Nuhuquote:
Aardappelstaafjes, goede compromis?quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:15 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
NuhuPatat is voor homo's. Het klinkt ook gewoon niet.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:14 schreef Len93 het volgende:
En weer een fiets die door mijn conversatie heen ragt.
Frieten kopen doe je bij een frituur.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:15 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
NuhuPatat is voor homo's. Het klinkt ook gewoon niet.
zal eens dor jou heen raggenquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:14 schreef Len93 het volgende:
En weer een fiets die door mijn conversatie heen ragt.
FRIET!!!quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:16 schreef Len93 het volgende:
[..]
Aardappelstaafjes, goede compromis?
Waarom een compromis als we toch weten dat het patat is, en de rest loopt te trollenquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:16 schreef Len93 het volgende:
[..]
Aardappelstaafjes, goede compromis?
Wanneer ik dat hier hoor denk ik bij mezelf. Heb je verdomme weer zo'n verdwaalde Huilanderquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dag meneer de frituurman![]()
Mag ik van u een frietje?![]()
GAY
Euj patatboer![]()
doe mij een patatje oorlog
Noem het, zolang je mee wil rijden, maar gewoon frietquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:18 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Waarom een compromis als we toch weten dat het patat is, en de rest loopt te trollen
maar hey, iedereen bij jou in limburg is toch al mentaal gehandicaptquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:19 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wanneer ik dat hier hoor denk ik bij mezelf. Heb je verdomme weer zo'n verdwaalde Huilander
Schmecklichquote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:18 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Waarom een compromis als we toch weten dat het patat is, en de rest loopt te trollen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 16 december 2009 16:29 schreef Tijgertje. het volgende:
Aandachtshoer.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
maar hey, iedereen bij jou in limburg is toch al mentaal gehandicapt
Ochgos, jullie Hollanders doen altijd alsof we maar achterlijk zijn maar er komt wel altijd een compensatiedrang boven drijven bij julliequote:Op zaterdag 12 december 2009 17:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
maar hey, iedereen bij jou in limburg is toch al mentaal gehandicapt
quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:21 schreef Len93 het volgende:
In Utrecht doen we dat zo.
"Doe mij maar een Groot Big Tasty met Bacon Menu, met Cola Light en een extra Big Tasty."moet je bij de burgerking op centraal proberen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan spreken ze je in het burgerkings aan.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
Houdt je bek, kaaskop.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:22 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ochgos, jullie Hollanders doen altijd alsof we maar achterlijk zijn maar er komt wel altijd een compensatiedrang boven drijven bij jullie
tuurlijkquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:22 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ochgos, jullie Hollanders doen altijd alsof we maar achterlijk zijn maar er komt wel altijd een compensatiedrang boven drijven bij jullie
Ik eet daar per definitie niet.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
moet je bij de burgerking op centraal proberen.
Dan spreken ze je in het burgerkings aan.
Daar heb je het alquote:
Gezien het feit hoe jullie je altijd moeten bewijzen met bashen op Limburgers dat jullie zogenaamd superieur zijn.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
tuurlijk
wat moeten wij compenseren dan?
Ik ben van oorsprong Utrechter, daar kan dat.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:24 schreef x3ro het volgende:
[..]
Daar heb je het alEn werkt compenseren niet, dan maar beledigen
http://www.frietopia.nl/index.php?page=47&wkey=Frietquote:Friet of Patat?
De termen friet en patat komen beide van het Franse patates frites af. Het zijn dus eigenlijk verbasteringen van de twee woorden in het Franse origineel.
In België gebruikt men het woord patatten waar wij aardappels (of aardappelen) zeggen en is de strijd dus al beslecht voor ie begonnen is.
In Nederland is de situatie minder duidelijk, maar als een stelregel is het zo dat men in noorden en westen van het land eerder patat zegt, in het zuiden eerder friet en in het oosten verschilt het nog al eens. In het zuiden is men hoogstwaarschijnlijk meer beïnvloed door de zuiderburen.
In plaatsen als Utrecht, in het midden van het land, kom je vaker hybriden tegen, zoals een snackbar waar men friet op de prijslijst had staan, maar na een bestelling van een frietje speciaal deze bevestigde met "één patat speciaal!". Er is dus eigenlijk geen goede regel te geven voor wat je moet zeggen, behalve dat Vlaamse friet altijd Vlaamse friet zal zijn en nooit Vlaamse patat.
Verder kan het woord friet ook nog gespeld worden als frites. Dit gebeurt het meeste in de samenstelling fritessaus, of bij producten die in de supermarkt te koop zijn, zoals ovenfrites. Zoals bekend zijn snackbareigenaars niet altijd even secuur als het om spelling gaat en zal eerder de fonetische variant gebruikt worden.
Wat? De opleiding klopt niet? Of wat is erquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:27 schreef Tijgertje. het volgende:
Je hebt studiefinanciering aangevraagd voor de opleiding mediatechnologie van de hogschool rotterdam.
Kankerlijers van de IB groep.
minderwaardigheidscomplex? nee hoorquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:25 schreef x3ro het volgende:
[..]
Gezien het feit hoe jullie je altijd moeten bewijzen met bashen op Limburgers dat jullie zogenaamd superieur zijn.
Dat duid toch op een minderwaardigheidscomplexje lijkt me zo
Dat studeerde ik vorig jaar en nu niet meer.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat? De opleiding klopt niet? Of wat is er?
Dat nu ook weer nietquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
minderwaardigheidscomplex? nee hoor
limburg is gewoon kut.
Dat taatltjedie mensen
quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:29 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Dat studeerde ik vorig jaar en nu niet meer.
Ze blijven er over doorkankeren.
En dan gaan ze weer dreigen met boetes omdat ze het niet meer snappen.
die mensen zijn totaal gestoord en dat gooien ze dan onder de noemer 'gezelligheid' terwijl het gewoon allemaal debielen zijn.quote:
Hulde ende vreugde voor het wonen in IBG stad Groningenquote:
Je moet er maar trots op zijnquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hulde ende vreugde voor het wonen in IBG stad Groningen
Voordeel: ik ga voor ALLES daar even heen. Gelijk goed geregeldquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je moet er maar trots op zijn
Wtf, boetesquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:29 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Dat studeerde ik vorig jaar en nu niet meer.
Ze blijven er over doorkankeren.
En dan gaan ze weer dreigen met boetes omdat ze het niet meer snappen.
dat is wel makkelijk jaquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Voordeel: ik ga voor ALLES daar even heen. Gelijk goed geregeld
Geef maar linkjes, dan post ik ze voor je.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:33 schreef Len93 het volgende:
Zeroku, regel 'ns nieuws over rolstoelsporten.
Dat zeg ik, minderwaardigheidscomplexquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
minderwaardigheidscomplex? nee hoor
limburg is gewoon kut.
Dat taatltjedie mensen
Nee, heeft daar niets mee te makenquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:36 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat zeg ik, minderwaardigheidscomplex
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |