Truequote:Op zondag 13 december 2009 14:08 schreef IHVK het volgende:
[..]
Almere![]()
Als je het over zielloze steden hebt.
Ik vind er niet veel aan.quote:Op zondag 13 december 2009 14:10 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
True![]()
Maar toch, vind ik dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
geslaagder dan die hele koopgoot
Wat deze baas zegt!quote:Op zondag 13 december 2009 14:12 schreef Robinhoo het volgende:
Jezus waarom is die kutmod trots op Rotterdam?
In Rotterdam of in Almerequote:Op zondag 13 december 2009 14:12 schreef Natalie het volgende:
Plus dat er natuurlijk ook een totaal baggere sfeer hangt in die stad.
Valt reuze mee.quote:Op zondag 13 december 2009 14:12 schreef Natalie het volgende:
Plus dat er natuurlijk ook een totaal baggere sfeer hangt in die stad.
Je bent echt nog nooit buiten Rotterdam geweest he ?quote:Op zondag 13 december 2009 14:15 schreef IHVK het volgende:
Op zo een zomer dag over de Erasmusbrug lopen.![]()
Niks kan daar aan tippen.
quote:Op zondag 13 december 2009 14:14 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben toch meer van de art deco
Klopt. Veel paupers in deze stad. Dat is een nadeel.quote:Op zondag 13 december 2009 14:16 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Je bent echt nog nooit buiten Rotterdam geweest he ?Man het stinkt daar van de kutpaupers. Bel jij maar eens bij een willekeurig huis aan en er komt een kankermongool met trainingspak buitenstappen.
Insert willekeurige andere plaats met zo'n instellingquote:Op zondag 13 december 2009 @ 14:14 schreef IHVK het volgende:
[..]
Valt reuze mee.
Heb altijd wel een leuk praatje met iemand.
Als je paranoïde om je heen gaat kijken want Rotterdam is eng dan wordt het vanzelf kut.
Deze man spreekt de waarheid. Mensen met die aan stadsvetes doen zijn sneue, levenloze, achterlijke, onfortuinlijke, domme, hokjesdenkende paupergezwellen. Een soort voetbalhooligans, maar dan een graadje erger.quote:Op zondag 13 december 2009 14:21 schreef IHVK het volgende:
Maar even iets serieuzer nu:
Rotterdam heeft ontzettend lelijke plekken.
Maar over het algemeen is het gewoon een mooie stad (of een prachtige stad als je weet waar je moet wezen)
Het mooi eraan vind ik dat het zo anders is dan de rest van Nederland.
Amsterdam vind ik niet lelijk dat heeft weer zijn eigen charme. Ook een prachtige stad.
Hebben wel meer mensen last van, ik kan het niet zo 1-2-3 verklaren.quote:Op zondag 13 december 2009 14:25 schreef Natalie het volgende:
Kweenie, op de een of andere manier voel ik me er nooit echt op mijn plek. Of er nu ben voor iets leuks (ik was er onlangs voor een leuke bezigheid) of voor een dagje stadten.
Ga je me dan betalen om van dat gebouw te springen? Anders doe ik het niet.quote:Op zondag 13 december 2009 14:02 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Te doen om vanaf te springen? Dat hoop ik namelijk dat je doet!
KUTUSER!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |