Willem 2quote:Op zondag 13 december 2009 12:07 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
NAC-uit?,das gegarandeerd een driepunter![]()
Tegen wie moet Feyenoord dan?
Dat snappen de Ajaciedjes niet. Als PSV wint, is het altijd onterecht. Snap dat dan!quote:Op zondag 13 december 2009 12:00 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Want dat is al zo vaak gebeurd dit seizoen.
Plus het was gewoon verdiend.
Inderdaad,klopt als een bus.quote:Op zondag 13 december 2009 12:17 schreef Cyber2003 het volgende:
[..]
Dat snappen de Ajaciedjes niet. Als PSV wint, is het altijd onterecht. Snap dat dan!
Dit zou ik niet willen als Ajax zijnde...quote:Van der Meyde wil terug naar Nederland
Andy van der Meyde vindt het na zijn mislukte buitenlandse avontuur tijd om terug te keren naar Nederland. De buitenspeler droomt van een terugkeer naar naar Ajax, al mag elke club bellen, laat hij weten in Sportweek. "Maar niet Feyenoord, daarvoor ben ik teveel Ajacied."
Van der Meyde vertrok afgelopen zomer bij Everton, maar heeft nog altijd geen nieuwe club gevonden. "Blackburn Rovers was geďnteresseerd, maar een jonge jongen deed het goed in de voorbereiding. Dus was er toen geen ruimte meer voor mij", vertelt hij. "Ik kon naar Hull City, maar dat zag ik niet zitten. Ik wil terug naar Nederland."
"Ik mis Nederland, wil gewoon voetballen en echt niet voor een absurd salaris. Er was vier maanden terug contact met NEC, maar toen zat ik met een meniscusoperatie. Elke club mag bellen, ik ben bereikbaar. Welke club mijn voorkeur heeft? Ajax natuurlijk. Suárez gaat toch weg? Maar er is nul contact hoor", houdt Van der Meyde alle opties open.
Inderdaad. Een clausule kan altijd.quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:02 schreef PLAE@ het volgende:
Je kunt 'm een kans geven en in het contract kun je zat zekerheden inbouwen.
Maareh dit topic is wel echt dood nu iedereen op dat andere forum zit![]()
Nee hoor. Laat maar. Wat ik ook vind van de affaire, het is gegaan zoals het gegaan is. Je kan je heil elders zoeken, maar denk dat je het boek ook eens moet kunnen sluiten.quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Wil je het echt weten?
Kan het je geven.
Als hij nog die voorzet heeft en nog startsnelheid plus dat overgedreven gekap van hem dan zou ik zo Rommedahl of Bakircioglu voor hem inwisselenquote:Op dinsdag 15 december 2009 08:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dit zou ik niet willen als Ajax zijnde...
Dat maak jij er van. Met 'Duits' doelt hij op mentaliteit, niet op speltype. Wolfsburg, HSV, Leverkusen, Bayern. Echt verdedigend ingestelde teams of niet ?quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:39 schreef Ritmo het volgende:
Pantelic vindt dat Ajax te aanvallend speelt en dat ze een meer Duitse speelstijl zouden moeten hanteren. Daar ben je mooi klaar mee, ik hoop voor jullie dat Jol Pantelic net zo serieus neemt als dat de gemiddelde voetbal-liefhebber dat doet: niet dus.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dit zou ik niet willen als Ajax zijnde...
Bakkiechoco, Rommellaar.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:20 schreef Joel-Smeets het volgende:
Op wie zijn plek zou je Van Der Meyde willen zetten?
Don't.quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Wil je het echt weten?
Kan het je geven.
Oke,begrijpelijkquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:20 schreef Joel-Smeets het volgende:
Op wie zijn plek zou je Van Der Meyde willen zetten?
Ga ff naar het maasgebouw.quote:Op zondag 13 december 2009 09:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jaaa, nu je een 410-er bent ben je een echte hooligan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |