ja een minuut ofzoquote:Op donderdag 10 december 2009 13:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
weet het![]()
is er weer ingeslopen
maar d'r zit meestal wel verschil in tijd in![]()
quote:
Doe datquote:
Doe dan maar de friturequote:Op donderdag 10 december 2009 13:16 schreef Fha het volgende:
Klonk![]()
Restaurant uitzoeken voor zondag, mijn keuze dus of de griek of de italiaan.
Mama: "ik vind de griek niet zo gezellig binnen en de italiaan is weer wat prijziger, mss wat anders?"
IK MOCHT TOCH KIEZEN?! Pff.
Dat ga ik nu dus ook maar terug mailen inderdaadquote:
Of gewoon de naam van de plaatselijke shoarmazaak terug mailenquote:Op donderdag 10 december 2009 13:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat ga ik nu dus ook maar terug mailen inderdaad
Nu weet ik ook weer waarom ik zo'n pesthekel heb aan verjaardagen
sinterklaas heeft het spel gegeven aan ons.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:17 schreef Klonk het volgende:
kan iemand me vertellen wat het Huis Anubis is, ga volgende week met clienten naar hun kerstfilm, ik zie het wel eens op Nick voorbij komen en dan zap ik zo snel mogelijk weg...
Dunnoquote:Op donderdag 10 december 2009 13:17 schreef Klonk het volgende:
kan iemand me vertellen wat het Huis Anubis is, ga volgende week met clienten naar hun kerstfilm, ik zie het wel eens op Nick voorbij komen en dan zap ik zo snel mogelijk weg...
Reactie mama "nee jo, ben je gek!! Je bent toch jarig... ! Zal ik maar even kijken?"quote:
quote:
Ja, ik had het te druk voor KSCquote:
Je zou het bijna vergetenquote:
Ik zeg, voorgerecht bij de italiaan, en dan hoofdgerecht bij de griek.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:16 schreef Fha het volgende:
Klonk![]()
Restaurant uitzoeken voor zondag, mijn keuze dus of de griek of de italiaan.
Mama: "ik vind de griek niet zo gezellig binnen en de italiaan is weer wat prijziger, mss wat anders?"
IK MOCHT TOCH KIEZEN?! Pff.
Daar kun je als toetje nog een ijsje halenquote:
Mama zegt "ach weet je wat, doen we gewoon( de italiaan), anders gewoon geen voorgerecht ofzo, komen we wel uit."quote:Op donderdag 10 december 2009 13:41 schreef MPG het volgende:
Ik zeg, voorgerecht bij de italiaan, en dan hoofdgerecht bij de griek.
goed ideequote:
Zullen wij dan maar uit eten gaan? Ik vind die Griek wel een optie. Goed voer en veel vleeschquote:Op donderdag 10 december 2009 13:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Mama zegt "ach weet je wat, doen we gewoon( de italiaan), anders gewoon geen voorgerecht ofzo, komen we wel uit."
Klacht: mijn mama is zo'n type dat de hele stad door sjouwt en dan terug wil naar optie 1![]()
en anders kookt ze voor je?quote:Op donderdag 10 december 2009 13:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Mama zegt "ach weet je wat, doen we gewoon( de italiaan), anders gewoon geen voorgerecht ofzo, komen we wel uit."
Klacht: mijn mama is zo'n type dat de hele stad door sjouwt en dan terug wil naar optie 1![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |