Ik ben alleen thuis, verveel me eigen de tyfus al de hele dag en er is gewoon geen zak wat ik kan gaan doenquote:
Arm negertje toch.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ben alleen thuis, verveel me eigen de tyfus al de hele dag en er is gewoon geen zak wat ik kan gaan doen.
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:34 schreef Onorgineel het volgende:
HAHAHA IK WEET NOG EEN GOEJE MOP, WAT IS HET ENIGE POSITIEVE AAN ETHIOPIE?![]()
Boe-fucking-hoe, ben je nou een man of niet?quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ben alleen thuis, verveel me eigen de tyfus al de hele dag en er is gewoon geen zak wat ik kan gaan doen.
Ga opruimen!quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het boeit me niet.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:36 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Over negers gesprochen, weet je het antwoord nou al?
Opruimen is niet nodig, huiswerk is al af. Vrienden zijn zover ik weet bijna allemaal weg + ga ik morgen heen, en op tv is ook geen flikkerquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:36 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ga opruimen!
Of. Euh. Aan school werken?
Met vrienden afspreken.
Tv kijken.
Film kijken.
Euhmmm. Dus, Ja. Eh. Meer weet ik even niet.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:36 schreef Len93 het volgende:
[..]
Boe-fucking-hoe, ben je nou een man of niet?
Blijft leuk he, dat trollen.quote:
Het positieve aan Ethiopië is dat de inwoners goedkope huizen kunnen bouwen?quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:36 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
De testresultaten van al die negerts?quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:36 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Moet je 't wel kunnen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Opruimen is niet nodig, huiswerk is al af. Vrienden zijn zover ik weet bijna allemaal weg + ga ik morgen heen, en op tv is ook geen flikker.
Toch bedankt![]()
[..]
[..]
Blijft leuk he, dat trollen.
NEE, HIV, WHAHAHWHAEHAHEHAEAquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:37 schreef Len93 het volgende:
[..]
Het positieve aan Ethiopië is dat de inwoners goedkope huizen kunnen bouwen?
Oh nu snap ik jouw opmerking over happen.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:38 schreef Len93 het volgende:
[..]
Oh nu snap ik jouw opmerking over happen.
Have fun in t kleine kamertjequote:
OH! ZO!quote:
quote:
Goed planquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |