Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
daar heb ik DaMart al voor gewaarschuwdquote:Op donderdag 10 december 2009 04:28 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, dat is leuk voor de stats morgen
haha, mooi.quote:Op donderdag 10 december 2009 04:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar heb ik DaMart al voor gewaarschuwd
gelukkig nietquote:
latersquote:Op donderdag 10 december 2009 04:30 schreef indahnesia.com het volgende:
Goed, dan ben ik nu naar de rijstvelden om een plekje te zoeken voor mijn middagdutje.
quote:Op donderdag 10 december 2009 04:28 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, dat is leuk voor de stats morgen
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks van vandaag tot en met 06:02 uur
01. 086 goldfinger1963
02. 081 indahnesia.com
03. 001 Klonk
04. 001 marcb1974
05. 001 MPG
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 09-12-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 132 goldfinger1963
02. 081 Ladylike
03. 048 Fha
04. 037 MPG
05. 036 wel.o.k
06. 035 indahnesia.com
07. 034 john-frusciante
08. 031 Dr_Flash
09. 028 DjRex89
10. 028 OA
11. 026 DaMart
12. 024 Klonk
13. 014 The_Dean
14. 009 Symphonic
15. 007 Muck
16. 006 marcb1974
17. 005 Frutsel
18. 002 vrolijke-frits
19. 002 Sjowhan
20. 001 Tamashii
Reeks-statistieken!
is thuis blijven geen optie?quote:Op donderdag 10 december 2009 06:55 schreef DaMart het volgende:
En vandaag kan ik met de trein helemaal geen kant op richting werk.
Dan maar een paar uur in de file staan voor een afstand die je normaal in een uur aflegt.
randstadquote:Op donderdag 10 december 2009 06:55 schreef DaMart het volgende:
En vandaag kan ik met de trein helemaal geen kant op richting werk.
Dan maar een paar uur in de file staan voor een afstand die je normaal in een uur aflegt.
doe mij landgraaf maar. Komt ook omdat ik er vaak kwam!quote:Op donderdag 10 december 2009 07:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
pas maar op, hier nog een Venlonaar
ontbijt ze en weg wees zequote:Op donderdag 10 december 2009 07:53 schreef Klonk het volgende:
ff ontbijten en dan wegwezen, ze hebben me nodig vandaag
met de complimenten van Gold en mijquote:Op donderdag 10 december 2009 08:00 schreef wel.o.k het volgende:
ik heb in mijn reeks een topic gemist![]()
vanaf ksc#1449 had ik geen topic gemist
nou, bedanktquote:Op donderdag 10 december 2009 08:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
met de complimenten van Gold en mij
Goed hoor, na een afwezigheid van 4,5 week ben ik weer terug op kantoor...quote:Op donderdag 10 december 2009 07:52 schreef wel.o.k het volgende:
goede morgen![]()
[..]
dukkie, hoe is het?
ik was zo mooi op weg naar 150 topics.quote:Op donderdag 10 december 2009 08:17 schreef indahnesia.com het volgende:
ach, heb je weer wat om aan te werken, toch?
Vraag of je mag mucken voor 1 keerquote:Op donderdag 10 december 2009 08:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik was zo mooi op weg naar 150 topics.
zelfs op fok mislukt mijn leven![]()
nee ik ga niet opnieuw beginnen.
het was een preview, nu moet ik opnieuw zoeken naar de zenders die inhet pakket zitquote:Op donderdag 10 december 2009 08:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vraag of je mag mucken voor 1 keer
quote:Op donderdag 10 december 2009 08:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik was zo mooi op weg naar 150 topics.
zelfs op fok mislukt mijn leven![]()
nee ik ga niet opnieuw beginnen.
wtfquote:Op donderdag 10 december 2009 08:32 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
het was een preview, nu moet ik opnieuw zoeken naar de zenders die inhet pakket zit
denk dat je in het verkeerde topic zit.quote:Op donderdag 10 december 2009 08:32 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
het was een preview, nu moet ik opnieuw zoeken naar de zenders die inhet pakket zit
spammertquote:Op donderdag 10 december 2009 08:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]ik ga me bijna schuldig voelen dat ik het vorig topic het volgeblaft
vrouwtjequote:Op donderdag 10 december 2009 08:29 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh lieve kijkbuisbeeldscherm kinderen![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 december 2009 08:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
denk dat je in het verkeerde topic zit.
quote:Op donderdag 10 december 2009 08:36 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
moest LL wat zeggen, of weet jij ook niet dat wij IRL partners zijn
ja sorry, ik heb mijn nachtrust nodig en ik heb een levenquote:Op donderdag 10 december 2009 08:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jij hebt juist te weinig gespammed
fok is alleen voor op het werkquote:Op donderdag 10 december 2009 08:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja sorry, ik heb mijn nachtrust nodig en ik heb een leven
ja, ik slaap ook gewoon in de nacht hoor. En een leven heb ik ook voor zover ik weet.quote:Op donderdag 10 december 2009 08:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja sorry, ik heb mijn nachtrust nodig en ik heb een leven
quote:Op donderdag 10 december 2009 08:42 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
fok is alleen voor op het werk
ook wel daarbuiten maar niet zoveel inderdaad.quote:Op donderdag 10 december 2009 08:42 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
hoeveel % van jouw Fok is werktijd?quote:Op donderdag 10 december 2009 08:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ook wel daarbuiten maar niet zoveel inderdaad.
Mannetje van muhquote:
al 14 jaarquote:Op donderdag 10 december 2009 08:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]dat wist ik niet nee. Tja, volg ook niet alles hier hoor.
99% voor mij iig momenteelquote:Op donderdag 10 december 2009 08:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hoeveel % van jouw Fok is werktijd?
En mogguh Indahquote:Op donderdag 10 december 2009 08:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mannetje van muh![]()
[..]
al 14 jaar
Dattie het zo lang met me uithoudt...
[quote]haha, nooit geweten.![]()
haha, dat is behoorlijk.quote:Op donderdag 10 december 2009 08:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
99% voor mij iig momenteel
heb 's avonds niet veel tijd en zin om voor de pc te hangen
dat is wel 90%quote:Op donderdag 10 december 2009 08:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hoeveel % van jouw Fok is werktijd?
quote:Op donderdag 10 december 2009 08:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]dat wist ik niet nee. Tja, volg ook niet alles hier hoor.
Mogguhquote:
Flessepesquote:
gris, nom nom nomquote:Op donderdag 10 december 2009 09:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mogguh
[..]
Flessepes![]()
Wie wil er een speculaasje? ze zijn bijna op
Je had um ook zelf kunnen halenquote:Op donderdag 10 december 2009 09:31 schreef Symphonic het volgende:
Er wordt eindelijk koffie binnen gedragen... Was er even hard aan toe
Heb je een eigen loopjongen?quote:Op donderdag 10 december 2009 09:31 schreef Symphonic het volgende:
Er wordt eindelijk koffie binnen gedragen... Was er even hard aan toe
Verse koffie hierquote:
Haaiquote:Op donderdag 10 december 2009 09:21 schreef Ladylike het volgende:
Flessepes![]()
Wie wil er een speculaasje? ze zijn bijna op
Ohhhquote:Op donderdag 10 december 2009 09:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Haai![]()
![]()
Nou, eentje danSnackaanval moet er ook nog bij zometeen
mee eensquote:Op donderdag 10 december 2009 08:42 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
zou ik gewoon bestellen?quote:Op donderdag 10 december 2009 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bestel maar, bestel maar, bestel maar
Was het maar waar, de telefoon staat niet stilquote:Op donderdag 10 december 2009 09:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je had um ook zelf kunnen halen
Daar heb ik mn collega voorquote:Op donderdag 10 december 2009 10:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Was het maar waar, de telefoon staat niet stil
ik gok ook op een lange, drukke dag vandaag...quote:Op donderdag 10 december 2009 10:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Was het maar waar, de telefoon staat niet stil
Gelukkig is het weekend al in zichtquote:Op donderdag 10 december 2009 10:01 schreef Muck het volgende:
[..]
ik gok ook op een lange, drukke dag vandaag...
gelukkig wel! Morgen werk ik ook maar tot half 2quote:Op donderdag 10 december 2009 10:03 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Gelukkig is het weekend al in zicht
als ik een pakje shag zou hebben, ging ie nog langer meequote:Op donderdag 10 december 2009 10:06 schreef Symphonic het volgende:
Dagen als deze hebben wel één voordeel: mijn pakje shag gaat iets langer mee.
Fok is geen huiswerkmachinequote:Op donderdag 10 december 2009 09:57 schreef Muck het volgende:
Hehehe, mooie enquete in CUL
Enquête duurzame koffie
Als ie het hier gevraagd had, was ie al klaar geweest denk ik
Tevens: mogge
Ik doe al jaren met 1 pakjequote:Op donderdag 10 december 2009 10:07 schreef Muck het volgende:
[..]
als ik een pakje shag zou hebben, ging ie nog langer mee
als er toestemming voor gegeven is, kan het gewoon hoorquote:
geweldig zulke mensen.quote:Op donderdag 10 december 2009 10:22 schreef Muck het volgende:
Ik heb helemaal geen zin
Ik moet het schreeuwende mens dat me gister 25 minuten liet overwerken nog terugbellen
Schreeuwende mensen bereiken juist minder, maar dat snappen ze nietquote:Op donderdag 10 december 2009 10:22 schreef Muck het volgende:
Ik heb helemaal geen zin
Ik moet het schreeuwende mens dat me gister 25 minuten liet overwerken nog terugbellen
geef mij haar 06 eensquote:Op donderdag 10 december 2009 10:22 schreef Muck het volgende:
Ik heb helemaal geen zin
wrs is ze dat alquote:Op donderdag 10 december 2009 10:27 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
geef mij haar 06 eensDan is ze ineens geen klant meer van niemand. Hooguit van de psych
Dat werkt vaak wel het best.. Ondertussen zelf gewoon heel relax en rustig blijven praten.quote:Op donderdag 10 december 2009 10:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Schreeuwende mensen bereiken juist minder, maar dat snappen ze niet
Ik zeg dan altijd: "Als dit gesprek de toon blijft houden die het momenteel heeft, zie ik mijzelf genoodzaakt om de verbinding te verbreken. Ik ben altijd bereid u te woord te staan op een normale en correcte manier".
als ze echt direct met K***** gaan schreeuwen dan waarschuw ik niet eens.quote:Op donderdag 10 december 2009 10:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik zeg dan altijd: "Als dit gesprek de toon blijft houden die het momenteel heeft, zie ik mijzelf genoodzaakt om de verbinding te verbreken. Ik ben altijd bereid u te woord te staan op een normale en correcte manier".
ja echt he!quote:Op donderdag 10 december 2009 10:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
geweldig zulke mensen.
Ze dragen zo geweldig bij aan het werkplezier
Yepquote:Op donderdag 10 december 2009 10:27 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat werkt vaak wel het best.. Ondertussen zelf gewoon heel relax en rustig blijven praten.
Ik heb geleerd altijd te waarschuwen, dan ligt de schuld bij de klantquote:Op donderdag 10 december 2009 10:27 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
als ze echt direct met K***** gaan schreeuwen dan waarschuw ik niet eens.
Ik waarschuw 1x en daarna ben ik er snel genoeg klaar mee maar gelukkig gebeurt dat niet zo vaakquote:Op donderdag 10 december 2009 10:27 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
als ze echt direct met K***** gaan schreeuwen dan waarschuw ik niet eens.
Juridisch gezien is het verstandiger om te waarschuwenquote:Op donderdag 10 december 2009 10:29 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik waarschuw 1x en daarna ben ik er snel genoeg klaar mee maar gelukkig gebeurt dat niet zo vaak
heel goedquote:Op donderdag 10 december 2009 10:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gewoon laten razenquote:Op donderdag 10 december 2009 10:29 schreef Muck het volgende:
[..]
heel goed
Ze werd ook rustiger na verloop van tijd
dat dusquote:Op donderdag 10 december 2009 10:29 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik waarschuw 1x en daarna ben ik er snel genoeg klaar mee maar gelukkig gebeurt dat niet zo vaak
Nee maar om dan de persoon aan de andere kant verrot te gaan schelden is natuurlijk een ander verhaal. Ik zou er ook niet blij van worden en mijn ongenoegen kenbaar maken. Maar als je ziet hoe sommige mensen tekeer gaan..quote:Op donderdag 10 december 2009 10:33 schreef Muck het volgende:
[..]
dat dus
Alleen had een collega deze mevrouw 10 minuten in de wacht gezet, en werd de verbinding vervolgens verbroken...
Dan zou ik ook niet blij zijn
dat is inderdaad onbegrijpelijk.quote:Op donderdag 10 december 2009 10:34 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nee maar om dan de persoon aan de andere kant verrot te gaan schelden is natuurlijk een ander verhaal. Ik zou er ook niet blij van worden en mijn ongenoegen kenbaar maken. Maar als je ziet hoe sommige mensen tekeer gaan..
mja dat is normaal, in je gezicht durven ze zoiets niet, net zoals op internet heb je ook al van die heldenquote:Op donderdag 10 december 2009 10:39 schreef Muck het volgende:
[..]
dat is inderdaad onbegrijpelijk.
Ook weleens gehad dat ik de kans niet kreeg om de begroeting af te maken en al uitgescholden werd
Dan mik je hem er toch wel meteen op zekerquote:Op donderdag 10 december 2009 10:39 schreef Muck het volgende:
dat is inderdaad onbegrijpelijk.
Ook weleens gehad dat ik de kans niet kreeg om de begroeting af te maken en al uitgescholden werd
internetheldenquote:Op donderdag 10 december 2009 10:43 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
mja dat is normaal, in je gezicht durven ze zoiets niet, net zoals op internet heb je ook al van die helden
quote:Op donderdag 10 december 2009 10:44 schreef indahnesia.com het volgende:
haha, schreeuwende mensen aan de lijn. En dan heel koel reageren. Er zijn er bij die dan helemaal ontploffen gewoon.
nee, dan blijf ik akelig kalm en correctquote:Op donderdag 10 december 2009 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan mik je hem er toch wel meteen op zeker
dat dusquote:Op donderdag 10 december 2009 10:44 schreef indahnesia.com het volgende:
haha, schreeuwende mensen aan de lijn. En dan heel koel reageren. Er zijn er bij die dan helemaal ontploffen gewoon.
Dan worden ze helemaal gekquote:Op donderdag 10 december 2009 10:49 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, dan blijf ik akelig kalm en correct
'goedemorgen, blabla verzekeringen, u spreekt met mevrouw Muck, waarmee kan ik u vandaag van dienst zijn?![]()
![]()
'
Maar dan gedraag je je hoffelijk. Politiek correctquote:
Hoe gaat dat dan?quote:Op donderdag 10 december 2009 10:49 schreef Muck het volgende:
nee, dan blijf ik akelig kalm en correct
'goedemorgen, blabla verzekeringen, u spreekt met mevrouw Muck, waarmee kan ik u vandaag van dienst zijn?![]()
![]()
'
ja dan hangen ze op. : Of krijg je de opdraht om op te hangen want ze moeten eerst kalmeren dan waarschuw je ze 2x en daarna mag je ophangen. Als ik me niet vergis . Terwijl jezelf zo kalm mogelijk moet blijven. dit van andere bel personen gehoord.quote:Op donderdag 10 december 2009 10:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe gaat dat dan?
ik bedoel, dat houdt toch een keer op zou je denken?
--echt u---iet---staan---inding---slecht---verbre---quote:Op donderdag 10 december 2009 11:15 schreef wel.o.k het volgende:
kan u iets harder praten?
ik versta u haast niet.
Overal toch? daarom hebben wij dat externquote:Op donderdag 10 december 2009 11:20 schreef MaleDuck het volgende:
waarom levert de IT afdeling hier altijd zoveel frustraties op?
Ja, maar het is echt niet normaal... ben net een halve dag terug en ben weer toe aan vakantie... door een licentiefout van hun kant ben ik nu 2 weken werk kwijt... en het enige wat ze kunnen zeggen: ja, dan heb je pechquote:Op donderdag 10 december 2009 11:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Overal toch? daarom hebben wij dat extern
En hoi
Als ze dan doorgaan is het na nog 1 waarschuwing exit en anders help ik de klantquote:Op donderdag 10 december 2009 10:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe gaat dat dan?
"Goedemor.."
-"O:I!Y@$()&B{)(&{)( O*Y:^#E OI!!!!!!![]()
..."
"...gen blabla verzekeringen....
-"LIO*TYPV*&T)P*%P(^( &T*PYG OP7t*&T P&T*(&T IP!!!11!!!1!!!![]()
....."
TJ: Als u niet op een normale manier met mij kan communiceren dan vrees ik dat ik u niet kan helpen
Omdat de organisatie bij die afdeling vaak ver te zoeken is. In combinatie met de bureaucratie daar zorgt dat vaak voor veel problemen..quote:Op donderdag 10 december 2009 11:20 schreef MaleDuck het volgende:
quote:Op donderdag 10 december 2009 11:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, maar het is echt niet normaal... ben net een halve dag terug en ben weer toe aan vakantie... door een licentiefout van hun kant ben ik nu 2 weken werk kwijt... en het enige wat ze kunnen zeggen: ja, dan heb je pech
hoi schoonheid![]()
omdat ik er niet werkquote:Op donderdag 10 december 2009 11:20 schreef MaleDuck het volgende:
2 weken vergaderen loos van niks naar nergens lullen. En dat is nu weg. Nou, wat een dramaquote:Op donderdag 10 december 2009 11:24 schreef MaleDuck het volgende:
ben ik nu 2 weken werk kwijt... en het enige wat ze kunnen zeggen: ja, dan heb je pech
Het was vast zoeen kut user die gelijk aan je buro staat te jengelen als een klein kind. "Wat? Brand in de serverruimte? BOEIENDquote:Op donderdag 10 december 2009 11:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wij IT-ers kunnen niet omgaan met echte mensen.
heb je ze gemailed of gebeld?
Hoezo kwijt? Leverancier bellen, verhaal uitleggen, codes krijgenquote:Op donderdag 10 december 2009 11:28 schreef Ladylike het volgende:
Oh hier is mn baas 600 euro kwijt (licentie gevraagd maar niemand weet de codes) na een foutieve backup waardoor alles gekrased is
Waarschijnlijk kun je die codes nog wel opvragen via de helpdesk? Die zijn toch verbonden aan naam/bedrijf als jij dan kan aantonen dat jij die persoon/dat bedrijf bent zul je ze wel krijgen.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:28 schreef Ladylike het volgende:
Oh hier is mn baas 600 euro kwijt (licentie gevraagd maar niemand weet de codes) na een foutieve backup waardoor alles gekrased is
Nope... we gaan nu al bij Microsoft informerenquote:Op donderdag 10 december 2009 11:30 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kun je die codes nog wel opvragen via de helpdesk? Die zijn toch verbonden aan naam/bedrijf als jij dan kan aantonen dat jij die persoon/dat bedrijf bent zul je ze wel krijgen.
Ik heb ze zitten helpen om het op te lossen. Maar ze weigeren gewoon pertinent te helpen...quote:Op donderdag 10 december 2009 11:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wij IT-ers kunnen niet omgaan met echte mensen.
heb je ze gemailed of gebeld?
GeeFjequote:
quote:Top 100 van woensdag 9 december 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
018. 137 goldfinger1963
041. 102 Ladylike
068. 076 Fha
bij microsoft kan je via eopen zelf kijken.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nope... we gaan nu al bij Microsoft informeren
wrs hebben die het wel ergens geregistreerd staan
ja daar heb je het al.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik heb ze zitten helpen om het op te lossen. Maar ze weigeren gewoon pertinent te helpen...
ze kunnen hem niet helpen, heb net de mail doorgestuurd naar de dirquote:Op donderdag 10 december 2009 11:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bij microsoft kan je via eopen zelf kijken.
quote:Op donderdag 10 december 2009 11:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het was vast zoeen kut user die gelijk aan je buro staat te jengelen als een klein kind. "Wat? Brand in de serverruimte? BOEIENDje loopt NU mee om op mijn F1-toets te komen drukken
"
`quote:Op donderdag 10 december 2009 11:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik spreek ook Jip- en Kanneketaal tegen gebruiikers hoor
Nee dat leren ze ook snelquote:Op donderdag 10 december 2009 11:40 schreef wel.o.k het volgende:
je hebt wat?
jij hebt het stuk gemaakt
ik werk er niet mee, jij wel dus jij hebt het stuk gemaakt.
zie maar dat je het weer maakt![]()
ik ga toch niet jou fouten recht zetten
quote:Op donderdag 10 december 2009 11:46 schreef Fha het volgende:
helluh
Wat is dat heerlijk wakker worden zo zeg als de voicemail word ingesproken: "Hoi, met arjan van FRS.."
en de rest heb ik niet eens meer gehoord![]()
quote:Op donderdag 10 december 2009 11:46 schreef Fha het volgende:
helluh
Wat is dat heerlijk wakker worden zo zeg als de voicemail word ingesproken: "Hoi, met arjan van FRS.."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ach ja, ik hoop dat ze het nog voor me weten op te lossen.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bij microsoft kan je via eopen zelf kijken.
[..]
ja daar heb je het al.
jij spreekt geen itnerds.
dan slaan we helemaal dicht en doen we niets meer tot die gebruikers weer eg zijn. en dan gaan we het er over hebben, "zag je dat? een irritante gebruiker. hij ging zomaar tegen me praten"
quote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 11:47 schreef Dr_Flash het volgende:Bakvis
![]()
Hij belde dat je bestelde CD binnen was zeker?
LieverdsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hahaha ja en nog een dvdWat een heeeerlijke dag vandaag
![]()
![]()
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
quote:
wij zijn goedquote:Op donderdag 10 december 2009 11:45 schreef indahnesia.com het volgende:
GF, we hebben aardig wat gepost vanochtend
quote:Op donderdag 10 december 2009 11:49 schreef Fha het volgende:
[..]
[..]
Lieverds![]()
![]()
Hahaha ja en nog een dvdWat een heeeerlijke dag vandaag
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 december 2009 11:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja daar heb je het al.
jij spreekt geen itnerds.
dan slaan we helemaal dicht en doen we niets meer tot die gebruikers weer eg zijn. en dan gaan we het er over hebben, "zag je dat? een irritante gebruiker. hij ging zomaar tegen me praten"
Die zing ik inderdaad nuquote:
Fhaquote:Op donderdag 10 december 2009 11:46 schreef Fha het volgende:
helluh
helemaal nietquote:
Sir spam-a-lotquote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 12:05 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
moet je je niet vertypen sir sperm a lot
Daar wil ik liever niet aan denken met betrekking tot gfquote:Op donderdag 10 december 2009 12:05 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
quote:
ach alles moet de eerste keer zijnquote:Op donderdag 10 december 2009 12:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Daar wil ik liever niet aan denken met betrekking tot gf
Ik ben het er niet mee eensquote:Op donderdag 10 december 2009 12:08 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ach alles moet de eerste keer zijn
quote:Op donderdag 10 december 2009 12:05 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
wandel zequote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 12:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Daar wil ik liever niet aan denken met betrekking tot gf
niet allesquote:Op donderdag 10 december 2009 12:08 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ach alles moet de eerste keer zijn
Ik heb nog geen lunchtijd... nog 20 minquote:
Ze moet ook eerst nog jouw kant op lopen..quote:Op donderdag 10 december 2009 12:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik heb nog geen lunchtijd... nog 20 min
duckiequote:Op donderdag 10 december 2009 12:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik heb nog geen lunchtijd... nog 20 min
*proestquote:Op donderdag 10 december 2009 12:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Ze moet ook eerst nog jouw kant op lopen..
Dan mogen ze wel doorlopenquote:Op donderdag 10 december 2009 12:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Ze moet ook eerst nog jouw kant op lopen..
GFquote:
ja, dat is zeker lekker... ik moet het maar doen met mn soep en 2 boterhammen hamkaasquote:
Ik wil best ruilen hoorquote:Op donderdag 10 december 2009 12:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, dat is zeker lekker... ik moet het maar doen met mn soep en 2 boterhammen hamkaas
bak zequote:
de voordelen van onze werktijdenquote:Op donderdag 10 december 2009 12:20 schreef indahnesia.com het volgende:
Leuk he GF, we hebben w.o.k. gepest zonder dat ie aanwezig was.
hou ik je aan, wanneer denk je dat je langs komt?quote:Op donderdag 10 december 2009 12:23 schreef Ladylike het volgende:
Mn bandschoen was lek, ben maar terug gelopen
andere keer MD
LLquote:Op donderdag 10 december 2009 12:23 schreef Ladylike het volgende:
Mn bandschoen was lek, ben maar terug gelopen
andere keer MD
nom nom nom!!! en nee het was niet bollequote:Op donderdag 10 december 2009 12:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
-GF kan jij mijn laptop eens nakijken? hij doet het niet meer.
-geen probleem maar de accu is leeg wordt zo wel moeilijk.
-ok ik zal je de oplader meegeven.
-GF komt thuis sluit de oplader aan op de laptop geen reactie.
- Gf kijkt naar de oplader model en type kloppen maar horen die draden niet vast te zitten aan de lader?
klapjosti geeft dus een lader mee waar 1 of ander beest de kabel van heeft losgebeten
het is geen trekdropquote:Op donderdag 10 december 2009 12:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
-GF kan jij mijn laptop eens nakijken? hij doet het niet meer.
-geen probleem maar de accu is leeg wordt zo wel moeilijk.
-ok ik zal je de oplader meegeven.
-GF komt thuis sluit de oplader aan op de laptop geen reactie.
- Gf kijkt naar de oplader model en type kloppen maar horen die draden niet vast te zitten aan de lader?
klapjosti geeft dus een lader mee waar 1 of ander beest de kabel van heeft losgebeten
hier zit een idioot katertje, ik zit net te bellen met moederlief, duwt die kat zijn neus in me navelquote:Op donderdag 10 december 2009 12:28 schreef Fha het volgende:
[..]
nom nom nom!!! en nee het was niet bolle
quote:Op donderdag 10 december 2009 12:28 schreef Fha het volgende:
[..]
nom nom nom!!! en nee het was niet bolle
binnen nu en 50 jaar vast wel een keertjequote:Op donderdag 10 december 2009 12:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hou ik je aan, wanneer denk je dat je langs komt?
volgens dat beest kennelijk welquote:
hier niet meer, dief geef terugquote:Op donderdag 10 december 2009 12:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
de zon begint hier te schijnen![]()
![]()
lekker nietquote:Op donderdag 10 december 2009 12:34 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
hier niet meer, dief geef terug
de snack attack is ook weer opquote:
was voor mijn doen heel laat aanwezig hoorquote:Op donderdag 10 december 2009 11:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
had je gisteravond maar hier moeten zijn
quote:Op woensdag 9 december 2009 21:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zoveel koffie heb ik wel weg gewerkt tijdens het lezen ja
Ja nou, je moet toch alle plekjes ontdekkenquote:Op donderdag 10 december 2009 12:31 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
hier zit een idioot katertje, ik zit net te bellen met moederlief, duwt die kat zijn neus in me navel![]()
* Fha doet ook snelquote:Op donderdag 10 december 2009 12:40 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
jf duwd duim tegen voorhuidhoofd
quote:Op donderdag 10 december 2009 12:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
was voor mijn doen heel laat aanwezig hoor
[..]
GF doet hem snel naquote:Op donderdag 10 december 2009 12:40 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
jf duwd duim tegen voorhuidhoofd
quote:Op donderdag 10 december 2009 12:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de snack attack is ook weer op
Je was te laatquote:
auwquote:
* wel.o.k zit in een daglichtlozekelder waar IT-ers horen en kan niet gepetst wordenquote:
whehehequote:Op donderdag 10 december 2009 12:43 schreef wel.o.k het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
nieuw knopje ontdekt
handig inderdaadquote:Op donderdag 10 december 2009 12:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de voordelen van onze werktijden
Handigquote:Op donderdag 10 december 2009 12:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k zit in een daglichtlozekelder waar IT-ers horen en kan niet gepetst worden![]()
het brandalarm horen we daar ook niet trouwens
slim bedachtquote:Op donderdag 10 december 2009 12:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k zit in een daglichtlozekelder waar IT-ers horen en kan niet gepetst worden![]()
het brandalarm horen we daar ook niet trouwens
hoe was het onder de palmbomen?quote:
waarschijnlijk gladquote:Op donderdag 10 december 2009 12:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoe was het onder de palmbomen?
dan heb je niet alles terug gelezenquote:Op donderdag 10 december 2009 12:57 schreef MPG het volgende:
Alles teruggelezen, behalve die nachtbagger.
MPGquote:
dat is in jakartaquote:
weet hetquote:Op donderdag 10 december 2009 13:05 schreef Ladylike het volgende:
Mijn god GF, je bent weer op dreef met dubbelposten he
multiquotes zijn tegenwoordig weer zeldzaam bij jou
Klonkquote:
dat gaat ook niet echt lukken met 36 postsquote:Op donderdag 10 december 2009 13:12 schreef wel.o.k het volgende:
ik had de top 100 niet gehaald gisteren
ja een minuut ofzoquote:Op donderdag 10 december 2009 13:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
weet het![]()
is er weer ingeslopen
maar d'r zit meestal wel verschil in tijd in![]()
quote:
Doe datquote:
Doe dan maar de friturequote:Op donderdag 10 december 2009 13:16 schreef Fha het volgende:
Klonk![]()
Restaurant uitzoeken voor zondag, mijn keuze dus of de griek of de italiaan.
Mama: "ik vind de griek niet zo gezellig binnen en de italiaan is weer wat prijziger, mss wat anders?"
IK MOCHT TOCH KIEZEN?! Pff.
Dat ga ik nu dus ook maar terug mailen inderdaadquote:
Of gewoon de naam van de plaatselijke shoarmazaak terug mailenquote:Op donderdag 10 december 2009 13:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat ga ik nu dus ook maar terug mailen inderdaad
Nu weet ik ook weer waarom ik zo'n pesthekel heb aan verjaardagen
sinterklaas heeft het spel gegeven aan ons.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:17 schreef Klonk het volgende:
kan iemand me vertellen wat het Huis Anubis is, ga volgende week met clienten naar hun kerstfilm, ik zie het wel eens op Nick voorbij komen en dan zap ik zo snel mogelijk weg...
Dunnoquote:Op donderdag 10 december 2009 13:17 schreef Klonk het volgende:
kan iemand me vertellen wat het Huis Anubis is, ga volgende week met clienten naar hun kerstfilm, ik zie het wel eens op Nick voorbij komen en dan zap ik zo snel mogelijk weg...
Reactie mama "nee jo, ben je gek!! Je bent toch jarig... ! Zal ik maar even kijken?"quote:
quote:
Ja, ik had het te druk voor KSCquote:
Je zou het bijna vergetenquote:
Ik zeg, voorgerecht bij de italiaan, en dan hoofdgerecht bij de griek.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:16 schreef Fha het volgende:
Klonk![]()
Restaurant uitzoeken voor zondag, mijn keuze dus of de griek of de italiaan.
Mama: "ik vind de griek niet zo gezellig binnen en de italiaan is weer wat prijziger, mss wat anders?"
IK MOCHT TOCH KIEZEN?! Pff.
Daar kun je als toetje nog een ijsje halenquote:
Mama zegt "ach weet je wat, doen we gewoon( de italiaan), anders gewoon geen voorgerecht ofzo, komen we wel uit."quote:Op donderdag 10 december 2009 13:41 schreef MPG het volgende:
Ik zeg, voorgerecht bij de italiaan, en dan hoofdgerecht bij de griek.
goed ideequote:
Zullen wij dan maar uit eten gaan? Ik vind die Griek wel een optie. Goed voer en veel vleeschquote:Op donderdag 10 december 2009 13:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Mama zegt "ach weet je wat, doen we gewoon( de italiaan), anders gewoon geen voorgerecht ofzo, komen we wel uit."
Klacht: mijn mama is zo'n type dat de hele stad door sjouwt en dan terug wil naar optie 1![]()
en anders kookt ze voor je?quote:Op donderdag 10 december 2009 13:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Mama zegt "ach weet je wat, doen we gewoon( de italiaan), anders gewoon geen voorgerecht ofzo, komen we wel uit."
Klacht: mijn mama is zo'n type dat de hele stad door sjouwt en dan terug wil naar optie 1![]()
Die eet ik zoquote:
en een gratis wandeling om het eten te laten zakkenquote:Op donderdag 10 december 2009 13:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zeg, voorgerecht bij de italiaan, en dan hoofdgerecht bij de griek.
[..]
Daar kun je als toetje nog een ijsje halen.
Lamsvleesquote:Op donderdag 10 december 2009 13:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Zullen wij dan maar uit eten gaan? Ik vind die Griek wel een optie. Goed voer en veel vleesch.
Jaaaquote:Op donderdag 10 december 2009 13:44 schreef MPG het volgende:
Zullen wij dan maar uit eten gaan? Ik vind die Griek wel een optie. Goed voer en veel vleesch.
Hell no, mijn mama gaat heus niet koken voor vijf mensen knap heh? ik wil het helemaal niet vieren en dus komen mama en vriend en opa en omaquote:Op donderdag 10 december 2009 13:45 schreef Ladylike het volgende:
en anders kookt ze voor je?
dan heeft ze geld over voor een toetje (drie-chocoladen ijs ofzo)
waar wij altijd gaan heb je 400gr biefstuk, salade, frietjes en drank voor ongeveer 50 euro voor 2 manquote:Op donderdag 10 december 2009 13:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Jaaadaar kun je met zn 2en eten voor 50 euro + dat je echt bomvol zit dan + idd vleeeschhhh
![]()
[..]
Hell no, mijn mama gaat heus niet koken voor vijf mensen knap heh? ik wil het helemaal niet vieren en dus komen mama en vriend en opa en omain mijn mini keuken
![]()
Maar ik zal het wel even doorgeven ja
en bolle niet vergeten die heeft het eten al op voordat je moeder het eten kan opdienenquote:Op donderdag 10 december 2009 13:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Hell no, mijn mama gaat heus niet koken voor vijf mensen knap heh? ik wil het helemaal niet vieren en dus komen mama en vriend en opa en omain mijn mini keuken
![]()
Maar ik zal het wel even doorgeven ja
Zo hoort hetquote:Op donderdag 10 december 2009 13:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waar wij altijd gaan heb je 400gr biefstuk, salade, frietjes en drank voor ongeveer 50 euro voor 2 man![]()
wrs nog wat minder duur
fha is een emotie eter?quote:Op donderdag 10 december 2009 13:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Zo hoort het![]()
Ik denk dat ik uit pure sagerijnigheid vanavond maar spareribs bestel(nee dat is geen logica maar boeiend)
Hoe laat zou de jongen van FRS pauze hebben?Want het gaat me niet nog een keer gebeuren dat hij er straks niet is natuurlijk
Edit: dubbel kut.. Als opa en oma ook nog komen moet ik dus echt mn huis gaan schoonmaken![]()
tcoh niet na 2 uur denk ik...quote:Op donderdag 10 december 2009 13:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Zo hoort het![]()
Ik denk dat ik uit pure sagerijnigheid vanavond maar spareribs bestel(nee dat is geen logica maar boeiend)
Hoe laat zou de jongen van FRS pauze hebben?Want het gaat me niet nog een keer gebeuren dat hij er straks niet is natuurlijk
Edit: dubbel kut.. Als opa en oma ook nog komen moet ik dus echt mn huis gaan schoonmaken![]()
En terecht. Heb ik al gezegd dat ik mee-eet?quote:Op donderdag 10 december 2009 13:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Zo hoort het![]()
tussen twaalf en twee, afhankelijk van zijn collega('s)quote:Hoe laat zou de jongen van FRS pauze hebben?Want het gaat me niet nog een keer gebeuren dat hij er straks niet is natuurlijk
Vervelend is dat, ja.quote:Edit: dubbel kut.. Als opa en oma ook nog komen moet ik dus echt mn huis gaan schoonmaken![]()
Te koop: gebruikt rubberquote:Op donderdag 10 december 2009 14:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo de ad's zijn ook weer gezet
quote:Op donderdag 10 december 2009 14:16 schreef Ladylike het volgende:
Te koop: gebruikt rubber
gelieve eerst uit te wassen
prima geschikt voor ballonfeestjes
zoiets?
[..]
zoiets?
jijquote:
Nou nee, ik zoek gewoon slechte excusen om te veel geld uit te geven aan vleeschquote:
Dan ga ik toch maar even aankleden zoquote:Op donderdag 10 december 2009 13:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tcoh niet na 2 uur denk ik...
en kut ja...
Ik geef je het mail adres van mama wel even, krijgt ze vast een hartaanval als ze nog meer geld kwijt isquote:Op donderdag 10 december 2009 14:15 schreef MPG het volgende:
En terecht. Heb ik al gezegd dat ik mee-eet?
tussen twaalf en twee, afhankelijk van zijn collega('s)
en 's middags nog een keer koffiepauze
Vervelend is dat, ja.
gek hequote:
Er onder gaan staan en hard blazenquote:Op donderdag 10 december 2009 14:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gek he
mn ballon zakt
er hing een ballon aan de poort, met helium in..
die zakt nu
Ben al bezigquote:
Hard zijn kant op blazenquote:Op donderdag 10 december 2009 14:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ben al bezig![]()
mn baas kijkt raar
[..]
zoiets?
quote:Op donderdag 10 december 2009 14:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gek he
mn ballon zakt
die zakt nu
Gewoon raar terugkijken en doen alsof het normaal isquote:Op donderdag 10 december 2009 14:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ben al bezig![]()
mn baas kijkt raar
had je die maar van mij moeten kopenquote:Op donderdag 10 december 2009 14:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gek he
mn ballon zakt
die zakt nu
dat geloof ik graagquote:Op donderdag 10 december 2009 14:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ben al bezig![]()
mn baas kijkt raar
quote:Op donderdag 10 december 2009 14:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
geen spullen van het werk meenemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |