Ik ben best vrij, mijn ouders hebben er geen problemen mee dat ik een concert bezoek. Het is alleen dat ik zo laat niet alleen mag reizen. Maar ik heb een jonge oom, misschien gaat hij mee.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
3 jaar ouder dan ik, ik neem aan dat je meer mag
Ik mag niet alleen concerten bezoeken, maar daar heb ik ook geen behoefte aan, uitgaan ook niet, maar dat hoef ik ook niet. Verschil voor de rest niet zoveel van Nederlanders, maar er blijft dan ook niet zoveel over.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben best vrij, mijn ouders hebben er geen problemen mee dat ik een concert bezoek. Het is alleen dat ik zo laat niet alleen mag reizen. Maar ik heb een jonge oom, misschien gaat hij mee.
Ik ben heel vrij, maar een vriend mag ik niet. Mijn moeder killt mij, ze is echt hard wat dat betreft. Verder mag ik wel uitgaan en drinken enzo.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
Bortecinem, hoeveel vrijheid heb je eigenlijk? Mag je een vriend?
Uitgaan is meestal toch ook laat? Hoe denkt je pa over een vriend?quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben heel vrij, maar een vriend mag ik niet. Mijn moeder killt mij, ze is echt hard wat dat betreft. Verder mag ik wel uitgaan en drinken enzo.
Ja maar uitgaan hier in de omgeving, niet in Duitsland. Mijn pa? Dat weet ik eigenlijk niet, nog nooit over gepraat. Ik weet wel dat hij er minder moeite mee zou hebben dan mijn moeder.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Uitgaan is meestal toch ook laat? Hoe denkt je pa over een vriend?Wanneer mag je wel een vriend?
Ik vraag te veel.
Nederlandse vrienden? Turkse vrienden?quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:34 schreef Bortecinem het volgende:
Oh ja, en alleen op vakantie met vrienden mag ik ook. Maar mijn vrienden niet dus kan ik ook nooit gaan.
Echt?quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja maar uitgaan hier in de omgeving, niet in Duitsland. Mijn pa? Dat weet ik eigenlijk niet, nog nooit over gepraat. Ik weet wel dat hij er minder moeite mee zou hebben dan mijn moeder.
Ik heb geen Nederlandse vrienden.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nederlandse vrienden? Turkse vrienden?
Nee, bij ons is mijn mama juist streng.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Echt?Tegen m'n ma kan ik er nog een beetje over praten, maar m'n pa.
Jij praat slecht over verkaaste Turken, toch?quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb geen Nederlandse vrienden.
Weetje, mijn vader is echt zo'n verkaaste Turk. Vroeger had ik bijvoorbeeld alleen Nederlandse vrienden, toen ik opeens ook Turkse vrienden kreeg vond mijn vader dat helemaal niet goed.
Grolsch? Doe mij maar raki.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:40 schreef Rookert het volgende:
Integreren zullen jullie![]()
Mijn vriend Grolsch groet jullie vanuit zijn glas
ik denk ook niet dat rookert in de kroeg zitquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:42 schreef Quantie het volgende:
[..]
vind je niet in een random kroeg in nederland hoar
Nee ik praat slecht over Turken die er alles aan doen om verkaast over te komen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jij praat slecht over verkaaste Turken, toch?![]()
Ik heb nooit Nederlandse vrienden gehad, maar toch weet ik dat m'n pa ze niet echt geweldig vindt. Hij praat vaak over de nepheid ervan. Niet dat hij Turken altijd goedkeurt. M'n moeder praat ook niet goed over Nederlandse meisjes als vriendinnen, maar ook vaak niet over Turkse.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee ik praat slecht over Turken die er alles aan doen om verkaast over te komen.
Hahahaha, mijn ouders hebben mij vroeger zelf op een Protestants Christelijke school gezet waar ik en nog een Turk de enige allochtonen op de hele school waren. Dus echt contact met Turken had ik niet. Pas in de 2e/3e klas kreeg ik Turkse vrienden.
Genieten doe je met Grolsch! Dit moet je niet drinken als je aangeschoten wil worden, drinkt niet goed door, maar wel prima om te chillenquote:
Vind je het héél gek?quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
mijn eerste drank was vodka, dat was echt een ramp
Raki is de nationale drank van Turkije. Het smaakt naar anijs, soort van Ouzo maar dan de Turkse versie.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:46 schreef Rookert het volgende:
[..]
Genieten doe je met Grolsch! Dit moet je niet drinken als je aangeschoten wil worden, drinkt niet goed door, maar wel prima om te chillenheb nooit raki op, wat mis ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |