Fok is geen huiswerkmachinequote:Op donderdag 10 december 2009 09:57 schreef Muck het volgende:
Hehehe, mooie enquete in CUL
Enquête duurzame koffie
Als ie het hier gevraagd had, was ie al klaar geweest denk ik
Tevens: mogge
Ik doe al jaren met 1 pakjequote:Op donderdag 10 december 2009 10:07 schreef Muck het volgende:
[..]
als ik een pakje shag zou hebben, ging ie nog langer mee
als er toestemming voor gegeven is, kan het gewoon hoorquote:
geweldig zulke mensen.quote:Op donderdag 10 december 2009 10:22 schreef Muck het volgende:
Ik heb helemaal geen zin
Ik moet het schreeuwende mens dat me gister 25 minuten liet overwerken nog terugbellen
Schreeuwende mensen bereiken juist minder, maar dat snappen ze nietquote:Op donderdag 10 december 2009 10:22 schreef Muck het volgende:
Ik heb helemaal geen zin
Ik moet het schreeuwende mens dat me gister 25 minuten liet overwerken nog terugbellen
geef mij haar 06 eensquote:Op donderdag 10 december 2009 10:22 schreef Muck het volgende:
Ik heb helemaal geen zin
wrs is ze dat alquote:Op donderdag 10 december 2009 10:27 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
geef mij haar 06 eensDan is ze ineens geen klant meer van niemand. Hooguit van de psych
Dat werkt vaak wel het best.. Ondertussen zelf gewoon heel relax en rustig blijven praten.quote:Op donderdag 10 december 2009 10:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Schreeuwende mensen bereiken juist minder, maar dat snappen ze niet
Ik zeg dan altijd: "Als dit gesprek de toon blijft houden die het momenteel heeft, zie ik mijzelf genoodzaakt om de verbinding te verbreken. Ik ben altijd bereid u te woord te staan op een normale en correcte manier".
als ze echt direct met K***** gaan schreeuwen dan waarschuw ik niet eens.quote:Op donderdag 10 december 2009 10:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik zeg dan altijd: "Als dit gesprek de toon blijft houden die het momenteel heeft, zie ik mijzelf genoodzaakt om de verbinding te verbreken. Ik ben altijd bereid u te woord te staan op een normale en correcte manier".
ja echt he!quote:Op donderdag 10 december 2009 10:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
geweldig zulke mensen.
Ze dragen zo geweldig bij aan het werkplezier
Yepquote:Op donderdag 10 december 2009 10:27 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat werkt vaak wel het best.. Ondertussen zelf gewoon heel relax en rustig blijven praten.
Ik heb geleerd altijd te waarschuwen, dan ligt de schuld bij de klantquote:Op donderdag 10 december 2009 10:27 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
als ze echt direct met K***** gaan schreeuwen dan waarschuw ik niet eens.
Ik waarschuw 1x en daarna ben ik er snel genoeg klaar mee maar gelukkig gebeurt dat niet zo vaakquote:Op donderdag 10 december 2009 10:27 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
als ze echt direct met K***** gaan schreeuwen dan waarschuw ik niet eens.
Juridisch gezien is het verstandiger om te waarschuwenquote:Op donderdag 10 december 2009 10:29 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik waarschuw 1x en daarna ben ik er snel genoeg klaar mee maar gelukkig gebeurt dat niet zo vaak
heel goedquote:Op donderdag 10 december 2009 10:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gewoon laten razenquote:Op donderdag 10 december 2009 10:29 schreef Muck het volgende:
[..]
heel goed
Ze werd ook rustiger na verloop van tijd
dat dusquote:Op donderdag 10 december 2009 10:29 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik waarschuw 1x en daarna ben ik er snel genoeg klaar mee maar gelukkig gebeurt dat niet zo vaak
Nee maar om dan de persoon aan de andere kant verrot te gaan schelden is natuurlijk een ander verhaal. Ik zou er ook niet blij van worden en mijn ongenoegen kenbaar maken. Maar als je ziet hoe sommige mensen tekeer gaan..quote:Op donderdag 10 december 2009 10:33 schreef Muck het volgende:
[..]
dat dus
Alleen had een collega deze mevrouw 10 minuten in de wacht gezet, en werd de verbinding vervolgens verbroken...
Dan zou ik ook niet blij zijn
dat is inderdaad onbegrijpelijk.quote:Op donderdag 10 december 2009 10:34 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nee maar om dan de persoon aan de andere kant verrot te gaan schelden is natuurlijk een ander verhaal. Ik zou er ook niet blij van worden en mijn ongenoegen kenbaar maken. Maar als je ziet hoe sommige mensen tekeer gaan..
mja dat is normaal, in je gezicht durven ze zoiets niet, net zoals op internet heb je ook al van die heldenquote:Op donderdag 10 december 2009 10:39 schreef Muck het volgende:
[..]
dat is inderdaad onbegrijpelijk.
Ook weleens gehad dat ik de kans niet kreeg om de begroeting af te maken en al uitgescholden werd
Dan mik je hem er toch wel meteen op zekerquote:Op donderdag 10 december 2009 10:39 schreef Muck het volgende:
dat is inderdaad onbegrijpelijk.
Ook weleens gehad dat ik de kans niet kreeg om de begroeting af te maken en al uitgescholden werd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |