Schmecklich Rikquote:
Voor dit is er ook weer zo'n woord. Ontkenningquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee, heeft daar niets mee te maken
limburg is gewoon kut.
Nu ben ik bang om mn muil open te trekken op een meetquote:
Wie is hier nou de Sport Redacteur?quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Geef maar linkjes, dan post ik ze voor je.
quote:
rot toch op met je woordenquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:38 schreef x3ro het volgende:
[..]
Voor dit is er ook weer zo'n woord. Ontkenning
Heb je hem binnen?quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:40 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
* Tazar_Yoot gaat nog meer bestellen
quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
rot toch op met je woorden![]()
Ik geef gewoon mijn mening en jij komt met dat soort woorden aan. Laten we het probleem niet bij mij leggen!
Nog meer afgesproken?quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:40 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
* Tazar_Yoot gaat nog meer bestellen
Ik heb toch nieuws nodig of nietquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:40 schreef Len93 het volgende:
[..]
Wie is hier nou de Sport Redacteur?
Draaammaaaaaa.quote:
Kloptquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:46 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Toch maar nog even niet bestellen
Die Truien waren leuk toen ze wat goedkoper waren
Dacht dat je BT nog misschien gesproken had. Dat alleen/quote:
Nee niks meer van gehoordquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dacht dat je BT nog misschien gesproken had. Dat alleen/
Ah OK. Naja, je belt anders maar, of smstquote:
Vraag ik me ook af. Ding is eeeecht baasquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:55 schreef remmertjuh het volgende:
Heeft hyman zn pedobear knuffel eigenlijk al ?
Verkracht en al.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:55 schreef remmertjuh het volgende:
Volgens mij wel.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:55 schreef remmertjuh het volgende:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ah OK. Naja, je belt anders maar, of smst! In mijn gebouw zit anders een australian, goede koffie/chocomelk/cappucino en zo.
Om aan kleine meisjes te geven.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:57 schreef Tijgertje. het volgende:
Waarom, serieus. WAAROM, zou iemand die knuffel willen.
Omdat FOK!.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:57 schreef Tijgertje. het volgende:
Oké ik haat kerstdagen niet want het is wel gezellig meestal. En kerstbomen zijn liefde. Maar ik haat de drukte. Twee kassa's en nog rijen van vijf meter. Tering.quote:
De zelfde reden waarom mensen een Pikaachuu knuffel willen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:57 schreef Tijgertje. het volgende:
Omdat ie gewoon eeeeeeeecht baas isquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:57 schreef Tijgertje. het volgende:
Haterquote:
Stuur ze maar door. wij hebben echt een omzet, om te jankenquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:00 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Oké ik haat kerstdagen niet want het is wel gezellig meestal. En kerstbomen zijn liefde. Maar ik haat de drukte. Twee kassa's en nog rijen van vijf meter. Tering.
Op welk chat, de Fok IRC ?quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:59 schreef x3ro het volgende:
Rofl hier net op de chat:
T:Rico, wie ben jij eigenlijk. Ik kan er maar geen gezicht aan koppelen.
R:Die kampsjonnie met die pet
Het is weer avond hoor
Hier op werkquote:
Ziggo chat voor mensen die niets te doen hebbenquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:03 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
de Ziggo Chat voor mensen die geen klant hebben?
Dat klinkt beter.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:00 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Oké ik haat kerstdagen niet want het is wel gezellig meestal. En kerstbomen zijn liefde. Maar ik haat de drukte. Twee kassa's en nog rijen van vijf meter. Tering.
Je kan trouwens overplaatsing afdwingen als je naar Groningen gaat om te werken.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:03 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
de Ziggo Chat voor mensen die geen klant hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |