Wat heb ik nu weer gedaan? Deejmmn, er is ook altijd wat met jou!quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:55 schreef wikwakka2 het volgende:
Jij! En ik zit me nu bij de gate te vervelen
Weet ik, ik troll maar.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:05 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik doelde op dat eerste deel van een post van Jou hierboven ergens. Maar het was niet serieus bedoeld hoor.
Ga naar Izmir, mooi en zat Engel(s) sprekende studentes uit Istanboel en.... amper Nederlandse toeristen en als ze er al zijn dan zijn het zeker geen tokkies.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:05 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Lijkt me best vet om eens te zien, behalve Bodrum enzo dan
Autistquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:40 schreef Ayca het volgende:
Yes eindelijk weer internet op mn laptop![]()
Beneden kan ik niet internetten zonder het gevoel te hebben dat ik word bekeken
Als je met mij meegaat?quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:52 schreef Rookert het volgende:
Al een vlucht geboekt btw Bortecinem?
Of Ankara, ook een toffe stad.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:23 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ga naar Izmir, mooi en zat Engel(s) sprekende studentes uit Istanboel en.... amper Nederlandse toeristen en als ze er al zijn dan zijn het zeker geen tokkies.
Zal ik het doen a la De Ontdekking van de Hemel? Ga ik eerst vertellen hoe mijn ouders bij elkaar kwamenquote:
Altijd, reizenquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Als je met mij meegaat?
BTW TURKIES:
DTP IS GESLOTEN. HA HA HA HA.![]()
![]()
![]()
Is goed.quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:51 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zal ik het doen a la De Ontdekking van de Hemel? Ga ik eerst vertellen hoe mijn ouders bij elkaar kwamen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |