hou ik je aan, wanneer denk je dat je langs komt?quote:Op donderdag 10 december 2009 12:23 schreef Ladylike het volgende:
Mn bandschoen was lek, ben maar terug gelopen
andere keer MD
LLquote:Op donderdag 10 december 2009 12:23 schreef Ladylike het volgende:
Mn bandschoen was lek, ben maar terug gelopen
andere keer MD
nom nom nom!!! en nee het was niet bollequote:Op donderdag 10 december 2009 12:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
-GF kan jij mijn laptop eens nakijken? hij doet het niet meer.
-geen probleem maar de accu is leeg wordt zo wel moeilijk.
-ok ik zal je de oplader meegeven.
-GF komt thuis sluit de oplader aan op de laptop geen reactie.
- Gf kijkt naar de oplader model en type kloppen maar horen die draden niet vast te zitten aan de lader?
klapjosti geeft dus een lader mee waar 1 of ander beest de kabel van heeft losgebeten
het is geen trekdropquote:Op donderdag 10 december 2009 12:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
-GF kan jij mijn laptop eens nakijken? hij doet het niet meer.
-geen probleem maar de accu is leeg wordt zo wel moeilijk.
-ok ik zal je de oplader meegeven.
-GF komt thuis sluit de oplader aan op de laptop geen reactie.
- Gf kijkt naar de oplader model en type kloppen maar horen die draden niet vast te zitten aan de lader?
klapjosti geeft dus een lader mee waar 1 of ander beest de kabel van heeft losgebeten
hier zit een idioot katertje, ik zit net te bellen met moederlief, duwt die kat zijn neus in me navelquote:Op donderdag 10 december 2009 12:28 schreef Fha het volgende:
[..]
nom nom nom!!! en nee het was niet bolle
quote:Op donderdag 10 december 2009 12:28 schreef Fha het volgende:
[..]
nom nom nom!!! en nee het was niet bolle
binnen nu en 50 jaar vast wel een keertjequote:Op donderdag 10 december 2009 12:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hou ik je aan, wanneer denk je dat je langs komt?
volgens dat beest kennelijk welquote:
hier niet meer, dief geef terugquote:Op donderdag 10 december 2009 12:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
de zon begint hier te schijnen![]()
![]()
lekker nietquote:Op donderdag 10 december 2009 12:34 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
hier niet meer, dief geef terug
de snack attack is ook weer opquote:
was voor mijn doen heel laat aanwezig hoorquote:Op donderdag 10 december 2009 11:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
had je gisteravond maar hier moeten zijn
quote:Op woensdag 9 december 2009 21:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zoveel koffie heb ik wel weg gewerkt tijdens het lezen ja
Ja nou, je moet toch alle plekjes ontdekkenquote:Op donderdag 10 december 2009 12:31 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
hier zit een idioot katertje, ik zit net te bellen met moederlief, duwt die kat zijn neus in me navel![]()
* Fha doet ook snelquote:Op donderdag 10 december 2009 12:40 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
jf duwd duim tegen voorhuidhoofd
quote:Op donderdag 10 december 2009 12:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
was voor mijn doen heel laat aanwezig hoor
[..]
GF doet hem snel naquote:Op donderdag 10 december 2009 12:40 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
jf duwd duim tegen voorhuidhoofd
quote:Op donderdag 10 december 2009 12:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de snack attack is ook weer op
Je was te laatquote:
auwquote:
* wel.o.k zit in een daglichtlozekelder waar IT-ers horen en kan niet gepetst wordenquote:
whehehequote:Op donderdag 10 december 2009 12:43 schreef wel.o.k het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
nieuw knopje ontdekt
handig inderdaadquote:Op donderdag 10 december 2009 12:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de voordelen van onze werktijden
Handigquote:Op donderdag 10 december 2009 12:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k zit in een daglichtlozekelder waar IT-ers horen en kan niet gepetst worden![]()
het brandalarm horen we daar ook niet trouwens
slim bedachtquote:Op donderdag 10 december 2009 12:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k zit in een daglichtlozekelder waar IT-ers horen en kan niet gepetst worden![]()
het brandalarm horen we daar ook niet trouwens
hoe was het onder de palmbomen?quote:
waarschijnlijk gladquote:Op donderdag 10 december 2009 12:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoe was het onder de palmbomen?
dan heb je niet alles terug gelezenquote:Op donderdag 10 december 2009 12:57 schreef MPG het volgende:
Alles teruggelezen, behalve die nachtbagger.
MPGquote:
dat is in jakartaquote:
weet hetquote:Op donderdag 10 december 2009 13:05 schreef Ladylike het volgende:
Mijn god GF, je bent weer op dreef met dubbelposten he
multiquotes zijn tegenwoordig weer zeldzaam bij jou
Klonkquote:
dat gaat ook niet echt lukken met 36 postsquote:Op donderdag 10 december 2009 13:12 schreef wel.o.k het volgende:
ik had de top 100 niet gehaald gisteren
ja een minuut ofzoquote:Op donderdag 10 december 2009 13:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
weet het![]()
is er weer ingeslopen
maar d'r zit meestal wel verschil in tijd in![]()
quote:
Doe datquote:
Doe dan maar de friturequote:Op donderdag 10 december 2009 13:16 schreef Fha het volgende:
Klonk![]()
Restaurant uitzoeken voor zondag, mijn keuze dus of de griek of de italiaan.
Mama: "ik vind de griek niet zo gezellig binnen en de italiaan is weer wat prijziger, mss wat anders?"
IK MOCHT TOCH KIEZEN?! Pff.
Dat ga ik nu dus ook maar terug mailen inderdaadquote:
Of gewoon de naam van de plaatselijke shoarmazaak terug mailenquote:Op donderdag 10 december 2009 13:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat ga ik nu dus ook maar terug mailen inderdaad
Nu weet ik ook weer waarom ik zo'n pesthekel heb aan verjaardagen
sinterklaas heeft het spel gegeven aan ons.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:17 schreef Klonk het volgende:
kan iemand me vertellen wat het Huis Anubis is, ga volgende week met clienten naar hun kerstfilm, ik zie het wel eens op Nick voorbij komen en dan zap ik zo snel mogelijk weg...
Dunnoquote:Op donderdag 10 december 2009 13:17 schreef Klonk het volgende:
kan iemand me vertellen wat het Huis Anubis is, ga volgende week met clienten naar hun kerstfilm, ik zie het wel eens op Nick voorbij komen en dan zap ik zo snel mogelijk weg...
Reactie mama "nee jo, ben je gek!! Je bent toch jarig... ! Zal ik maar even kijken?"quote:
quote:
Ja, ik had het te druk voor KSCquote:
Je zou het bijna vergetenquote:
Ik zeg, voorgerecht bij de italiaan, en dan hoofdgerecht bij de griek.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:16 schreef Fha het volgende:
Klonk![]()
Restaurant uitzoeken voor zondag, mijn keuze dus of de griek of de italiaan.
Mama: "ik vind de griek niet zo gezellig binnen en de italiaan is weer wat prijziger, mss wat anders?"
IK MOCHT TOCH KIEZEN?! Pff.
Daar kun je als toetje nog een ijsje halenquote:
Mama zegt "ach weet je wat, doen we gewoon( de italiaan), anders gewoon geen voorgerecht ofzo, komen we wel uit."quote:Op donderdag 10 december 2009 13:41 schreef MPG het volgende:
Ik zeg, voorgerecht bij de italiaan, en dan hoofdgerecht bij de griek.
goed ideequote:
Zullen wij dan maar uit eten gaan? Ik vind die Griek wel een optie. Goed voer en veel vleeschquote:Op donderdag 10 december 2009 13:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Mama zegt "ach weet je wat, doen we gewoon( de italiaan), anders gewoon geen voorgerecht ofzo, komen we wel uit."
Klacht: mijn mama is zo'n type dat de hele stad door sjouwt en dan terug wil naar optie 1![]()
en anders kookt ze voor je?quote:Op donderdag 10 december 2009 13:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Mama zegt "ach weet je wat, doen we gewoon( de italiaan), anders gewoon geen voorgerecht ofzo, komen we wel uit."
Klacht: mijn mama is zo'n type dat de hele stad door sjouwt en dan terug wil naar optie 1![]()
Die eet ik zoquote:
en een gratis wandeling om het eten te laten zakkenquote:Op donderdag 10 december 2009 13:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zeg, voorgerecht bij de italiaan, en dan hoofdgerecht bij de griek.
[..]
Daar kun je als toetje nog een ijsje halen.
Lamsvleesquote:Op donderdag 10 december 2009 13:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Zullen wij dan maar uit eten gaan? Ik vind die Griek wel een optie. Goed voer en veel vleesch.
Jaaaquote:Op donderdag 10 december 2009 13:44 schreef MPG het volgende:
Zullen wij dan maar uit eten gaan? Ik vind die Griek wel een optie. Goed voer en veel vleesch.
Hell no, mijn mama gaat heus niet koken voor vijf mensen knap heh? ik wil het helemaal niet vieren en dus komen mama en vriend en opa en omaquote:Op donderdag 10 december 2009 13:45 schreef Ladylike het volgende:
en anders kookt ze voor je?
dan heeft ze geld over voor een toetje (drie-chocoladen ijs ofzo)
waar wij altijd gaan heb je 400gr biefstuk, salade, frietjes en drank voor ongeveer 50 euro voor 2 manquote:Op donderdag 10 december 2009 13:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Jaaadaar kun je met zn 2en eten voor 50 euro + dat je echt bomvol zit dan + idd vleeeschhhh
![]()
[..]
Hell no, mijn mama gaat heus niet koken voor vijf mensen knap heh? ik wil het helemaal niet vieren en dus komen mama en vriend en opa en omain mijn mini keuken
![]()
Maar ik zal het wel even doorgeven ja
en bolle niet vergeten die heeft het eten al op voordat je moeder het eten kan opdienenquote:Op donderdag 10 december 2009 13:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Hell no, mijn mama gaat heus niet koken voor vijf mensen knap heh? ik wil het helemaal niet vieren en dus komen mama en vriend en opa en omain mijn mini keuken
![]()
Maar ik zal het wel even doorgeven ja
Zo hoort hetquote:Op donderdag 10 december 2009 13:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waar wij altijd gaan heb je 400gr biefstuk, salade, frietjes en drank voor ongeveer 50 euro voor 2 man![]()
wrs nog wat minder duur
fha is een emotie eter?quote:Op donderdag 10 december 2009 13:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Zo hoort het![]()
Ik denk dat ik uit pure sagerijnigheid vanavond maar spareribs bestel(nee dat is geen logica maar boeiend)
Hoe laat zou de jongen van FRS pauze hebben?Want het gaat me niet nog een keer gebeuren dat hij er straks niet is natuurlijk
Edit: dubbel kut.. Als opa en oma ook nog komen moet ik dus echt mn huis gaan schoonmaken![]()
tcoh niet na 2 uur denk ik...quote:Op donderdag 10 december 2009 13:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Zo hoort het![]()
Ik denk dat ik uit pure sagerijnigheid vanavond maar spareribs bestel(nee dat is geen logica maar boeiend)
Hoe laat zou de jongen van FRS pauze hebben?Want het gaat me niet nog een keer gebeuren dat hij er straks niet is natuurlijk
Edit: dubbel kut.. Als opa en oma ook nog komen moet ik dus echt mn huis gaan schoonmaken![]()
En terecht. Heb ik al gezegd dat ik mee-eet?quote:Op donderdag 10 december 2009 13:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Zo hoort het![]()
tussen twaalf en twee, afhankelijk van zijn collega('s)quote:Hoe laat zou de jongen van FRS pauze hebben?Want het gaat me niet nog een keer gebeuren dat hij er straks niet is natuurlijk
Vervelend is dat, ja.quote:Edit: dubbel kut.. Als opa en oma ook nog komen moet ik dus echt mn huis gaan schoonmaken![]()
Te koop: gebruikt rubberquote:Op donderdag 10 december 2009 14:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo de ad's zijn ook weer gezet
quote:Op donderdag 10 december 2009 14:16 schreef Ladylike het volgende:
Te koop: gebruikt rubber
gelieve eerst uit te wassen
prima geschikt voor ballonfeestjes
zoiets?
[..]
zoiets?
jijquote:
Nou nee, ik zoek gewoon slechte excusen om te veel geld uit te geven aan vleeschquote:
Dan ga ik toch maar even aankleden zoquote:Op donderdag 10 december 2009 13:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tcoh niet na 2 uur denk ik...
en kut ja...
Ik geef je het mail adres van mama wel even, krijgt ze vast een hartaanval als ze nog meer geld kwijt isquote:Op donderdag 10 december 2009 14:15 schreef MPG het volgende:
En terecht. Heb ik al gezegd dat ik mee-eet?
tussen twaalf en twee, afhankelijk van zijn collega('s)
en 's middags nog een keer koffiepauze
Vervelend is dat, ja.
gek hequote:
Er onder gaan staan en hard blazenquote:Op donderdag 10 december 2009 14:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gek he
mn ballon zakt
er hing een ballon aan de poort, met helium in..
die zakt nu
Ben al bezigquote:
Hard zijn kant op blazenquote:Op donderdag 10 december 2009 14:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ben al bezig![]()
mn baas kijkt raar
[..]
zoiets?
quote:Op donderdag 10 december 2009 14:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gek he
mn ballon zakt
die zakt nu
Gewoon raar terugkijken en doen alsof het normaal isquote:Op donderdag 10 december 2009 14:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ben al bezig![]()
mn baas kijkt raar
had je die maar van mij moeten kopenquote:Op donderdag 10 december 2009 14:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gek he
mn ballon zakt
die zakt nu
dat geloof ik graagquote:Op donderdag 10 december 2009 14:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ben al bezig![]()
mn baas kijkt raar
quote:Op donderdag 10 december 2009 14:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
geen spullen van het werk meenemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |