Het kan inderdaad nog best. PSV en Twente gaan zeker nog het nodige laten liggen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 09:04 schreef Schanulleke het volgende:
Ik verwacht Ajax nog steeds met de schaal in de hand aan het einde van het seizoen. Twente en PSV hebben tot nu toe alle mazzel gehad, dat houdt een keer op. En negen punten is geen groot verschil, dat hebben we de laatste jaren regelmatig zien verdampen, zelfs nog enkele wedstrijden voor het einde van de competitie.
feyenoord uit is een thuiswedstrijd, die telt echt niet mee als uitwedstrijdquote:Op zaterdag 12 december 2009 11:22 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Het kan inderdaad nog best. PSV en Twente gaan zeker nog het nodige laten liggen.
Probleem is wel dat Ajax zelf bijna niets meer kan laten liggen. Ondanks dat Ajax bijna alle zware uitwedstrijden heeft gehad (op Feijenoord en Heerenveen na) lijkt me dat een loodzware opgave. Niet onmogelijk overigens.
Nice,goed nieuwsquote:Aissati hoeft waarschijnlijk niets te missen
12/12/2009 11:24
Voor Ismail Aissati was Ajax-NEC (3-0) al na een kwartier afgelopen. De blessure van de 21-jarige middenvelder laat zich echter niet ernstig aanzien.
Aissati moest zich vrijdagavond al vroeg in de wedstrijd laten vervangen nadat hij een knietje tegen een dijbeen had gekregen. Mogelijk is hij donderdag alweer speelklaar als Ajax het in de Europa League opneemt tegen Anderlecht.
In tegenstelling tot vorige jaargang kan Aissati dit seizoen over het algemeen rekenen op een basisplaats. 'Vorig jaar was ik er zes maanden uit geweest. Dat was heel zwaar. Nu ben ik hoogstens twee weken aan de kant geweest. Dat is goed voor mezelf.'
Maar dan moet Ajax alles winnen en dat doen ze ook niet.quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:22 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Het kan inderdaad nog best. PSV en Twente gaan zeker nog het nodige laten liggen.
Godzijdank wel de meest moeilijke uitwedstrijden gehad,en thuis laat Ajax ook niet veel liggen(jaja Sparta,ik weet het),wie weet.Ik heb er zelf het vertrouwen niet meer in...quote:Op zondag 13 december 2009 00:44 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Maar dan moet Ajax alles winnen en dat doen ze ook niet.
NAC-uit.quote:Op zondag 13 december 2009 00:50 schreef Joel-Smeets het volgende:
Tegen wie moet Ajax volgende week eigenlijk?
Zul je zien dat het daar weer mis gaatquote:
Aiiittttquote:
Ajax heeft het daar vaak moeilijk idd, maar nu denk ik dat ze het relatief makkelijk gaan krijgen. Dat ligt puur aan de Ajacieden zelf. Vroeg druk zetten en NAC vooral niet in hun spel laten komen.quote:Op zondag 13 december 2009 01:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zul je zien dat het daar weer mis gaat
Want dat is al zo vaak gebeurd dit seizoen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:31 schreef Morendo het volgende:
Zo frustrerend dat PSV door een late goal weer met 1-0 wint.
NAC-uit?,das gegarandeerd een driepunterquote:Op zondag 13 december 2009 12:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Oeh volgende weekend nog maar 1 puntje boven Feyenoord dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |