quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Gek? Die van mij vieren feest hahaha.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
worden nu vast veel mensen gek thuis
Hahaha, ik bedoelde ook niet zulk soort ouders.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Gek? Die van mij vieren feest hahaha.
Gaat helemaal goed komen, wel aan de bagage restricties houden hequote:Op vrijdag 11 december 2009 18:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Cooooooooooooooooooool.
Dan zie ik je in Eindhoven.
Dat gaat moeilijk worden, je hebt een Turk tegenover je.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:15 schreef Rookert het volgende:
[..]
Gaat helemaal goed komen, wel aan de bagage restricties houden he
Hebben jullie veel bagage, naar Turkije en terug.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat gaat moeilijk worden, je hebt een Turk tegenover je.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hebben jullie veel bagage, naar Turkije en terug.
Mensen gaan dan voor het inchecken overladen enzo, zo zielig, alsof ze er dan pas achter komen dat ze 5 kilo teveel hebbenquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat gaat moeilijk worden, je hebt een Turk tegenover je.
Tja, daarom moet je van te voren ook altijd wegen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:20 schreef Rookert het volgende:
[..]
Mensen gaan dan voor het inchecken overladen enzo, zo zielig, alsof ze er dan pas achter komen dat ze 5 kilo teveel hebben![]()
En het zijn altijd vrouwen
Misschien vindt ze de producten daar lekkerder?quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
![]()
Echt niet normaal wat mijn moeder allemaal meeneemt. Fucking hell! En dan de terugweg, mijn oma stopt onze koffers altijd vol met eten: Olijfolie, kaas, wijnbladeren (sarma yapragi), salca enz. Ze denkt echt dat ze hier alleen varkensvlees verkopen of zo.
Ja idd, stiekem vind ik het ook leuk. Wij gebruiken hier bijvoorbeeld alleen olijfolie, witte kaas (fetaquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Misschien vindt ze de producten daar lekkerder?![]()
wij nemen ook vaak veel mee, cemele biberi, bulgur, ik vind het lekkerder dan wat we hier kopen
Wat gebeurt er met jou?quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:23 schreef Quantie het volgende:
Ik ben turks
Ben er trots op, maar ik ga geen domme dingen doen en dan mensen domme dingen over turken laten zeggen.
Tja, ga je gang ik ga er niet op in XD
vind trouwens die turk onur echt... geweldig. ik lag helemaal op de grond hoe jullie fokkers 'm photoshoppen
He? :p niets hoor, alleen sommige turken doen heel erg stom met hun afkomstquote:
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:28 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik word hier ook gewoon niet gewaardeerd![]()
Maar ik ga eten, dag mensen
Wie dan? Wij doen niet stom hoor, wij doen soms een beetje te trots.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:28 schreef Quantie het volgende:
[..]
He? :p niets hoor, alleen sommige turken doen heel erg stom met hun afkomst
BAASONURquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wie dan? Wij doen niet stom hoor, wij doen soms een beetje te trots.
Nee, wij als in Turken in het algemeen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:31 schreef Quantie het volgende:
[..]
BAASONUR![]()
whahaha, nee ja je hebt van die mensen gewoon. wij als in.. Nederlands? bedoel je?
ah je bent turks?quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, wij als in Turken in het algemeen.
ah okay.quote:
Wat een cliché onderwerp zeg.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:35 schreef Quantie het volgende:
[..]
ah okay.
Nou, turken en marokkanen worden in het algemeen over een kam geschoren, allemaal criminelen.
Beroven, stelen.. :p Hoe komt dat nou? Niet omdat ze het niet doen? Als je begrijpt wat ik bedoel?
Hermitage, moest maandag een verslag inleveren, maar had nog niets bezocht, dus hopelijk kan ik aanstaande maandag iets inleveren. Zo vroeg omdat m'n vriendin iets moet doen voor haar werk en ik heb morgenavond sunnet dugun. Weekend is dus weer zo voorbij, terwijl ik nog lekker veel moet inhalen.quote:
misschien is het een begin, niet zo simpel om alles met een partij sluiten op te lossenquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:28 schreef IHVK het volgende:
Mensen die blij zijn dat dtp weg is.
Alsof nu alles is opgelost.
Naïevelingen.
Het is niet bijzonder interessant voor Nederland, maar het komt nog wel ter sprake deze week. Dat weet ik vrijwel zeker.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:35 schreef Rookert het volgende:
Het is zo interessant dat je er op het Journaal niks van hoort?
Ah ok, feestje voor sommige Turken?quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:37 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het is niet bijzonder interessant voor Nederland, maar het komt nog wel ter sprake deze week. Dat weet ik vrijwel zeker.
Het is overigens een uur geleden gebeurd.
Die foto in alle kranten en niemand neemt hem meer serieusquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:51 schreef Julis het volgende:
Ahmet Türk, co-voorzitter van DTP, zei tijdens 32. gün. 'Keşke biz pkk'nın siyasi kanadı olsaydık' Vertaald in het Nederlands: Waren wij maar vertegenwoordigers van pkk (zo ongeveer, verbeter mij als ik het fout heb)
[ afbeelding ]
Al sana PKK
Van mij mogen er wel Koerdische partijen komen, dat is geen probleem. Maar heel duidelijk een terroristische organisatie gaan 'verdedigen', vind ik te ver gaan.
Oh, dat is Ahmet Turk niet. Dat is Recep. (of bedoelde je dat niet?quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
Die foto in alle kranten en niemand neemt hem meer serieus
Ik weet zeg maar 0,0 van de situatie af, weet wel dat de PKK niet zo fijn is, maar Recep zegt me vrijwel niksquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:57 schreef Julis het volgende:
[..]
Oh, dat is Ahmet Turk niet. Dat is Recep. (of bedoelde je dat niet?)
Oh, okquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik weet zeg maar 0,0 van de situatie af, weet wel dat de PKK niet zo fijn is, maar Recep zegt me vrijwel niks
Ok, dan mag ie zo op de foto denk ikquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:04 schreef Julis het volgende:
[..]
Oh, okRecep Ivedik (echte naam:Şahan Gökbakar) is een Turkse komediant.
Van Dale zegt: ko·me·di·ant de; m,v -en 1 toneelspeler 2 aansteller.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:07 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ok, dan mag ie zo op de foto denk ikKomediant is geen Nederlands geloof ik, komiek wel
Pff, dat bedoelde je echt niet hoorquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:12 schreef Julis het volgende:
[..]
Van Dale zegt: ko·me·di·ant de; m,v -en 1 toneelspeler 2 aansteller.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:24 schreef Rookert het volgende:
[..]
Pff, dat bedoelde je echt niet hoor
Ja, maar... ik ben druk bezig met Engels leren, Fok topics bekijken en intussen ook nog eens naar de wedstrijd tussen Antalyaspor en Galatasaray kijken (spannend hoor, Galatasaray staat 2-3 voor). Het is toch normaal dat ik een foutje maakquote:
Mooi gezegd, PKK zijn gewoon .. Ik haat PKK. Ik bedoel ze plegen aanslagen in Istanbul, bommen dit dat...quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:51 schreef Julis het volgende:
Ahmet Türk, co-voorzitter van DTP, zei tijdens 32. gün. 'Keşke biz pkk'nın siyasi kanadı olsaydık' Vertaald in het Nederlands: Waren wij maar vertegenwoordigers van pkk (zo ongeveer, verbeter mij als ik het fout heb)
[ afbeelding ]
Al sana PKK
Van mij mogen er wel Koerdische partijen komen, dat is geen probleem. Maar heel duidelijk een terroristische organisatie gaan 'verdedigen', vind ik te ver gaan.
Ben je een meisje/vrouw? Zo ja, multitasken, zo nee, ga voetbal kijken óf Fokken, Engels is niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:39 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, maar... ik ben druk bezig met Engels leren, Fok topics bekijken en intussen ook nog eens naar de wedstrijd tussen Antalyaspor en Galatasaray kijken (spannend hoor, Galatasaray staat 2-3 voor). Het is toch normaal dat ik een foutje maak
Wat is multitaskenquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:50 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ben je een meisje/vrouw? Zo ja, multitasken, zo nee, ga voetbal kijken óf Fokken, Engels is niet zo moeilijk
Toch maar even Engels lerenquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:56 schreef Julis het volgende:
[..]
Wat is multitasken? Ik voel me dom. (Is het ik voel mij dom of ik voel me dom of maakt dat niet uit) Ja, ik ben een meisje.
fokken.quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:17 schreef Ayca het volgende:
Aan de nargile hierwat zijn jullie aan het doen?
quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:13 schreef Rookert het volgende:
[..]
Toch maar even Engels leren![]()
Meerdere dingen tegelijk doen![]()
Mensen zijn zo dom als ze zich voor doen, ligt aan jezelf wat je doet
Ik had van mn broertje gehoord dat ze van een 2-0 achterstand naar 2-3 zijn gegaanquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:19 schreef Julis het volgende:
[..]
Wedstrijd is toch afgelopen. Mja, ik ga leren.
Succesquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:19 schreef Julis het volgende:
[..]
Wedstrijd is toch afgelopen. Mja, ik ga leren.
Jaa, Galatasarayquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:21 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik had van mn broertje gehoord dat ze van een 2-0 achterstand naar 2-3 zijn gegaan![]()
Bedankt ^^quote:
Autistquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:29 schreef Rookert het volgende:
Moest even het rijtje afmaken he, neuroot die ik ben
Jouw pasfoto.quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:33 schreef Quantie het volgende:
wat heeft dat er nou weer mee te maken?
Als dat geen prima tent isquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
morgen sollicitatiegesprek en ik ontvang er net pas een mail over
Ja, maar een ander meisje dat ik ken heeft morgen ook een gesprek.quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:41 schreef Rookert het volgende:
[..]
Als dat geen prima tent is![]()
De Dirk of niet?
Ach, alsof je concurrentie hebtquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, maar een ander meisje dat ik ken heeft morgen ook een gesprek.
uitgerekend?quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:51 schreef Ayca het volgende:
Ik ga morgen maar naar de AH, daar hebben ze vast nog mensen nodig
Ik kan nog 3 maanden verder en dan ben ik blut
Hollanda = Almanyaquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:11 schreef Bortecinem het volgende:
WTF dude, Duman komt over 2 weken naar Koln, daar zijn ze laatst nog geweest. Waarom komen ze niet naar Nederland?![]()
Damn dit maakt mij echt kwaad.
Twee jaar terug traden ze nog op in Paradiso, daarna zijn ze al 3-4 keer in Koln geweest. De laatste keer was zelfs in Mei. Waarom komen ze niet naar Amsterdam? Ik weet zeker dat er veel belangstelling zal zijn.quote:
Zo ver is het toch niet voor jou?quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Twee jaar terug traden ze nog op in Paradiso, daarna zijn ze al 3-4 keer in Koln geweest. De laatste keer was zelfs in Mei. Waarom komen ze niet naar Amsterdam? Ik weet zeker dat er veel belangstelling zal zijn.
MIsschien verdient hij gewoon meer in Duitsland? En trouwens jij woont toch in Limburg? Dan zit je er in 1 uur en een kwartier volgens google mapsquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Twee jaar terug traden ze nog op in Paradiso, daarna zijn ze al 3-4 keer in Koln geweest. De laatste keer was zelfs in Mei. Waarom komen ze niet naar Amsterdam? Ik weet zeker dat er veel belangstelling zal zijn.
Pff, trein pakken naar Duitsland, kan al vanaf 40 eu retourquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:20 schreef Bortecinem het volgende:
Nee, dat klopt. Maar toch doen mijn ouders moeilijk omdat het in Duitsland ligt.
Herkenbaar. Ik zou graag veel dingen bezoeken.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:20 schreef Bortecinem het volgende:
Nee, dat klopt. Maar toch doen mijn ouders moeilijk omdat het in Duitsland ligt.
Jij woont in Duitsland. Ik zie het probleem niet.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:20 schreef Bortecinem het volgende:
Ja maar ik ben een Turkse, ik ben niet zo vrij als een gemiddelde Nederlander. Ik mag echt niet midden in de nacht met de trein naar Duitsland. Als het overdag was geweest was het een ander verhaal, maar zo laat? Echt niet.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
Pff, trein pakken naar Duitsland, kan al vanaf 40 eu retour
zarGon is terugquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij woont in Duitsland. Ik zie het probleem niet.
Ja vrienden zijn ook een probleem. Mijn beste vriendin wil wel graag mee, maar zij mag niet naar concerten enzo.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik zou graag veel dingen bezoeken.
1. Ik heb geen vrienden die dat willen.
2. M'n ouders zouden het er toch niet vaak mee eens zijn. Je bent jong enzo.
Regel een vriend.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja maar ik ben een Turkse, ik ben niet zo vrij als een gemiddelde Nederlander. Ik mag echt niet midden in de nacht met de trein naar Duitsland. Als het overdag was geweest was het een ander verhaal, maar zo laat? Echt niet.
Doei Rokert.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:22 schreef Rookert het volgende:
En ik ga gezellig doen beneden, reizen zul je Bortecinem!
quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Regel een vriend.Misschien mag het dan wel.
Jij mag misschien al bijna, je bent best oud.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja vrienden zijn ook een probleem. Mijn beste vriendin wil wel graag mee, maar zij mag niet naar concerten enzo.
19 is niet oud.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jij mag misschien al bijna, je bent best oud.
Ik ben best vrij, mijn ouders hebben er geen problemen mee dat ik een concert bezoek. Het is alleen dat ik zo laat niet alleen mag reizen. Maar ik heb een jonge oom, misschien gaat hij mee.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
3 jaar ouder dan ik, ik neem aan dat je meer mag
Ik mag niet alleen concerten bezoeken, maar daar heb ik ook geen behoefte aan, uitgaan ook niet, maar dat hoef ik ook niet. Verschil voor de rest niet zoveel van Nederlanders, maar er blijft dan ook niet zoveel over.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben best vrij, mijn ouders hebben er geen problemen mee dat ik een concert bezoek. Het is alleen dat ik zo laat niet alleen mag reizen. Maar ik heb een jonge oom, misschien gaat hij mee.
Ik ben heel vrij, maar een vriend mag ik niet. Mijn moeder killt mij, ze is echt hard wat dat betreft. Verder mag ik wel uitgaan en drinken enzo.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
Bortecinem, hoeveel vrijheid heb je eigenlijk? Mag je een vriend?
Uitgaan is meestal toch ook laat? Hoe denkt je pa over een vriend?quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben heel vrij, maar een vriend mag ik niet. Mijn moeder killt mij, ze is echt hard wat dat betreft. Verder mag ik wel uitgaan en drinken enzo.
Ja maar uitgaan hier in de omgeving, niet in Duitsland. Mijn pa? Dat weet ik eigenlijk niet, nog nooit over gepraat. Ik weet wel dat hij er minder moeite mee zou hebben dan mijn moeder.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Uitgaan is meestal toch ook laat? Hoe denkt je pa over een vriend?Wanneer mag je wel een vriend?
Ik vraag te veel.
Nederlandse vrienden? Turkse vrienden?quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:34 schreef Bortecinem het volgende:
Oh ja, en alleen op vakantie met vrienden mag ik ook. Maar mijn vrienden niet dus kan ik ook nooit gaan.
Echt?quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja maar uitgaan hier in de omgeving, niet in Duitsland. Mijn pa? Dat weet ik eigenlijk niet, nog nooit over gepraat. Ik weet wel dat hij er minder moeite mee zou hebben dan mijn moeder.
Ik heb geen Nederlandse vrienden.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nederlandse vrienden? Turkse vrienden?
Nee, bij ons is mijn mama juist streng.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Echt?Tegen m'n ma kan ik er nog een beetje over praten, maar m'n pa.
Jij praat slecht over verkaaste Turken, toch?quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb geen Nederlandse vrienden.
Weetje, mijn vader is echt zo'n verkaaste Turk. Vroeger had ik bijvoorbeeld alleen Nederlandse vrienden, toen ik opeens ook Turkse vrienden kreeg vond mijn vader dat helemaal niet goed.
Grolsch? Doe mij maar raki.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:40 schreef Rookert het volgende:
Integreren zullen jullie![]()
Mijn vriend Grolsch groet jullie vanuit zijn glas
ik denk ook niet dat rookert in de kroeg zitquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:42 schreef Quantie het volgende:
[..]
vind je niet in een random kroeg in nederland hoar
Nee ik praat slecht over Turken die er alles aan doen om verkaast over te komen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jij praat slecht over verkaaste Turken, toch?![]()
Ik heb nooit Nederlandse vrienden gehad, maar toch weet ik dat m'n pa ze niet echt geweldig vindt. Hij praat vaak over de nepheid ervan. Niet dat hij Turken altijd goedkeurt. M'n moeder praat ook niet goed over Nederlandse meisjes als vriendinnen, maar ook vaak niet over Turkse.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee ik praat slecht over Turken die er alles aan doen om verkaast over te komen.
Hahahaha, mijn ouders hebben mij vroeger zelf op een Protestants Christelijke school gezet waar ik en nog een Turk de enige allochtonen op de hele school waren. Dus echt contact met Turken had ik niet. Pas in de 2e/3e klas kreeg ik Turkse vrienden.
Genieten doe je met Grolsch! Dit moet je niet drinken als je aangeschoten wil worden, drinkt niet goed door, maar wel prima om te chillenquote:
Vind je het héél gek?quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
mijn eerste drank was vodka, dat was echt een ramp
Raki is de nationale drank van Turkije. Het smaakt naar anijs, soort van Ouzo maar dan de Turkse versie.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:46 schreef Rookert het volgende:
[..]
Genieten doe je met Grolsch! Dit moet je niet drinken als je aangeschoten wil worden, drinkt niet goed door, maar wel prima om te chillenheb nooit raki op, wat mis ik?
Zou wel heel kansloos zijn om dan te fokkenquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik denk ook niet dat rookert in de kroeg zit
Mijn ma zou me killen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:47 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn moeder had een half jaar terug flessen alcohol op mijn kamer gevonden, zegt ze 'Aferim kizim ic ic'. Ik had verwacht dat ze kwaad zou worden, maar ze zei er verder niks van.
De eerste keer alcohol voor mij was op mijn 6e of zo, ik kreeg een slok van mijn vader z'n raki (wel aangemaakt met water natuurlijk). Hehehe.
vodka met redbull gemixt en toen opgedronken, kreeg dat aanbevolen van mn neef in turkije.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
mijn eerste drank was vodka, dat was echt een ramp
Mijn moeder vond het ook nooit goed als ik een slok van mijn vader z'n drank nam, maar toch deed ik het. Hehe.quote:
Nee, ik was jonger dan 10, het was in Turkije, was alleen thuis met neef en broer. Zij zaten op de kamer en ik in de keuken en ik wilde wel eens weten waarom mensen vodka dronken. Ik pakte die fles en dronk, kreeg de smaak niet meer uit m'n mond. Ben toen maar gaan slapen, m'n neef vroeg de volgende ochtend waarom ik aan het schelden was in m'n slaap. Echt walgelijk.quote:
stelletje alcoholistenquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:49 schreef Quantie het volgende:
[..]
vodka met redbull gemixt en toen opgedronken, kreeg dat aanbevolen van mn neef in turkije.
dat was echt een ramp !
Kom, we vliegen naar Istanbul en gaan aan een echte meze tafel zitten en ons helemaal lam zuipen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:50 schreef Rookert het volgende:
Die raki ziet er wel goed uit bortecinem
Nu wel goed, meende ze dat aferim kizim ic ic of was het sarcastisch bedoeld?quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn moeder vond het ook nooit goed als ik een slok van mijn vader z'n drank nam, maar toch deed ik het. Hehe.
Nee, het was een oprechte schouderklop.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nu wel goed, meende ze dat aferim kizim ic ic of was het sarcastisch bedoeld?![]()
M'n laatste druppel was volgens mij op m'n veertiende.
Ik sta zo voor je deurquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kom, we vliegen naar Istanbul en gaan aan een echte meze tafel zitten en ons helemaal lam zuipen.
Of nee, niet naar Istanbul maar een andere stad. De mensen in Istanbul leven echt in de middeleeuwen.quote:
Bodrum!quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Of nee, niet naar Istanbul maar een andere stad. De mensen in Istanbul leven echt in de middeleeuwen.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:56 schreef Rookert het volgende:
[..]
Bodrum!![]()
Ik kom als jongen niet met jou het vliegtuig in
Klinkt goed. Waar werk je nu?quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:04 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Wel goed! Nieuwe baan, nieuwe auto..Morgen werken dat is dan weer minder.
Wil die best in Turkije vieren hoorquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
like it's your birthday, rookert
Euh, oke.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:06 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik verkoop Yeti's, Superb's enzulks
Nee man. Eerder een albino.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Euh, oke.
Ben je een Turk trouwens?
quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:06 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dat is een speciaal pistool van de schietclub.
Jeeeeej.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:10 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik laat even wat aan mijn fans horen, ondanks een absurd slechte landing heb ik mijn vlucht met EgyptAir overleefd.
Veel plezier daar, de zon schijnt hier alweer.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:10 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik laat even wat aan mijn fans horen, ondanks een absurd slechte landing heb ik mijn vlucht met EgyptAir overleefd.
Haar.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Alsof Turk zijn ook maar iets te maken heeft met huidskleur.
Hier is het donkerquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Veel plezier daar, de zon schijnt hier alweer.
Whehe, nog niet zo veel gezien van Cairo zelf, maar ons huis en de buurt is fantastischquote:
Waarom woont jouw familie eigenlijk in Egypte?quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Whehe, nog niet zo veel gezien van Cairo zelf, maar ons huis en de buurt is fantastisch.
zarGon gespotquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij woont in Duitsland. Ik zie het probleem niet.
zijn pa is oliesjeikquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom woont jouw familie eigenlijk in Egypte?
Mijn vader werkt voor een groot Nederlands bedrijfquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom woont jouw familie eigenlijk in Egypte?
En hij is rijk?quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mijn vader werkt voor een groot Nederlands bedrijf.
Kan kloppen ja.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Huehehe. Volgens mij is hij ook gewoon een Arabier, hij bedondert ons gewoon.
Doe stoer dan.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:20 schreef wikwakka2 het volgende:
Wel stom eigenlijk - mijn kamer is hier groter dan in Nederland en ik heb ook nog eens mijn eigen badkamer.
Lekkere vakantie dus.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:20 schreef wikwakka2 het volgende:
Wel stom eigenlijk - mijn kamer is hier groter dan in Nederland en ik heb ook nog eens mijn eigen badkamer.
Mijn familie slaapt, het is hier half een 's ochtends.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Lekkere vakantie dus.![]()
Ga van fok af, gek.
Ga bij ze liggen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mijn familie slaapt, het is hier half een 's ochtends.
Typisch Nederlands.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:27 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik treed niet in details over het salaris van mijn vader.
Werkt je moeder?quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:27 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik treed niet in details over het salaris van mijn vader.
Ik denk het niet.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dan raar zullen opkijken.
ik weet het wel ongeveer, maar eigenlijk boeit het toch niet zoveel hoeveel iemand verdientquote:
Weet ik eigenlijk niet, maar gewoon gemiddeld.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hoeveel verdienen jouw ouders?
ik denk omdat je het niet wilde meldenquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
ik weet het wel ongeveer, maar eigenlijk boeit het toch niet zoveel hoeveel iemand verdient?
Nee, maar ik vind dat typisch Nederlands. Zo geheimzinnig doen over geld.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
ik weet het wel ongeveer, maar eigenlijk boeit het toch niet zoveel hoeveel iemand verdient?
Ze doet vrijwilligerswerk bij een Egyptische school ergens. En heeft een paar keer per week Arabische les.quote:
Wat is het gemiddelde eigenlijk? Ik bedoel niet van je vader, maar ouders samen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet, maar gewoon gemiddeld.
Tsja, maar je krijgt ook al snel te horen dat je verwend/kakker/overdreven bent als je bovengemiddeld verdient. Veel Nederlanders hebben last van jaloezie (mijn buurman heeft een nieuwe auto en flatscreen TV? IK OOK!) e.d.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind dat typisch Nederlands. Zo geheimzinnig doen over geld.
Ik weet het echt niet. Ik gok op 4000-4500 euro per maand samen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wat is het gemiddelde eigenlijk? Ik bedoel niet van je vader, maar ouders samen.
Maar ik schiet er toch verder niks mee op? En mischien word ik ooit nog wel eens gegoogeld door iemand, lijtk me nou niet echt dingen die je rond wil strooien.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik denk omdat je het niet wilde melden
Hmm, kan ik me voorstellen. En ik vind ook dat echt niet iedereen hoeft te weten hoeveel je verdient, maar het valt me gewoon op dat Nederlanders soms echt zo geheimzinnig doen, dan denk ik echt van 'Ben je bang dat ze je gaan beroven of zo?'.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tsja, maar je krijgt ook al snel te horen dat je verwend/kakker/overdreven bent als je bovengemiddeld verdient. Veel Nederlanders hebben last van jaloezie (mijn buurman heeft een nieuwe auto en flatscreen TV? IK OOK!) e.d.
Keeping up with the jonesesquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tsja, maar je krijgt ook al snel te horen dat je verwend/kakker/overdreven bent als je bovengemiddeld verdient. Veel Nederlanders hebben last van jaloezie (mijn buurman heeft een nieuwe auto en flatscreen TV? IK OOK!) e.d.
Dat is wel zo, er heerst een Nederland een beetje een taboe op dat soort dingen. Iets met niet met je kop boven het maaiveld mogen uitsteken of zoquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hmm, kan ik me voorstellen. En ik vind ook dat echt niet iedereen hoeft te weten hoeveel je verdient, maar het valt me gewoon op dat Nederlanders soms echt zo geheimzinnig doen, dan denk ik echt van 'Ben je bang dat ze je gaan beroven of zo?'.
Bruto/netto?quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet. Ik gok op 4000-4500 euro per maand samen.
Hmm, je hebt wel gelijk.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar ik schiet er toch verder niks mee op? En mischien word ik ooit nog wel eens gegoogeld door iemand, lijtk me nou niet echt dingen die je rond wil strooien.
quote:
Stupid Dutch.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat is wel zo, er heerst een Nederland een beetje een taboe op dat soort dingen. Iets met niet met je kop boven het maaiveld mogen uitsteken of zo.
Je sprak over een gemiddelde, dan vraag ik me af wat het gemiddelde ongeveer is. Jij zegt 4000-4500 om het gemiddelde aan te geven, als je dat kunt gokken, denk ik dat je ook wel weet of je over bruto of netto spreekt.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
![]()
Ik zeg toch dat ik niet weet hoeveel mijn ouders verdienen en dan kom jij vragen bruto of netto.
Is volgens mij ook een beetje zo in Duutsland, heurquote:
Met gemiddeld bedoel ik dat wij aardig rond kunnen komen. Is dat genoeg? Wij wonen trouwens in een middenklasse koophuis met 4 kamers, 1 badkamer en een ruime woonkamer. Wel een kleine keuken, maar wel een grote garage.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je sprak over een gemiddelde, dan vraag ik me af wat het gemiddelde ongeveer is. Jij zegt 4000-4500 om het gemiddelde aan te geven, als je dat kunt gokken, denk ik dat je ook wel weet of je over bruto of netto spreekt.
Er zijn mensen die het niet melden omdat ze het te weinig vinden. Ik zou het ook niet zo snel melden op internet, maar niet als reden omdat het weinig is.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is volgens mij ook een beetje zo in Duutsland, heur. Maar ja, écht boeiend is het toch ook weer niet
?
Mischien zijn ze bang om een 'sloeber'-labeltje opgeplakt te krijgen door weetikveel wie?quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Er zijn mensen die het niet melden omdat ze het te weinig vinden. Ik zou het ook niet zo snel melden op internet, maar niet als reden omdat het weinig is.
Damn, hoe groot is jullie huis dan wel niet.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:42 schreef wikwakka2 het volgende:
Hier in Egypte hebben alle (luxe) huizen slaapkamers met eigen badkamer. Ik heb er net 5 in ons huis geteld, exclusief die van de maidsroom/chauffeurskamer
.
Ik zou zeggen 4000 tot 4500 bruto. Tenminste, wij hebben volgens mij zoiets en koophuis, ook 4 kamers, 1 badkamer, "ruime" woonkamer (kan dat niet zo goed zeggen) en een garage. 3 kinderen en wij kunnen ook aardig rondkomen, m'n schatting, tot zover.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Met gemiddeld bedoel ik dat wij aardig rond kunnen komen. Is dat genoeg? Wij wonen trouwens in een middenklasse koophuis met 4 kamers, 1 badkamer en een ruime woonkamer. Wel een kleine keuken, maar wel een grote garage.
......
Dus schat maar in.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik zou zeggen 4000 tot 4500 bruto. Tenminste, wij hebben volgens mij zoiets en koophuis, ook 4 kamers, 1 badkamer, "ruime" woonkamer (kan dat niet zo goed zeggen) en een garage. 3 kinderen en wij kunnen ook aardig rondkomen, m'n schatting, tot zover.
Vind het toch wel raar dat mensen er zoveel waarde aan hechten. Ik snap dat je het vervelend vindt als je het echt heel slecht hebt, maar stel je ouders komen rond, soms met een beetje moeite, dan snap ik het probleem niet. Je bent dan echt niet de enige in Nederland.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:42 schreef wikwakka2 het volgende:
Hier in Egypte hebben alle (luxe) huizen slaapkamers met eigen badkamer. Ik heb er net 5 in ons huis geteld, exclusief die van de maidsroom/chauffeurskamer
.
[..]
Mischien zijn ze bang om een 'sloeber'-labeltje opgeplakt te krijgen door weetikveel wie?
Maar ik gaf toch wel een redelijke reden?
Overdrevenquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Damn, hoe groot is jullie huis dan wel niet.
Toch een belangrijke lokkerquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Overdreven. In principe is het niet groter dan ons huis in Nederland (een verbouwde boerderij), maar het is gewoon véééééééél beter ingedeeld en luxer. Wel een stap omhoog vergeleken met het huis waar we in Oman in woonden, maar hier is 'een mooi huis' een van de weinige lokkertjes van Cairo, anders zouden weinig mensen hier willen werken.
Raki om te vergetenquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:50 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben jaloers.
Een kakwijk buiten de stad is het, wel prachtig groen met parken en vijvers en dergelijke. In Cairo zelf is het allemaal stukken minder, al helemaal als je ziet waar de gemiddelde Egyptenaar woontquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Toch een belangrijke lokkerals de omgeving ook niet erg slecht is.
Toch zou ik er niet veel over klagen, lekker weer, mooi huis en groen. Heerlijke vakantie gewoon.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een kakwijk buiten de stad is het, wel prachtig groen met parken en vijvers en dergelijke. In Cairo zelf is het allemaal stukken minder, al helemaal als je ziet waar de gemiddelde Egyptenaar woont. Aan de ene kant wel sneu, aan de andere kant zijn ze wel blij als ze voor een expat mogen werken aangezien ze dan weinig hoeven te werken voor relatief veel geld.
En aangezien onze chauffeur de helft van de dag toch niks te doen heeft kan ik hem zovaak nodig gebruiken om uitstapjes te makenquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Toch zou ik er niet veel over klagen, lekker weer, mooi huis en groen. Heerlijke vakantie gewoon.
Dat is echt chill, geniet van je vakantie wikiewaka, als ik jou was zou ik een tijdje niet meer op fok komen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En aangezien onze chauffeur de helft van de dag toch niks te doen heeft kan ik hem zovaak nodig gebruiken om uitstapjes te maken. Ik ga morgen eens even kijken wat ik allemaal gezien móét hebben.
Wist niet dat je zwanger was?quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
zo lekker beschuit met muisjes eten..
Als ik 's nachts niks te doen heb...quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat is echt chill, geniet van je vakantie wikiewaka, als ik jou was zou ik een tijdje niet meer op fok komen.
Nederlanders?quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als ik 's nachts niks te doen heb.... Ik moet maar eens kijken of hier nog leuke mensen van ongeveer mijn leeftijd wonen, dat maakt het mischien nog wat leuker.
Dat bedacht je niet voordat je ging douchen?quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
Nope, ik ging net beschuit met muisjes eten en douchen. Kan niet slapen met nat haar.
Ik moet morgen om 8.30 het huis uit, kan morgenochtend m'n haar dus niet wassen. Ik fohn m'n haar liever niet en als ik het 2 uur van tevoren was, is het niet op tijd droog. Ik heb er dus wel over nagedacht.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:51 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat bedacht je niet voordat je ging douchen?![]()
Hij heeft een leven.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:53 schreef Rookert het volgende:
[..]
De globetrotterWaar zit je dat je steeds rond half 1/1 uur online komt?
Lap top, op bed en altijd ff fok checken, voor ik wat ga lezenquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:53 schreef Rookert het volgende:
[..]
De globetrotterWaar zit je dat je steeds rond half 1/1 uur online komt?
Gelukkigquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik moet morgen om 8.30 het huis uit, kan morgenochtend m'n haar dus niet wassen. Ik fohn m'n haar liever niet en als ik het 2 uur van tevoren was, is het niet op tijd droog. Ik heb er dus wel over nagedacht.
Ach het valt wel mee hoor ik vind het wel gauw donker worden maar ik heb vandaag dus wel extra veel zin in om het verre oosten te verkennen, het begint al te kribbelenquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hij heeft een leven.![]()
hoi siddha
Goede nachtquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:55 schreef Rookert het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Maar ik ga nu wel tukken, morgen heb ik dan nog een dag om wat te doen![]()
Trusten allen
Welterusten.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:55 schreef Rookert het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Maar ik ga nu wel tukken, morgen heb ik dan nog een dag om wat te doen![]()
Trusten allen
Wanneer vertrek je? ;oquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:57 schreef siddha het volgende:
[..]
Ach het valt wel mee hoor ik vind het wel gauw donker worden maar ik heb vandaag dus wel extra veel zin in om het verre oosten te verkennen, het begint al te kribbelen
Ik heb nu helemaal geen slaap, zal dus wel een latertje worden voor mijquote:
Hey meissie, je was lekker fel vandaagquote:
Jij ook.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:08 schreef siddha het volgende:
[..]
Hey meissie, je was lekker fel vandaag
je ziet dan ook dat juist Marokkanen en die pers turkije aanvallen, een projectie van hun eigen falen en jaloezie omdat ze hun landen eigenlijk verloren hebbenquote:Op zaterdag 12 december 2009 01:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij ook.![]()
Misschien is er nog hoop voor ons, misschien kunnen we onszelf over een eeuw een volk met beschaving noemen.
Eensch.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:14 schreef siddha het volgende:
[..]
je ziet dan ook dat juist Marokkanen en die pers turkije aanvallen, een projectie van hun eigen falen en jaloezie omdat ze hun landen eigenlijk verloren hebben
Ook geen slaap? Oh en halloquote:
Was bezig met mijn verder zeer weinig interessante leventjequote:Op zaterdag 12 december 2009 01:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hallo Mine, waar hing je uit al die dagen?![]()
Onderling is er geen ruzie geweest, wel een paar discussies onder een paar nieuwsberichten.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:23 schreef Min-e het volgende:
[..]
Was bezig met mijn verder zeer weinig interessante leventje![]()
Alles goed hier? Heb ik nog wat gemist? Ruzie, discussies over koerden, etc?
Slaap? Slaap is voor watjes.quote:
Dus je had laatste dfagen heel interessant, Vertelquote:Op zaterdag 12 december 2009 01:23 schreef Min-e het volgende:
[..]
Was bezig met mijn verder zeer weinig interessante leventje![]()
Alles goed hier? Heb ik nog wat gemist? Ruzie, discussies over koerden, etc?
Oh, ga er uiteraard vanuit dat je ze wel even goed de waarheid hebt verteld.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Onderling is er geen ruzie geweest, wel een paar discussies onder een paar nieuwsberichten.
Welke horror film heb je gezien dan?quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:24 schreef Min-e het volgende:
[..]
Slaap? Slaap is voor watjes.Stoere mensen kijken enge films s'nachts en durven dan niet meer te slapen.
Mijn leven is juist weinig interessant zei ik, maar dat schijnt normaal te zijn in deze 'fase' van mijn leven. Dat gevoel dat je niet genoegen neemt met wat je hebt en meer wil, maar niet weten wat je dan precies wil. Kortom ik conformeer naar de huidige maatschappij.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:27 schreef siddha het volgende:
[..]
Dus je had laatste dfagen heel interessant, Vertel![]()
En we hebben laatste tijd heel veel over ethinicteit gepraat en wat het was om een turk te zijnvooral Bortenicem is een felle tante gebleken
Haha eigenlijk durf ik het niet op te biechten. Kijk nu naar 'Pride and Prejudice' een kostuumdrama, van Jane Austen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:31 schreef siddha het volgende:
[..]
Welke horror film heb je gezien dan?
Hmm, je bent nog zoekende, dan denk ik dat je begin 30 bent want zo was ik toen ook.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:35 schreef Min-e het volgende:
[..]
Mijn leven is juist weinig interessant zei ik, maar dat schijnt normaal te zijn in deze 'fase' van mijn leven. Dat gevoel dat je niet genoegen neemt met wat je hebt en meer wil, maar niet weten wat je dan precies wil. Kortom ik conformeer naar de huidige maatschappij.![]()
Borticinem is een hele goede gesprekspartner.
Chickflickquote:Op zaterdag 12 december 2009 01:38 schreef Min-e het volgende:
[..]
Haha eigenlijk durf ik het niet op te biechten. Kijk nu naar 'Pride and Prejudice' een kostuumdrama, van Jane Austen.
Schijnt een veel voorkomend kwaaltje te zijn. Nu nog even een remedie vinden.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:39 schreef siddha het volgende:
[..]
Hmm, je bent nog zoekende, dan denk ik dat je begin 30 bent want zo was ik toen ook.Geniet ervan en conformeer niet te veel aan de maatschappij, laat de maatschappij maar aan jou conformeren
Rust, zelfreflectie,en dan actie dat is de enige remediequote:Op zaterdag 12 december 2009 01:45 schreef Min-e het volgende:
[..]
Schijnt een veel voorkomend kwaaltje te zijn. Nu nog even een remedie vinden.
Bedankt voor deze wijze woorden abi.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:50 schreef siddha het volgende:
[..]
Rust, zelfreflectie,en dan actie dat is de enige remedie
geen dank meid, ik hoop dan dat het helptquote:Op zaterdag 12 december 2009 01:53 schreef Min-e het volgende:
[..]
Bedankt voor deze wijze woorden abi.
welke versie?quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:38 schreef Min-e het volgende:
[..]
Haha eigenlijk durf ik het niet op te biechten. Kijk nu naar 'Pride and Prejudice' een kostuumdrama, van Jane Austen.
Morgenochtend begin ik aan de onderwerping van de mensheid aan mijn totalitaire gezag.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:57 schreef siddha het volgende:
[..]
geen dank meid, ik hoop dan dat het helpt
haha nee niet echt, maar weet wel dat er zo veel verschillende versies van zijn, was eigenlijk ook van plan om het boek ooit te lezen, wat dan weer komt door de film you've got mailquote:Op zaterdag 12 december 2009 02:02 schreef Min-e het volgende:
[..]
Aah nog een fan? De BBC versie natuurlijk, de enige echte.
wat film betreft heb ik een hele brede smaak, als het maar goed is, chick flick, slasher, melodrama maakt me niet zo veel uit, binnenkort weer rotterdam filmfestivalquote:Op zaterdag 12 december 2009 02:05 schreef Min-e het volgende:
Hebben jullie favoriete films, boeken? Of zijn jullie ook allesvreters net als ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |