Wat een aanwinst op FOK! weerquote:Op woensdag 16 december 2009 17:20 schreef Pino0 het volgende:
[..]
BOEM!!!
HAHAHA OP HETERDAAD
Zie je wel dat 'Ajax' fans gloryhunters, a.k.a Succes-zoekers zijn?
Hij wilt blijkbaar niet voor zijn club uitkomen als zijn club een keer lager dan de top 5 staat.
Oeps
Nu vinden jullie dan ook alleen mensen die voor Ajax zijn een aanwinst.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat een aanwinst op FOK! weer.
Zeeniveau?quote:
Dit is Fok!, dus kan ik fokken.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:41 schreef dennis00 het volgende:Gast, niet fokken met FC Emmen.
![]()
Waren vroeger net zo goed als Groningen.
En hebben record aantal keer meedoen met nacompetitie zonder promotie.![]()
Maar Liverpool heeft toch nog redelijk wat punten gepakt?quote:Op woensdag 16 december 2009 17:38 schreef GieJay het volgende:
Maar als we eerste worden kunnen we liverpool toch wel tegenkomen? De slechtste nrs 3 van cl gaan toch in de 2e pot?
Legendarische post.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:38 schreef Barca het volgende:
Ik hou niet van voetbal. Ajax is mijn favoriete Nederlandse club, maar ik lig nooit wakker van hun resultaten en doen of laten.
je ontloopt de beste nummers 3 en dan loot je één van de slechte nummers 3: Liverpool, Rubin Kazan, Atletico Madrid en Standard Luikquote:Op woensdag 16 december 2009 15:20 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Godzijdank dat we hem missen voor deze wedstrijd en niet voor verder in het toernooi...
Al zou het fijn zijn om als groepswinnaar geplaatst te worden voor de volgende ronde,dan ontloop je toch(?) de nummer 3' van de Champions League(Liverpool,Juventus,Marseille)..
Ik hoop overigens dat we vrijdag Club Brugge loten of Hapoel Tel-aviv,kan er nu wel geloot worden tegen clubs uit Nederland(Heerenveen)?
Standardquote:Op woensdag 16 december 2009 18:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je ontloopt de beste nummers 3 en dan loot je één van de slechte nummers 3: Liverpool, Rubin Kazan, Atletico Madrid en Standard Luik
ja die willen wij alquote:
de volgende ronde is alleen pas in februariquote:Op woensdag 16 december 2009 19:13 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Al zit Atletico ook in een grote dip
Waarom mag ik jou wel?quote:Op woensdag 16 december 2009 17:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nu vinden jullie dan ook alleen mensen die voor Ajax zijn een aanwinst.
Het niveau hier is ook bijzonder afgegleden zie ik alweer aan de reactiesquote:Op dinsdag 15 december 2009 09:02 schreef PLAE@ het volgende:
Je kunt 'm een kans geven en in het contract kun je zat zekerheden inbouwen.
Maareh dit topic is wel echt dood nu iedereen op dat andere forum zit![]()
Zal ik het maar gewoon op slot gooien dan?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:33 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Het niveau hier is ook bijzonder afgegleden zie ik alweer aan de reacties
Van mij mag je.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Zal ik het maar gewoon op slot gooien dan?
Wat moet ie kosten ? 16 miljoen ?quote:
Ajax behoort altijd voor de winst te gaan en het liefst gepaard met fantastisch voetbal, maar echt noodzakelijk is dat niet. Maar ja, iedereen wil dat natuurlijk wel zien, maar dan moeten ze ook wel winnen.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:26 schreef Vilano het volgende:
In België hopen ze op een akkoordje tussen Ajax en Anderlecht ... Bij gelijkspel is Ajax groepswinnaar én gaat Anderlecht ook door naar de volgende ronde
Zou ik ook doen als Anderlecht fan. Als Ajax fan hoop ik dat Ajax Anderlecht oproltquote:Op woensdag 16 december 2009 23:26 schreef Vilano het volgende:
In België hopen ze op een akkoordje tussen Ajax en Anderlecht ... Bij gelijkspel is Ajax groepswinnaar én gaat Anderlecht ook door naar de volgende ronde
Zoon van Kiprich?quote:Op woensdag 16 december 2009 23:00 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Wat moet ie kosten ? 16 miljoen ?
Heb de wedstrijd live gezien net, en Beerens speelde zeer sterk inderdaad. Ajax heeft echter een zelfde soort speler in de A1 lopen, Jozefszoon. Die komt er wel.
Zeker, Kiprich Josefzoon voluit... zo gaat dat met namen in de streek waar hij vandaan komtquote:
Jezus,die is een redelijk lange tijd wegquote:Op donderdag 17 december 2009 18:27 schreef Barca het volgende:
Cvitanich verhuurd, in 2011 terug bij Ajax.: http://www.sportweek.nl/v(...)anich_aan_CF_Pachuca
Ja, denk ik ook. Er valt bij Ajax toch geen eer te behalen? Oh ja ... de knvb-beker.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Suarez is in de winterstop weg.
Lekker makkelijk en typisch gehuil van een verliezer.....hoe had je gepiept als Ajax met 6-0 had gewonnen??? dan was het een wereldwedstrijd geweest met grote belangens naar de buitenwereld toe? En had Ajax zn visitekaartje afgegeven??? Verliezen is altijd boeiend....want vraag is wáárom??? Antwoord: Suarez. Wat kunnen tegenstanders hiermee?? Schop Suarez de wedswtrijd uit of dek m heel kort) en je klopt Ajax....zoiets???quote:
Hij wil verdomme die bal gewoon snel op het veld leggen zodat die Anderlecht doelman hem snel in het veld kan schieten.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:50 schreef joers1 het volgende:
terecht geel voor Suarez...Jankerd!
Ajax blijkt andermaal véél te afhankelijk van 'm ......zegt toch wel iets
Wat je hier vooral mee kunt is dat deze ploeg duidelijk geen zin had in een potje dat er toch al niet om deed.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:55 schreef joers1 het volgende:
[..]
Lekker makkelijk en typisch gehuil van een verliezer.....hoe had je gepiept als Ajax met 6-0 had gewonnen??? dan was het een wereldwedstrijd geweest met grote belangens naar de buitenwereld toe? En had Ajax zn visitekaartje afgegeven??? Verliezen is altijd boeiend....want vraag is wáárom??? Antwoord: Suarez. Wat kunnen tegenstanders hiermee?? Schop Suarez de wedswtrijd uit of dek m heel kort) en je klopt Ajax....zoiets???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |