abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75501866
Slecht
Op woensdag 16 december 2009 17:38 schreef Barca het volgende:
Ik hou niet van voetbal. Ajax is mijn favoriete Nederlandse club, maar ik lig nooit wakker van hun resultaten en doen of laten.
pi_75502309
Proberen jullie maar de UEFA cup te winnen, doen wij volgend jaar de Europa League wel .
Feijenoord Bikinibroek
pi_75502727
quote:
Op donderdag 10 december 2009 23:34 schreef PatrickSter het volgende:
Proberen jullie maar de UEFA cup te winnen, doen wij volgend jaar de Europa League wel .
Voor G-teams ?
Ik hou niet van voetbal. Ajax is mijn favoriete Nederlandse club, maar ik lig nooit wakker van hun resultaten en doen of laten.
pi_75503030
ik als rasajacied word echt doodmoe van die arrogante houding

wie ergerde zich ook aan rik vander boog bij studio nos

ajax heeft zojuist kansen op het kampioenschap verspeeld en dan komt rik met zijn ''nr 1 club van nederland'' geblaat
pi_75503482
Als er iemand realistisch was dan was hij het wel...
pi_75503858
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 00:03 schreef Lebawski het volgende:
Als er iemand realistisch was dan was hij het wel...
''ajax maakt nog kans op het kampioenschap'' is realistisch?

zoals ik al zei: arrogantie

niks geleerd van de afgelopen 5 jaar zeker?

de ploeg die het meest constant presteert wint

voor de rest is het hopen op een wondertje

afgelopen jaren was er steeds 1 club die constanter presteerde dan ajax

dit jaar zijn het 2 clubs
pi_75508836
Als ik heel eerlijk ben, heeft Ajax het kampioenschap echt nog niet verspeeld. Een tijd geleden stond PSV bovenaan met 15 punten en werd het beslist op de laatste speeldag .
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_75510231
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 10:13 schreef DuTank het volgende:
Als ik heel eerlijk ben, heeft Ajax het kampioenschap echt nog niet verspeeld. Een tijd geleden stond PSV bovenaan met 15 punten en werd het beslist op de laatste speeldag .
Daar moest ik ook aan denken En zijn vreemdere dingen gebeurd.

Ik ga er eerlijk gezegd niet meer vanuit, omdat we nu ook met Twente te maken hebben.

Hebben jullie gisteren Sjaak Zwart trouwens gezien in DWDD? Meesterlijk Vreemd dat hij nog niet benoemd is tot ere-lid.
pi_75512893
Hoeveel gaat Ajax vanavond winnen? 6 of 7-0? Ik ga er wel vanuit.

De achtervolging op Twente en PSV wordt ingezet.
's Avonds een man, overdags rustig an
pi_75513215
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 12:18 schreef Burnie88 het volgende:
Hoeveel gaat Ajax vanavond winnen? 6 of 7-0? Ik ga er wel vanuit.

De achtervolging op Twente en PSV wordt ingezet.
2-2
pi_75513420
Alles is mogelijk, maar er is geen kans meer dat ze binnen een maandje eerste staan. Hopelijk staat we er rond maart beter voor inderdaad.

We hebben inderdaad nog gewoon kans op de titel. We moeten ook nog gewoon thuis tegen PSV en Twente. Maar onze hoop van het kampioenschap moet helaas wel wat naar beneden. Hopelijk gebeuren er nog leuke dingen in de UEFA Cup, dat is op het moment boeiender dan de Eredivisie.

Vanavond 4-0
pi_75514218
Champions League voetbal dit seizoen zou een goede uitgangspositie zijn.
pi_75514351
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 13:06 schreef Lebawski het volgende:
Champions League voetbal dit seizoen zou een goede uitgangspositie zijn.
Jullie zijn toch niet zo goed in voorrondes he?
pi_75514449
Is je eigen club niet boeiend genoeg ofzo.
pi_75514492
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 13:12 schreef dennis00 het volgende:
Is je eigen club niet boeiend genoeg ofzo.
boo-fucking-hooo
pi_75514571
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 13:09 schreef DuTank het volgende:

[..]

Jullie zijn toch niet zo goed in voorrondes he?
Nja, jullie sneuvelden eerst 10x in de groepsfases of zo. Alles op z'n tijd dus.
pi_75514834
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 13:15 schreef Lebawski het volgende:

[..]

Nja, jullie sneuvelden eerst 10x in de groepsfases of zo. Alles op z'n tijd dus.
Dat valt ook wel mee hoor . Vorig jaar was drama natuurlijk, maar goed Liverpool, Marseille en Atletico Madrid, dat zijn niet de minste teams natuurlijk
pi_75516463
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 13:22 schreef DuTank het volgende:

[..]

Dat valt ook wel mee hoor . Vorig jaar was drama natuurlijk, maar goed Liverpool, Marseille en Atletico Madrid, dat zijn niet de minste teams natuurlijk
Jij volgt PSV pas 3 jaar ?

Trouwens, ik verwacht nu even geen grote bekken meer uit Rotterdam in dit topic, hun schuld valt hoger uit dan verwacht; 21 miljoen. En dan zou Ajax in de problemen zitten ? Ja tuurlijk..
pi_75517146
Volgens mij zit Ajax in de problemen!
pi_75517174
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 14:22 schreef Magereheinus het volgende:
Volgens mij zit Ajax in de problemen!
?
pi_75517236
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 14:05 schreef Lebawski het volgende:

[..]

Jij volgt PSV pas 3 jaar ?

Trouwens, ik verwacht nu even geen grote bekken meer uit Rotterdam in dit topic, hun schuld valt hoger uit dan verwacht; 21 miljoen. En dan zou Ajax in de problemen zitten ? Ja tuurlijk..
Heb je hem weer
Als er iemand een grote bek heeft dan ben jij het wel, sufferd!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 11 december 2009 @ 14:35:20 #48
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_75517665
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 13:22 schreef DuTank het volgende:

[..]

omg je weet toch wel hoelang wij hebben zitten prutsen in de pulefase genant was dat! Zelfs thuis tegen Anderlecht konden we het nog niet afmaken.

voordeel was wel dat we al in de pule zaten en dus al een schep geld vingen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 11 december 2009 @ 14:37:17 #49
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_75517745
quote:
Bodul: volgend seizoen basisplaats afdwingen bij Ajax
11 december 2009 RvN

Darko Bodul is er alles aan gelegen om komend seizoen weer terug te keren bij Ajax. De aanvaller speelt momenteel op huurbasis bij Sparta. Hij gaat veel om met Sulejmani en Pantelic. Bodul tegenover Goal.com: "Het is fijn en handig om mensen dichtbij je te hebben in een vreemd land die jouw taal spreken. Pantelic geeft me veel aandacht en daar ben ik blij mee. Hij zegt dat ik mijn best moet blijven doen en geeft me adviezen. Die raad neem ik graag aan. Omdat hij ouder is, respecteren we hem enorm. Dat is normaal in onze cultuur, met Pranjic was dat precies hetzelfde. Pantelic heeft op hoog niveau gevoetbald, een advies van hem neem je gewoon aan."
"Ajax blijft voor mij nummer één. Volgend seizoen wil ik daar een basisplaats afdwingen." Een ‘Balkan-voorhoede’ met Sulejmani en Pantelic lonkt. Bodul lacht bij de gedachte. "Natuurlijk hoop ik met die jongens in een elftal te staan, maar bij Ajax is er goede concurrentie. Suarez is er ook nog, je weet niet wat er met hem gaat gebeuren. De beste jongens moeten spelen, maar met Sulejmani en Pantelic zal die concurrentiestrijd met een glimlach zijn."
Het wordt druk voorin bij Ajax
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_75518923
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 14:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Heb je hem weer
Als er iemand een grote bek heeft dan ben jij het wel, sufferd!
Kun jij niet gewoon even chronisch ziek raken ?

Je ziet mij trouwens NOOIT in andere topics lopen provoceren, eenzijdig posten, bijdehand doen etc.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')