abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75534762
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:26 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

19 is niet oud.
3 jaar ouder dan ik, ik neem aan dat je meer mag
Ik ben een pure Turk.
pi_75534783
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:27 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

3 jaar ouder dan ik, ik neem aan dat je meer mag
Ik ben best vrij, mijn ouders hebben er geen problemen mee dat ik een concert bezoek. Het is alleen dat ik zo laat niet alleen mag reizen. Maar ik heb een jonge oom, misschien gaat hij mee.
pi_75534875
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:27 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ik ben best vrij, mijn ouders hebben er geen problemen mee dat ik een concert bezoek. Het is alleen dat ik zo laat niet alleen mag reizen. Maar ik heb een jonge oom, misschien gaat hij mee.
Ik mag niet alleen concerten bezoeken, maar daar heb ik ook geen behoefte aan, uitgaan ook niet, maar dat hoef ik ook niet. Verschil voor de rest niet zoveel van Nederlanders, maar er blijft dan ook niet zoveel over. Vind m'n ouders wel redelijk, alleen soms met tijden, daar klaagt m'n moeder vaak over.
Ik ben een pure Turk.
pi_75534902
Bortecinem, hoeveel vrijheid heb je eigenlijk? Mag je een vriend?
Ik ben een pure Turk.
pi_75534976
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
Bortecinem, hoeveel vrijheid heb je eigenlijk? Mag je een vriend?
Ik ben heel vrij, maar een vriend mag ik niet. Mijn moeder killt mij, ze is echt hard wat dat betreft. Verder mag ik wel uitgaan en drinken enzo.
pi_75535027
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:33 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ik ben heel vrij, maar een vriend mag ik niet. Mijn moeder killt mij, ze is echt hard wat dat betreft. Verder mag ik wel uitgaan en drinken enzo.
Uitgaan is meestal toch ook laat? Hoe denkt je pa over een vriend? Wanneer mag je wel een vriend?

Ik vraag te veel.
Ik ben een pure Turk.
pi_75535028
Oh ja, en alleen op vakantie met vrienden mag ik ook. Maar mijn vrienden niet dus kan ik ook nooit gaan.
pi_75535049
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:34 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Uitgaan is meestal toch ook laat? Hoe denkt je pa over een vriend? Wanneer mag je wel een vriend?

Ik vraag te veel.
Ja maar uitgaan hier in de omgeving, niet in Duitsland. Mijn pa? Dat weet ik eigenlijk niet, nog nooit over gepraat. Ik weet wel dat hij er minder moeite mee zou hebben dan mijn moeder.
pi_75535116
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:34 schreef Bortecinem het volgende:
Oh ja, en alleen op vakantie met vrienden mag ik ook. Maar mijn vrienden niet dus kan ik ook nooit gaan.
Nederlandse vrienden? Turkse vrienden?
Ik ben een pure Turk.
pi_75535161
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:35 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ja maar uitgaan hier in de omgeving, niet in Duitsland. Mijn pa? Dat weet ik eigenlijk niet, nog nooit over gepraat. Ik weet wel dat hij er minder moeite mee zou hebben dan mijn moeder.
Echt? Tegen m'n ma kan ik er nog een beetje over praten, maar m'n pa.
Ik ben een pure Turk.
pi_75535164
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:37 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Nederlandse vrienden? Turkse vrienden?
Ik heb geen Nederlandse vrienden.

Weetje, mijn vader is echt zo'n verkaaste Turk. Vroeger had ik bijvoorbeeld alleen Nederlandse vrienden, toen ik opeens ook Turkse vrienden kreeg vond mijn vader dat helemaal niet goed.
pi_75535179
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:38 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Echt? Tegen m'n ma kan ik er nog een beetje over praten, maar m'n pa.
Nee, bij ons is mijn mama juist streng.
pi_75535252
Integreren zullen jullie

Mijn vriend Grolsch groet jullie vanuit zijn glas
pi_75535279
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:38 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ik heb geen Nederlandse vrienden.

Weetje, mijn vader is echt zo'n verkaaste Turk. Vroeger had ik bijvoorbeeld alleen Nederlandse vrienden, toen ik opeens ook Turkse vrienden kreeg vond mijn vader dat helemaal niet goed.
Jij praat slecht over verkaaste Turken, toch?
Ik heb nooit Nederlandse vrienden gehad, maar toch weet ik dat m'n pa ze niet echt geweldig vindt. Hij praat vaak over de nepheid ervan. Niet dat hij Turken altijd goedkeurt. M'n moeder praat ook niet goed over Nederlandse meisjes als vriendinnen, maar ook vaak niet over Turkse.
Ik ben een pure Turk.
pi_75535308
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:40 schreef Rookert het volgende:
Integreren zullen jullie

Mijn vriend Grolsch groet jullie vanuit zijn glas
Grolsch? Doe mij maar raki.
pi_75535346
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:41 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

vind je niet in een random kroeg in nederland hoar
ik ben niet goed met kompjoeter!
pi_75535382
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:42 schreef Quantie het volgende:

[..]

vind je niet in een random kroeg in nederland hoar
ik denk ook niet dat rookert in de kroeg zit
Ik ben een pure Turk.
pi_75535395
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:41 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Jij praat slecht over verkaaste Turken, toch?
Ik heb nooit Nederlandse vrienden gehad, maar toch weet ik dat m'n pa ze niet echt geweldig vindt. Hij praat vaak over de nepheid ervan. Niet dat hij Turken altijd goedkeurt. M'n moeder praat ook niet goed over Nederlandse meisjes als vriendinnen, maar ook vaak niet over Turkse.
Nee ik praat slecht over Turken die er alles aan doen om verkaast over te komen.

Hahahaha, mijn ouders hebben mij vroeger zelf op een Protestants Christelijke school gezet waar ik en nog een Turk de enige allochtonen op de hele school waren. Dus echt contact met Turken had ik niet. Pas in de 2e/3e klas van de middelbare school kreeg ik Turkse vrienden.
pi_75535449
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:43 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Nee ik praat slecht over Turken die er alles aan doen om verkaast over te komen.

Hahahaha, mijn ouders hebben mij vroeger zelf op een Protestants Christelijke school gezet waar ik en nog een Turk de enige allochtonen op de hele school waren. Dus echt contact met Turken had ik niet. Pas in de 2e/3e klas kreeg ik Turkse vrienden.
Ik had best veel allochtonen in m'n klas, zit nu op een christelijke school, ook veel buitenlanders.
Ik ben een pure Turk.
pi_75535463
mijn eerste drank was vodka, dat was echt een ramp
Ik ben een pure Turk.
pi_75535501
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:41 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Genieten doe je met Grolsch! Dit moet je niet drinken als je aangeschoten wil worden, drinkt niet goed door, maar wel prima om te chillen heb nooit raki op, wat mis ik?
pi_75535533
Mijn moeder had een half jaar terug flessen alcohol op mijn kamer gevonden, zegt ze 'Aferim kizim ic ic'. Ik had verwacht dat ze kwaad zou worden, maar ze zei er verder niks van.

De eerste keer alcohol voor mij was op mijn 6e of zo, ik kreeg een slok van mijn vader z'n raki (wel aangemaakt met water natuurlijk). Hehehe.
pi_75535553
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
mijn eerste drank was vodka, dat was echt een ramp
Vind je het héél gek?
pi_75535560
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:46 schreef Rookert het volgende:

[..]

Genieten doe je met Grolsch! Dit moet je niet drinken als je aangeschoten wil worden, drinkt niet goed door, maar wel prima om te chillen heb nooit raki op, wat mis ik?
Raki is de nationale drank van Turkije. Het smaakt naar anijs, soort van Ouzo maar dan de Turkse versie.
pi_75535587
Zo hoor je raki te drinken:

Met allemaal kleine hapjes. Meze noemen ze het in Turkije.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')