Geniaal, alleen natuurlijk speelden ze geen Child in Time.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:04 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Het kutte van al die ouwe bands die nu nog optreden is dat de line up in 90% van de gevallen gewoon niet meer zo hard kont schopt als vroegah. Ik was in april bij Golden Earring geweest, dat was echt super tof. Hoe was Deep Purple?
Smakelijkquote:
quote:
3quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:10 schreef Onorgineel het volgende:
Kut, zit ik nou met 2 frieteters?
Dat dus.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:07 schreef Pinkerton het volgende:
Luistert hier nog wel eens iemand Arrow Classic Rock? Die zender is echt briljant, en zeker als je nog eens wat goede classics wil (her)ontdekken. Bovendien draaien die ook nog de fatsoenlijkere moderne rock. Ik mis Arrow echt in de auto
!!!quote:
HA! Wij zijn de echte! Zo'n tent heet niet voor niks "frituur"quote:
Fries, in het engels.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:12 schreef x3ro het volgende:
[..]
HA! Wij zijn de echte! Zo'n tent heet niet voor niks "frituur"
Uhu, echt verrekte jammerquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:07 schreef Pinkerton het volgende:
Luistert hier nog wel eens iemand Arrow Classic Rock? Die zender is echt briljant, en zeker als je nog eens wat goede classics wil (her)ontdekken. Bovendien draaien die ook nog de fatsoenlijkere moderne rock. Ik mis Arrow echt in de auto
quote:
friet is voor homo'squote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |