen blij van wordt!![]()
Amsterdam vind ik ook verpauperen, ik snap niet dat je zo koekwaus wordt van die stad.quote:Op zondag 13 december 2009 13:05 schreef kurk_droog het volgende:
ik zou ook foto's van rotterdam blijven posten die in het donker geschoten zijnoverdag zijn het al helemaal van die lelijke grauwe foto's
Hoe kan je nou zeggen dat het mooi is daar
Ja er gebeurd vast genoeg maar dat is in andere steden niet anders... Waarbij Amsterdam tenminste een sfeer heeft waarvan iedereen blij van wordt!![]()
Het gaat inderdaad beetje de verkeerde kant op maar het blijft amsterdamquote:Op zondag 13 december 2009 13:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Amsterdam vind ik ook verpauperen, ik snap niet dat je zo koekwaus wordt van die stad.
Slotervaart en Zuidoost vermijd ik zoveel waar mogelijk.quote:Op zondag 13 december 2009 13:42 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Het gaat inderdaad beetje de verkeerde kant op maar het blijft amsterdam
Dat is ook echt foto uit de jaren 80 ofzo??quote:Op zondag 13 december 2009 11:59 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Die prachtige Lijnbaan![]()
[ afbeelding ]
Champs Elysees is er niks bij
Het zal er best anders uitzien maar het blijft kanker voor je ogenquote:Op zondag 13 december 2009 13:43 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat is ook echt foto uit de jaren 80 ofzo??![]()
Het ziet er echt al eeuwen niet zo meer uit.
quote:Op zondag 13 december 2009 12:09 schreef Hephaistos. het volgende:
Rotterdam is in al zn lelijkheid gewoon een heerlijke stad! En als je liever kneuterige trapgevels ziet in een centrum, ga je maar lekker naar een van de 20 andere steden die dat wel hebben.
Vierkant hoog en hoekig, gekanteld in het tegenlicht![]()
Niet op die idioot ingaan joh, hij post echt elke keer dat plaatje en iedereen blijft tegen hem zeggen dat die foto uit de jaren 90 komt. Maarjaquote:Op zondag 13 december 2009 13:43 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat is ook echt foto uit de jaren 80 ofzo??![]()
Het ziet er echt al eeuwen niet zo meer uit.
Dat maakt toch niet uit?quote:Op zondag 13 december 2009 13:50 schreef Asgard het volgende:
[..]
Niet op die idioot ingaan joh, hij post echt elke keer dat plaatje en iedereen blijft tegen hem zeggen dat die foto uit de jaren 90 komt. Maarja
Niks mis mee toch?quote:Op zondag 13 december 2009 13:52 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
stukken beter zeg![]()
Dit is wel een heel sneu argumentquote:Op zondag 13 december 2009 13:44 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
Inderdaad je gaat maar lekker knuffelen met je 'gezellige'pauperstad in de rest van Nederland.
Rotterdam.
Daar is niks mee inderdaad, maar dat is ook geen hoofdwinkelstraatquote:Op zondag 13 december 2009 13:58 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Niks mis mee toch?
[ afbeelding ]
Een gebouw 'nog wel te doen' vindenquote:
Te doen om vanaf te springen? Dat hoop ik namelijk dat je doet!quote:
In Rotterdam kan je beter niet zijn als het donker wordt.quote:Op zondag 13 december 2009 13:05 schreef kurk_droog het volgende:
Hoe kan je nou zeggen dat het mooi is daar
Ja er gebeurd vast genoeg maar dat is in andere steden niet anders... Waarbij Amsterdam tenminste een sfeer heeft waarvan iedereen blij van wordt!![]()
Den Haagquote:Op zondag 13 december 2009 14:03 schreef macca728 het volgende:
[..]
In Rotterdam kan je beter niet zijn als het donker wordt.
Wat een agressieve sfeer zeg, zowel bij CS als bij Zuidplein en Maashaven.
Dan is Amsterdam wel een verademing, Den Haag ook trouwew\ns
GODVERDOMME KAP EENS MET DIE TYFUSFOTO'S.quote:
Koopgootquote:
Almerequote:Op zondag 13 december 2009 14:07 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Koopgootmislukt experiment met hoogteverschillen
Als je wilt zien hoe zoiets wel moet, moet je in het nieuwe centrum van Almere kijken
Jezus wat ben jij een mislukkelingquote:
Truequote:Op zondag 13 december 2009 14:08 schreef IHVK het volgende:
[..]
Almere![]()
Als je het over zielloze steden hebt.
Ik vind er niet veel aan.quote:Op zondag 13 december 2009 14:10 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
True![]()
Maar toch, vind ik dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
geslaagder dan die hele koopgoot
Wat deze baas zegt!quote:Op zondag 13 december 2009 14:12 schreef Robinhoo het volgende:
Jezus waarom is die kutmod trots op Rotterdam?
In Rotterdam of in Almerequote:Op zondag 13 december 2009 14:12 schreef Natalie het volgende:
Plus dat er natuurlijk ook een totaal baggere sfeer hangt in die stad.
Valt reuze mee.quote:Op zondag 13 december 2009 14:12 schreef Natalie het volgende:
Plus dat er natuurlijk ook een totaal baggere sfeer hangt in die stad.
Je bent echt nog nooit buiten Rotterdam geweest he ?quote:Op zondag 13 december 2009 14:15 schreef IHVK het volgende:
Op zo een zomer dag over de Erasmusbrug lopen.![]()
Niks kan daar aan tippen.
quote:Op zondag 13 december 2009 14:14 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben toch meer van de art deco
Klopt. Veel paupers in deze stad. Dat is een nadeel.quote:Op zondag 13 december 2009 14:16 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Je bent echt nog nooit buiten Rotterdam geweest he ?Man het stinkt daar van de kutpaupers. Bel jij maar eens bij een willekeurig huis aan en er komt een kankermongool met trainingspak buitenstappen.
Insert willekeurige andere plaats met zo'n instellingquote:Op zondag 13 december 2009 @ 14:14 schreef IHVK het volgende:
[..]
Valt reuze mee.
Heb altijd wel een leuk praatje met iemand.
Als je paranoïde om je heen gaat kijken want Rotterdam is eng dan wordt het vanzelf kut.
Deze man spreekt de waarheid. Mensen met die aan stadsvetes doen zijn sneue, levenloze, achterlijke, onfortuinlijke, domme, hokjesdenkende paupergezwellen. Een soort voetbalhooligans, maar dan een graadje erger.quote:Op zondag 13 december 2009 14:21 schreef IHVK het volgende:
Maar even iets serieuzer nu:
Rotterdam heeft ontzettend lelijke plekken.
Maar over het algemeen is het gewoon een mooie stad (of een prachtige stad als je weet waar je moet wezen)
Het mooi eraan vind ik dat het zo anders is dan de rest van Nederland.
Amsterdam vind ik niet lelijk dat heeft weer zijn eigen charme. Ook een prachtige stad.
Hebben wel meer mensen last van, ik kan het niet zo 1-2-3 verklaren.quote:Op zondag 13 december 2009 14:25 schreef Natalie het volgende:
Kweenie, op de een of andere manier voel ik me er nooit echt op mijn plek. Of er nu ben voor iets leuks (ik was er onlangs voor een leuke bezigheid) of voor een dagje stadten.
Ga je me dan betalen om van dat gebouw te springen? Anders doe ik het niet.quote:Op zondag 13 december 2009 14:02 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Te doen om vanaf te springen? Dat hoop ik namelijk dat je doet!
KUTUSER!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |