abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 december 2009 @ 21:07:45 #201
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_75745282
quote:
Op donderdag 17 december 2009 21:03 schreef joers1 het volgende:
Klopt....maar roepen dat het verlies onboeiend is, is te makkelijk gehuil voor een loser. Als Ajax had gewonnen hadden ze het wél boeiend gevonden, wees eerlijk. Dan had Ajax z'n visitekaartje afgegeven of meer van die dooddoeners
Jij lijkt te denken dat alle Ajax-supporters een gemeenschappelijk bewustzijn hebben ofzo. Dat komt niet zo intelligent over.
Life is what you make it.
pi_75746309
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:55 schreef joers1 het volgende:

[..]

Lekker makkelijk en typisch gehuil van een verliezer.....hoe had je gepiept als Ajax met 6-0 had gewonnen??? dan was het een wereldwedstrijd geweest met grote belangens naar de buitenwereld toe? En had Ajax zn visitekaartje afgegeven??? Verliezen is altijd boeiend....want vraag is wáárom??? Antwoord: Suarez. Wat kunnen tegenstanders hiermee?? Schop Suarez de wedswtrijd uit of dek m heel kort) en je klopt Ajax....zoiets???
En met welk complex loop jij rond?

Doe eens rustig verder.
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_75747821
Ik heb niets van de wedstrijd gezien. Waar ging het bij Ajax mis?
  donderdag 17 december 2009 @ 22:05:38 #204
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_75747938
quote:
Op donderdag 17 december 2009 22:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Het ging nergens om
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_75747952
quote:
Op donderdag 17 december 2009 22:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
oleguer
pi_75748293
quote:
Op donderdag 17 december 2009 22:05 schreef mash_ het volgende:

[..]

oleguer
Zo triest dat hij weer als schuldige wordt aangewezen door o.a. jou.
Heel het team speelde brak. , dus heel het team is gewoon schuldig inclusief Jol.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_75748368
Wat was het excuus van Jol na de wedstrijd?
pi_75748376
quote:
Op donderdag 17 december 2009 22:14 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Zo triest dat hij weer als schuldige wordt aangewezen door o.a. jou.
Heel het team speelde brak. , dus heel het team is gewoon schuldig inclusief Jol.
triest? kijk hoe hij 2 doelpunten gewoon weggeeft
  donderdag 17 december 2009 @ 22:22:19 #209
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_75748636
quote:
Op donderdag 17 december 2009 22:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat was het excuus van Jol na de wedstrijd?
Ga aub ergens anders lopen kutten.Negen vd 10 keer kom je hier om te ouwehoeren.Op een gegeven moment kom je toch op een leeftijd dat je enig verstand krijgt?
LUHG
pi_75748920
quote:
Op donderdag 17 december 2009 22:22 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Ga aub ergens anders lopen kutten.Negen vd 10 keer kom je hier om te ouwehoeren.Op een gegeven moment kom je toch op een leeftijd dat je enig verstand krijgt?
Gast
Ik vraag alleen wat het excuus van Jol was na de wedstrijd. Ik neem aan dat hij die had?
  donderdag 17 december 2009 @ 22:34:43 #211
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_75749096
quote:
Op donderdag 17 december 2009 22:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Gast
Ik vraag alleen wat het excuus van Jol was na de wedstrijd. Ik neem aan dat hij die had?
Het lag aan het harde veld oid, in het nadeel van een voetballende ploeg
LUHG
  donderdag 17 december 2009 @ 22:36:09 #212
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_75749154
quote:
Op donderdag 17 december 2009 22:34 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Het lag aan het harde veld oid, in het nadeel van een voetballende ploeg
Dus we zijn toch mooi weer voetballers?

Wat een lulkoek.

Wedstrijd hier nabespreken? Ajax-Anderlecht #2 nabeschouwing

[ Bericht 10% gewijzigd door Barca op 17-12-2009 22:42:58 ]
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_75751451
quote:
Op donderdag 17 december 2009 22:05 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Het ging nergens om
En blijkt maar weer eens dat de bank toch niet zo goed is.... Betere reserve spelers komend seizoen please
  donderdag 17 december 2009 @ 23:40:44 #214
30220 Barca
pi_75751500
quote:
Op donderdag 17 december 2009 23:39 schreef Kremers het volgende:

[..]

En blijkt maar weer eens dat de bank toch niet zo goed is.... Betere reserve spelers komend seizoen please
Ook basisspelers presteerden niet.
pi_75752202
T was weer genieten
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_75753346
quote:
Op donderdag 17 december 2009 23:40 schreef Barca het volgende:

[..]

Ook basisspelers presteerden niet.
Bedoel je daar ook Sulejmani onder? Hij staat weliswaar veel wissel, maar misschien heeft hij wel het potentieel om binnenkort basisspeler te worden. Maar ja, als hij zoals vanavond speelt niet natuurlijk.
Volgens mij wil Jol Sulejmani nog altijd als basisspeler in zijn 'ideale opstelling' hebben. Of dat verstandig is, ik vraag het me toch af.
Een half jaartje heeft hij goed gespeeld bij Heerenveen en bij Ajax wat afstandschoten die er mooi ingingen. Voor de rest niet veel bijzonders. Toch te weinig voor DE grote aankoop bij Ajax.

Edit: sorry, je had het dus over vanavond en dus Sulejmani basisspeler.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
  vrijdag 18 december 2009 @ 00:51:54 #217
30220 Barca
pi_75753588
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 00:43 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Bedoel je daar ook Sulejmani onder? Hij staat weliswaar veel wissel, maar misschien heeft hij wel het potentieel om binnenkort basisspeler te worden. Maar ja, als hij zoals vanavond speelt niet natuurlijk.
Volgens mij wil Jol Sulejmani nog altijd als basisspeler in zijn 'ideale opstelling' hebben. Of dat verstandig is, ik vraag het me toch af.
Een half jaartje heeft hij goed gespeeld bij Heerenveen en bij Ajax wat afstandschoten die er mooi ingingen. Voor de rest niet veel bijzonders. Toch te weinig voor DE grote aankoop bij Ajax.

Edit: sorry, je had het dus over vanavond en dus Sulejmani basisspeler.
Ja, basisspelers van de wedstrijd Ajax - Anderlecht.

Sulejmani gaat zich bij Ajax nooit meer een fatsoenlijke eredivisievoetballer tonen. Echter, gaat hij naar een club als Twente of PSV dan zie ik 'm wel weer goed gaan voetballen. Rara, hoe kan dat?
pi_75753753
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 00:51 schreef Barca het volgende:

[..]

Ja, basisspelers van de wedstrijd Ajax - Anderlecht.

Sulejmani gaat zich bij Ajax nooit meer een fatsoenlijke eredivisievoetballer tonen. Echter, gaat hij naar een club als Twente of PSV dan zie ik 'm wel weer goed gaan voetballen. Rara, hoe kan dat?
Hij rendeert niet om stijf op links te voetballen, volgens mij de grootste reden.

Of zit ik nu mis en heeft het allemaal met vertrouwen te maken. Kan me het toch niet voorstellen, want Jol is heel mild geweest voor de aankoop van 16 miljoen.
pi_75755834
Kijk vooral wie er NIET speelden . En Anderlecht staat gewoon bovenaan in Belgie. Niet dat de Belgische competitie nu zo superieur is maar het is geen slecht elftal.
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_75756540
Collectieve wanprestatie.

Spelers die een kans kregen speelden werkelijk ruk. Echter lag het daar niet aan, het waren met Emanuelson en vd Wiel juist basisspelers die er werkelijk helemaal niets van bakten. Ook aanvoeder Vertonghen probeerde alles te mooi op te lossen terwijl er naast je een onzekere verdediger (Oleguer), die moet vechten voor zijn plekje en eindelijk een kans krijgt, staat. Natuurlijk schiet Urby de bal er in de tweede helft lekker in, maar ik heb hem in de eerste helft werkelijk geen bal goed zien raken. Veel bal verlies op het middenveld van Enoh en Donald zorgen er gewoon voor dat Anderlecht kans op kans kreeg. 2e fouten van van de Wiel zorgen voor twee tegendoelpunten en dan is het gespeelt.

Het was een collectief falen van normale basisspelers en de mensen die een kans kregen grepen hem helaas niet.
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  vrijdag 18 december 2009 @ 09:15:38 #221
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_75757813
Het was echt schandaling, 30000 mensen en je vertikt het om een beetje te presteren, zoals altijd als het niet echt hoeft.

En zijn er na gisteren nou nog steeds mensen die Oleguer steunen? Wat een ongelovelijk waardeloze kutspeler is dat zeg .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_75757873
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 09:15 schreef HeatWave het volgende:
Het was echt schandaling, 30000 mensen en je vertikt het om een beetje te presteren, zoals altijd als het niet echt hoeft.

En zijn er na gisteren nou nog steeds mensen die Oleguer steunen? Wat een ongelovelijk waardeloze kutspeler is dat zeg .
Inderdaad, die verdient geen invalbeurt en al helemaal geen basisplaats
  vrijdag 18 december 2009 @ 09:51:07 #223
282087 abdalfawaz
Ilharaqa Baraka
pi_75758637
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:53 schreef Schanulleke het volgende:
Onboeiend dat er is verloren. Beide potten hebben moeilijke en makkelijke tegenstanders. Op naar NAC.
En morgen even kijken wie er getrokken wordt.

Heb je in de gaten dat de laatste 3 wedstrijden ronduit ruk waren van Ajax-kant. Utrecht was drama (vooral 2de helft), NEC was ook erg slecht en heb je gelukkig weinig tegenstand. Anderlecht spreekt voor zich. Ik zou me toch wel echt zorgen maken en blij zijn dat de winterstop eraan komt.
  vrijdag 18 december 2009 @ 09:52:42 #224
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_75758675
het is de jaarlijkse decemberdip, ik hoop dat ze Zondag iig winnen en dan moeten er in de winterstop zeker 2 ECHTE verdedigers bij, je bent eigenlijk al weer kansloos voor de titel, maar zonder een fatsoenlijke achterhoede kan je het echt wederom vergeten.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 18 december 2009 @ 10:11:23 #225
30220 Barca
pi_75759248
Verrassend dat ik het zeg maar ik vond Vertonghen nog een acceptabel niveau halen. Dat hij het te mooi wilde doen? Nee, dat zag ik anders. En hij was het die de fouten van de andere verdedigers corrigeerde.

Enoh speelde sober (zoals we hem kennen) maar ook te slap.

Pantelic had niet de gelukkige momenten die hij anders nog wel eens heeft. Voor de rest haalde hij het zelfde niveau als in andere wedstrijden.

Oleguer, sí ... die had met de stoomboot meegemoeten naar Spanje!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')