*Getuigen treed op.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:07 schreef mstr het volgende:
Lau, wat heb je gisteravond met me gedaan?
2 kassa'squote:Op zaterdag 12 december 2009 18:07 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Jippie. Maar ik kerst blijft niet zo heel geweldig altijd hier. Altijd ruzie enzo. Hoop dat het dit jaar wat beter gaat.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:55 schreef remmertjuh het volgende:
Heeft hyman zn pedobear knuffel eigenlijk al ?
Hebben jou ouders/familie vaak ruzie ofzo, tenminste, zo een beeld heb ik een beetjequote:Op zaterdag 12 december 2009 18:07 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Jippie. Maar ik kerst blijft niet zo heel geweldig altijd hier. Altijd ruzie enzo. Hoop dat het dit jaar wat beter gaat.
Ik altijd met paps. Maar gaat de laatste tijd weer beter geloof ik. Misschien ook niet. Kweet niet.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:10 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
Hebben jou ouders/familie vaak ruzie ofzo, tenminste, zo een beeld heb ik een beetje
Hoezo?quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:07 schreef mstr het volgende:
Lau, wat heb je gisteravond met me gedaan?
Ik heb nooit ruzie met mijn papsquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:10 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik altijd met paps. Maar gaat de laatste tijd weer beter geloof ik. Misschien ook niet. Kweet niet.
Mijne voor kerst doorgaans wel wat, maar met kerst prima :'0quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:10 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
Hebben jou ouders/familie vaak ruzie ofzo, tenminste, zo een beeld heb ik een beetje
Oké.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:11 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
Ik heb nooit ruzie met mijn paps, alleen soms met mn ma..
Niet mijn schuld.quote:
Ik hoop het ook niet voor jequote:Op zaterdag 12 december 2009 18:12 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Niet mijn schuld.![]()
Al facking lang geen last meer gehad van mn keel.
Hopen dat je me nu niet hebt aangestoken.
Jij met je bovenbeen fetish.quote:
Dat is 't leuke aan jou.quote:
Dat ik net stom deed tegen paps. Maar net deden hij en mams nog veel debieler tegen mij dus ik haat mezelf al niet meer.quote:
Neuh.quote:
Ik.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:51 schreef KingGone het volgende:
Hihiihihihihihihi wie zit er nu vast aan een wolk.
Jij bent de reden dat ik een Abbo zou nemen, zodat ik posts van jou kan ignorenquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:51 schreef KingGone het volgende:
Hihiihihihihihihi wie zit er nu vast aan een wolk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |