Hollanda = Almanyaquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:11 schreef Bortecinem het volgende:
WTF dude, Duman komt over 2 weken naar Koln, daar zijn ze laatst nog geweest. Waarom komen ze niet naar Nederland?![]()
Damn dit maakt mij echt kwaad.
Twee jaar terug traden ze nog op in Paradiso, daarna zijn ze al 3-4 keer in Koln geweest. De laatste keer was zelfs in Mei. Waarom komen ze niet naar Amsterdam? Ik weet zeker dat er veel belangstelling zal zijn.quote:
Zo ver is het toch niet voor jou?quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Twee jaar terug traden ze nog op in Paradiso, daarna zijn ze al 3-4 keer in Koln geweest. De laatste keer was zelfs in Mei. Waarom komen ze niet naar Amsterdam? Ik weet zeker dat er veel belangstelling zal zijn.
MIsschien verdient hij gewoon meer in Duitsland? En trouwens jij woont toch in Limburg? Dan zit je er in 1 uur en een kwartier volgens google mapsquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Twee jaar terug traden ze nog op in Paradiso, daarna zijn ze al 3-4 keer in Koln geweest. De laatste keer was zelfs in Mei. Waarom komen ze niet naar Amsterdam? Ik weet zeker dat er veel belangstelling zal zijn.
Pff, trein pakken naar Duitsland, kan al vanaf 40 eu retourquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:20 schreef Bortecinem het volgende:
Nee, dat klopt. Maar toch doen mijn ouders moeilijk omdat het in Duitsland ligt.
Herkenbaar. Ik zou graag veel dingen bezoeken.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:20 schreef Bortecinem het volgende:
Nee, dat klopt. Maar toch doen mijn ouders moeilijk omdat het in Duitsland ligt.
Jij woont in Duitsland. Ik zie het probleem niet.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:20 schreef Bortecinem het volgende:
Ja maar ik ben een Turkse, ik ben niet zo vrij als een gemiddelde Nederlander. Ik mag echt niet midden in de nacht met de trein naar Duitsland. Als het overdag was geweest was het een ander verhaal, maar zo laat? Echt niet.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
Pff, trein pakken naar Duitsland, kan al vanaf 40 eu retour
zarGon is terugquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij woont in Duitsland. Ik zie het probleem niet.
Ja vrienden zijn ook een probleem. Mijn beste vriendin wil wel graag mee, maar zij mag niet naar concerten enzo.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik zou graag veel dingen bezoeken.
1. Ik heb geen vrienden die dat willen.
2. M'n ouders zouden het er toch niet vaak mee eens zijn. Je bent jong enzo.
Regel een vriend.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja maar ik ben een Turkse, ik ben niet zo vrij als een gemiddelde Nederlander. Ik mag echt niet midden in de nacht met de trein naar Duitsland. Als het overdag was geweest was het een ander verhaal, maar zo laat? Echt niet.
Doei Rokert.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:22 schreef Rookert het volgende:
En ik ga gezellig doen beneden, reizen zul je Bortecinem!
quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Regel een vriend.Misschien mag het dan wel.
Jij mag misschien al bijna, je bent best oud.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja vrienden zijn ook een probleem. Mijn beste vriendin wil wel graag mee, maar zij mag niet naar concerten enzo.
19 is niet oud.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jij mag misschien al bijna, je bent best oud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |