internetheldenquote:Op donderdag 10 december 2009 10:43 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
mja dat is normaal, in je gezicht durven ze zoiets niet, net zoals op internet heb je ook al van die helden
quote:Op donderdag 10 december 2009 10:44 schreef indahnesia.com het volgende:
haha, schreeuwende mensen aan de lijn. En dan heel koel reageren. Er zijn er bij die dan helemaal ontploffen gewoon.
nee, dan blijf ik akelig kalm en correctquote:Op donderdag 10 december 2009 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan mik je hem er toch wel meteen op zeker
dat dusquote:Op donderdag 10 december 2009 10:44 schreef indahnesia.com het volgende:
haha, schreeuwende mensen aan de lijn. En dan heel koel reageren. Er zijn er bij die dan helemaal ontploffen gewoon.
Dan worden ze helemaal gekquote:Op donderdag 10 december 2009 10:49 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, dan blijf ik akelig kalm en correct
'goedemorgen, blabla verzekeringen, u spreekt met mevrouw Muck, waarmee kan ik u vandaag van dienst zijn?![]()
![]()
'
Maar dan gedraag je je hoffelijk. Politiek correctquote:
Hoe gaat dat dan?quote:Op donderdag 10 december 2009 10:49 schreef Muck het volgende:
nee, dan blijf ik akelig kalm en correct
'goedemorgen, blabla verzekeringen, u spreekt met mevrouw Muck, waarmee kan ik u vandaag van dienst zijn?![]()
![]()
'
ja dan hangen ze op. : Of krijg je de opdraht om op te hangen want ze moeten eerst kalmeren dan waarschuw je ze 2x en daarna mag je ophangen. Als ik me niet vergis . Terwijl jezelf zo kalm mogelijk moet blijven. dit van andere bel personen gehoord.quote:Op donderdag 10 december 2009 10:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe gaat dat dan?
ik bedoel, dat houdt toch een keer op zou je denken?
--echt u---iet---staan---inding---slecht---verbre---quote:Op donderdag 10 december 2009 11:15 schreef wel.o.k het volgende:
kan u iets harder praten?
ik versta u haast niet.
Overal toch? daarom hebben wij dat externquote:Op donderdag 10 december 2009 11:20 schreef MaleDuck het volgende:
waarom levert de IT afdeling hier altijd zoveel frustraties op?
Ja, maar het is echt niet normaal... ben net een halve dag terug en ben weer toe aan vakantie... door een licentiefout van hun kant ben ik nu 2 weken werk kwijt... en het enige wat ze kunnen zeggen: ja, dan heb je pechquote:Op donderdag 10 december 2009 11:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Overal toch? daarom hebben wij dat extern
En hoi
Als ze dan doorgaan is het na nog 1 waarschuwing exit en anders help ik de klantquote:Op donderdag 10 december 2009 10:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe gaat dat dan?
"Goedemor.."
-"O:I!Y@$()&B{)(&{)( O*Y:^#E OI!!!!!!![]()
..."
"...gen blabla verzekeringen....
-"LIO*TYPV*&T)P*%P(^( &T*PYG OP7t*&T P&T*(&T IP!!!11!!!1!!!![]()
....."
TJ: Als u niet op een normale manier met mij kan communiceren dan vrees ik dat ik u niet kan helpen
Omdat de organisatie bij die afdeling vaak ver te zoeken is. In combinatie met de bureaucratie daar zorgt dat vaak voor veel problemen..quote:Op donderdag 10 december 2009 11:20 schreef MaleDuck het volgende:
quote:Op donderdag 10 december 2009 11:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, maar het is echt niet normaal... ben net een halve dag terug en ben weer toe aan vakantie... door een licentiefout van hun kant ben ik nu 2 weken werk kwijt... en het enige wat ze kunnen zeggen: ja, dan heb je pech
hoi schoonheid![]()
omdat ik er niet werkquote:Op donderdag 10 december 2009 11:20 schreef MaleDuck het volgende:
2 weken vergaderen loos van niks naar nergens lullen. En dat is nu weg. Nou, wat een dramaquote:Op donderdag 10 december 2009 11:24 schreef MaleDuck het volgende:
ben ik nu 2 weken werk kwijt... en het enige wat ze kunnen zeggen: ja, dan heb je pech
Het was vast zoeen kut user die gelijk aan je buro staat te jengelen als een klein kind. "Wat? Brand in de serverruimte? BOEIENDquote:Op donderdag 10 december 2009 11:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wij IT-ers kunnen niet omgaan met echte mensen.
heb je ze gemailed of gebeld?
Hoezo kwijt? Leverancier bellen, verhaal uitleggen, codes krijgenquote:Op donderdag 10 december 2009 11:28 schreef Ladylike het volgende:
Oh hier is mn baas 600 euro kwijt (licentie gevraagd maar niemand weet de codes) na een foutieve backup waardoor alles gekrased is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |