Zou wel heel kansloos zijn om dan te fokkenquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik denk ook niet dat rookert in de kroeg zit
Mijn ma zou me killen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:47 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn moeder had een half jaar terug flessen alcohol op mijn kamer gevonden, zegt ze 'Aferim kizim ic ic'. Ik had verwacht dat ze kwaad zou worden, maar ze zei er verder niks van.
De eerste keer alcohol voor mij was op mijn 6e of zo, ik kreeg een slok van mijn vader z'n raki (wel aangemaakt met water natuurlijk). Hehehe.
vodka met redbull gemixt en toen opgedronken, kreeg dat aanbevolen van mn neef in turkije.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
mijn eerste drank was vodka, dat was echt een ramp
Mijn moeder vond het ook nooit goed als ik een slok van mijn vader z'n drank nam, maar toch deed ik het. Hehe.quote:
Nee, ik was jonger dan 10, het was in Turkije, was alleen thuis met neef en broer. Zij zaten op de kamer en ik in de keuken en ik wilde wel eens weten waarom mensen vodka dronken. Ik pakte die fles en dronk, kreeg de smaak niet meer uit m'n mond. Ben toen maar gaan slapen, m'n neef vroeg de volgende ochtend waarom ik aan het schelden was in m'n slaap. Echt walgelijk.quote:
stelletje alcoholistenquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:49 schreef Quantie het volgende:
[..]
vodka met redbull gemixt en toen opgedronken, kreeg dat aanbevolen van mn neef in turkije.
dat was echt een ramp !
Kom, we vliegen naar Istanbul en gaan aan een echte meze tafel zitten en ons helemaal lam zuipen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:50 schreef Rookert het volgende:
Die raki ziet er wel goed uit bortecinem
Nu wel goed, meende ze dat aferim kizim ic ic of was het sarcastisch bedoeld?quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn moeder vond het ook nooit goed als ik een slok van mijn vader z'n drank nam, maar toch deed ik het. Hehe.
Nee, het was een oprechte schouderklop.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nu wel goed, meende ze dat aferim kizim ic ic of was het sarcastisch bedoeld?![]()
M'n laatste druppel was volgens mij op m'n veertiende.
Ik sta zo voor je deurquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kom, we vliegen naar Istanbul en gaan aan een echte meze tafel zitten en ons helemaal lam zuipen.
Of nee, niet naar Istanbul maar een andere stad. De mensen in Istanbul leven echt in de middeleeuwen.quote:
Bodrum!quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Of nee, niet naar Istanbul maar een andere stad. De mensen in Istanbul leven echt in de middeleeuwen.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:56 schreef Rookert het volgende:
[..]
Bodrum!![]()
Ik kom als jongen niet met jou het vliegtuig in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |