Je bent in waarde gestegen bij mijquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:57 schreef x3ro het volgende:
[..]
Maar ikook hiphop, darkcore etc etc. Beetje mannetje van alles
Ja maar, nu wordt ik dus gepest omdat ik geen "hippe" muziek luister, en ik ben nu zo'n buitenbeentje.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:57 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Omdat veel hedendaagse rock ook gewoon bagger is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 16 december 2009 16:29 schreef Tijgertje. het volgende:
Aandachtshoer.
Juistemquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:58 schreef Len93 het volgende:
[..]
Conclusie; Hedendaagse Rock is flut. (Op een enkeling na)
Wat is die enkeling?quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:58 schreef Len93 het volgende:
[..]
Agreequote:Op zaterdag 12 december 2009 16:58 schreef Len93 het volgende:
[..]
Wij hebben alleen bier.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:55 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Begin met iets lichts, zoals een pilsje, en ga dan over op iets sterkers zoals bruin bier ofzo, daarna ga je naar de rum, en vervolgens wodka of whiskey om het af te maken
Foo Fighters / Nickelback met een enkel nummer. : >quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:59 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Wat is die enkeling?
Want zulke muziek als pink floyd vind je echt niet meer, ik ben echt te laat geboren
M'n ouders hebben ze nog in Ahoy gezien
Mijne ook, in '94. Je vindt misschien nog wel muziek als Pink Floyd, maar dat soort muziek breekt gewoon niet door bij het grote publiek. Ik heb ook echt het gevoel dat ik te laat geboren benquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:59 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Wat is die enkeling?
Want zulke muziek als pink floyd vind je echt niet meer, ik ben echt te laat geboren
M'n ouders hebben ze nog in Ahoy gezien
quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:58 schreef Jotcha het volgende:
Dragonforce, hoe heb ik die grafzooi kunnen luisteren
Motorheadquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:00 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
AgreeIn mijn fobo staan nog eens een paar echte artiesten.
Vorige maand was ik bij Deep Purple.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:00 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
AgreeIn mijn fobo staan nog eens een paar echte artiesten.
Ace of Spadesquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:02 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
Motorhead![]()
TIME TO PLAY THE GAME
Ik voel me nu coolquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:59 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Je bent in waarde gestegen bij mijEen beetje vent kent z'n klassiekers. Mensen die dit soort muziek niet kennen moeten echt een verplichte dosis cultuur krijgen.
Kloptquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:01 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Die nummers van hun zijn allemaal zo gesampelt en gerecycled, als je 10 nummers luisterd heb je het gevoel alsof je constant naar hetzelfde nummer heb zitten luisteren
Jij zet nu dus precies neer wat ik denkquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:01 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Die nummers van hun zijn allemaal zo gesampelt en gerecycled, als je 10 nummers luisterd heb je het gevoel alsof je constant naar hetzelfde nummer heb zitten luisteren
Het kutte van al die ouwe bands die nu nog optreden is dat de line up in 90% van de gevallen gewoon niet meer zo hard kont schopt als vroegah. Ik was in april bij Golden Earring geweest, dat was echt super tof. Hoe was Deep Purple?quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:02 schreef Len93 het volgende:
[..]
Vorige maand was ik bij Deep Purple.
Falersquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:01 schreef Zeroku het volgende:
Linkin_______ParkPark
Linkin_______ParkParkPark
Linkin_______Park_____Park
Linkin_______Park_____Park
Linkin_______ParkParkPark
Linkin_______ParkPark
Linkin_______Park
LinkinLinkin__Park
En dan livequote:Op zaterdag 12 december 2009 17:01 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Geniaal, alleen natuurlijk speelden ze geen Child in Time.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:04 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Het kutte van al die ouwe bands die nu nog optreden is dat de line up in 90% van de gevallen gewoon niet meer zo hard kont schopt als vroegah. Ik was in april bij Golden Earring geweest, dat was echt super tof. Hoe was Deep Purple?
Smakelijkquote:
quote:
3quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:10 schreef Onorgineel het volgende:
Kut, zit ik nou met 2 frieteters?
Dat dus.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:07 schreef Pinkerton het volgende:
Luistert hier nog wel eens iemand Arrow Classic Rock? Die zender is echt briljant, en zeker als je nog eens wat goede classics wil (her)ontdekken. Bovendien draaien die ook nog de fatsoenlijkere moderne rock. Ik mis Arrow echt in de auto
!!!quote:
HA! Wij zijn de echte! Zo'n tent heet niet voor niks "frituur"quote:
Fries, in het engels.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:12 schreef x3ro het volgende:
[..]
HA! Wij zijn de echte! Zo'n tent heet niet voor niks "frituur"
Uhu, echt verrekte jammerquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:07 schreef Pinkerton het volgende:
Luistert hier nog wel eens iemand Arrow Classic Rock? Die zender is echt briljant, en zeker als je nog eens wat goede classics wil (her)ontdekken. Bovendien draaien die ook nog de fatsoenlijkere moderne rock. Ik mis Arrow echt in de auto
quote:
friet is voor homo'squote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |