Ah, niks verloren dusquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:54 schreef Bortecinem het volgende:
Een politieke Koerden partij in Turkije, gewoon een slap aftreksel van de PKK. Maar goed, de partij is gesloten.
2 euro? En dat is incl. belasting en toeslagen? Cool.quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:56 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ah, niks verloren dus![]()
AAARGH. Madrid voor 2 euro per ticket! Dat is 14 euro met alleen handbagage heen en terug![]()
Zullen we?
Ze kwamen elkaar tegen in een café, waardoor mijn opa het eerst niet goed vond, aangezien mijn moeder dan zo'n kroegmeisje was ofzoquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:54 schreef Ayca het volgende:
[..]
Is goed.
Maar goed dat je het zegt, dat boek moet ik nog lezen voor mijn lijstIs het een beetje een leuk boek?
Ja, supervetquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
2 euro? En dat is incl. belasting en toeslagen? Cool.
En ik dacht dat 10 euro echt het goedkoopst was wat je kon krijgen (retour ticket). Maar vlieg je via Weeze/Dusseldorf dan? Want in Nederland is het toch altijd duurder?quote:
Niemand geïnteresseerd in mijn ei? En ik wou hem nog wel delen met jullie.quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:55 schreef Bortecinem het volgende:
Trouwens, ik heb vandaag zo'n Chinese thee-ei gemaakt, hij is vet goed gelukt. Maar iedereen vindt 'm er eng uitzien.
Ik heb de creditcardkosten erbij opgeteld, 14 euro dus;) 10 euro is idd het goedkoopste, tenzij je een virtuele creditcard gaat aanmaken, maar ik heb geen echte CC en mijn ouders gaan ook niet die van hen gevenquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En ik dacht dat 10 euro echt het goedkoopst was wat je kon krijgen (retour ticket). Maar vlieg je via Weeze/Dusseldorf dan? Want in Nederland is het toch altijd duurder?
Waar?quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Niemand geïnteresseerd in mijn ei? En ik wou hem nog wel delen met jullie.
Coolquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen foto gemaakt maar hij ziet er echt precies zo uit:
[ afbeelding ]
Cooooooooooooooooooool.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:05 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik heb de creditcardkosten erbij opgeteld, 14 euro dus;) 10 euro is idd het goedkoopste, tenzij je een virtuele creditcard gaat aanmaken, maar ik heb geen echte CC en mijn ouders gaan ook niet die van hen geven![]()
En je vliegt vanaf Eindhoven ja, Weeze is meestal cheaper, maar nu hebben ze goedkope actie dus in Eindhoven
Vet, maar is het ook lekker?quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen foto gemaakt maar hij ziet er echt precies zo uit:
[ afbeelding ]
Nee joh, die eieren moet je eerst een maand of 4 laten rotten. Dit ei is gekookt in thee en andere kruiden, maar je proeft daar jammer genoeg helemaal niks van. Wel ziet het ei er vet tof uit.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Coolik dacht dat je die groene ging maken
Ben je van plan die groene ook te maken, nee tochquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee joh, die eieren moet je eerst een maand of 4 laten rotten. Dit ei is gekookt in thee en andere kruiden, maar je proeft daar jammer genoeg helemaal niks van. Wel ziet het ei er vet tof uit.
Haha pubers.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
vandaag ging jongen waar ik het gister over had weer z'n deo pakken en probeerde het op me te spuiten, ik zei doe normaal enzo abime soylerim, toen vroeg die "van wie heb je dat" (weet niet wat hij hiermee bedoelde, miss verwachtte hij niet dat ik Turks kan spreken), maar goed, toen vroeg die "wie is je broer", ik zeg ........., hij: is dat je broer? ik: nee m'n neef, hij : shitGing die z'n deo meteen wegstoppen
Ik zou niet weten hoe ik die zou moeten maken, ik ga me er ook niet aan wagen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ben je van plan die groene ook te maken, nee toch?
Wel mooi dat mensen echt kunnen schrikken van zoiets, alsof m'n neef iemand gaat slaan die deo op me spuit.quote:
Lekker eieren laten rotten, lijkt me echt vies.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe ik die zou moeten maken, ik ga me er ook niet aan wagen.
Je weet maar nooit met Turkse neven/broers.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wel mooi dat mensen echt kunnen schrikken van zoiets, alsof m'n neef iemand gaat slaan die deo op me spuit.
M'n neef zou hem hooguit een beetje fokken om hem bang te zien. Om zoiets wordt hij niet snel boos.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je weet maar nooit met Turkse neven/broers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |