quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Gek? Die van mij vieren feest hahaha.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
worden nu vast veel mensen gek thuis
Hahaha, ik bedoelde ook niet zulk soort ouders.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Gek? Die van mij vieren feest hahaha.
Gaat helemaal goed komen, wel aan de bagage restricties houden hequote:Op vrijdag 11 december 2009 18:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Cooooooooooooooooooool.
Dan zie ik je in Eindhoven.
Dat gaat moeilijk worden, je hebt een Turk tegenover je.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:15 schreef Rookert het volgende:
[..]
Gaat helemaal goed komen, wel aan de bagage restricties houden he
Hebben jullie veel bagage, naar Turkije en terug.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat gaat moeilijk worden, je hebt een Turk tegenover je.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hebben jullie veel bagage, naar Turkije en terug.
Mensen gaan dan voor het inchecken overladen enzo, zo zielig, alsof ze er dan pas achter komen dat ze 5 kilo teveel hebbenquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat gaat moeilijk worden, je hebt een Turk tegenover je.
Tja, daarom moet je van te voren ook altijd wegen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:20 schreef Rookert het volgende:
[..]
Mensen gaan dan voor het inchecken overladen enzo, zo zielig, alsof ze er dan pas achter komen dat ze 5 kilo teveel hebben![]()
En het zijn altijd vrouwen
Misschien vindt ze de producten daar lekkerder?quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
![]()
Echt niet normaal wat mijn moeder allemaal meeneemt. Fucking hell! En dan de terugweg, mijn oma stopt onze koffers altijd vol met eten: Olijfolie, kaas, wijnbladeren (sarma yapragi), salca enz. Ze denkt echt dat ze hier alleen varkensvlees verkopen of zo.
Ja idd, stiekem vind ik het ook leuk. Wij gebruiken hier bijvoorbeeld alleen olijfolie, witte kaas (fetaquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Misschien vindt ze de producten daar lekkerder?![]()
wij nemen ook vaak veel mee, cemele biberi, bulgur, ik vind het lekkerder dan wat we hier kopen
Wat gebeurt er met jou?quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:23 schreef Quantie het volgende:
Ik ben turks
Ben er trots op, maar ik ga geen domme dingen doen en dan mensen domme dingen over turken laten zeggen.
Tja, ga je gang ik ga er niet op in XD
vind trouwens die turk onur echt... geweldig. ik lag helemaal op de grond hoe jullie fokkers 'm photoshoppen
He? :p niets hoor, alleen sommige turken doen heel erg stom met hun afkomstquote:
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:28 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik word hier ook gewoon niet gewaardeerd![]()
Maar ik ga eten, dag mensen
Wie dan? Wij doen niet stom hoor, wij doen soms een beetje te trots.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:28 schreef Quantie het volgende:
[..]
He? :p niets hoor, alleen sommige turken doen heel erg stom met hun afkomst
BAASONURquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wie dan? Wij doen niet stom hoor, wij doen soms een beetje te trots.
Nee, wij als in Turken in het algemeen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:31 schreef Quantie het volgende:
[..]
BAASONUR![]()
whahaha, nee ja je hebt van die mensen gewoon. wij als in.. Nederlands? bedoel je?
ah je bent turks?quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, wij als in Turken in het algemeen.
ah okay.quote:
Wat een cliché onderwerp zeg.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:35 schreef Quantie het volgende:
[..]
ah okay.
Nou, turken en marokkanen worden in het algemeen over een kam geschoren, allemaal criminelen.
Beroven, stelen.. :p Hoe komt dat nou? Niet omdat ze het niet doen? Als je begrijpt wat ik bedoel?
Hermitage, moest maandag een verslag inleveren, maar had nog niets bezocht, dus hopelijk kan ik aanstaande maandag iets inleveren. Zo vroeg omdat m'n vriendin iets moet doen voor haar werk en ik heb morgenavond sunnet dugun. Weekend is dus weer zo voorbij, terwijl ik nog lekker veel moet inhalen.quote:
misschien is het een begin, niet zo simpel om alles met een partij sluiten op te lossenquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:28 schreef IHVK het volgende:
Mensen die blij zijn dat dtp weg is.
Alsof nu alles is opgelost.
Naïevelingen.
Het is niet bijzonder interessant voor Nederland, maar het komt nog wel ter sprake deze week. Dat weet ik vrijwel zeker.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:35 schreef Rookert het volgende:
Het is zo interessant dat je er op het Journaal niks van hoort?
Ah ok, feestje voor sommige Turken?quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:37 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het is niet bijzonder interessant voor Nederland, maar het komt nog wel ter sprake deze week. Dat weet ik vrijwel zeker.
Het is overigens een uur geleden gebeurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |