Hollanda = Almanyaquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:11 schreef Bortecinem het volgende:
WTF dude, Duman komt over 2 weken naar Koln, daar zijn ze laatst nog geweest. Waarom komen ze niet naar Nederland?![]()
Damn dit maakt mij echt kwaad.
Twee jaar terug traden ze nog op in Paradiso, daarna zijn ze al 3-4 keer in Koln geweest. De laatste keer was zelfs in Mei. Waarom komen ze niet naar Amsterdam? Ik weet zeker dat er veel belangstelling zal zijn.quote:
Zo ver is het toch niet voor jou?quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Twee jaar terug traden ze nog op in Paradiso, daarna zijn ze al 3-4 keer in Koln geweest. De laatste keer was zelfs in Mei. Waarom komen ze niet naar Amsterdam? Ik weet zeker dat er veel belangstelling zal zijn.
MIsschien verdient hij gewoon meer in Duitsland? En trouwens jij woont toch in Limburg? Dan zit je er in 1 uur en een kwartier volgens google mapsquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Twee jaar terug traden ze nog op in Paradiso, daarna zijn ze al 3-4 keer in Koln geweest. De laatste keer was zelfs in Mei. Waarom komen ze niet naar Amsterdam? Ik weet zeker dat er veel belangstelling zal zijn.
Pff, trein pakken naar Duitsland, kan al vanaf 40 eu retourquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:20 schreef Bortecinem het volgende:
Nee, dat klopt. Maar toch doen mijn ouders moeilijk omdat het in Duitsland ligt.
Herkenbaar. Ik zou graag veel dingen bezoeken.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:20 schreef Bortecinem het volgende:
Nee, dat klopt. Maar toch doen mijn ouders moeilijk omdat het in Duitsland ligt.
Jij woont in Duitsland. Ik zie het probleem niet.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:20 schreef Bortecinem het volgende:
Ja maar ik ben een Turkse, ik ben niet zo vrij als een gemiddelde Nederlander. Ik mag echt niet midden in de nacht met de trein naar Duitsland. Als het overdag was geweest was het een ander verhaal, maar zo laat? Echt niet.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
Pff, trein pakken naar Duitsland, kan al vanaf 40 eu retour
zarGon is terugquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij woont in Duitsland. Ik zie het probleem niet.
Ja vrienden zijn ook een probleem. Mijn beste vriendin wil wel graag mee, maar zij mag niet naar concerten enzo.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik zou graag veel dingen bezoeken.
1. Ik heb geen vrienden die dat willen.
2. M'n ouders zouden het er toch niet vaak mee eens zijn. Je bent jong enzo.
Regel een vriend.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja maar ik ben een Turkse, ik ben niet zo vrij als een gemiddelde Nederlander. Ik mag echt niet midden in de nacht met de trein naar Duitsland. Als het overdag was geweest was het een ander verhaal, maar zo laat? Echt niet.
Doei Rokert.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:22 schreef Rookert het volgende:
En ik ga gezellig doen beneden, reizen zul je Bortecinem!
quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Regel een vriend.Misschien mag het dan wel.
Jij mag misschien al bijna, je bent best oud.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja vrienden zijn ook een probleem. Mijn beste vriendin wil wel graag mee, maar zij mag niet naar concerten enzo.
19 is niet oud.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jij mag misschien al bijna, je bent best oud.
Ik ben best vrij, mijn ouders hebben er geen problemen mee dat ik een concert bezoek. Het is alleen dat ik zo laat niet alleen mag reizen. Maar ik heb een jonge oom, misschien gaat hij mee.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
3 jaar ouder dan ik, ik neem aan dat je meer mag
Ik mag niet alleen concerten bezoeken, maar daar heb ik ook geen behoefte aan, uitgaan ook niet, maar dat hoef ik ook niet. Verschil voor de rest niet zoveel van Nederlanders, maar er blijft dan ook niet zoveel over.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben best vrij, mijn ouders hebben er geen problemen mee dat ik een concert bezoek. Het is alleen dat ik zo laat niet alleen mag reizen. Maar ik heb een jonge oom, misschien gaat hij mee.
Ik ben heel vrij, maar een vriend mag ik niet. Mijn moeder killt mij, ze is echt hard wat dat betreft. Verder mag ik wel uitgaan en drinken enzo.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
Bortecinem, hoeveel vrijheid heb je eigenlijk? Mag je een vriend?
Uitgaan is meestal toch ook laat? Hoe denkt je pa over een vriend?quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben heel vrij, maar een vriend mag ik niet. Mijn moeder killt mij, ze is echt hard wat dat betreft. Verder mag ik wel uitgaan en drinken enzo.
Ja maar uitgaan hier in de omgeving, niet in Duitsland. Mijn pa? Dat weet ik eigenlijk niet, nog nooit over gepraat. Ik weet wel dat hij er minder moeite mee zou hebben dan mijn moeder.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Uitgaan is meestal toch ook laat? Hoe denkt je pa over een vriend?Wanneer mag je wel een vriend?
Ik vraag te veel.
Nederlandse vrienden? Turkse vrienden?quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:34 schreef Bortecinem het volgende:
Oh ja, en alleen op vakantie met vrienden mag ik ook. Maar mijn vrienden niet dus kan ik ook nooit gaan.
Echt?quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja maar uitgaan hier in de omgeving, niet in Duitsland. Mijn pa? Dat weet ik eigenlijk niet, nog nooit over gepraat. Ik weet wel dat hij er minder moeite mee zou hebben dan mijn moeder.
Ik heb geen Nederlandse vrienden.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nederlandse vrienden? Turkse vrienden?
Nee, bij ons is mijn mama juist streng.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Echt?Tegen m'n ma kan ik er nog een beetje over praten, maar m'n pa.
Jij praat slecht over verkaaste Turken, toch?quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb geen Nederlandse vrienden.
Weetje, mijn vader is echt zo'n verkaaste Turk. Vroeger had ik bijvoorbeeld alleen Nederlandse vrienden, toen ik opeens ook Turkse vrienden kreeg vond mijn vader dat helemaal niet goed.
Grolsch? Doe mij maar raki.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:40 schreef Rookert het volgende:
Integreren zullen jullie![]()
Mijn vriend Grolsch groet jullie vanuit zijn glas
ik denk ook niet dat rookert in de kroeg zitquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:42 schreef Quantie het volgende:
[..]
vind je niet in een random kroeg in nederland hoar
Nee ik praat slecht over Turken die er alles aan doen om verkaast over te komen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jij praat slecht over verkaaste Turken, toch?![]()
Ik heb nooit Nederlandse vrienden gehad, maar toch weet ik dat m'n pa ze niet echt geweldig vindt. Hij praat vaak over de nepheid ervan. Niet dat hij Turken altijd goedkeurt. M'n moeder praat ook niet goed over Nederlandse meisjes als vriendinnen, maar ook vaak niet over Turkse.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee ik praat slecht over Turken die er alles aan doen om verkaast over te komen.
Hahahaha, mijn ouders hebben mij vroeger zelf op een Protestants Christelijke school gezet waar ik en nog een Turk de enige allochtonen op de hele school waren. Dus echt contact met Turken had ik niet. Pas in de 2e/3e klas kreeg ik Turkse vrienden.
Genieten doe je met Grolsch! Dit moet je niet drinken als je aangeschoten wil worden, drinkt niet goed door, maar wel prima om te chillenquote:
Vind je het héél gek?quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
mijn eerste drank was vodka, dat was echt een ramp
Raki is de nationale drank van Turkije. Het smaakt naar anijs, soort van Ouzo maar dan de Turkse versie.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:46 schreef Rookert het volgende:
[..]
Genieten doe je met Grolsch! Dit moet je niet drinken als je aangeschoten wil worden, drinkt niet goed door, maar wel prima om te chillenheb nooit raki op, wat mis ik?
Zou wel heel kansloos zijn om dan te fokkenquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik denk ook niet dat rookert in de kroeg zit
Mijn ma zou me killen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:47 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn moeder had een half jaar terug flessen alcohol op mijn kamer gevonden, zegt ze 'Aferim kizim ic ic'. Ik had verwacht dat ze kwaad zou worden, maar ze zei er verder niks van.
De eerste keer alcohol voor mij was op mijn 6e of zo, ik kreeg een slok van mijn vader z'n raki (wel aangemaakt met water natuurlijk). Hehehe.
vodka met redbull gemixt en toen opgedronken, kreeg dat aanbevolen van mn neef in turkije.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
mijn eerste drank was vodka, dat was echt een ramp
Mijn moeder vond het ook nooit goed als ik een slok van mijn vader z'n drank nam, maar toch deed ik het. Hehe.quote:
Nee, ik was jonger dan 10, het was in Turkije, was alleen thuis met neef en broer. Zij zaten op de kamer en ik in de keuken en ik wilde wel eens weten waarom mensen vodka dronken. Ik pakte die fles en dronk, kreeg de smaak niet meer uit m'n mond. Ben toen maar gaan slapen, m'n neef vroeg de volgende ochtend waarom ik aan het schelden was in m'n slaap. Echt walgelijk.quote:
stelletje alcoholistenquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:49 schreef Quantie het volgende:
[..]
vodka met redbull gemixt en toen opgedronken, kreeg dat aanbevolen van mn neef in turkije.
dat was echt een ramp !
Kom, we vliegen naar Istanbul en gaan aan een echte meze tafel zitten en ons helemaal lam zuipen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:50 schreef Rookert het volgende:
Die raki ziet er wel goed uit bortecinem
Nu wel goed, meende ze dat aferim kizim ic ic of was het sarcastisch bedoeld?quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn moeder vond het ook nooit goed als ik een slok van mijn vader z'n drank nam, maar toch deed ik het. Hehe.
Nee, het was een oprechte schouderklop.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nu wel goed, meende ze dat aferim kizim ic ic of was het sarcastisch bedoeld?![]()
M'n laatste druppel was volgens mij op m'n veertiende.
Ik sta zo voor je deurquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kom, we vliegen naar Istanbul en gaan aan een echte meze tafel zitten en ons helemaal lam zuipen.
Of nee, niet naar Istanbul maar een andere stad. De mensen in Istanbul leven echt in de middeleeuwen.quote:
Bodrum!quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Of nee, niet naar Istanbul maar een andere stad. De mensen in Istanbul leven echt in de middeleeuwen.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:56 schreef Rookert het volgende:
[..]
Bodrum!![]()
Ik kom als jongen niet met jou het vliegtuig in
Klinkt goed. Waar werk je nu?quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:04 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Wel goed! Nieuwe baan, nieuwe auto..Morgen werken dat is dan weer minder.
Wil die best in Turkije vieren hoorquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
like it's your birthday, rookert
Euh, oke.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:06 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik verkoop Yeti's, Superb's enzulks
Nee man. Eerder een albino.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Euh, oke.
Ben je een Turk trouwens?
quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:06 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dat is een speciaal pistool van de schietclub.
Jeeeeej.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:10 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik laat even wat aan mijn fans horen, ondanks een absurd slechte landing heb ik mijn vlucht met EgyptAir overleefd.
Veel plezier daar, de zon schijnt hier alweer.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:10 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik laat even wat aan mijn fans horen, ondanks een absurd slechte landing heb ik mijn vlucht met EgyptAir overleefd.
Haar.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Alsof Turk zijn ook maar iets te maken heeft met huidskleur.
Hier is het donkerquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Veel plezier daar, de zon schijnt hier alweer.
Whehe, nog niet zo veel gezien van Cairo zelf, maar ons huis en de buurt is fantastischquote:
Waarom woont jouw familie eigenlijk in Egypte?quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Whehe, nog niet zo veel gezien van Cairo zelf, maar ons huis en de buurt is fantastisch.
zarGon gespotquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij woont in Duitsland. Ik zie het probleem niet.
zijn pa is oliesjeikquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom woont jouw familie eigenlijk in Egypte?
Mijn vader werkt voor een groot Nederlands bedrijfquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom woont jouw familie eigenlijk in Egypte?
En hij is rijk?quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mijn vader werkt voor een groot Nederlands bedrijf.
Kan kloppen ja.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Huehehe. Volgens mij is hij ook gewoon een Arabier, hij bedondert ons gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |