Fok is geen huiswerkmachinequote:Op donderdag 10 december 2009 09:57 schreef Muck het volgende:
Hehehe, mooie enquete in CUL
Enquête duurzame koffie
Als ie het hier gevraagd had, was ie al klaar geweest denk ik
Tevens: mogge
Ik doe al jaren met 1 pakjequote:Op donderdag 10 december 2009 10:07 schreef Muck het volgende:
[..]
als ik een pakje shag zou hebben, ging ie nog langer mee
als er toestemming voor gegeven is, kan het gewoon hoorquote:
geweldig zulke mensen.quote:Op donderdag 10 december 2009 10:22 schreef Muck het volgende:
Ik heb helemaal geen zin
Ik moet het schreeuwende mens dat me gister 25 minuten liet overwerken nog terugbellen
Schreeuwende mensen bereiken juist minder, maar dat snappen ze nietquote:Op donderdag 10 december 2009 10:22 schreef Muck het volgende:
Ik heb helemaal geen zin
Ik moet het schreeuwende mens dat me gister 25 minuten liet overwerken nog terugbellen
geef mij haar 06 eensquote:Op donderdag 10 december 2009 10:22 schreef Muck het volgende:
Ik heb helemaal geen zin
Ik moet het schreeuwende mens dat me gister 25 minuten liet overwerken nog terugbellen
wrs is ze dat alquote:Op donderdag 10 december 2009 10:27 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
geef mij haar 06 eensDan is ze ineens geen klant meer van niemand. Hooguit van de psych
Dat werkt vaak wel het best.. Ondertussen zelf gewoon heel relax en rustig blijven praten.quote:Op donderdag 10 december 2009 10:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Schreeuwende mensen bereiken juist minder, maar dat snappen ze niet
Ik zeg dan altijd: "Als dit gesprek de toon blijft houden die het momenteel heeft, zie ik mijzelf genoodzaakt om de verbinding te verbreken. Ik ben altijd bereid u te woord te staan op een normale en correcte manier".
als ze echt direct met K***** gaan schreeuwen dan waarschuw ik niet eens.quote:Op donderdag 10 december 2009 10:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Schreeuwende mensen bereiken juist minder, maar dat snappen ze niet
Ik zeg dan altijd: "Als dit gesprek de toon blijft houden die het momenteel heeft, zie ik mijzelf genoodzaakt om de verbinding te verbreken. Ik ben altijd bereid u te woord te staan op een normale en correcte manier".
ja echt he!quote:Op donderdag 10 december 2009 10:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
geweldig zulke mensen.
Ze dragen zo geweldig bij aan het werkplezier
Yepquote:Op donderdag 10 december 2009 10:27 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat werkt vaak wel het best.. Ondertussen zelf gewoon heel relax en rustig blijven praten.
Ik heb geleerd altijd te waarschuwen, dan ligt de schuld bij de klantquote:Op donderdag 10 december 2009 10:27 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
als ze echt direct met K***** gaan schreeuwen dan waarschuw ik niet eens.
Ik waarschuw 1x en daarna ben ik er snel genoeg klaar mee maar gelukkig gebeurt dat niet zo vaakquote:Op donderdag 10 december 2009 10:27 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
als ze echt direct met K***** gaan schreeuwen dan waarschuw ik niet eens.
Juridisch gezien is het verstandiger om te waarschuwenquote:Op donderdag 10 december 2009 10:29 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik waarschuw 1x en daarna ben ik er snel genoeg klaar mee maar gelukkig gebeurt dat niet zo vaak
heel goedquote:Op donderdag 10 december 2009 10:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Schreeuwende mensen bereiken juist minder, maar dat snappen ze niet
Ik zeg dan altijd: "Als dit gesprek de toon blijft houden die het momenteel heeft, zie ik mijzelf genoodzaakt om de verbinding te verbreken. Ik ben altijd bereid u te woord te staan op een normale en correcte manier".
Gewoon laten razenquote:Op donderdag 10 december 2009 10:29 schreef Muck het volgende:
[..]
heel goed
Ze werd ook rustiger na verloop van tijd
dat dusquote:Op donderdag 10 december 2009 10:29 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik waarschuw 1x en daarna ben ik er snel genoeg klaar mee maar gelukkig gebeurt dat niet zo vaak
Nee maar om dan de persoon aan de andere kant verrot te gaan schelden is natuurlijk een ander verhaal. Ik zou er ook niet blij van worden en mijn ongenoegen kenbaar maken. Maar als je ziet hoe sommige mensen tekeer gaan..quote:Op donderdag 10 december 2009 10:33 schreef Muck het volgende:
[..]
dat dus
Alleen had een collega deze mevrouw 10 minuten in de wacht gezet, en werd de verbinding vervolgens verbroken...
Dan zou ik ook niet blij zijn
dat is inderdaad onbegrijpelijk.quote:Op donderdag 10 december 2009 10:34 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nee maar om dan de persoon aan de andere kant verrot te gaan schelden is natuurlijk een ander verhaal. Ik zou er ook niet blij van worden en mijn ongenoegen kenbaar maken. Maar als je ziet hoe sommige mensen tekeer gaan..
mja dat is normaal, in je gezicht durven ze zoiets niet, net zoals op internet heb je ook al van die heldenquote:Op donderdag 10 december 2009 10:39 schreef Muck het volgende:
[..]
dat is inderdaad onbegrijpelijk.
Ook weleens gehad dat ik de kans niet kreeg om de begroeting af te maken en al uitgescholden werd
Dan mik je hem er toch wel meteen op zekerquote:Op donderdag 10 december 2009 10:39 schreef Muck het volgende:
dat is inderdaad onbegrijpelijk.
Ook weleens gehad dat ik de kans niet kreeg om de begroeting af te maken en al uitgescholden werd
internetheldenquote:Op donderdag 10 december 2009 10:43 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
mja dat is normaal, in je gezicht durven ze zoiets niet, net zoals op internet heb je ook al van die helden
quote:Op donderdag 10 december 2009 10:44 schreef indahnesia.com het volgende:
haha, schreeuwende mensen aan de lijn. En dan heel koel reageren. Er zijn er bij die dan helemaal ontploffen gewoon.
nee, dan blijf ik akelig kalm en correctquote:Op donderdag 10 december 2009 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan mik je hem er toch wel meteen op zeker
dat dusquote:Op donderdag 10 december 2009 10:44 schreef indahnesia.com het volgende:
haha, schreeuwende mensen aan de lijn. En dan heel koel reageren. Er zijn er bij die dan helemaal ontploffen gewoon.
Dan worden ze helemaal gekquote:Op donderdag 10 december 2009 10:49 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, dan blijf ik akelig kalm en correct
'goedemorgen, blabla verzekeringen, u spreekt met mevrouw Muck, waarmee kan ik u vandaag van dienst zijn?![]()
![]()
'
Maar dan gedraag je je hoffelijk. Politiek correctquote:
Hoe gaat dat dan?quote:Op donderdag 10 december 2009 10:49 schreef Muck het volgende:
nee, dan blijf ik akelig kalm en correct
'goedemorgen, blabla verzekeringen, u spreekt met mevrouw Muck, waarmee kan ik u vandaag van dienst zijn?![]()
![]()
'
ja dan hangen ze op. : Of krijg je de opdraht om op te hangen want ze moeten eerst kalmeren dan waarschuw je ze 2x en daarna mag je ophangen. Als ik me niet vergis . Terwijl jezelf zo kalm mogelijk moet blijven. dit van andere bel personen gehoord.quote:Op donderdag 10 december 2009 10:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe gaat dat dan?
ik bedoel, dat houdt toch een keer op zou je denken?
--echt u---iet---staan---inding---slecht---verbre---quote:Op donderdag 10 december 2009 11:15 schreef wel.o.k het volgende:
kan u iets harder praten?
ik versta u haast niet.
Overal toch? daarom hebben wij dat externquote:Op donderdag 10 december 2009 11:20 schreef MaleDuck het volgende:
waarom levert de IT afdeling hier altijd zoveel frustraties op?
Ja, maar het is echt niet normaal... ben net een halve dag terug en ben weer toe aan vakantie... door een licentiefout van hun kant ben ik nu 2 weken werk kwijt... en het enige wat ze kunnen zeggen: ja, dan heb je pechquote:Op donderdag 10 december 2009 11:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Overal toch? daarom hebben wij dat extern
En hoi
Als ze dan doorgaan is het na nog 1 waarschuwing exit en anders help ik de klantquote:Op donderdag 10 december 2009 10:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe gaat dat dan?
"Goedemor.."
-"O:I!Y@$()&B{)(&{)( O*Y:^#E OI!!!!!!![]()
..."
"...gen blabla verzekeringen....
-"LIO*TYPV*&T)P*%P(^( &T*PYG OP7t*&T P&T*(&T IP!!!11!!!1!!!![]()
....."
TJ: Als u niet op een normale manier met mij kan communiceren dan vrees ik dat ik u niet kan helpen
Omdat de organisatie bij die afdeling vaak ver te zoeken is. In combinatie met de bureaucratie daar zorgt dat vaak voor veel problemen..quote:Op donderdag 10 december 2009 11:20 schreef MaleDuck het volgende:
waarom levert de IT afdeling hier altijd zoveel frustraties op?
quote:Op donderdag 10 december 2009 11:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, maar het is echt niet normaal... ben net een halve dag terug en ben weer toe aan vakantie... door een licentiefout van hun kant ben ik nu 2 weken werk kwijt... en het enige wat ze kunnen zeggen: ja, dan heb je pech
hoi schoonheid![]()
omdat ik er niet werkquote:Op donderdag 10 december 2009 11:20 schreef MaleDuck het volgende:
waarom levert de IT afdeling hier altijd zoveel frustraties op?
2 weken vergaderen loos van niks naar nergens lullen. En dat is nu weg. Nou, wat een dramaquote:Op donderdag 10 december 2009 11:24 schreef MaleDuck het volgende:
ben ik nu 2 weken werk kwijt... en het enige wat ze kunnen zeggen: ja, dan heb je pech
Het was vast zoeen kut user die gelijk aan je buro staat te jengelen als een klein kind. "Wat? Brand in de serverruimte? BOEIENDquote:Op donderdag 10 december 2009 11:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wij IT-ers kunnen niet omgaan met echte mensen.
heb je ze gemailed of gebeld?
Hoezo kwijt? Leverancier bellen, verhaal uitleggen, codes krijgenquote:Op donderdag 10 december 2009 11:28 schreef Ladylike het volgende:
Oh hier is mn baas 600 euro kwijt (licentie gevraagd maar niemand weet de codes) na een foutieve backup waardoor alles gekrased is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |