ah je bent turks?quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, wij als in Turken in het algemeen.
ah okay.quote:
Wat een cliché onderwerp zeg.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:35 schreef Quantie het volgende:
[..]
ah okay.
Nou, turken en marokkanen worden in het algemeen over een kam geschoren, allemaal criminelen.
Beroven, stelen.. :p Hoe komt dat nou? Niet omdat ze het niet doen? Als je begrijpt wat ik bedoel?
Hermitage, moest maandag een verslag inleveren, maar had nog niets bezocht, dus hopelijk kan ik aanstaande maandag iets inleveren. Zo vroeg omdat m'n vriendin iets moet doen voor haar werk en ik heb morgenavond sunnet dugun. Weekend is dus weer zo voorbij, terwijl ik nog lekker veel moet inhalen.quote:
misschien is het een begin, niet zo simpel om alles met een partij sluiten op te lossenquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:28 schreef IHVK het volgende:
Mensen die blij zijn dat dtp weg is.
Alsof nu alles is opgelost.
Naïevelingen.
Het is niet bijzonder interessant voor Nederland, maar het komt nog wel ter sprake deze week. Dat weet ik vrijwel zeker.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:35 schreef Rookert het volgende:
Het is zo interessant dat je er op het Journaal niks van hoort?
Ah ok, feestje voor sommige Turken?quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:37 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het is niet bijzonder interessant voor Nederland, maar het komt nog wel ter sprake deze week. Dat weet ik vrijwel zeker.
Het is overigens een uur geleden gebeurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |