Jij lijkt te denken dat alle Ajax-supporters een gemeenschappelijk bewustzijn hebben ofzo. Dat komt niet zo intelligent over.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:03 schreef joers1 het volgende:
Klopt....maar roepen dat het verlies onboeiend is, is te makkelijk gehuil voor een loser. Als Ajax had gewonnen hadden ze het wél boeiend gevonden, wees eerlijk. Dan had Ajax z'n visitekaartje afgegeven of meer van die dooddoeners
En met welk complex loop jij rond?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:55 schreef joers1 het volgende:
[..]
Lekker makkelijk en typisch gehuil van een verliezer.....hoe had je gepiept als Ajax met 6-0 had gewonnen??? dan was het een wereldwedstrijd geweest met grote belangens naar de buitenwereld toe? En had Ajax zn visitekaartje afgegeven??? Verliezen is altijd boeiend....want vraag is wáárom??? Antwoord: Suarez. Wat kunnen tegenstanders hiermee?? Schop Suarez de wedswtrijd uit of dek m heel kort) en je klopt Ajax....zoiets???
Het ging nergens omquote:Op donderdag 17 december 2009 22:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik heb niets van de wedstrijd gezien. Waar ging het bij Ajax mis?
oleguerquote:Op donderdag 17 december 2009 22:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik heb niets van de wedstrijd gezien. Waar ging het bij Ajax mis?
Zo triest dat hij weer als schuldige wordt aangewezen door o.a. jou.quote:
triest? kijk hoe hij 2 doelpunten gewoon weggeeftquote:Op donderdag 17 december 2009 22:14 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Zo triest dat hij weer als schuldige wordt aangewezen door o.a. jou.
Heel het team speelde brak., dus heel het team is gewoon schuldig inclusief Jol.
Ga aub ergens anders lopen kutten.Negen vd 10 keer kom je hier om te ouwehoeren.Op een gegeven moment kom je toch op een leeftijd dat je enig verstand krijgt?quote:Op donderdag 17 december 2009 22:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat was het excuus van Jol na de wedstrijd?
Gastquote:Op donderdag 17 december 2009 22:22 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ga aub ergens anders lopen kutten.Negen vd 10 keer kom je hier om te ouwehoeren.Op een gegeven moment kom je toch op een leeftijd dat je enig verstand krijgt?
Het lag aan het harde veld oid, in het nadeel van een voetballende ploegquote:Op donderdag 17 december 2009 22:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Gast![]()
Ik vraag alleen wat het excuus van Jol was na de wedstrijd. Ik neem aan dat hij die had?
Dus we zijn toch mooi weer voetballers?quote:Op donderdag 17 december 2009 22:34 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Het lag aan het harde veld oid, in het nadeel van een voetballende ploeg
En blijkt maar weer eens dat de bank toch niet zo goed is.... Betere reserve spelers komend seizoen pleasequote:
Ook basisspelers presteerden niet.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:39 schreef Kremers het volgende:
[..]
En blijkt maar weer eens dat de bank toch niet zo goed is.... Betere reserve spelers komend seizoen please
Bedoel je daar ook Sulejmani onder? Hij staat weliswaar veel wissel, maar misschien heeft hij wel het potentieel om binnenkort basisspeler te worden. Maar ja, als hij zoals vanavond speelt niet natuurlijk.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:40 schreef Barca het volgende:
[..]
Ook basisspelers presteerden niet.
Ja, basisspelers van de wedstrijd Ajax - Anderlecht.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:43 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Bedoel je daar ook Sulejmani onder? Hij staat weliswaar veel wissel, maar misschien heeft hij wel het potentieel om binnenkort basisspeler te worden. Maar ja, als hij zoals vanavond speelt niet natuurlijk.
Volgens mij wil Jol Sulejmani nog altijd als basisspeler in zijn 'ideale opstelling' hebben. Of dat verstandig is, ik vraag het me toch af.
Een half jaartje heeft hij goed gespeeld bij Heerenveen en bij Ajax wat afstandschoten die er mooi ingingen. Voor de rest niet veel bijzonders. Toch te weinig voor DE grote aankoop bij Ajax.
Edit: sorry, je had het dus over vanavond en dus Sulejmani basisspeler.
Hij rendeert niet om stijf op links te voetballen, volgens mij de grootste reden.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:51 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja, basisspelers van de wedstrijd Ajax - Anderlecht.
Sulejmani gaat zich bij Ajax nooit meer een fatsoenlijke eredivisievoetballer tonen. Echter, gaat hij naar een club als Twente of PSV dan zie ik 'm wel weer goed gaan voetballen. Rara, hoe kan dat?
Inderdaad, die verdient geen invalbeurt en al helemaal geen basisplaatsquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:15 schreef HeatWave het volgende:
Het was echt schandaling, 30000 mensen en je vertikt het om een beetje te presteren, zoals altijd als het niet echt hoeft.
En zijn er na gisteren nou nog steeds mensen die Oleguer steunen? Wat een ongelovelijk waardeloze kutspeler is dat zeg.
quote:Op donderdag 17 december 2009 20:53 schreef Schanulleke het volgende:
Onboeiend dat er is verloren. Beide potten hebben moeilijke en makkelijke tegenstanders. Op naar NAC.
En morgen even kijken wie er getrokken wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |