Verthongen kan naar Real!quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:52 schreef HeatWave het volgende:
het is de jaarlijkse decemberdip, ik hoop dat ze Zondag iig winnen en dan moeten er in de winterstop zeker 2 ECHTE verdedigers bij, je bent eigenlijk al weer kansloos voor de titel, maar zonder een fatsoenlijke achterhoede kan je het echt wederom vergeten.
Omdat dat blinde paarden zijn die nooit eens kritisch kunnen kijkenquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Verthongen kan naar Real!
Alderweireld is beter dan Vlaar!
vd Wiel is een van de beste rechtsbacks van Europa!
Anita is de nieuwe Davids, kan zo met Oranje mee naar Zuid Afrika!
Zomaar even wat uitspraken van verschillende users hier op het forum. Dus waarom wil je er 2 verdedigers bij?
Dat boeit me nooit zo. Feit is gewoon dat Ajax achterin nog steeds veels te kwetsbaar is, zodra er een ploeg komt die een beetje kan voetballen lopen ze er zo doorheen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:33 schreef Barca het volgende:
Maar als je zegt dat het defensief zwak is krijg je gezeik dat de verdediging goed is en we al zo veel wedstrijden de nul houden.
Helemaal mee eens. Het zal mij ook aan mijn aars oxideren wat men zegt als ik kritiek lever op Ajax.quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat boeit me nooit zo. Feit is gewoon dat Ajax achterin nog steeds veels te kwetsbaar is, zodra er een ploeg komt die een beetje kan voetballen lopen ze er zo doorheen.
En een ieder die het onzin vindt mag dat vinden, maar ik zie het toch echt elke keer weer gebeuren.
Voor Juve wel jaquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:25 schreef abdalfawaz het volgende:
Juventus, wordt een prachtige pot
Zo goed zijn die momenteel ook niet. Ik denk dat we wel een kans hebben.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:27 schreef Ritmo het volgende:
Juve, mooie wedstrijd, maar wel meteen de laatste in Europa dit seizoen natuurlijk.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:37 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zo goed zijn die momenteel ook niet. Ik denk dat we wel een kans hebben.
Liever dat dan met laf voetbal eruit tegen HSVquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:24 schreef lookinforyou het volgende:
Stoer hoor, jullie tegen Juventus
tuurlijk, zou ik ook voor kiezen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Liever dat dan met laf voetbal eruit tegen HSV
Daar kan iedereen naar fluiten want die bestaat niet meer.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:25 schreef Counterattack het volgende:
Naar die UEFA Cup kunnen ze dus ook al fluiten
Lekker makkelijk man, omdat we geen favoriet zijn.quote:
nou nee dus, dat gedoe ben ik ook wel eens zat bij Ajax, leuk dat mooie voetbal (al is dat ook maar heel sporadisch) maar ik wil verdomme eens prijzen zien.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Liever dat dan met laf voetbal eruit tegen HSV
Ohhhh, dat was dus de grap achter de TT. Ik dacht bijna dat jullie dachten kans te maken op een prijsquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:44 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Daar kan iedereen naar fluiten want die bestaat niet meer.
was liever eerste geworden en bilbao geloot...quote:Op donderdag 17 december 2009 20:53 schreef Schanulleke het volgende:
Onboeiend dat er is verloren. Beide potten hebben moeilijke en makkelijke tegenstanders. Op naar NAC.
En morgen even kijken wie er getrokken wordt.
Hopelijk doet Buffon niet mee, en dan is het echt wel te doen.quote:Buffon succesvol geopereerd aan knie
13/12/2009 20:35
Gianluigi Buffon heeft zondag een succesvolle operatie ondergaan. De goalie van Juventus en het nationale team van Italië kampte al geruime tijd met klachten aan zijn linkerknie.
De 31-jarige keeper wilde pas onder het mes na de wedstrijd tegen Bayern München in de Champions League van afgelopen dinsdag. Na de 4-1 nederlaag besloot Buffon de ingreep over de wedstrijd van zaterdag tegen Bari te tillen. Opnieuw leed Juve een nederlaag (3-1).
Alexander Manninger zal voorlopig onder de lat staan bij de Turijnse club. De medische staf van Juventus verklaarde dat Buffon direct aan zijn revalidatie kan beginnen die vier tot vijf weken in beslag zal gaan nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |