Inderdaad, ajax is perfectquote:Op zondag 15 juli 2007 17:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ajax, meer hoeft er niet gezegd te worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 juli 2007 17:56 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Inderdaad, ajax is perfect
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo bedoelde ik het niet helemaal
meer het syndroom waar je aan lijdt, dat dat het effect is na te veel ajax voetbal zien
![]()
![]()
Je bedoelt het syndroom om mooi voetbal te laten zien? Het syndroom om de tegenstander te overklassen? Het syndroom om de tegenstander vast te zetten op eigen helft? Het syndroom wat de meeste goals van de competitie maakt?quote:Op zondag 15 juli 2007 17:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]zo bedoelde ik het niet helemaal
meer het syndroom waar je aan lijdt, dat dat het effect is na te veel ajax voetbal zien
![]()
Wat is het verschil om te kijken naar gezichten van voetballers ten opzichte van tennissters?quote:Op zondag 15 juli 2007 17:59 schreef CySt het volgende:
Mensen die op het gezicht van voetballers letten..
Oh en natuurlijk: voetbal..
Nee, jij valt op Bob Marley.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:02 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Wat is het verschil om te kijken naar gezichten van voetballers ten opzichte van tennissters?
En daar kijkt elke jongen wel naar![]()
Ps. niet dat ik gay ben en dan ook nog op kklakken val![]()
Ok zal ik ff doenquote:Op zondag 15 juli 2007 18:06 schreef Apfel. het volgende:
kan je die foto van bosvelt niet een linkje van maken. Kutkop van die kerel zie k steeds als k dit topic open
quote:Op zondag 15 juli 2007 17:51 schreef Kikker_kermit het volgende:
Ik erger mij aan het kakkerlakkensyndroom.. Wij (ik en een vriend) zijn erachter gekomen dat elke speler die richting R*tt*rd*m gaat een kakkerlakkensyndroom op zijn hoofd krijgt. Het is zelfs nog erger dan Aidz. Denk aan: Lucius, Timmer, Beenhakker, Buys, Vlaar krijgt het nu ook een beetje, Bosvelt natuurlijk, bij de guzman begint het ook al door te komen, Hofs, Lodewijks, van hooydonk en nog vele namen die we nog meer hadden, waar ik nu even niet op kan komen.
kakkerlakkensyndroom: Het gezicht van de betreffende persoon krijgt allemaal kuiltjes en groeven in zijn gezicht, overduidelijk te zien bij Bosvelt.
Foto: afbeelding]http://www.4thegame.com/media/00/02/28/bosvelt_paul_mcfc_profile_2004.jpg]afbeelding
Klacht: kakkerlakkensyndroom![]()
Ohja bewijs dat het echt door r*tt*rd*m komt: Hier op fok was ook ergens iemand met een avater van allemaal ex voetballers van den bosch. Waaronder Lucius, en toen was zijn gezicht gewoon nog normaal:'(
platonische relatie?quote:Op zondag 15 juli 2007 18:10 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Ik heb wel liefde voor bob marley maar dat staat los van een sexuele aantrekking tot hem
Ja, maar vrijwel alle kakkerlakken hebben gewoon een verrot hoofd.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:17 schreef 19FR08 het volgende:
De één heeft 'kuiltjes' de ander een grote neus, en een lange baard.
![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 18:20 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Ja, maar vrijwel alle kakkerlakken hebben gewoon een verrot hoofd.
En Hunterlaar is een konijnebek.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:20 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Ja, maar vrijwel alle kakkerlakken hebben gewoon een verrot hoofd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |