Je hebt geen ziggo?,is toch zon Eredivisie Live proefperiode bezigquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:13 schreef dennis00 het volgende:
Vanavond weer voor ¤ 6,- kijken via www.eredivisielive.nl
Het lijkt erop dat ik beter een abonnement kan nemen.
Ga volgende week verhuizen, denk meteen maar Eredivisie Live nemen (UPC).
Ik heb maar 1zender,godzijdank wordt daar dan wel Ajax altijd op uitgezondenquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:32 schreef dennis00 het volgende:
Nou, tenzij je het UPC-kanaal ook op Ziggo ontvangt, ga ik er vanuit dat ik UPC heb. (woon op kamers)![]()
Maar bij UPC krijg je 4 Eredivisie Live zenders en bij Digitenne maar twee, dus das ook een voordeel.
C1000? Met dat slaris zou ie makkelijk de AH moeten kunnen betalen.....quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:36 schreef Santello het volgende:
Net om 12:00 Suarez gezien in de c100 bij ijburg
Ik vind het vooral een opportunistische draver, zo eentje die je met lelijk voetbal en een hoop geluk de das om kan doen. Fejzulahu en Goossens vind ik de echte goeie voetballers daar. Tegen Twente speelde die 2 zo clever, balvast en geduldig. Leuk, 2 jonge spelers die onbevangen voetballen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:11 schreef Joel-Smeets het volgende:
Ja,fijn dat die Vlemminx niet meedoet,goede spits vind ik dat.Die had het Ajax nog lastig kunnen maken
Kom met iets nieuwsquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:57 schreef Barca het volgende:
We worden dit seizoen weer geen kampioen. En de komende 10 seizoenen ook niet als er niets veranderd!
Het is de afweging he. Wordt je kampioen met kutvoetbal en alleen maar 1-0 of speel je een seizoen geweldig voetbal maar wordt je tweede of derde.quote:
Geef mij maar dat eerste,het Leidseplein moet nog eens vol komen te staan.Te beginnen met vanavond NEC op te rollen thuisquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:35 schreef Jules4Barca het volgende:
[..]
Het is de afweging he. Wordt je kampioen met kutvoetbal en alleen maar 1-0 of speel je een seizoen geweldig voetbal maar wordt je tweede of derde.
FC Barcelona overrulde vorig seizoen iedereen en ook nog eens met mooi voetbal, iets wat van internationaal topniveau is. En je noemt Arsenal, die spelen al jaren fantastisch voetbal maar heeft nog geen echte resultaten gebrachtquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:39 schreef Lebawski het volgende:
Waarom zien mensen dat altijd los van elkaar ? Goed voetbal wordt op lange termijn zeer succesvol, en die combinatie is toch al een lust voor het oog ? Ik hoef geen doelpunten te zien die na 6x hooghouden met de hak achter het standbeen in de kruising verdwijnen. Ik wil fatsoenlijk voetbal zien met resultaten, en fatsoenlijk voetbal is voor mij een aparte benaming. Barcelona, het Spaans Elftal, Chelsea, Arsenal. Dat zijn in mijn ogen ploegen die goed voetbal spelen.
Arsenal speelt in mijn ogen dit seizoen ook GOED voetbal, voorheen was het vooral bij vlagen mooi en bij vlagen te slecht. Die resultaten gaan nu vanzelf komen op lange termijn, het komt slechts aan op details.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:15 schreef Jules4Barca het volgende:
[..]
FC Barcelona overrulde vorig seizoen iedereen en ook nog eens met mooi voetbal, iets wat van internationaal topniveau is. En je noemt Arsenal, die spelen al jaren fantastisch voetbal maar heeft nog geen echte resultaten gebracht
Vragen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:36 schreef kurk_droog het volgende:
Weet iemand hoe je aan nummer van meisje kan komen die naast 410 ingang achter kasse stond bij catering?![]()
![]()
Meneer de casanovaquote:Op zaterdag 12 december 2009 02:36 schreef kurk_droog het volgende:
Weet iemand hoe je aan nummer van meisje kan komen die naast 410 ingang achter kasse stond bij catering?![]()
![]()
Ik heb dit seizoen alweer opgegeven sinds die nederlaag. Ik vraag me af of we ooit nog weer een Ajax gaan zien zoals halverwege de jaren 90. Er is geen ploeg die ook maar in de buurt van het charisma van Ajax komt, maar helaas is de kwaliteit ver te zoeken de laatste jaren. Ik hoop echt dat het tij nog eens keert.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:00 schreef Schanulleke het volgende:
Vandaag maar even de bittere smaak van vorige week wegpoetsen tegen NEC.
Het kan inderdaad nog best. PSV en Twente gaan zeker nog het nodige laten liggen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 09:04 schreef Schanulleke het volgende:
Ik verwacht Ajax nog steeds met de schaal in de hand aan het einde van het seizoen. Twente en PSV hebben tot nu toe alle mazzel gehad, dat houdt een keer op. En negen punten is geen groot verschil, dat hebben we de laatste jaren regelmatig zien verdampen, zelfs nog enkele wedstrijden voor het einde van de competitie.
feyenoord uit is een thuiswedstrijd, die telt echt niet mee als uitwedstrijdquote:Op zaterdag 12 december 2009 11:22 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Het kan inderdaad nog best. PSV en Twente gaan zeker nog het nodige laten liggen.
Probleem is wel dat Ajax zelf bijna niets meer kan laten liggen. Ondanks dat Ajax bijna alle zware uitwedstrijden heeft gehad (op Feijenoord en Heerenveen na) lijkt me dat een loodzware opgave. Niet onmogelijk overigens.
Nice,goed nieuwsquote:Aissati hoeft waarschijnlijk niets te missen
12/12/2009 11:24
Voor Ismail Aissati was Ajax-NEC (3-0) al na een kwartier afgelopen. De blessure van de 21-jarige middenvelder laat zich echter niet ernstig aanzien.
Aissati moest zich vrijdagavond al vroeg in de wedstrijd laten vervangen nadat hij een knietje tegen een dijbeen had gekregen. Mogelijk is hij donderdag alweer speelklaar als Ajax het in de Europa League opneemt tegen Anderlecht.
In tegenstelling tot vorige jaargang kan Aissati dit seizoen over het algemeen rekenen op een basisplaats. 'Vorig jaar was ik er zes maanden uit geweest. Dat was heel zwaar. Nu ben ik hoogstens twee weken aan de kant geweest. Dat is goed voor mezelf.'
Maar dan moet Ajax alles winnen en dat doen ze ook niet.quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:22 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Het kan inderdaad nog best. PSV en Twente gaan zeker nog het nodige laten liggen.
Godzijdank wel de meest moeilijke uitwedstrijden gehad,en thuis laat Ajax ook niet veel liggen(jaja Sparta,ik weet het),wie weet.Ik heb er zelf het vertrouwen niet meer in...quote:Op zondag 13 december 2009 00:44 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Maar dan moet Ajax alles winnen en dat doen ze ook niet.
NAC-uit.quote:Op zondag 13 december 2009 00:50 schreef Joel-Smeets het volgende:
Tegen wie moet Ajax volgende week eigenlijk?
Zul je zien dat het daar weer mis gaatquote:
Aiiittttquote:
Ajax heeft het daar vaak moeilijk idd, maar nu denk ik dat ze het relatief makkelijk gaan krijgen. Dat ligt puur aan de Ajacieden zelf. Vroeg druk zetten en NAC vooral niet in hun spel laten komen.quote:Op zondag 13 december 2009 01:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zul je zien dat het daar weer mis gaat
Want dat is al zo vaak gebeurd dit seizoen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:31 schreef Morendo het volgende:
Zo frustrerend dat PSV door een late goal weer met 1-0 wint.
NAC-uit?,das gegarandeerd een driepunterquote:Op zondag 13 december 2009 12:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Oeh volgende weekend nog maar 1 puntje boven Feyenoord dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |