Ja volgens Jol ook,maar dat heet niet het vertrouwen verliezen in de ploegquote:Op donderdag 10 december 2009 17:55 schreef Winner_Taco het volgende:
Volgens Rik is de kans nog levensgroot
Europa leaguequote:Op donderdag 10 december 2009 18:25 schreef dennis00 het volgende:
Kut, het heet nu Europa League he!
Ik spring wel een gat in de lucht als wij de EL zouden winnen...quote:Op donderdag 10 december 2009 18:30 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Europa league
Nog ff en we moeten de Champions-legaue Kampioenen Competitie gaan noemen
Ja,al is de klans nihil met ploegen als Juventus,liverpool,Shaktar...quote:Op donderdag 10 december 2009 18:56 schreef dennis00 het volgende:
Tuurlijk, zou geweldig zijn.![]()
Dan zou Europa eindelijk weer eens wat van Ajax horen.
Sinds Feyenoord hebben de winnaars hebben na de winst altijd goed verder ontwikkeld.
Een kans is er altijdquote:Op donderdag 10 december 2009 19:03 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Ja,al is de klans nihil met ploegen als Juventus,liverpool,Shaktar...
Toch staat PSV A1 al wat punten voor op Ajax. Is de A1 van PSV magistraal? Feyenoord A1 staat dacht ik gelijk met Ajax A1. Dus dat zal wel meevallen allemaal.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:13 schreef Lebawski het volgende:
Barca, Barca, Barca toch, wat blijft het lachen met jou zeg...
Ze Eduardo is geen meerwaarde, geldverspilling en speelt nooit ? Nee gek he, die jongen was pas een paar dagen 18 toen hij bij Ajax kwam deze zomer en is enkel gehuurd. Ze Eduardo speelt zijn wedstrijden in de A1 van Ajax, de leeftijdscategorie waar hij thuishoort. Zoals de echte Ajacieden weten, is hij een van de sterkhouders van dit team, en team dat uitstekend presteert en het beste voetbal van de laatste jaren speelt. Kerlon heeft Ajax geen cent gekost, hij werd 'gratis' gehuurd van Inter om hem ervaring op te laten doen, heeft helaas niet mogen baten. Niks verloren.
Atouba was toch geblesseerd? Niet zo gek dus dat hij hem passeert.quote:Weet je wat een miskoop is ? Atouba. Die man lijkt wel 45 jaar en uitgeblust, en heeft niet de juiste capaciteiten (laat staan kwáliteiten) om de linksback plaats van Ajax in te vullen. Hij heeft een duur, 2-jarig contract, en is een doorn in het oog. Jol laat zich trouwens niet kennen, en is zeer kritisch en passeert hem gewoon voor de jonge Anita, een middenvelder nota bene !
Of Castillion Ajax 1 gaat halen is nog maar de vraag. Tot nu toe heeft hij nog geen minuut gespeeld dus val er weinig over te zeggen. Iedereen was ook helemaal gek van Bodul. Die zou het ook helemaal gaan maken. Hij heeft alleen nog niet kunnen overtuigen bij Sparta.quote:Dan Pantelic... Ik ken hem uit de Bundesliga, een veelscorende spits. Heel ervaren, heel leep, steunpilaar van Hertha Berlin; een subtopper in een van Europa's sterkste competities. Alleen vond ik dit totaal geen Ajax spits. Hij liep in Hertha veel randje buitenspel, was een echte afmaker, was gemeen en had gedragsproblemen. Bij Ajax echter fungeert hij perfect als aanspeelpunt. Het is juist het gemis van goede spelers om hem heen wat Ajax minder maakt, Pantelic zou Ajax beter kunnen maken. Hij doet het gewoon goed, en niet zijn rol alleen is goed, zijn rendement is ook voldoende. Als tussenoplossing om het gat te overbruggen dit seizoen totdat Castillion klaar is voor Ajax 1, of Ajax met een gescout talent op de proppen komt is gewoon de juiste keuze geweest. Als je dit niet ziet, dan heb je gewoon totaal geen verstand van wat een 433 systeem is.
PSV staat nog 4 punten voor, Ajax won van dat zelfde PSV met 7-3. Feyenoord staat 7 punten achter op PSV. De A1 heeft een hoop blessures gehad en was hofleverancier van -17. Daardoor hebben ze wat punten misgelopen. Als je vervolgens de koploper op zij kan zetten met geweldig spel, dan ben je gewoon erg goed en ga je ook gewoon kampioen worden uiteindelijk.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Toch staat PSV A1 al wat punten voor op Ajax. Is de A1 van PSV magistraal? Feyenoord A1 staat dacht ik gelijk met Ajax A1. Dus dat zal wel meevallen allemaal.
Inmiddels al weer weken lang fit en niet eens bij de selectie. Dat heeft passeren inderdaad.quote:Atouba was toch geblesseerd? Niet zo gek dus dat hij hem passeert.
Castillion haalt op zeker het 1e, of hij goed genoeg is moet nog blijken. Dat er weinig over te zeggen valt geldt vooral voor de mensen die alleen Ajax 1 kijken. Bodul speelt juist harstikke goed bij Sparta, alleen scoort hij niet. Dat komt ook omdat hij niet vanuit de punt speelt. Hij heeft wel al een stuk of 6 assists op zijn naam staan. Bij een club in het rechterrijtje is dat veel.quote:Of Castillion Ajax 1 gaat halen is nog maar de vraag. Tot nu toe heeft hij nog geen minuut gespeeld dus val er weinig over te zeggen. Iedereen was ook helemaal gek van Bodul. Die zou het ook helemaal gaan maken. Hij heeft alleen nog niet kunnen overtuigen bij Sparta.
Ach gossie, dan blijf je toch lekker weg uit dit topic ? Valt je niet op dat mijn "denigrerende gelul' slechts op 2 personen gericht is ?quote:Waarom moet jij altijd zeggen dat iemand er geen verstand van heeft? Dat denigrerende gelul van je komt hier de strot uit.
Feyenoord heeft ook 1 wedstrijd minder gespeeld dan PSV en Ajax. Dus virtueel klopt het wat ik zeg.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:37 schreef Lebawski het volgende:
[quote]PSV staat nog 4 punten voor, Ajax won van dat zelfde PSV met 7-3. Feyenoord staat 7 punten achter op PSV. De A1 heeft een hoop blessures gehad en was hofleverancier van -17. Daardoor hebben ze wat punten misgelopen. Als je vervolgens de koploper op zij kan zetten met geweldig spel, dan ben je gewoon erg goed en ga je ook gewoon kampioen worden uiteindelijk.
Ja hij zal vast wel wel minuten gaan maken ja. Maar jij hebt het erover dat er een team om hem heen gebouwd moet worden. Beetje voorbarig voordat hij ook maar 1 minuut in het eerste heeft gemaakt.quote:Castillion haalt op zeker het 1e, of hij goed genoeg is moet nog blijken. Dat er weinig over te zeggen valt geldt vooral voor de mensen die alleen Ajax 1 kijken. Bodul speelt juist harstikke goed bij Sparta, alleen scoort hij niet. Dat komt ook omdat hij niet vanuit de punt speelt. Hij heeft wel al een stuk of 6 assists op zijn naam staan. Bij een club in het rechterrijtje is dat veel.
Ik doelde dan ook met name op de blessures.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[quote]
Feyenoord heeft ook 1 wedstrijd minder gespeeld dan PSV en Ajax. Dus virtueel klopt het wat ik zeg.
Ajax is idd hofleverancier met 7 spelers. Feyenoord volgt met 6 dus zo'n groot verschil is dat niet.
Waar the fuck haal je dat in godsnaam vandaan ?!?quote:Ja hij zal vast wel wel minuten gaan maken ja. Maar jij hebt het erover dat er een team om hem heen gebouwd moet worden.
Tja, ik weet niet wat jouw bron is (VI denk ik) maar ik oordeel alleen over wat ik zie, niet wat ik lees. Dat Bodul dan waarschijnlijk minder assists heeft gegeven dan ik dacht, dat kan, aangezien ze bij VI redeneren in wie het laatste tikje geeft totdat de bal erin gaat. Bodul staat gewoon aan het begin van een hele hoop aanvallen van Sparta, en dat levert hun doelpunten op. Kijk eens naar de goals van Falkenburg en de rol van Bodul daarin. Heel belangrijk. Technisch sterk, balvast, goed inzicht.quote:Beetje voorbarig voordat hij ook maar 1 minuut in het eerste heeft gemaakt.
Ik weet niet hoe jij bij die cijfers van Bodul komt. Ik heb hier de statistieken van assist hier voor me (lijst gaat tot de 25 spelers met de meeste assists) maar Bodul komt er niet in voor. Dat wil zeggen dat hij maximaal 2 assists heeft gegeven dit seizoen want de nummer 25 heeft er 3.
Daarnaast staat Sparta 9de en dat is het linker rijtje.
Best veel fouten voor iemand die voor doet komen alsof hij héél veel verstand van voetbal heeft
Ik ook!quote:Op donderdag 10 december 2009 18:39 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Ik spring wel een gat in de lucht als wij de EL zouden winnen...
quote:Vader en zoon gaan een wedstrijd van Feyenoord bezoeken. Vader komt bij de kassa en legt honderd gulden neer, waarop de mevrouw achter de kassa vraagt: "Wilt u een kaartje of een speler?"
quote:Twee Rotterdamse jochies zijn in de buurt van de Kuip met een bal op de stoep aan het spelen. Plotseling schiet aan de andere kant van de straat een pitbull-terriër los van zijn baasje, en brullend schiet het beest met lijn en al de straat over, recht op het jochie af dat de bal heeft.
Het andere jochie bedenkt zich geen moment, springt, grijpt het eind van de lijn en haakt 't bliksemsnel achter een paal. Daardoor wordt, vlak voordat het beest zijn tanden in zijn vriendje kan zetten, de lijn met een schok strakgetrokken, waardoor de hond zijn nekt breekt en sterft.
Toevallig is een Rotterdamse journalist getuige van het voorval. Hij snelt op de jonge redder af en roept: "Dat was geweldig! Jij bent een held! Vind je 't goed als ik er een stukje over schrijf?"
"Mij best," antwoordt het jochie.
De journalist grist zijn notitieblok en pen tevoorschijn en schrijft hardop: "Jonge...Feyenoord-fan...redt vriendje...uit klauwen van moordzuchtig beest...-"
"Maar ik ben helemaal geen Feyenoord-fan," onderbreekt het jochie hem.
"O, excuus," zegt de journalist. Hij haalt er een streep door, en verbetert: "Jonge Sparta-fan...voorkomt afgrijselijke aanval...door dolle hond...-"
"Maar ik ben ook geen Sparta-fan," onderbreekt het jochie hem weer.
"O, wat ben je dan?" vraagt de journalist, "Excelsior?"
"Ajax," antwoordt het jochie.
Waarop de journalist neerschrijft: "Lafhartige...Ajax-hooligan...vermoordt...weerloos...hondje".
quote:Een vrouw loopt met haar jonge dochtertje in Amsterdam en op een gegeven moment lopen ze door de steegjes op de Wallen. Het jonge meisje, verbaasd over de vrouwen achter de ramen, vraagt: "Mamma, wie zijn die vrouwen daar in het rode licht?"
De moeder wil die ellende haar dochtertje nog even besparen en antwoordt: "O niets schat, die staan te wachten tot hun man ze komt ophalen!"
Een feyenoord-supporter die daar toevallig rondloopt hoort dat en wil de moeder eens lekker in verlegenheid brengen: "Nee hoor meissie, is niet waar wat je moeder zegt, dat zijn HOEREN die NEUKEN voor geld!" "Net als Silvie Meis!"
Het jonge meisje kijkt verschrikt en vraagt: "Mamma, krijgen hoeren ook kinderen?"
Waarop de moeder zegt: "Tuurlijk schat, waar denk je anders dat Feyenoord-supporters vandaan komen?"
Voor G-teams ?quote:Op donderdag 10 december 2009 23:34 schreef PatrickSter het volgende:
Proberen jullie maar de UEFA cup te winnen, doen wij volgend jaar de Europa League wel.
''ajax maakt nog kans op het kampioenschap'' is realistisch?quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:03 schreef Lebawski het volgende:
Als er iemand realistisch was dan was hij het wel...
Daar moest ik ook aan denkenquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:13 schreef DuTank het volgende:
Als ik heel eerlijk ben, heeft Ajax het kampioenschap echt nog niet verspeeld. Een tijd geleden stond PSV bovenaan met 15 punten en werd het beslist op de laatste speeldag.
2-2quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:18 schreef Burnie88 het volgende:
Hoeveel gaat Ajax vanavond winnen? 6 of 7-0? Ik ga er wel vanuit.
De achtervolging op Twente en PSV wordt ingezet.
Jullie zijn toch niet zo goed in voorrondes he?quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:06 schreef Lebawski het volgende:
Champions League voetbal dit seizoen zou een goede uitgangspositie zijn.
boo-fucking-hoooquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:12 schreef dennis00 het volgende:
Is je eigen club niet boeiend genoeg ofzo.
Nja, jullie sneuvelden eerst 10x in de groepsfases of zo. Alles op z'n tijd dus.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jullie zijn toch niet zo goed in voorrondes he?
Dat valt ook wel mee hoorquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:15 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Nja, jullie sneuvelden eerst 10x in de groepsfases of zo. Alles op z'n tijd dus.
Jij volgt PSV pas 3 jaar ?quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:22 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee hoor. Vorig jaar was drama natuurlijk, maar goed Liverpool, Marseille en Atletico Madrid, dat zijn niet de minste teams natuurlijk
?quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:22 schreef Magereheinus het volgende:
Volgens mij zit Ajax in de problemen!
Heb je hem weerquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:05 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Jij volgt PSV pas 3 jaar ?
Trouwens, ik verwacht nu even geen grote bekken meer uit Rotterdam in dit topic, hun schuld valt hoger uit dan verwacht; 21 miljoen. En dan zou Ajax in de problemen zitten ? Ja tuurlijk..
omgquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:22 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee hoor. Vorig jaar was drama natuurlijk, maar goed Liverpool, Marseille en Atletico Madrid, dat zijn niet de minste teams natuurlijk
Het wordt druk voorin bij Ajaxquote:Bodul: volgend seizoen basisplaats afdwingen bij Ajax
11 december 2009 RvN
Darko Bodul is er alles aan gelegen om komend seizoen weer terug te keren bij Ajax. De aanvaller speelt momenteel op huurbasis bij Sparta. Hij gaat veel om met Sulejmani en Pantelic. Bodul tegenover Goal.com: "Het is fijn en handig om mensen dichtbij je te hebben in een vreemd land die jouw taal spreken. Pantelic geeft me veel aandacht en daar ben ik blij mee. Hij zegt dat ik mijn best moet blijven doen en geeft me adviezen. Die raad neem ik graag aan. Omdat hij ouder is, respecteren we hem enorm. Dat is normaal in onze cultuur, met Pranjic was dat precies hetzelfde. Pantelic heeft op hoog niveau gevoetbald, een advies van hem neem je gewoon aan."
"Ajax blijft voor mij nummer één. Volgend seizoen wil ik daar een basisplaats afdwingen." Een ‘Balkan-voorhoede’ met Sulejmani en Pantelic lonkt. Bodul lacht bij de gedachte. "Natuurlijk hoop ik met die jongens in een elftal te staan, maar bij Ajax is er goede concurrentie. Suarez is er ook nog, je weet niet wat er met hem gaat gebeuren. De beste jongens moeten spelen, maar met Sulejmani en Pantelic zal die concurrentiestrijd met een glimlach zijn."
Kun jij niet gewoon even chronisch ziek raken ?quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Heb je hem weer![]()
Als er iemand een grote bek heeft dan ben jij het wel, sufferd!
Je hebt geen ziggo?,is toch zon Eredivisie Live proefperiode bezigquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:13 schreef dennis00 het volgende:
Vanavond weer voor ¤ 6,- kijken via www.eredivisielive.nl
Het lijkt erop dat ik beter een abonnement kan nemen.
Ga volgende week verhuizen, denk meteen maar Eredivisie Live nemen (UPC).
Ik heb maar 1zender,godzijdank wordt daar dan wel Ajax altijd op uitgezondenquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:32 schreef dennis00 het volgende:
Nou, tenzij je het UPC-kanaal ook op Ziggo ontvangt, ga ik er vanuit dat ik UPC heb. (woon op kamers)![]()
Maar bij UPC krijg je 4 Eredivisie Live zenders en bij Digitenne maar twee, dus das ook een voordeel.
C1000? Met dat slaris zou ie makkelijk de AH moeten kunnen betalen.....quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:36 schreef Santello het volgende:
Net om 12:00 Suarez gezien in de c100 bij ijburg
Ik vind het vooral een opportunistische draver, zo eentje die je met lelijk voetbal en een hoop geluk de das om kan doen. Fejzulahu en Goossens vind ik de echte goeie voetballers daar. Tegen Twente speelde die 2 zo clever, balvast en geduldig. Leuk, 2 jonge spelers die onbevangen voetballen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:11 schreef Joel-Smeets het volgende:
Ja,fijn dat die Vlemminx niet meedoet,goede spits vind ik dat.Die had het Ajax nog lastig kunnen maken
Kom met iets nieuwsquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:57 schreef Barca het volgende:
We worden dit seizoen weer geen kampioen. En de komende 10 seizoenen ook niet als er niets veranderd!
Het is de afweging he. Wordt je kampioen met kutvoetbal en alleen maar 1-0 of speel je een seizoen geweldig voetbal maar wordt je tweede of derde.quote:
Geef mij maar dat eerste,het Leidseplein moet nog eens vol komen te staan.Te beginnen met vanavond NEC op te rollen thuisquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:35 schreef Jules4Barca het volgende:
[..]
Het is de afweging he. Wordt je kampioen met kutvoetbal en alleen maar 1-0 of speel je een seizoen geweldig voetbal maar wordt je tweede of derde.
FC Barcelona overrulde vorig seizoen iedereen en ook nog eens met mooi voetbal, iets wat van internationaal topniveau is. En je noemt Arsenal, die spelen al jaren fantastisch voetbal maar heeft nog geen echte resultaten gebrachtquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:39 schreef Lebawski het volgende:
Waarom zien mensen dat altijd los van elkaar ? Goed voetbal wordt op lange termijn zeer succesvol, en die combinatie is toch al een lust voor het oog ? Ik hoef geen doelpunten te zien die na 6x hooghouden met de hak achter het standbeen in de kruising verdwijnen. Ik wil fatsoenlijk voetbal zien met resultaten, en fatsoenlijk voetbal is voor mij een aparte benaming. Barcelona, het Spaans Elftal, Chelsea, Arsenal. Dat zijn in mijn ogen ploegen die goed voetbal spelen.
Arsenal speelt in mijn ogen dit seizoen ook GOED voetbal, voorheen was het vooral bij vlagen mooi en bij vlagen te slecht. Die resultaten gaan nu vanzelf komen op lange termijn, het komt slechts aan op details.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:15 schreef Jules4Barca het volgende:
[..]
FC Barcelona overrulde vorig seizoen iedereen en ook nog eens met mooi voetbal, iets wat van internationaal topniveau is. En je noemt Arsenal, die spelen al jaren fantastisch voetbal maar heeft nog geen echte resultaten gebracht
Vragen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:36 schreef kurk_droog het volgende:
Weet iemand hoe je aan nummer van meisje kan komen die naast 410 ingang achter kasse stond bij catering?![]()
![]()
Meneer de casanovaquote:Op zaterdag 12 december 2009 02:36 schreef kurk_droog het volgende:
Weet iemand hoe je aan nummer van meisje kan komen die naast 410 ingang achter kasse stond bij catering?![]()
![]()
Ik heb dit seizoen alweer opgegeven sinds die nederlaag. Ik vraag me af of we ooit nog weer een Ajax gaan zien zoals halverwege de jaren 90. Er is geen ploeg die ook maar in de buurt van het charisma van Ajax komt, maar helaas is de kwaliteit ver te zoeken de laatste jaren. Ik hoop echt dat het tij nog eens keert.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:00 schreef Schanulleke het volgende:
Vandaag maar even de bittere smaak van vorige week wegpoetsen tegen NEC.
Het kan inderdaad nog best. PSV en Twente gaan zeker nog het nodige laten liggen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 09:04 schreef Schanulleke het volgende:
Ik verwacht Ajax nog steeds met de schaal in de hand aan het einde van het seizoen. Twente en PSV hebben tot nu toe alle mazzel gehad, dat houdt een keer op. En negen punten is geen groot verschil, dat hebben we de laatste jaren regelmatig zien verdampen, zelfs nog enkele wedstrijden voor het einde van de competitie.
feyenoord uit is een thuiswedstrijd, die telt echt niet mee als uitwedstrijdquote:Op zaterdag 12 december 2009 11:22 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Het kan inderdaad nog best. PSV en Twente gaan zeker nog het nodige laten liggen.
Probleem is wel dat Ajax zelf bijna niets meer kan laten liggen. Ondanks dat Ajax bijna alle zware uitwedstrijden heeft gehad (op Feijenoord en Heerenveen na) lijkt me dat een loodzware opgave. Niet onmogelijk overigens.
Nice,goed nieuwsquote:Aissati hoeft waarschijnlijk niets te missen
12/12/2009 11:24
Voor Ismail Aissati was Ajax-NEC (3-0) al na een kwartier afgelopen. De blessure van de 21-jarige middenvelder laat zich echter niet ernstig aanzien.
Aissati moest zich vrijdagavond al vroeg in de wedstrijd laten vervangen nadat hij een knietje tegen een dijbeen had gekregen. Mogelijk is hij donderdag alweer speelklaar als Ajax het in de Europa League opneemt tegen Anderlecht.
In tegenstelling tot vorige jaargang kan Aissati dit seizoen over het algemeen rekenen op een basisplaats. 'Vorig jaar was ik er zes maanden uit geweest. Dat was heel zwaar. Nu ben ik hoogstens twee weken aan de kant geweest. Dat is goed voor mezelf.'
Maar dan moet Ajax alles winnen en dat doen ze ook niet.quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:22 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Het kan inderdaad nog best. PSV en Twente gaan zeker nog het nodige laten liggen.
Godzijdank wel de meest moeilijke uitwedstrijden gehad,en thuis laat Ajax ook niet veel liggen(jaja Sparta,ik weet het),wie weet.Ik heb er zelf het vertrouwen niet meer in...quote:Op zondag 13 december 2009 00:44 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Maar dan moet Ajax alles winnen en dat doen ze ook niet.
NAC-uit.quote:Op zondag 13 december 2009 00:50 schreef Joel-Smeets het volgende:
Tegen wie moet Ajax volgende week eigenlijk?
Zul je zien dat het daar weer mis gaatquote:
Aiiittttquote:
Ajax heeft het daar vaak moeilijk idd, maar nu denk ik dat ze het relatief makkelijk gaan krijgen. Dat ligt puur aan de Ajacieden zelf. Vroeg druk zetten en NAC vooral niet in hun spel laten komen.quote:Op zondag 13 december 2009 01:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zul je zien dat het daar weer mis gaat
Want dat is al zo vaak gebeurd dit seizoen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:31 schreef Morendo het volgende:
Zo frustrerend dat PSV door een late goal weer met 1-0 wint.
NAC-uit?,das gegarandeerd een driepunterquote:Op zondag 13 december 2009 12:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Oeh volgende weekend nog maar 1 puntje boven Feyenoord dus
Willem 2quote:Op zondag 13 december 2009 12:07 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
NAC-uit?,das gegarandeerd een driepunter![]()
Tegen wie moet Feyenoord dan?
Dat snappen de Ajaciedjes niet. Als PSV wint, is het altijd onterecht. Snap dat dan!quote:Op zondag 13 december 2009 12:00 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Want dat is al zo vaak gebeurd dit seizoen.
Plus het was gewoon verdiend.
Inderdaad,klopt als een bus.quote:Op zondag 13 december 2009 12:17 schreef Cyber2003 het volgende:
[..]
Dat snappen de Ajaciedjes niet. Als PSV wint, is het altijd onterecht. Snap dat dan!
Dit zou ik niet willen als Ajax zijnde...quote:Van der Meyde wil terug naar Nederland
Andy van der Meyde vindt het na zijn mislukte buitenlandse avontuur tijd om terug te keren naar Nederland. De buitenspeler droomt van een terugkeer naar naar Ajax, al mag elke club bellen, laat hij weten in Sportweek. "Maar niet Feyenoord, daarvoor ben ik teveel Ajacied."
Van der Meyde vertrok afgelopen zomer bij Everton, maar heeft nog altijd geen nieuwe club gevonden. "Blackburn Rovers was geïnteresseerd, maar een jonge jongen deed het goed in de voorbereiding. Dus was er toen geen ruimte meer voor mij", vertelt hij. "Ik kon naar Hull City, maar dat zag ik niet zitten. Ik wil terug naar Nederland."
"Ik mis Nederland, wil gewoon voetballen en echt niet voor een absurd salaris. Er was vier maanden terug contact met NEC, maar toen zat ik met een meniscusoperatie. Elke club mag bellen, ik ben bereikbaar. Welke club mijn voorkeur heeft? Ajax natuurlijk. Suárez gaat toch weg? Maar er is nul contact hoor", houdt Van der Meyde alle opties open.
Inderdaad. Een clausule kan altijd.quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:02 schreef PLAE@ het volgende:
Je kunt 'm een kans geven en in het contract kun je zat zekerheden inbouwen.
Maareh dit topic is wel echt dood nu iedereen op dat andere forum zit![]()
Nee hoor. Laat maar. Wat ik ook vind van de affaire, het is gegaan zoals het gegaan is. Je kan je heil elders zoeken, maar denk dat je het boek ook eens moet kunnen sluiten.quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Wil je het echt weten?
Kan het je geven.
Als hij nog die voorzet heeft en nog startsnelheid plus dat overgedreven gekap van hem dan zou ik zo Rommedahl of Bakircioglu voor hem inwisselenquote:Op dinsdag 15 december 2009 08:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dit zou ik niet willen als Ajax zijnde...
Dat maak jij er van. Met 'Duits' doelt hij op mentaliteit, niet op speltype. Wolfsburg, HSV, Leverkusen, Bayern. Echt verdedigend ingestelde teams of niet ?quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:39 schreef Ritmo het volgende:
Pantelic vindt dat Ajax te aanvallend speelt en dat ze een meer Duitse speelstijl zouden moeten hanteren. Daar ben je mooi klaar mee, ik hoop voor jullie dat Jol Pantelic net zo serieus neemt als dat de gemiddelde voetbal-liefhebber dat doet: niet dus.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dit zou ik niet willen als Ajax zijnde...
Bakkiechoco, Rommellaar.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:20 schreef Joel-Smeets het volgende:
Op wie zijn plek zou je Van Der Meyde willen zetten?
Don't.quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Wil je het echt weten?
Kan het je geven.
Oke,begrijpelijkquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:20 schreef Joel-Smeets het volgende:
Op wie zijn plek zou je Van Der Meyde willen zetten?
Ga ff naar het maasgebouw.quote:Op zondag 13 december 2009 09:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jaaa, nu je een 410-er bent ben je een echte hooligan!
Reageer niet op die gozer. Mensen die denken dat ze stoer zijn.quote:
Arnautovic is van Twentequote:Op woensdag 16 december 2009 13:55 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Kunnen we Arnautovic niet voor een leuk prijsje overnemen van Inter ipv Kerlon....
Niet als Inter aan de verplichtingen voldoet...quote:
Wat is het nut dan om hem te laten meetrainen?quote:Op woensdag 16 december 2009 12:58 schreef dennis00 het volgende:
van der Meyde mag meetrainen, maar die moeten ze echt geen contract aanbieden.
Die gaat nog 10x slechter zijn dan Kennedy, therefore 100x slechter dan Rommedahl.
quote:Knieblessure voor Suarez
Uitgegeven: 16 december 2009 13:04
Laatst gewijzigd: 16 december 2009 13:04
AMSTERDAM - Het is onzeker of Luis Suarez donderdagavond met Ajax tegen Anderlecht in actie komt. De aanvaller heeft last van zijn knie en sloeg daarom woensdag de groepstraining over.
Trainer Martin Jol vermoedt dat de blessure meevalt. ''Hij heeft al langer last van zijn knie'', zei de coach.
''Maar het zou goed kunnen dat we hem niet tegen Anderlecht laten spelen. Suarez wil altijd voetballen, maar soms moet je spelers in bescherming nemen. Het zou kunnen dat we twee of drie basisspelers rust geven. Maar dat ga ik nu niet zeggen. De trainer van Anderlecht moet wel iets te puzzelen hebben.''
Groepswinnaar
Ajax is al zeker van een langer verblijf in de Europa League. De Amsterdammers mogen zich na een gelijkspel tegen Anderlecht ook groepswinnaar noemen.
Anderlecht overwintert in de Europa League als het een punt overhoudt aan het duel in de Arena. Ajax mist tegen Anderlecht de geblesseerde Gabri en Thimothée Atouba.
Godzijdank dat we hem missen voor deze wedstrijd en niet voor verder in het toernooi...quote:
Ogararu,Lindgren,Cvitanichquote:Overbodige Wielaert neemt de tijd voor een nieuwe club
16/12/2009 15:05
Ajax gaat proberen tijdens de transferperiode in januari enkele overbodige spelers te slijten. Robbie Wielaert is één van hen en NEC toonde interesse om hem naar Nijmegen te halen. De dertigjarige verdediger ziet die overgang zelf echter niet zitten.
'Met alles respect voor NEC, maar Robbie neemt de tijd voor een nieuwe club', laat zaakwaarnemer Kees Ploegsma aan Voetbal International weten. Onder de nieuwe coach Martin Jol viel Wielaert al snel buiten de basis en is inmiddels tribuneklant.
De beleidsbepalers in Amsterdam willen de selectie naar maximaal 25 spelers brengen. Darío Cvitanich kan naar CF Pachuca. De Mexicaanse club meldde reeds zijn komst, maar volgens Ajax is de overgang nog niet rond. Rasmus Lindgren staat in de belangstelling van Brøndby IF, maar de Denen hebben zich nog niet officieel gemeld voor de middenvelder.
George Ogararu kan naar Steaua Boekarest. De rechtsback was door Ajax overgenomen door de Roemeense club en speelde daar afgelopen seizoen op huurbasis. Ook Bruno Silva mag uitkijken naar een andere club. Maar Ajax laat de Uruguayaan niet zomaar gaan omdat hij een contract heeft tot medio 2012. Ook Wielaert mag niet zomaar de deur uit. De verdediger heeft een verbintenis die een jaar eerder stopt
quote:Op woensdag 16 december 2009 16:39 schreef Pino0 het volgende:
Ook hier is het topic van Ajax zeer groot.
Eigenlijk niet gek, want iedereen is voor Ajax.
Vaak zijn ze nog nooit in de Arena geweest, en lezen ze alleen maar dingen op teletext.
Zoveel fans, zowel hier als op YouTube, en alleen tegen PSV, Feyenoord(en dit jaar Twente), krijgen ze hun stadion vol.
Gozertquote:Op woensdag 16 december 2009 16:39 schreef Pino0 het volgende:
Ook hier is het topic van Ajax zeer groot.
Eigenlijk niet gek, want iedereen is voor Ajax.
Vaak zijn ze nog nooit in de Arena geweest, en lezen ze alleen maar dingen op teletext.
Zoveel fans, zowel hier als op YouTube, en alleen tegen PSV, Feyenoord(en dit jaar Twente), krijgen ze hun stadion vol.
Het is wel trollerig neergezet, maar hij heeft ergens wel gelijk.quote:
Dat idee heb ik eerder bij Feyenoord eigenlijk. Stoer man, die club van hard werken, geen woorden maar daden. Ik heb altijd het idee dat enorm veel tokkies zich graag met Feyenoord associëren, zonder er ook maar één stap binnen gezet te hebben. En dat bedoel ik niet om nu een reactie uit te lokken.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:57 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het is wel trollerig neergezet, maar hij heeft ergens wel gelijk.
Het grootste deel van de Ajax-fans is dat vooral omdat het 'stoer' is.
Feyenoord stoer?quote:Op woensdag 16 december 2009 17:05 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Dat idee heb ik eerder bij Feyenoord eigenlijk. Stoer man, die club van hard werken, geen woorden maar daden. Ik heb altijd het idee dat enorm veel tokkies zich graag met Feyenoord associëren, zonder er ook maar één stap binnen gezet te hebben. En dat bedoel ik niet om nu een reactie uit te lokken.
Ik vind het wel stoer als je durft rond te lopen in het shirt van een degradatiekandidaat!quote:Op woensdag 16 december 2009 17:09 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Feyenoord stoer?Je wordt in 3 kwart van Nederland op elk schoolplein kapot gepest met een Feyenoord-shirt.
Dan zou ik maar oppassen want dan staan jullie maar 4 punten van de degradatiezone af!quote:Op woensdag 16 december 2009 17:13 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik vind het wel stoer als je durft rond te lopen in het shirt van een degradatiekandidaat!
BOEM!!!quote:Op woensdag 16 december 2009 17:13 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik vind het wel stoer als je durft rond te lopen in het shirt van een degradatiekandidaat!
Wat een aanwinst op FOK! weerquote:Op woensdag 16 december 2009 17:20 schreef Pino0 het volgende:
[..]
BOEM!!!
HAHAHA OP HETERDAAD
Zie je wel dat 'Ajax' fans gloryhunters, a.k.a Succes-zoekers zijn?
Hij wilt blijkbaar niet voor zijn club uitkomen als zijn club een keer lager dan de top 5 staat.
Oeps
Nu vinden jullie dan ook alleen mensen die voor Ajax zijn een aanwinst.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat een aanwinst op FOK! weer.
Zeeniveau?quote:
Dit is Fok!, dus kan ik fokken.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:41 schreef dennis00 het volgende:Gast, niet fokken met FC Emmen.
![]()
Waren vroeger net zo goed als Groningen.
En hebben record aantal keer meedoen met nacompetitie zonder promotie.![]()
Maar Liverpool heeft toch nog redelijk wat punten gepakt?quote:Op woensdag 16 december 2009 17:38 schreef GieJay het volgende:
Maar als we eerste worden kunnen we liverpool toch wel tegenkomen? De slechtste nrs 3 van cl gaan toch in de 2e pot?
Legendarische post.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:38 schreef Barca het volgende:
Ik hou niet van voetbal. Ajax is mijn favoriete Nederlandse club, maar ik lig nooit wakker van hun resultaten en doen of laten.
je ontloopt de beste nummers 3 en dan loot je één van de slechte nummers 3: Liverpool, Rubin Kazan, Atletico Madrid en Standard Luikquote:Op woensdag 16 december 2009 15:20 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Godzijdank dat we hem missen voor deze wedstrijd en niet voor verder in het toernooi...
Al zou het fijn zijn om als groepswinnaar geplaatst te worden voor de volgende ronde,dan ontloop je toch(?) de nummer 3' van de Champions League(Liverpool,Juventus,Marseille)..
Ik hoop overigens dat we vrijdag Club Brugge loten of Hapoel Tel-aviv,kan er nu wel geloot worden tegen clubs uit Nederland(Heerenveen)?
Standardquote:Op woensdag 16 december 2009 18:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je ontloopt de beste nummers 3 en dan loot je één van de slechte nummers 3: Liverpool, Rubin Kazan, Atletico Madrid en Standard Luik
ja die willen wij alquote:
de volgende ronde is alleen pas in februariquote:Op woensdag 16 december 2009 19:13 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Al zit Atletico ook in een grote dip
Waarom mag ik jou wel?quote:Op woensdag 16 december 2009 17:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nu vinden jullie dan ook alleen mensen die voor Ajax zijn een aanwinst.
Het niveau hier is ook bijzonder afgegleden zie ik alweer aan de reactiesquote:Op dinsdag 15 december 2009 09:02 schreef PLAE@ het volgende:
Je kunt 'm een kans geven en in het contract kun je zat zekerheden inbouwen.
Maareh dit topic is wel echt dood nu iedereen op dat andere forum zit![]()
Zal ik het maar gewoon op slot gooien dan?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:33 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Het niveau hier is ook bijzonder afgegleden zie ik alweer aan de reacties
Van mij mag je.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Zal ik het maar gewoon op slot gooien dan?
Wat moet ie kosten ? 16 miljoen ?quote:
Ajax behoort altijd voor de winst te gaan en het liefst gepaard met fantastisch voetbal, maar echt noodzakelijk is dat niet. Maar ja, iedereen wil dat natuurlijk wel zien, maar dan moeten ze ook wel winnen.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:26 schreef Vilano het volgende:
In België hopen ze op een akkoordje tussen Ajax en Anderlecht ... Bij gelijkspel is Ajax groepswinnaar én gaat Anderlecht ook door naar de volgende ronde
Zou ik ook doen als Anderlecht fan. Als Ajax fan hoop ik dat Ajax Anderlecht oproltquote:Op woensdag 16 december 2009 23:26 schreef Vilano het volgende:
In België hopen ze op een akkoordje tussen Ajax en Anderlecht ... Bij gelijkspel is Ajax groepswinnaar én gaat Anderlecht ook door naar de volgende ronde
Zoon van Kiprich?quote:Op woensdag 16 december 2009 23:00 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Wat moet ie kosten ? 16 miljoen ?
Heb de wedstrijd live gezien net, en Beerens speelde zeer sterk inderdaad. Ajax heeft echter een zelfde soort speler in de A1 lopen, Jozefszoon. Die komt er wel.
Zeker, Kiprich Josefzoon voluit... zo gaat dat met namen in de streek waar hij vandaan komtquote:
Jezus,die is een redelijk lange tijd wegquote:Op donderdag 17 december 2009 18:27 schreef Barca het volgende:
Cvitanich verhuurd, in 2011 terug bij Ajax.: http://www.sportweek.nl/v(...)anich_aan_CF_Pachuca
Ja, denk ik ook. Er valt bij Ajax toch geen eer te behalen? Oh ja ... de knvb-beker.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Suarez is in de winterstop weg.
Lekker makkelijk en typisch gehuil van een verliezer.....hoe had je gepiept als Ajax met 6-0 had gewonnen??? dan was het een wereldwedstrijd geweest met grote belangens naar de buitenwereld toe? En had Ajax zn visitekaartje afgegeven??? Verliezen is altijd boeiend....want vraag is wáárom??? Antwoord: Suarez. Wat kunnen tegenstanders hiermee?? Schop Suarez de wedswtrijd uit of dek m heel kort) en je klopt Ajax....zoiets???quote:
Hij wil verdomme die bal gewoon snel op het veld leggen zodat die Anderlecht doelman hem snel in het veld kan schieten.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:50 schreef joers1 het volgende:
terecht geel voor Suarez...Jankerd!
Ajax blijkt andermaal véél te afhankelijk van 'm ......zegt toch wel iets
Wat je hier vooral mee kunt is dat deze ploeg duidelijk geen zin had in een potje dat er toch al niet om deed.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:55 schreef joers1 het volgende:
[..]
Lekker makkelijk en typisch gehuil van een verliezer.....hoe had je gepiept als Ajax met 6-0 had gewonnen??? dan was het een wereldwedstrijd geweest met grote belangens naar de buitenwereld toe? En had Ajax zn visitekaartje afgegeven??? Verliezen is altijd boeiend....want vraag is wáárom??? Antwoord: Suarez. Wat kunnen tegenstanders hiermee?? Schop Suarez de wedswtrijd uit of dek m heel kort) en je klopt Ajax....zoiets???
Jij lijkt te denken dat alle Ajax-supporters een gemeenschappelijk bewustzijn hebben ofzo. Dat komt niet zo intelligent over.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:03 schreef joers1 het volgende:
Klopt....maar roepen dat het verlies onboeiend is, is te makkelijk gehuil voor een loser. Als Ajax had gewonnen hadden ze het wél boeiend gevonden, wees eerlijk. Dan had Ajax z'n visitekaartje afgegeven of meer van die dooddoeners
En met welk complex loop jij rond?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:55 schreef joers1 het volgende:
[..]
Lekker makkelijk en typisch gehuil van een verliezer.....hoe had je gepiept als Ajax met 6-0 had gewonnen??? dan was het een wereldwedstrijd geweest met grote belangens naar de buitenwereld toe? En had Ajax zn visitekaartje afgegeven??? Verliezen is altijd boeiend....want vraag is wáárom??? Antwoord: Suarez. Wat kunnen tegenstanders hiermee?? Schop Suarez de wedswtrijd uit of dek m heel kort) en je klopt Ajax....zoiets???
Het ging nergens omquote:Op donderdag 17 december 2009 22:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik heb niets van de wedstrijd gezien. Waar ging het bij Ajax mis?
oleguerquote:Op donderdag 17 december 2009 22:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik heb niets van de wedstrijd gezien. Waar ging het bij Ajax mis?
Zo triest dat hij weer als schuldige wordt aangewezen door o.a. jou.quote:
triest? kijk hoe hij 2 doelpunten gewoon weggeeftquote:Op donderdag 17 december 2009 22:14 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Zo triest dat hij weer als schuldige wordt aangewezen door o.a. jou.
Heel het team speelde brak., dus heel het team is gewoon schuldig inclusief Jol.
Ga aub ergens anders lopen kutten.Negen vd 10 keer kom je hier om te ouwehoeren.Op een gegeven moment kom je toch op een leeftijd dat je enig verstand krijgt?quote:Op donderdag 17 december 2009 22:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat was het excuus van Jol na de wedstrijd?
Gastquote:Op donderdag 17 december 2009 22:22 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ga aub ergens anders lopen kutten.Negen vd 10 keer kom je hier om te ouwehoeren.Op een gegeven moment kom je toch op een leeftijd dat je enig verstand krijgt?
Het lag aan het harde veld oid, in het nadeel van een voetballende ploegquote:Op donderdag 17 december 2009 22:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Gast![]()
Ik vraag alleen wat het excuus van Jol was na de wedstrijd. Ik neem aan dat hij die had?
Dus we zijn toch mooi weer voetballers?quote:Op donderdag 17 december 2009 22:34 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Het lag aan het harde veld oid, in het nadeel van een voetballende ploeg
En blijkt maar weer eens dat de bank toch niet zo goed is.... Betere reserve spelers komend seizoen pleasequote:
Ook basisspelers presteerden niet.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:39 schreef Kremers het volgende:
[..]
En blijkt maar weer eens dat de bank toch niet zo goed is.... Betere reserve spelers komend seizoen please
Bedoel je daar ook Sulejmani onder? Hij staat weliswaar veel wissel, maar misschien heeft hij wel het potentieel om binnenkort basisspeler te worden. Maar ja, als hij zoals vanavond speelt niet natuurlijk.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:40 schreef Barca het volgende:
[..]
Ook basisspelers presteerden niet.
Ja, basisspelers van de wedstrijd Ajax - Anderlecht.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:43 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Bedoel je daar ook Sulejmani onder? Hij staat weliswaar veel wissel, maar misschien heeft hij wel het potentieel om binnenkort basisspeler te worden. Maar ja, als hij zoals vanavond speelt niet natuurlijk.
Volgens mij wil Jol Sulejmani nog altijd als basisspeler in zijn 'ideale opstelling' hebben. Of dat verstandig is, ik vraag het me toch af.
Een half jaartje heeft hij goed gespeeld bij Heerenveen en bij Ajax wat afstandschoten die er mooi ingingen. Voor de rest niet veel bijzonders. Toch te weinig voor DE grote aankoop bij Ajax.
Edit: sorry, je had het dus over vanavond en dus Sulejmani basisspeler.
Hij rendeert niet om stijf op links te voetballen, volgens mij de grootste reden.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:51 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja, basisspelers van de wedstrijd Ajax - Anderlecht.
Sulejmani gaat zich bij Ajax nooit meer een fatsoenlijke eredivisievoetballer tonen. Echter, gaat hij naar een club als Twente of PSV dan zie ik 'm wel weer goed gaan voetballen. Rara, hoe kan dat?
Inderdaad, die verdient geen invalbeurt en al helemaal geen basisplaatsquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:15 schreef HeatWave het volgende:
Het was echt schandaling, 30000 mensen en je vertikt het om een beetje te presteren, zoals altijd als het niet echt hoeft.
En zijn er na gisteren nou nog steeds mensen die Oleguer steunen? Wat een ongelovelijk waardeloze kutspeler is dat zeg.
quote:Op donderdag 17 december 2009 20:53 schreef Schanulleke het volgende:
Onboeiend dat er is verloren. Beide potten hebben moeilijke en makkelijke tegenstanders. Op naar NAC.
En morgen even kijken wie er getrokken wordt.
Verthongen kan naar Real!quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:52 schreef HeatWave het volgende:
het is de jaarlijkse decemberdip, ik hoop dat ze Zondag iig winnen en dan moeten er in de winterstop zeker 2 ECHTE verdedigers bij, je bent eigenlijk al weer kansloos voor de titel, maar zonder een fatsoenlijke achterhoede kan je het echt wederom vergeten.
Omdat dat blinde paarden zijn die nooit eens kritisch kunnen kijkenquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Verthongen kan naar Real!
Alderweireld is beter dan Vlaar!
vd Wiel is een van de beste rechtsbacks van Europa!
Anita is de nieuwe Davids, kan zo met Oranje mee naar Zuid Afrika!
Zomaar even wat uitspraken van verschillende users hier op het forum. Dus waarom wil je er 2 verdedigers bij?
Dat boeit me nooit zo. Feit is gewoon dat Ajax achterin nog steeds veels te kwetsbaar is, zodra er een ploeg komt die een beetje kan voetballen lopen ze er zo doorheen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:33 schreef Barca het volgende:
Maar als je zegt dat het defensief zwak is krijg je gezeik dat de verdediging goed is en we al zo veel wedstrijden de nul houden.
Helemaal mee eens. Het zal mij ook aan mijn aars oxideren wat men zegt als ik kritiek lever op Ajax.quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat boeit me nooit zo. Feit is gewoon dat Ajax achterin nog steeds veels te kwetsbaar is, zodra er een ploeg komt die een beetje kan voetballen lopen ze er zo doorheen.
En een ieder die het onzin vindt mag dat vinden, maar ik zie het toch echt elke keer weer gebeuren.
Voor Juve wel jaquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:25 schreef abdalfawaz het volgende:
Juventus, wordt een prachtige pot
Zo goed zijn die momenteel ook niet. Ik denk dat we wel een kans hebben.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:27 schreef Ritmo het volgende:
Juve, mooie wedstrijd, maar wel meteen de laatste in Europa dit seizoen natuurlijk.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:37 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zo goed zijn die momenteel ook niet. Ik denk dat we wel een kans hebben.
Liever dat dan met laf voetbal eruit tegen HSVquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:24 schreef lookinforyou het volgende:
Stoer hoor, jullie tegen Juventus
tuurlijk, zou ik ook voor kiezen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Liever dat dan met laf voetbal eruit tegen HSV
Daar kan iedereen naar fluiten want die bestaat niet meer.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:25 schreef Counterattack het volgende:
Naar die UEFA Cup kunnen ze dus ook al fluiten
Lekker makkelijk man, omdat we geen favoriet zijn.quote:
nou nee dus, dat gedoe ben ik ook wel eens zat bij Ajax, leuk dat mooie voetbal (al is dat ook maar heel sporadisch) maar ik wil verdomme eens prijzen zien.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Liever dat dan met laf voetbal eruit tegen HSV
Ohhhh, dat was dus de grap achter de TT. Ik dacht bijna dat jullie dachten kans te maken op een prijsquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:44 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Daar kan iedereen naar fluiten want die bestaat niet meer.
was liever eerste geworden en bilbao geloot...quote:Op donderdag 17 december 2009 20:53 schreef Schanulleke het volgende:
Onboeiend dat er is verloren. Beide potten hebben moeilijke en makkelijke tegenstanders. Op naar NAC.
En morgen even kijken wie er getrokken wordt.
Hopelijk doet Buffon niet mee, en dan is het echt wel te doen.quote:Buffon succesvol geopereerd aan knie
13/12/2009 20:35
Gianluigi Buffon heeft zondag een succesvolle operatie ondergaan. De goalie van Juventus en het nationale team van Italië kampte al geruime tijd met klachten aan zijn linkerknie.
De 31-jarige keeper wilde pas onder het mes na de wedstrijd tegen Bayern München in de Champions League van afgelopen dinsdag. Na de 4-1 nederlaag besloot Buffon de ingreep over de wedstrijd van zaterdag tegen Bari te tillen. Opnieuw leed Juve een nederlaag (3-1).
Alexander Manninger zal voorlopig onder de lat staan bij de Turijnse club. De medische staf van Juventus verklaarde dat Buffon direct aan zijn revalidatie kan beginnen die vier tot vijf weken in beslag zal gaan nemen.
Ik ben geen pessimist maar een realist. Het zou een schande zijn als juve van dit Ajax verliest.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:45 schreef dennis00 het volgende:
[..]
Lekker makkelijk man, omdat we geen favoriet zijn.
Tegen Fiorentna waren we beter. Tegen Marseille waren we beter. Er is nu rust bij Ajax en we zijn een stuk beter dan vorig jaar*. Ik zeg 70% kans dat Juve wint, 30% Ajax.
Het wordt iig een mooiere wedstrijd dan gisteren.
*zolang Oleguer, De jong, Donald niet de as van het team moeten vormen.
Ik wil als PSV supporter niet al te veel zagen hier, maar ik kijk bijna alles van ajax en de echt leuke wedstrijden zijn ook al een tijdje geleden hoor.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nou nee dus, dat gedoe ben ik ook wel eens zat bij Ajax, leuk dat mooie voetbal (al is dat ook maar heel sporadisch) maar ik wil verdomme eens prijzen zien.
We zijn net Arsenal, leuk voetbal, 0 resultaat.
Wat klopt er niet aan dat commentaar dan?quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:59 schreef Whiteguy het volgende:
Ik ben wel een beetje moe van het 'PSV wint altijd met saai 1-0 voetbal' commentaar overal.
Het feit dat het als commentaar bedoeld is, i.p.v. als compliment.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:02 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat klopt er niet aan dat commentaar dan?
Idd, liever dit dan tegen FC Oostblok.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:08 schreef Yankee het volgende:
Ach in ieder geval wel een mooie wedstrijd. Als we er dan weer uit moeten vliegen dan liever tegen een tegenstander van naam dan weer tegen een of andere ploeg a la Kopenhagen o.i.d.
Ja, en ik zie Suarez serieus nog 3 jaar bij Ajax blijven.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:08 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik zie ons serieus winnen van Juventus.
HAHAHAHAHA!!!!quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:10 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, en ik zie Suarez serieus nog 3 jaar bij Ajax blijven.
Stunten tegen een grote Italiaanse club? Jij ziet ze vliegen zekerquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:11 schreef Joel-Smeets het volgende:
Ik hoop op een stunt,en denk ook wel dat dat mogelijk is
Serieusquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:14 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Stunten tegen een grote Italiaanse club? Jij ziet ze vliegen zeker
Wat is er zo goed aan Juve dan? Melo en Diego presteren het hele seizoen al niets. Del Piero is vergane glorie. Ze hebben natuurlijk wel een goede keeper en redelijke verdediging maar ze zijn echt niet van het kaliber Chelsea, Barcelona, Anderlecht. Bovendien kan ik me voorstellen dat ze de Serie A belangrijker vinden dan de Euro League en de wedstrijd tegen ons weinig prioriteit geven.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:10 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, en ik zie Suarez serieus nog 3 jaar bij Ajax blijven.
Mij gaat het om het winnen van prijzen. Enige prijs waar ik Ajax dit seizoen kans voor geef is de nationale beker.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:16 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Ik ben al lang tevreden als we Juve verslaan...
Dat was toch niet stunten? Ajax ging gewoon terecht door. Bovendien vond ik Fiorentina nou niet bepaald het schoolvoorbeeld van een Italiaanse grootmacht à la Milan, Inter of Juve.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:15 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Serieus![]()
Ik kan me Fiorentina vorig jaar nog herinneren
quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:16 schreef Morendo het volgende:
[..]
het kaliber Chelsea, Barcelona, Anderlecht.
Juve is geen wereldploeg op dit moment, maar Ajax is niet eens Europese subtop.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:16 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat is er zo goed aan Juve dan? Melo en Diego presteren het hele seizoen al niets. Del Piero is vergane glorie. Ze hebben natuurlijk wel een goede keeper en redelijke verdediging maar ze zijn echt niet van het kaliber Chelsea, Barcelona, Anderlecht. Bovendien kan ik me voorstellen dat ze de Serie A belangrijker vinden dan de Euro League en de wedstrijd tegen ons weinig prioriteit geven.
Mwah, ik was allang blij dat twente ook doorwas, dan hebben die tenminste ook nog doordeweekse wedstrijden.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:16 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Ik ben al lang tevreden als we Juve verslaan...
Fiorentina zit gewoon in de volgende ronde in de CL,heeft een groter Kapitaal dan Ajax,betere ploeg,en doet het beter in Europa.Als je van een ploeg wint die op zon vlakken beter presteert dan Ajax,heb je gestunt..quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat was toch niet stunten? Ajax ging gewoon terecht door. Bovendien vond ik Fiorentina nou niet bepaald het schoolvoorbeeld van een Italiaanse grootmacht à la Milan, Inter of Juve.
Al terug gekomen op je uitspraak?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:53 schreef Schanulleke het volgende:
Onboeiend dat er is verloren.
Ik vind Juventus veel mooier om te lotenquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:42 schreef Joel-Smeets het volgende:
Het is ook onboeiend dat er is verloren,maar met zon cijfers is gewoon schandalig....
En het feit dat we Juventus loten ipv Athletic de Bilbao
Heerlijk dat we Juventus hebben geloot. De wraak voor '96 zal zoet gaan zijn. Daarna Fullham of Shaktar eruit voetballen en op naar de finale.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:42 schreef Joel-Smeets het volgende:
Het is ook onboeiend dat er is verloren,maar met zon cijfers is gewoon schandalig....
En het feit dat we Juventus loten ipv Athletic de Bilbao
quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:44 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Heerlijk dat we Juventus hebben geloot. De wraak voor '96 zal zoet gaan zijn. Daarna Fullham of Shaktar eruit voetballen en op naar de finale.
De triple bedoel je toch?quote:
En wraak voor 1997, we werden toen volgens mij flink afgedroogd in de halve finale.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:44 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Heerlijk dat we Juventus hebben geloot. De wraak voor '96 zal zoet gaan zijn. Daarna Fullham of Shaktar eruit voetballen en op naar de finale.
1-2 en 4-1quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:50 schreef Morendo het volgende:
[..]
En wraak voor 1997, we werden toen volgens mij flink afgedroogd in de halve finale.
En op een paar jaar terug, zowel thuis als uit 1-0 verloren in de groepsfase van de CLquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:50 schreef Morendo het volgende:
[..]
En wraak voor 1997, we werden toen volgens mij flink afgedroogd in de halve finale.
In die tijd gebruikten de Juve spelers dan ook meer steroiden dan een kogelstootser uit het Oostblok.quote:
Kan het nog meer dan?quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:53 schreef Morendo het volgende:
[..]
In die tijd gebruikten de Juve spelers dan ook meer steroiden dan een kogelstootser uit het Oostblok.
Als hij er dan nog isquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:54 schreef Santello het volgende:
We weten allemaal dat Ajax 10x beter speelt als het om europa gaat en om top tegenstanders.
Hopen dat we dit keer wel de kansen benutten maar daar ben ik dan niet bang voor met suarez en de zeeuw!
Laat die tijden verdomme terugkeren goden.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:04 schreef Barca het volgende:
Ajax was leuk in 1994/1995. En in 1995/1996 was het ook nog wel aardig. Voor 1994 was het met Jonk & Bergkamp ook niet verkeerd. Of met Stefan Petterson. Heimwee!!!
Jol over de loting: http://www.sportweek.nl/v(...)e_goede_krachtmeting
Zelfs dat valt nog te bezien, want tegen amateurs wil Ajax nog wel eens minder spelen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:17 schreef Barca het volgende:
[..]
Mij gaat het om het winnen van prijzen. Enige prijs waar ik Ajax dit seizoen kans voor geef is de nationale beker.
2 Jaar terug,die verlengingquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:00 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Zelfs dat valt nog te bezien, want tegen amateurs wil Ajax nog wel eens minder spelen.
Tegen welke ploeg was dat ook al weer? Kozakken boys of toch Harkemaase boys?quote:
Jeps, maar Dordrecht uit was minimaal zo erg.quote:
Triest dat je meer kijkt naar een andere club dan naar je eigen cluppie.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:00 schreef PyTh het volgende:
Heerlijk om te zien dat Ajax zonder de Zeeuw en suarez 3X niks is.
Omdat je een keer een opmerking maakt (die overigens wel klopt) kijkt ie niet direct MEER naar jullie hoor. Zo interessant zijn jullie nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:46 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Triest dat je meer kijkt naar een andere club dan naar je eigen cluppie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |