de voordelen van onze werktijdenquote:Op donderdag 10 december 2009 12:20 schreef indahnesia.com het volgende:
Leuk he GF, we hebben w.o.k. gepest zonder dat ie aanwezig was.
hou ik je aan, wanneer denk je dat je langs komt?quote:Op donderdag 10 december 2009 12:23 schreef Ladylike het volgende:
Mn bandschoen was lek, ben maar terug gelopen
andere keer MD
LLquote:Op donderdag 10 december 2009 12:23 schreef Ladylike het volgende:
Mn bandschoen was lek, ben maar terug gelopen
andere keer MD
nom nom nom!!! en nee het was niet bollequote:Op donderdag 10 december 2009 12:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
-GF kan jij mijn laptop eens nakijken? hij doet het niet meer.
-geen probleem maar de accu is leeg wordt zo wel moeilijk.
-ok ik zal je de oplader meegeven.
-GF komt thuis sluit de oplader aan op de laptop geen reactie.
- Gf kijkt naar de oplader model en type kloppen maar horen die draden niet vast te zitten aan de lader?
klapjosti geeft dus een lader mee waar 1 of ander beest de kabel van heeft losgebeten
het is geen trekdropquote:Op donderdag 10 december 2009 12:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
-GF kan jij mijn laptop eens nakijken? hij doet het niet meer.
-geen probleem maar de accu is leeg wordt zo wel moeilijk.
-ok ik zal je de oplader meegeven.
-GF komt thuis sluit de oplader aan op de laptop geen reactie.
- Gf kijkt naar de oplader model en type kloppen maar horen die draden niet vast te zitten aan de lader?
klapjosti geeft dus een lader mee waar 1 of ander beest de kabel van heeft losgebeten
hier zit een idioot katertje, ik zit net te bellen met moederlief, duwt die kat zijn neus in me navelquote:Op donderdag 10 december 2009 12:28 schreef Fha het volgende:
[..]
nom nom nom!!! en nee het was niet bolle
quote:Op donderdag 10 december 2009 12:28 schreef Fha het volgende:
[..]
nom nom nom!!! en nee het was niet bolle
binnen nu en 50 jaar vast wel een keertjequote:Op donderdag 10 december 2009 12:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hou ik je aan, wanneer denk je dat je langs komt?
volgens dat beest kennelijk welquote:
hier niet meer, dief geef terugquote:Op donderdag 10 december 2009 12:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
de zon begint hier te schijnen![]()
![]()
lekker nietquote:Op donderdag 10 december 2009 12:34 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
hier niet meer, dief geef terug
de snack attack is ook weer opquote:
was voor mijn doen heel laat aanwezig hoorquote:Op donderdag 10 december 2009 11:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
had je gisteravond maar hier moeten zijn
quote:Op woensdag 9 december 2009 21:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zoveel koffie heb ik wel weg gewerkt tijdens het lezen ja
Ja nou, je moet toch alle plekjes ontdekkenquote:Op donderdag 10 december 2009 12:31 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
hier zit een idioot katertje, ik zit net te bellen met moederlief, duwt die kat zijn neus in me navel![]()
* Fha doet ook snelquote:Op donderdag 10 december 2009 12:40 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
jf duwd duim tegen voorhuidhoofd
quote:Op donderdag 10 december 2009 12:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
was voor mijn doen heel laat aanwezig hoor
[..]
GF doet hem snel naquote:Op donderdag 10 december 2009 12:40 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
jf duwd duim tegen voorhuidhoofd
quote:Op donderdag 10 december 2009 12:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de snack attack is ook weer op
Je was te laatquote:
auwquote:
* wel.o.k zit in een daglichtlozekelder waar IT-ers horen en kan niet gepetst wordenquote:
whehehequote:Op donderdag 10 december 2009 12:43 schreef wel.o.k het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
nieuw knopje ontdekt
handig inderdaadquote:Op donderdag 10 december 2009 12:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de voordelen van onze werktijden
Handigquote:Op donderdag 10 december 2009 12:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k zit in een daglichtlozekelder waar IT-ers horen en kan niet gepetst worden![]()
het brandalarm horen we daar ook niet trouwens
slim bedachtquote:Op donderdag 10 december 2009 12:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k zit in een daglichtlozekelder waar IT-ers horen en kan niet gepetst worden![]()
het brandalarm horen we daar ook niet trouwens
hoe was het onder de palmbomen?quote:
waarschijnlijk gladquote:Op donderdag 10 december 2009 12:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoe was het onder de palmbomen?
dan heb je niet alles terug gelezenquote:Op donderdag 10 december 2009 12:57 schreef MPG het volgende:
Alles teruggelezen, behalve die nachtbagger.
MPGquote:
dat is in jakartaquote:
weet hetquote:Op donderdag 10 december 2009 13:05 schreef Ladylike het volgende:
Mijn god GF, je bent weer op dreef met dubbelposten he
multiquotes zijn tegenwoordig weer zeldzaam bij jou
Klonkquote:
dat gaat ook niet echt lukken met 36 postsquote:Op donderdag 10 december 2009 13:12 schreef wel.o.k het volgende:
ik had de top 100 niet gehaald gisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |