Jawel. Het wordt je alleen wat minder in je gezicht gegooid.quote:Op zondag 13 december 2009 12:35 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Ga me niet zeggen dat in Rottuerdam meer gebeurdt dan in Amsterdam
Nee, andere steden zijn veel statischer. Ik weet nu al dat Rotterdam over 25 jaar alweer een complete metamorfose zal hebben ondergaan. Amsterdam, Utrecht en Groningen zullen er over 25 jaar nog precies hetzelfde bijliggen.quote:Op zondag 13 december 2009 12:42 schreef TNA het volgende:
[..]
Samenvatting: in andere grote steden gebeurt net zoveel, maar daar ziet het er ook nog leuk uit.
Plaatjesvergelijkingen slaan vaak nergens op, maar in dit geval is er van Rotterdam daadwerkelijk niets beters te vinden, behalve de 'skyline' met 100 nieuwbouwflatsquote:
Is alleen maar om aan te geven hoe mooi Amsterdam in elkaar zit qua architectuur en openbare ruimte ivm Rotterdamquote:Op zondag 13 december 2009 12:45 schreef TNA het volgende:
[..]
Plaatjesvergelijkingen slaan vaak nergens op, maar in dit geval is er van Rotterdam daadwerkelijk niets beters te vinden, behalve de 'skyline' met 100 nieuwbouwflats
Rotterdam is lelijk, Amsterdam is mooi, in beide steden valt genoeg te beleven. Wees eens iets concreter, 'statisch', 'complete metamorfose', wat zegt dat nou eigenlijk allemaal?quote:Op zondag 13 december 2009 12:44 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Nee, andere steden zijn veel statischer. Ik weet nu al dat Rotterdam over 25 jaar alweer een complete metamorfose zal hebben ondergaan. Amsterdam, Utrecht en Groningen zullen er over 25 jaar nog precies hetzelfde bijliggen.
Je hebt al genoeg laten zien dat je Rotterdam eigenlijk helemaal niet kent hoorquote:
Jawel.quote:Op zondag 13 december 2009 12:50 schreef padlarf het volgende:
In Rotterdam wonen tenminste geen Amsterdammers
hehehe inderdaadquote:Op zondag 13 december 2009 13:05 schreef kurk_droog het volgende:
ik zou ook foto's van rotterdam blijven posten die in het donker geschoten zijnoverdag zijn het al helemaal van die lelijke grauwe foto's
![]()
quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En in rotterdam is het geen bouwput wou je zeggen?
Nee inderdaad, ze hadden het gewoon zo moeten laten en niet naar de toekomst moeten kijken.quote:In begin 2007 maken dagelijks zo'n 110.000 reizigers gebruik van Centraal Station in Rotterdam. Voor 2025 wordt geanticipeerd op 320.000 per dag, mede door de komst van de HSL-Zuid en RandstadRail. Om deze toename aan te kunnen was men vanaf 2004 bezig met het proces van het voorbereiden van de afbraak van het oude station.
Sjo, hebt Amsjterdamj een sjfeer waar iedereen blaai vanj wordt danj?quote:Op zondag 13 december 2009 13:05 schreef kurk_droog het volgende:
Waarbij Amsterdam tenminste een sfeer heeft waarvan iedereen blij van wordt!![]()
Amsterdam vind ik ook verpauperen, ik snap niet dat je zo koekwaus wordt van die stad.quote:Op zondag 13 december 2009 13:05 schreef kurk_droog het volgende:
ik zou ook foto's van rotterdam blijven posten die in het donker geschoten zijnoverdag zijn het al helemaal van die lelijke grauwe foto's
Hoe kan je nou zeggen dat het mooi is daar
Ja er gebeurd vast genoeg maar dat is in andere steden niet anders... Waarbij Amsterdam tenminste een sfeer heeft waarvan iedereen blij van wordt!![]()
Het gaat inderdaad beetje de verkeerde kant op maar het blijft amsterdamquote:Op zondag 13 december 2009 13:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Amsterdam vind ik ook verpauperen, ik snap niet dat je zo koekwaus wordt van die stad.
Slotervaart en Zuidoost vermijd ik zoveel waar mogelijk.quote:Op zondag 13 december 2009 13:42 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Het gaat inderdaad beetje de verkeerde kant op maar het blijft amsterdam
Dat is ook echt foto uit de jaren 80 ofzo??quote:Op zondag 13 december 2009 11:59 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Die prachtige Lijnbaan![]()
[ afbeelding ]
Champs Elysees is er niks bij
Het zal er best anders uitzien maar het blijft kanker voor je ogenquote:Op zondag 13 december 2009 13:43 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat is ook echt foto uit de jaren 80 ofzo??![]()
Het ziet er echt al eeuwen niet zo meer uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |