Ik ben alleen thuis, verveel me eigen de tyfus al de hele dag en er is gewoon geen zak wat ik kan gaan doenquote:
Arm negertje toch.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ben alleen thuis, verveel me eigen de tyfus al de hele dag en er is gewoon geen zak wat ik kan gaan doen.
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:34 schreef Onorgineel het volgende:
HAHAHA IK WEET NOG EEN GOEJE MOP, WAT IS HET ENIGE POSITIEVE AAN ETHIOPIE?![]()
Boe-fucking-hoe, ben je nou een man of niet?quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ben alleen thuis, verveel me eigen de tyfus al de hele dag en er is gewoon geen zak wat ik kan gaan doen.
Ga opruimen!quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het boeit me niet.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:36 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Over negers gesprochen, weet je het antwoord nou al?
Opruimen is niet nodig, huiswerk is al af. Vrienden zijn zover ik weet bijna allemaal weg + ga ik morgen heen, en op tv is ook geen flikkerquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:36 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ga opruimen!
Of. Euh. Aan school werken?
Met vrienden afspreken.
Tv kijken.
Film kijken.
Euhmmm. Dus, Ja. Eh. Meer weet ik even niet.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:36 schreef Len93 het volgende:
[..]
Boe-fucking-hoe, ben je nou een man of niet?
Blijft leuk he, dat trollen.quote:
Het positieve aan Ethiopië is dat de inwoners goedkope huizen kunnen bouwen?quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:36 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
De testresultaten van al die negerts?quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:36 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Moet je 't wel kunnen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Opruimen is niet nodig, huiswerk is al af. Vrienden zijn zover ik weet bijna allemaal weg + ga ik morgen heen, en op tv is ook geen flikker.
Toch bedankt![]()
[..]
[..]
Blijft leuk he, dat trollen.
NEE, HIV, WHAHAHWHAEHAHEHAEAquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:37 schreef Len93 het volgende:
[..]
Het positieve aan Ethiopië is dat de inwoners goedkope huizen kunnen bouwen?
Oh nu snap ik jouw opmerking over happen.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:38 schreef Len93 het volgende:
[..]
Oh nu snap ik jouw opmerking over happen.
Have fun in t kleine kamertjequote:
OH! ZO!quote:
quote:
Goed planquote:
Bedankt voor het beeld.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:47 schreef Onorgineel het volgende:
Aaaaaand I haaave becooooome comfortably nuuumb
Hmmja, om 5 uurquote:
Dat nummerquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:47 schreef Onorgineel het volgende:
Aaaaaand I haaave becooooome comfortably nuuumb
quote:
Boeie, het is zaterdag manquote:
Neuh, doe maar nietquote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:50 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Dat nummer
Die eerste gitaarsolo
Die tweede gitaarsolo
David Gilmour
Pink Floyd
Heb je die versie van David Gilmour live in Gdansk gezien? Die is episch.quote:
Het ging mij meer om wat je ging doen voor jequote:
zei.quote:Aaaaaand I haaave becooooome comfortably nuuumb![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 16 december 2009 16:29 schreef Tijgertje. het volgende:
Aandachtshoer.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:53 schreef Len93 het volgende:
[..]
Het ging mij meer om wat je ging doen voor je
[..]
zei.Ik snapte dat je iets anders bedoelde, maar je wou beeld dus je kon het krijgen ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
over scheiten gesproken
Ook te boeken voor feestjes en partijen
quote:
Beide zijn gewoonwegquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:53 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Heb je die versie van David Gilmour live in Gdansk gezien? Die is episch.
Een van de mooiste nummers EVAH!
Dat spul heet vodkaquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:55 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Begin met iets lichts, zoals een pilsje, en ga dan over op iets sterkers zoals bruin bier ofzo, daarna ga je naar de rum, en vervolgens wodka of whiskey om het af te maken
Jij ook fan?quote:
Er zijn nog wel degelijk bands die dat hebben. Alleen willen veel van die bands snel bekend worden etc etc etc en dan krijg je dat soort dingenquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:56 schreef Len93 het volgende:
Waarom heeft geen van de hedendaagse Rock muziek van die toffe solo's als Boston / Journey / Deep Purple / Jimi Hendrix / TOTO / REO Speedwagon / <ga maar door>
Kuttijdperk.
quote:
Omdat veel hedendaagse rock ook gewoon bagger is.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:56 schreef Len93 het volgende:
Waarom heeft geen van de hedendaagse Rock muziek van die toffe solo's als Boston / Journey / Deep Purple / Jimi Hendrix / TOTO / REO Speedwagon / <ga maar door>
Kuttijdperk.
Conclusie; Hedendaagse Rock is flut. (Op een enkeling na)quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:57 schreef x3ro het volgende:
[..]
Er zijn nog wel degelijk bands die dat hebben. Alleen willen veel van die bands snel bekend worden etc etc etc en dan krijg je dat soort dingen
Je bent in waarde gestegen bij mijquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:57 schreef x3ro het volgende:
[..]
Maar ikook hiphop, darkcore etc etc. Beetje mannetje van alles
Ja maar, nu wordt ik dus gepest omdat ik geen "hippe" muziek luister, en ik ben nu zo'n buitenbeentje.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:57 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Omdat veel hedendaagse rock ook gewoon bagger is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 16 december 2009 16:29 schreef Tijgertje. het volgende:
Aandachtshoer.
Juistemquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:58 schreef Len93 het volgende:
[..]
Conclusie; Hedendaagse Rock is flut. (Op een enkeling na)
Wat is die enkeling?quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:58 schreef Len93 het volgende:
[..]
Agreequote:Op zaterdag 12 december 2009 16:58 schreef Len93 het volgende:
[..]
Wij hebben alleen bier.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:55 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Begin met iets lichts, zoals een pilsje, en ga dan over op iets sterkers zoals bruin bier ofzo, daarna ga je naar de rum, en vervolgens wodka of whiskey om het af te maken
Foo Fighters / Nickelback met een enkel nummer. : >quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:59 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Wat is die enkeling?
Want zulke muziek als pink floyd vind je echt niet meer, ik ben echt te laat geboren
M'n ouders hebben ze nog in Ahoy gezien
Mijne ook, in '94. Je vindt misschien nog wel muziek als Pink Floyd, maar dat soort muziek breekt gewoon niet door bij het grote publiek. Ik heb ook echt het gevoel dat ik te laat geboren benquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:59 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Wat is die enkeling?
Want zulke muziek als pink floyd vind je echt niet meer, ik ben echt te laat geboren
M'n ouders hebben ze nog in Ahoy gezien
quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:58 schreef Jotcha het volgende:
Dragonforce, hoe heb ik die grafzooi kunnen luisteren
Motorheadquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:00 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
AgreeIn mijn fobo staan nog eens een paar echte artiesten.
Vorige maand was ik bij Deep Purple.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:00 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
AgreeIn mijn fobo staan nog eens een paar echte artiesten.
Ace of Spadesquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:02 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
Motorhead![]()
TIME TO PLAY THE GAME
Ik voel me nu coolquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:59 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Je bent in waarde gestegen bij mijEen beetje vent kent z'n klassiekers. Mensen die dit soort muziek niet kennen moeten echt een verplichte dosis cultuur krijgen.
Kloptquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:01 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Die nummers van hun zijn allemaal zo gesampelt en gerecycled, als je 10 nummers luisterd heb je het gevoel alsof je constant naar hetzelfde nummer heb zitten luisteren
Jij zet nu dus precies neer wat ik denkquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:01 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Die nummers van hun zijn allemaal zo gesampelt en gerecycled, als je 10 nummers luisterd heb je het gevoel alsof je constant naar hetzelfde nummer heb zitten luisteren
Het kutte van al die ouwe bands die nu nog optreden is dat de line up in 90% van de gevallen gewoon niet meer zo hard kont schopt als vroegah. Ik was in april bij Golden Earring geweest, dat was echt super tof. Hoe was Deep Purple?quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:02 schreef Len93 het volgende:
[..]
Vorige maand was ik bij Deep Purple.
Falersquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:01 schreef Zeroku het volgende:
Linkin_______ParkPark
Linkin_______ParkParkPark
Linkin_______Park_____Park
Linkin_______Park_____Park
Linkin_______ParkParkPark
Linkin_______ParkPark
Linkin_______Park
LinkinLinkin__Park
En dan livequote:Op zaterdag 12 december 2009 17:01 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Geniaal, alleen natuurlijk speelden ze geen Child in Time.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:04 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Het kutte van al die ouwe bands die nu nog optreden is dat de line up in 90% van de gevallen gewoon niet meer zo hard kont schopt als vroegah. Ik was in april bij Golden Earring geweest, dat was echt super tof. Hoe was Deep Purple?
Smakelijkquote:
quote:
3quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:10 schreef Onorgineel het volgende:
Kut, zit ik nou met 2 frieteters?
Dat dus.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:07 schreef Pinkerton het volgende:
Luistert hier nog wel eens iemand Arrow Classic Rock? Die zender is echt briljant, en zeker als je nog eens wat goede classics wil (her)ontdekken. Bovendien draaien die ook nog de fatsoenlijkere moderne rock. Ik mis Arrow echt in de auto
!!!quote:
HA! Wij zijn de echte! Zo'n tent heet niet voor niks "frituur"quote:
Fries, in het engels.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:12 schreef x3ro het volgende:
[..]
HA! Wij zijn de echte! Zo'n tent heet niet voor niks "frituur"
Uhu, echt verrekte jammerquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:07 schreef Pinkerton het volgende:
Luistert hier nog wel eens iemand Arrow Classic Rock? Die zender is echt briljant, en zeker als je nog eens wat goede classics wil (her)ontdekken. Bovendien draaien die ook nog de fatsoenlijkere moderne rock. Ik mis Arrow echt in de auto
quote:
friet is voor homo'squote:
Nuhuquote:
Aardappelstaafjes, goede compromis?quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:15 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
NuhuPatat is voor homo's. Het klinkt ook gewoon niet.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:14 schreef Len93 het volgende:
En weer een fiets die door mijn conversatie heen ragt.
Frieten kopen doe je bij een frituur.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:15 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
NuhuPatat is voor homo's. Het klinkt ook gewoon niet.
zal eens dor jou heen raggenquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:14 schreef Len93 het volgende:
En weer een fiets die door mijn conversatie heen ragt.
FRIET!!!quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:16 schreef Len93 het volgende:
[..]
Aardappelstaafjes, goede compromis?
Waarom een compromis als we toch weten dat het patat is, en de rest loopt te trollenquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:16 schreef Len93 het volgende:
[..]
Aardappelstaafjes, goede compromis?
Wanneer ik dat hier hoor denk ik bij mezelf. Heb je verdomme weer zo'n verdwaalde Huilanderquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dag meneer de frituurman![]()
Mag ik van u een frietje?![]()
GAY
Euj patatboer![]()
doe mij een patatje oorlog
Noem het, zolang je mee wil rijden, maar gewoon frietquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:18 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Waarom een compromis als we toch weten dat het patat is, en de rest loopt te trollen
maar hey, iedereen bij jou in limburg is toch al mentaal gehandicaptquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:19 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wanneer ik dat hier hoor denk ik bij mezelf. Heb je verdomme weer zo'n verdwaalde Huilander
Schmecklichquote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:18 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Waarom een compromis als we toch weten dat het patat is, en de rest loopt te trollen
Aandachtshoer.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
maar hey, iedereen bij jou in limburg is toch al mentaal gehandicapt
Ochgos, jullie Hollanders doen altijd alsof we maar achterlijk zijn maar er komt wel altijd een compensatiedrang boven drijven bij julliequote:Op zaterdag 12 december 2009 17:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
maar hey, iedereen bij jou in limburg is toch al mentaal gehandicapt
quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:21 schreef Len93 het volgende:
In Utrecht doen we dat zo.
"Doe mij maar een Groot Big Tasty met Bacon Menu, met Cola Light en een extra Big Tasty."moet je bij de burgerking op centraal proberen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan spreken ze je in het burgerkings aan.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
Houdt je bek, kaaskop.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:22 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ochgos, jullie Hollanders doen altijd alsof we maar achterlijk zijn maar er komt wel altijd een compensatiedrang boven drijven bij jullie
tuurlijkquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:22 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ochgos, jullie Hollanders doen altijd alsof we maar achterlijk zijn maar er komt wel altijd een compensatiedrang boven drijven bij jullie
Ik eet daar per definitie niet.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
moet je bij de burgerking op centraal proberen.
Dan spreken ze je in het burgerkings aan.
Daar heb je het alquote:
Gezien het feit hoe jullie je altijd moeten bewijzen met bashen op Limburgers dat jullie zogenaamd superieur zijn.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
tuurlijk
wat moeten wij compenseren dan?
Ik ben van oorsprong Utrechter, daar kan dat.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:24 schreef x3ro het volgende:
[..]
Daar heb je het alEn werkt compenseren niet, dan maar beledigen
http://www.frietopia.nl/index.php?page=47&wkey=Frietquote:Friet of Patat?
De termen friet en patat komen beide van het Franse patates frites af. Het zijn dus eigenlijk verbasteringen van de twee woorden in het Franse origineel.
In België gebruikt men het woord patatten waar wij aardappels (of aardappelen) zeggen en is de strijd dus al beslecht voor ie begonnen is.
In Nederland is de situatie minder duidelijk, maar als een stelregel is het zo dat men in noorden en westen van het land eerder patat zegt, in het zuiden eerder friet en in het oosten verschilt het nog al eens. In het zuiden is men hoogstwaarschijnlijk meer beïnvloed door de zuiderburen.
In plaatsen als Utrecht, in het midden van het land, kom je vaker hybriden tegen, zoals een snackbar waar men friet op de prijslijst had staan, maar na een bestelling van een frietje speciaal deze bevestigde met "één patat speciaal!". Er is dus eigenlijk geen goede regel te geven voor wat je moet zeggen, behalve dat Vlaamse friet altijd Vlaamse friet zal zijn en nooit Vlaamse patat.
Verder kan het woord friet ook nog gespeld worden als frites. Dit gebeurt het meeste in de samenstelling fritessaus, of bij producten die in de supermarkt te koop zijn, zoals ovenfrites. Zoals bekend zijn snackbareigenaars niet altijd even secuur als het om spelling gaat en zal eerder de fonetische variant gebruikt worden.
Wat? De opleiding klopt niet? Of wat is erquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:27 schreef Tijgertje. het volgende:
Je hebt studiefinanciering aangevraagd voor de opleiding mediatechnologie van de hogschool rotterdam.
Kankerlijers van de IB groep.
minderwaardigheidscomplex? nee hoorquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:25 schreef x3ro het volgende:
[..]
Gezien het feit hoe jullie je altijd moeten bewijzen met bashen op Limburgers dat jullie zogenaamd superieur zijn.
Dat duid toch op een minderwaardigheidscomplexje lijkt me zo
Dat studeerde ik vorig jaar en nu niet meer.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat? De opleiding klopt niet? Of wat is er?
Dat nu ook weer nietquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
minderwaardigheidscomplex? nee hoor
limburg is gewoon kut.
Dat taatltjedie mensen
quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:29 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Dat studeerde ik vorig jaar en nu niet meer.
Ze blijven er over doorkankeren.
En dan gaan ze weer dreigen met boetes omdat ze het niet meer snappen.
die mensen zijn totaal gestoord en dat gooien ze dan onder de noemer 'gezelligheid' terwijl het gewoon allemaal debielen zijn.quote:
Hulde ende vreugde voor het wonen in IBG stad Groningenquote:
Je moet er maar trots op zijnquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hulde ende vreugde voor het wonen in IBG stad Groningen
Voordeel: ik ga voor ALLES daar even heen. Gelijk goed geregeldquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je moet er maar trots op zijn
Wtf, boetesquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:29 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Dat studeerde ik vorig jaar en nu niet meer.
Ze blijven er over doorkankeren.
En dan gaan ze weer dreigen met boetes omdat ze het niet meer snappen.
dat is wel makkelijk jaquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Voordeel: ik ga voor ALLES daar even heen. Gelijk goed geregeld
Geef maar linkjes, dan post ik ze voor je.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:33 schreef Len93 het volgende:
Zeroku, regel 'ns nieuws over rolstoelsporten.
Dat zeg ik, minderwaardigheidscomplexquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
minderwaardigheidscomplex? nee hoor
limburg is gewoon kut.
Dat taatltjedie mensen
Nee, heeft daar niets mee te makenquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:36 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat zeg ik, minderwaardigheidscomplex
Schmecklich Rikquote:
Voor dit is er ook weer zo'n woord. Ontkenningquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee, heeft daar niets mee te maken
limburg is gewoon kut.
Nu ben ik bang om mn muil open te trekken op een meetquote:
Wie is hier nou de Sport Redacteur?quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Geef maar linkjes, dan post ik ze voor je.
quote:
rot toch op met je woordenquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:38 schreef x3ro het volgende:
[..]
Voor dit is er ook weer zo'n woord. Ontkenning
Heb je hem binnen?quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:40 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
* Tazar_Yoot gaat nog meer bestellen
quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
rot toch op met je woorden![]()
Ik geef gewoon mijn mening en jij komt met dat soort woorden aan. Laten we het probleem niet bij mij leggen!
Nog meer afgesproken?quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:40 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
* Tazar_Yoot gaat nog meer bestellen
Ik heb toch nieuws nodig of nietquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:40 schreef Len93 het volgende:
[..]
Wie is hier nou de Sport Redacteur?
Draaammaaaaaa.quote:
Kloptquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:46 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Toch maar nog even niet bestellen
Die Truien waren leuk toen ze wat goedkoper waren
Dacht dat je BT nog misschien gesproken had. Dat alleen/quote:
Nee niks meer van gehoordquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dacht dat je BT nog misschien gesproken had. Dat alleen/
Ah OK. Naja, je belt anders maar, of smstquote:
Vraag ik me ook af. Ding is eeeecht baasquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:55 schreef remmertjuh het volgende:
Heeft hyman zn pedobear knuffel eigenlijk al ?
Verkracht en al.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:55 schreef remmertjuh het volgende:
Volgens mij wel.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:55 schreef remmertjuh het volgende:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ah OK. Naja, je belt anders maar, of smst! In mijn gebouw zit anders een australian, goede koffie/chocomelk/cappucino en zo.
Om aan kleine meisjes te geven.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:57 schreef Tijgertje. het volgende:
Waarom, serieus. WAAROM, zou iemand die knuffel willen.
Omdat FOK!.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:57 schreef Tijgertje. het volgende:
Oké ik haat kerstdagen niet want het is wel gezellig meestal. En kerstbomen zijn liefde. Maar ik haat de drukte. Twee kassa's en nog rijen van vijf meter. Tering.quote:
De zelfde reden waarom mensen een Pikaachuu knuffel willen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:57 schreef Tijgertje. het volgende:
Omdat ie gewoon eeeeeeeecht baas isquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:57 schreef Tijgertje. het volgende:
Haterquote:
Stuur ze maar door. wij hebben echt een omzet, om te jankenquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:00 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Oké ik haat kerstdagen niet want het is wel gezellig meestal. En kerstbomen zijn liefde. Maar ik haat de drukte. Twee kassa's en nog rijen van vijf meter. Tering.
Op welk chat, de Fok IRC ?quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:59 schreef x3ro het volgende:
Rofl hier net op de chat:
T:Rico, wie ben jij eigenlijk. Ik kan er maar geen gezicht aan koppelen.
R:Die kampsjonnie met die pet
Het is weer avond hoor
Hier op werkquote:
Ziggo chat voor mensen die niets te doen hebbenquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:03 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
de Ziggo Chat voor mensen die geen klant hebben?
Dat klinkt beter.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:00 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Oké ik haat kerstdagen niet want het is wel gezellig meestal. En kerstbomen zijn liefde. Maar ik haat de drukte. Twee kassa's en nog rijen van vijf meter. Tering.
Je kan trouwens overplaatsing afdwingen als je naar Groningen gaat om te werken.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:03 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
de Ziggo Chat voor mensen die geen klant hebben?
Jippie. Maar ik kerst blijft niet zo heel geweldig altijd hier. Altijd ruzie enzo. Hoop dat het dit jaar wat beter gaat.quote:
*Getuigen treed op.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:07 schreef mstr het volgende:
Lau, wat heb je gisteravond met me gedaan?
2 kassa'squote:Op zaterdag 12 december 2009 18:07 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Jippie. Maar ik kerst blijft niet zo heel geweldig altijd hier. Altijd ruzie enzo. Hoop dat het dit jaar wat beter gaat.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:55 schreef remmertjuh het volgende:
Hebben jou ouders/familie vaak ruzie ofzo, tenminste, zo een beeld heb ik een beetjequote:Op zaterdag 12 december 2009 18:07 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Jippie. Maar ik kerst blijft niet zo heel geweldig altijd hier. Altijd ruzie enzo. Hoop dat het dit jaar wat beter gaat.
Ik altijd met paps. Maar gaat de laatste tijd weer beter geloof ik. Misschien ook niet. Kweet niet.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:10 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
Hebben jou ouders/familie vaak ruzie ofzo, tenminste, zo een beeld heb ik een beetje
Hoezo?quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:07 schreef mstr het volgende:
Lau, wat heb je gisteravond met me gedaan?
Ik heb nooit ruzie met mijn papsquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:10 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik altijd met paps. Maar gaat de laatste tijd weer beter geloof ik. Misschien ook niet. Kweet niet.
Mijne voor kerst doorgaans wel wat, maar met kerst prima :'0quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:10 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
Hebben jou ouders/familie vaak ruzie ofzo, tenminste, zo een beeld heb ik een beetje
Oké.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:11 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
Ik heb nooit ruzie met mijn paps, alleen soms met mn ma..
Niet mijn schuld.quote:
Ik hoop het ook niet voor jequote:Op zaterdag 12 december 2009 18:12 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Niet mijn schuld.![]()
Al facking lang geen last meer gehad van mn keel.
Hopen dat je me nu niet hebt aangestoken.
Jij met je bovenbeen fetish.quote:
Dat is 't leuke aan jou.quote:
Dat ik net stom deed tegen paps. Maar net deden hij en mams nog veel debieler tegen mij dus ik haat mezelf al niet meer.quote:
Neuh.quote:
Ik.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:51 schreef KingGone het volgende:
Hihiihihihihihihi wie zit er nu vast aan een wolk.
Jij bent de reden dat ik een Abbo zou nemen, zodat ik posts van jou kan ignorenquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:51 schreef KingGone het volgende:
Hihiihihihihihihi wie zit er nu vast aan een wolk.
Waarom dat niet?quote:
Niet zo haten, slijmbal.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:54 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Jij bent de reden dat ik een Abbo zou nemen, zodat ik posts van jou kan ignoren
Het s dat-ie net als mij Apple fanboy isquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:54 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Geweldig.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:54 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het s dat-ie net als mij Apple fanboy is
Een macbook, ik wil wel een iphonequote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:54 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Een fanboy die zich tegen laat houden door de provider.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Een macbook, ik wil wel een iphone!!! Maar T-mobile = RUK
Moet je in de bewoonde wereld gaan wonenquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij heeft al een MacBook hoor!!!quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:59 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Een fanboy die zich tegen laat houden door de provider.
KPN heeft ze nu ookquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Voor geld kijk je paps ff lief aan en dan hup, je vrienden bellenquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:58 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Geen geld en geen mensen die meewillen.
Als het allemaal nou zó makkelijk gingquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:00 schreef x3ro het volgende:
[..]
Voor geld kijk je paps ff lief aan en dan hup, je vrienden bellen
Ik wil bellen en internetten ermeequote:Op zaterdag 12 december 2009 18:59 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Een fanboy die zich tegen laat houden door de provider.
Kuch Nijnjaquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik wil bellen en internetten ermeeAnders kan ik net zo goed een 3310 nemen!
HOE DURF JE PATAT EN FRIET IN EEN ZIN TE TIKKENquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:01 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja, kroketten
Heb de patat frites niet opgekregen
Watje.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:01 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja, kroketten
Heb de patat frites niet opgekregen
BAKKES DICHT TERINGLIJSTER!!!!quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
HOE DURF JE PATAT EN FRIET IN EEN ZIN TE TIKKEN!
Er staat geen friet.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
DAT JE LEKKER EEN LEVEN LANG NIET MEER KAN KRAAIENquote:
Had je gister mee moeten gaanquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:58 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Geen geld en geen mensen die meewillen.
quote:
quote:
Idd, toenstraks waren we er al uit, het is frietquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ha-ha.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:04 schreef x3ro het volgende:
[..]
Idd, toenstraks waren we er al uit, het is friet
Nutteloze discussies zijn meestal wel nicequote:
quote:
Lat0r.quote:
We hadden nog aangeboden je te sponsorenquote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:05 schreef Jotcha het volgende:
Normaal is er de week na een meet zo'nsfeer, maar nu even niet
quote:
Oh ik vond het welquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:05 schreef Jotcha het volgende:
Normaal is er de week na een meet zo'nsfeer, maar nu even niet
Weet ik veel, ik was niet op die meet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |