Nee dat is gewoon de warmte van Amsterdam ivm het koude en grijze Rotterdamquote:Op maandag 14 december 2009 18:03 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Komt ie met een tekening aanzetten
whahahaha, ik zag een paar allochtonen!!!111quote:Op maandag 14 december 2009 18:17 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Nee dat is gewoon de warmte van Amsterdam ivm het koude en grijze Rotterdam
Mensen die denken dat er nog altijd alleen flats in de Bijlmer staanKom eens onder die steen vandaan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik las hetquote:Op maandag 14 december 2009 18:14 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ik zag hem vanmiddag lopen in de AH
De fak? Wie wil er in zo'n metaalachtig-uitziend huis wonen?quote:
Hij keek niet vrolijk nee, maar wanneer wel?quote:Op maandag 14 december 2009 18:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik las het
Keek ie zuur en verkankerd omdat z'n Sparta had verloren?
Ik zou ook niet weten wat ik tegen hem zou moeten zeggenquote:Op maandag 14 december 2009 18:29 schreef padlarf het volgende:
[..]
Hij keek niet vrolijk nee, maar wanneer wel?![]()
Ik heb hem uiteraard niet aangesproken, want ik ben een internetheld
Er kan ook nog "niet" tussen arena en mooi staan, dan staan het ook allebei in 1 zin, maar dan klopt het primaquote:Op maandag 14 december 2009 17:50 schreef Happel het volgende:
De arena en mooi in een zin. Iets zegt me dat er wat niet klopt.
Weet je wat er niet klopt? De begroting van feyenoordquote:Op maandag 14 december 2009 17:50 schreef Happel het volgende:
De arena en mooi in een zin. Iets zegt me dat er wat niet klopt.
quote:Op maandag 14 december 2009 18:33 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Weet je wat er niet klopt? De begroting van feyenoord
Oehquote:Op maandag 14 december 2009 18:33 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Weet je wat er niet klopt? De begroting van feyenoord
En dat vind ik dan echt triestquote:Op maandag 14 december 2009 18:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Overigens moet ik eerlijk zeggen dat ik me ook altijd wel op m'n gemak voel in 020 hoor. Alleen dat ajax geeft het toch allemaal een flinke negatieve bijsmaak.
Dat hebben joden wel vaker in Mokumquote:Op maandag 14 december 2009 18:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Overigens moet ik eerlijk zeggen dat ik me ook altijd wel op m'n gemak voel in 020 hoor.
Lekker kankeren op Rotterdamquote:Op maandag 14 december 2009 18:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat doe ik eigenlijk in dit topic?
Natuurlijk niet, 020 is korter dan amsterdam en ik ben luiquote:Op maandag 14 december 2009 18:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En dat vind ik dan echt triest
Zeg toch gewoon Amsterdam man, of ben je bang dat je matties je stoten verkopen als je dat doet?
quote:Op maandag 14 december 2009 18:44 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat hebben joden wel vaker in Mokum
Ik ken Rotterdam niet echt, Amsterdam ook niet, dus ik lees gewoon maar mee en post tussendoor zaken die totaal geen verband met het topic hebbenquote:
Je bent een eikel.quote:Op maandag 14 december 2009 18:46 schreef Irritatie100 het volgende:
Natuurlijk niet, 020 is korter dan amsterdam en ik ben lui
maar op basis van de pics kies je alleen al amsterdam. Als je daarna ook nog beide steden bezoekt weet je het zeker dat je keuze goed was. Amsterdam, mijn stadquote:Op maandag 14 december 2009 18:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ken Rotterdam niet echt, Amsterdam ook niet, dus ik lees gewoon maar mee en post tussendoor zaken die totaal geen verband met het topic hebben
vervelend voor jequote:Op maandag 14 december 2009 18:37 schreef kurk_droog het volgende:
Jullie rotterdammers hebben wel hun zin gekregen om de nadruk op bijzaken te leggen...Lekker boeiend hoe metro eruit ziet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |