Ik ben alleen thuis, verveel me eigen de tyfus al de hele dag en er is gewoon geen zak wat ik kan gaan doenquote:
Arm negertje toch.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ben alleen thuis, verveel me eigen de tyfus al de hele dag en er is gewoon geen zak wat ik kan gaan doen.
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:34 schreef Onorgineel het volgende:
HAHAHA IK WEET NOG EEN GOEJE MOP, WAT IS HET ENIGE POSITIEVE AAN ETHIOPIE?![]()
Boe-fucking-hoe, ben je nou een man of niet?quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ben alleen thuis, verveel me eigen de tyfus al de hele dag en er is gewoon geen zak wat ik kan gaan doen.
Ga opruimen!quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het boeit me niet.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:36 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Over negers gesprochen, weet je het antwoord nou al?
Opruimen is niet nodig, huiswerk is al af. Vrienden zijn zover ik weet bijna allemaal weg + ga ik morgen heen, en op tv is ook geen flikkerquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:36 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ga opruimen!
Of. Euh. Aan school werken?
Met vrienden afspreken.
Tv kijken.
Film kijken.
Euhmmm. Dus, Ja. Eh. Meer weet ik even niet.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:36 schreef Len93 het volgende:
[..]
Boe-fucking-hoe, ben je nou een man of niet?
Blijft leuk he, dat trollen.quote:
Het positieve aan Ethiopië is dat de inwoners goedkope huizen kunnen bouwen?quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:36 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
De testresultaten van al die negerts?quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:36 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Moet je 't wel kunnen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Opruimen is niet nodig, huiswerk is al af. Vrienden zijn zover ik weet bijna allemaal weg + ga ik morgen heen, en op tv is ook geen flikker.
Toch bedankt![]()
[..]
[..]
Blijft leuk he, dat trollen.
NEE, HIV, WHAHAHWHAEHAHEHAEAquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:37 schreef Len93 het volgende:
[..]
Het positieve aan Ethiopië is dat de inwoners goedkope huizen kunnen bouwen?
Oh nu snap ik jouw opmerking over happen.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:38 schreef Len93 het volgende:
[..]
Oh nu snap ik jouw opmerking over happen.
Have fun in t kleine kamertjequote:
OH! ZO!quote:
quote:
Goed planquote:
Bedankt voor het beeld.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:47 schreef Onorgineel het volgende:
Aaaaaand I haaave becooooome comfortably nuuumb
Hmmja, om 5 uurquote:
Dat nummerquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:47 schreef Onorgineel het volgende:
Aaaaaand I haaave becooooome comfortably nuuumb
quote:
Boeie, het is zaterdag manquote:
Neuh, doe maar nietquote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:50 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Dat nummer
Die eerste gitaarsolo
Die tweede gitaarsolo
David Gilmour
Pink Floyd
Heb je die versie van David Gilmour live in Gdansk gezien? Die is episch.quote:
Het ging mij meer om wat je ging doen voor jequote:
zei.quote:Aaaaaand I haaave becooooome comfortably nuuumb![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 16 december 2009 16:29 schreef Tijgertje. het volgende:
Aandachtshoer.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:53 schreef Len93 het volgende:
[..]
Het ging mij meer om wat je ging doen voor je
[..]
zei.Ik snapte dat je iets anders bedoelde, maar je wou beeld dus je kon het krijgen ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
over scheiten gesproken
Ook te boeken voor feestjes en partijen
quote:
Beide zijn gewoonwegquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:53 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Heb je die versie van David Gilmour live in Gdansk gezien? Die is episch.
Een van de mooiste nummers EVAH!
Dat spul heet vodkaquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:55 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Begin met iets lichts, zoals een pilsje, en ga dan over op iets sterkers zoals bruin bier ofzo, daarna ga je naar de rum, en vervolgens wodka of whiskey om het af te maken
Jij ook fan?quote:
Er zijn nog wel degelijk bands die dat hebben. Alleen willen veel van die bands snel bekend worden etc etc etc en dan krijg je dat soort dingenquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:56 schreef Len93 het volgende:
Waarom heeft geen van de hedendaagse Rock muziek van die toffe solo's als Boston / Journey / Deep Purple / Jimi Hendrix / TOTO / REO Speedwagon / <ga maar door>
Kuttijdperk.
quote:
Omdat veel hedendaagse rock ook gewoon bagger is.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:56 schreef Len93 het volgende:
Waarom heeft geen van de hedendaagse Rock muziek van die toffe solo's als Boston / Journey / Deep Purple / Jimi Hendrix / TOTO / REO Speedwagon / <ga maar door>
Kuttijdperk.
Conclusie; Hedendaagse Rock is flut. (Op een enkeling na)quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:57 schreef x3ro het volgende:
[..]
Er zijn nog wel degelijk bands die dat hebben. Alleen willen veel van die bands snel bekend worden etc etc etc en dan krijg je dat soort dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |