*Getuigen treed op.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:07 schreef mstr het volgende:
Lau, wat heb je gisteravond met me gedaan?
2 kassa'squote:Op zaterdag 12 december 2009 18:07 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Jippie. Maar ik kerst blijft niet zo heel geweldig altijd hier. Altijd ruzie enzo. Hoop dat het dit jaar wat beter gaat.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:55 schreef remmertjuh het volgende:
Heeft hyman zn pedobear knuffel eigenlijk al ?
Hebben jou ouders/familie vaak ruzie ofzo, tenminste, zo een beeld heb ik een beetjequote:Op zaterdag 12 december 2009 18:07 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Jippie. Maar ik kerst blijft niet zo heel geweldig altijd hier. Altijd ruzie enzo. Hoop dat het dit jaar wat beter gaat.
Ik altijd met paps. Maar gaat de laatste tijd weer beter geloof ik. Misschien ook niet. Kweet niet.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:10 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
Hebben jou ouders/familie vaak ruzie ofzo, tenminste, zo een beeld heb ik een beetje
Hoezo?quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:07 schreef mstr het volgende:
Lau, wat heb je gisteravond met me gedaan?
Ik heb nooit ruzie met mijn papsquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:10 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik altijd met paps. Maar gaat de laatste tijd weer beter geloof ik. Misschien ook niet. Kweet niet.
Mijne voor kerst doorgaans wel wat, maar met kerst prima :'0quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:10 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
Hebben jou ouders/familie vaak ruzie ofzo, tenminste, zo een beeld heb ik een beetje
Oké.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:11 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
Ik heb nooit ruzie met mijn paps, alleen soms met mn ma..
Niet mijn schuld.quote:
Ik hoop het ook niet voor jequote:Op zaterdag 12 december 2009 18:12 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Niet mijn schuld.![]()
Al facking lang geen last meer gehad van mn keel.
Hopen dat je me nu niet hebt aangestoken.
Jij met je bovenbeen fetish.quote:
Dat is 't leuke aan jou.quote:
Dat ik net stom deed tegen paps. Maar net deden hij en mams nog veel debieler tegen mij dus ik haat mezelf al niet meer.quote:
Neuh.quote:
Ik.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:51 schreef KingGone het volgende:
Hihiihihihihihihi wie zit er nu vast aan een wolk.
Jij bent de reden dat ik een Abbo zou nemen, zodat ik posts van jou kan ignorenquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:51 schreef KingGone het volgende:
Hihiihihihihihihi wie zit er nu vast aan een wolk.
Waarom dat niet?quote:
Niet zo haten, slijmbal.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:54 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Jij bent de reden dat ik een Abbo zou nemen, zodat ik posts van jou kan ignoren
Het s dat-ie net als mij Apple fanboy isquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:54 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Geweldig.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:54 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het s dat-ie net als mij Apple fanboy is
Een macbook, ik wil wel een iphonequote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:54 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Een fanboy die zich tegen laat houden door de provider.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Een macbook, ik wil wel een iphone!!! Maar T-mobile = RUK
Moet je in de bewoonde wereld gaan wonenquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij heeft al een MacBook hoor!!!quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:59 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Een fanboy die zich tegen laat houden door de provider.
KPN heeft ze nu ookquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Voor geld kijk je paps ff lief aan en dan hup, je vrienden bellenquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:58 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Geen geld en geen mensen die meewillen.
Als het allemaal nou zó makkelijk gingquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:00 schreef x3ro het volgende:
[..]
Voor geld kijk je paps ff lief aan en dan hup, je vrienden bellen
Ik wil bellen en internetten ermeequote:Op zaterdag 12 december 2009 18:59 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Een fanboy die zich tegen laat houden door de provider.
Kuch Nijnjaquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik wil bellen en internetten ermeeAnders kan ik net zo goed een 3310 nemen!
HOE DURF JE PATAT EN FRIET IN EEN ZIN TE TIKKENquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:01 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja, kroketten
Heb de patat frites niet opgekregen
Watje.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:01 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja, kroketten
Heb de patat frites niet opgekregen
BAKKES DICHT TERINGLIJSTER!!!!quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
HOE DURF JE PATAT EN FRIET IN EEN ZIN TE TIKKEN!
Er staat geen friet.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
DAT JE LEKKER EEN LEVEN LANG NIET MEER KAN KRAAIENquote:
Had je gister mee moeten gaanquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:58 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Geen geld en geen mensen die meewillen.
quote:
quote:
Idd, toenstraks waren we er al uit, het is frietquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ha-ha.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:04 schreef x3ro het volgende:
[..]
Idd, toenstraks waren we er al uit, het is friet
Nutteloze discussies zijn meestal wel nicequote:
quote:
Lat0r.quote:
We hadden nog aangeboden je te sponsorenquote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:05 schreef Jotcha het volgende:
Normaal is er de week na een meet zo'nsfeer, maar nu even niet
quote:
Oh ik vond het welquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:05 schreef Jotcha het volgende:
Normaal is er de week na een meet zo'nsfeer, maar nu even niet
Weet ik veel, ik was niet op die meet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |