Reageer niet op die gozer. Mensen die denken dat ze stoer zijn.quote:
Arnautovic is van Twentequote:Op woensdag 16 december 2009 13:55 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Kunnen we Arnautovic niet voor een leuk prijsje overnemen van Inter ipv Kerlon....
Niet als Inter aan de verplichtingen voldoet...quote:
Wat is het nut dan om hem te laten meetrainen?quote:Op woensdag 16 december 2009 12:58 schreef dennis00 het volgende:
van der Meyde mag meetrainen, maar die moeten ze echt geen contract aanbieden.
Die gaat nog 10x slechter zijn dan Kennedy, therefore 100x slechter dan Rommedahl.
quote:Knieblessure voor Suarez
Uitgegeven: 16 december 2009 13:04
Laatst gewijzigd: 16 december 2009 13:04
AMSTERDAM - Het is onzeker of Luis Suarez donderdagavond met Ajax tegen Anderlecht in actie komt. De aanvaller heeft last van zijn knie en sloeg daarom woensdag de groepstraining over.
Trainer Martin Jol vermoedt dat de blessure meevalt. ''Hij heeft al langer last van zijn knie'', zei de coach.
''Maar het zou goed kunnen dat we hem niet tegen Anderlecht laten spelen. Suarez wil altijd voetballen, maar soms moet je spelers in bescherming nemen. Het zou kunnen dat we twee of drie basisspelers rust geven. Maar dat ga ik nu niet zeggen. De trainer van Anderlecht moet wel iets te puzzelen hebben.''
Groepswinnaar
Ajax is al zeker van een langer verblijf in de Europa League. De Amsterdammers mogen zich na een gelijkspel tegen Anderlecht ook groepswinnaar noemen.
Anderlecht overwintert in de Europa League als het een punt overhoudt aan het duel in de Arena. Ajax mist tegen Anderlecht de geblesseerde Gabri en Thimothée Atouba.
Godzijdank dat we hem missen voor deze wedstrijd en niet voor verder in het toernooi...quote:
Ogararu,Lindgren,Cvitanichquote:Overbodige Wielaert neemt de tijd voor een nieuwe club
16/12/2009 15:05
Ajax gaat proberen tijdens de transferperiode in januari enkele overbodige spelers te slijten. Robbie Wielaert is één van hen en NEC toonde interesse om hem naar Nijmegen te halen. De dertigjarige verdediger ziet die overgang zelf echter niet zitten.
'Met alles respect voor NEC, maar Robbie neemt de tijd voor een nieuwe club', laat zaakwaarnemer Kees Ploegsma aan Voetbal International weten. Onder de nieuwe coach Martin Jol viel Wielaert al snel buiten de basis en is inmiddels tribuneklant.
De beleidsbepalers in Amsterdam willen de selectie naar maximaal 25 spelers brengen. Darío Cvitanich kan naar CF Pachuca. De Mexicaanse club meldde reeds zijn komst, maar volgens Ajax is de overgang nog niet rond. Rasmus Lindgren staat in de belangstelling van Brøndby IF, maar de Denen hebben zich nog niet officieel gemeld voor de middenvelder.
George Ogararu kan naar Steaua Boekarest. De rechtsback was door Ajax overgenomen door de Roemeense club en speelde daar afgelopen seizoen op huurbasis. Ook Bruno Silva mag uitkijken naar een andere club. Maar Ajax laat de Uruguayaan niet zomaar gaan omdat hij een contract heeft tot medio 2012. Ook Wielaert mag niet zomaar de deur uit. De verdediger heeft een verbintenis die een jaar eerder stopt
quote:Op woensdag 16 december 2009 16:39 schreef Pino0 het volgende:
Ook hier is het topic van Ajax zeer groot.
Eigenlijk niet gek, want iedereen is voor Ajax.
Vaak zijn ze nog nooit in de Arena geweest, en lezen ze alleen maar dingen op teletext.
Zoveel fans, zowel hier als op YouTube, en alleen tegen PSV, Feyenoord(en dit jaar Twente), krijgen ze hun stadion vol.
Gozertquote:Op woensdag 16 december 2009 16:39 schreef Pino0 het volgende:
Ook hier is het topic van Ajax zeer groot.
Eigenlijk niet gek, want iedereen is voor Ajax.
Vaak zijn ze nog nooit in de Arena geweest, en lezen ze alleen maar dingen op teletext.
Zoveel fans, zowel hier als op YouTube, en alleen tegen PSV, Feyenoord(en dit jaar Twente), krijgen ze hun stadion vol.
Het is wel trollerig neergezet, maar hij heeft ergens wel gelijk.quote:
Dat idee heb ik eerder bij Feyenoord eigenlijk. Stoer man, die club van hard werken, geen woorden maar daden. Ik heb altijd het idee dat enorm veel tokkies zich graag met Feyenoord associëren, zonder er ook maar één stap binnen gezet te hebben. En dat bedoel ik niet om nu een reactie uit te lokken.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:57 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het is wel trollerig neergezet, maar hij heeft ergens wel gelijk.
Het grootste deel van de Ajax-fans is dat vooral omdat het 'stoer' is.
Feyenoord stoer?quote:Op woensdag 16 december 2009 17:05 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Dat idee heb ik eerder bij Feyenoord eigenlijk. Stoer man, die club van hard werken, geen woorden maar daden. Ik heb altijd het idee dat enorm veel tokkies zich graag met Feyenoord associëren, zonder er ook maar één stap binnen gezet te hebben. En dat bedoel ik niet om nu een reactie uit te lokken.
Ik vind het wel stoer als je durft rond te lopen in het shirt van een degradatiekandidaat!quote:Op woensdag 16 december 2009 17:09 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Feyenoord stoer?Je wordt in 3 kwart van Nederland op elk schoolplein kapot gepest met een Feyenoord-shirt.
Dan zou ik maar oppassen want dan staan jullie maar 4 punten van de degradatiezone af!quote:Op woensdag 16 december 2009 17:13 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik vind het wel stoer als je durft rond te lopen in het shirt van een degradatiekandidaat!
BOEM!!!quote:Op woensdag 16 december 2009 17:13 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik vind het wel stoer als je durft rond te lopen in het shirt van een degradatiekandidaat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |