Ze moeten natuurlijk een aardig stukje terug naar huis lopen, nu de treinen niet meer rijden...quote:Op donderdag 17 december 2009 20:39 schreef Tha_Duck het volgende:
ajakkes publiek, ze gaan al weg VOOR de aftrap
De assist op Emanuelson kwam van De Jong, volgens mij.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Telkens weer die kritiek op Rommedahl.
Maar elke keer als ik hem zie spelen, maakt hij indruk. Nu al eigenhandig de enige kans gecreeerd en toenet de assist op Emanuelson.
Ik niet!quote:Op donderdag 17 december 2009 20:49 schreef elby1988 het volgende:
Zijn er nog mensen die kijken dan?
Emanuelson 'redde' de eer met een mooi schot.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:53 schreef cheqy het volgende:
Ik heb de tv na de 0-3 uitgezet. Is het 0-3 gebleven?
Ik zat laatst nog wel te twijfelen of ik naar de wedstrijd zou gaan.
Niet waar.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:50 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
De assist op Emanuelson kwam van De Jong, volgens mij.
Ja toch? Begin jaren 70, ergens in de tweede helft van de jaren 80 en halverwege de jaren 90. Die heerlijke Amsterdamse bluf die ergens op sloeg. Niet die misplaatste arrogantie van nu.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:52 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Barca, je schreef:
Echt ... in Mokum heb je ABC (Amsterdamse Basketballclub). Maar je had jaren terug al ABC (Amsterdamse Bazenclub).
Nou, ik kan je zeggen dat dat iig zo was. Ajax stond psychologisch al voor.
Dat is terug gedraaid, stomkopquote:Op donderdag 17 december 2009 20:56 schreef U1233039 het volgende:
HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM.
Toch knap door in de EL doordat Zagreb punten aftrek heeft gehad...
In België geboren, dus geloof het maar.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:53 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Lukaku 16? Dat gelooft toch geen hond?
Je hebt gelijk. Dan had Leo het weer eens verkeerd. Ik moet ook beter weten dan dat ik die man op zijn woord geloofquote:
Oh oke, in dat geval mijn complimenten voor het bereiken van de volgende ronde!quote:
Ok.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:02 schreef kristyle het volgende:
[..]
In België geboren, dus geloof het maar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |