Heyquote:
Rivellaquote:
Beetje een bagger woordquote:
Stelletje ondankbare ze eten maar wat de pot schaft, jij je best doen en dan alleen maar commentaar krijgenquote:Op woensdag 9 december 2009 21:08 schreef nectarientje het volgende:
verdorie, ik probeer een kerstdiner in elkaar te zetten voor moeilijke eters. Lees: boeren die echt niet eten wat ze niet kennenEn ik heb nu echt al wel een aantal lekkere dingen bedacht maar ik kan ook nu al het commentaar erop invullen..
Welke relatie heb jij met die boerenquote:Op woensdag 9 december 2009 21:08 schreef nectarientje het volgende:
verdorie, ik probeer een kerstdiner in elkaar te zetten voor moeilijke eters. Lees: boeren die echt niet eten wat ze niet kennenEn ik heb nu echt al wel een aantal lekkere dingen bedacht maar ik kan ook nu al het commentaar erop invullen..
Ik ben de dochter en de grote zusquote:Op woensdag 9 december 2009 21:11 schreef Plato1980 het volgende:
Welke relatie heb jij met die boeren?
Wat dacht je van oerhollandse tapas? Boerenkoolpasteitjes met een stukje rookworst. Hutspottaartjes met een kuiltje jus. Gehaktballetjes met satesaus. Zuurkool met spek à la nectarientje. Etc.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:08 schreef nectarientje het volgende:
mja, ik vraag denk ik ook wel om problemen met 'wildbiefstukjes met cranberry-portsaus' enzo he?quote:Op woensdag 9 december 2009 21:14 schreef AirwiN het volgende:
Wat dacht je van oerhollandse tapas? Boerenkoolpasteitjes met een stukje rookworst. Hutspottaartjes met een kuiltje jus. Gehaktballetjes met satesaus. Zuurkool met spek à la nectarientje. Etc.
Dan moeten ze niet zeurenquote:Op woensdag 9 december 2009 21:12 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik ben de dochter en de grote zus
Wat lief naiefquote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 21:16 schreef Plato1980 het volgende:
Maak anders gewoon boerenkool met worst, met vanillevla, liefst van hetzelfde bord te eten, toe.
Ik zei dat ze het niet moeten doen, niet dat ze het niet doenquote:
Ik vind het onderdeel uitmaken van de culinaire opvoeding die je als kind hoort te doen bij je ouders. Hen dingen voorschotelen waarvan ze achteraf zeggen: dat eten wij normaal nooit, maar het was heerlijk.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:15 schreef nectarientje het volgende:
mja, ik vraag denk ik ook wel om problemen met 'wildbiefstukjes met cranberry-portsaus' enzo he?
Als het half zo lekker smaakt als het klinkt hebben ze niks te klagenquote:Op woensdag 9 december 2009 21:15 schreef nectarientje het volgende:
[..]
mja, ik vraag denk ik ook wel om problemen met 'wildbiefstukjes met cranberry-portsaus' enzo he?
Dat is op bepaalde delen van het platteland heel normaal hoorquote:
Mja. Gaat nog niet super maarja. Ben wel gevraagd voor de studentenraadquote:Op woensdag 9 december 2009 20:29 schreef Thrust het volgende:
[..]
Heyhoe is het nu gegaan met je studie? ben je nu minder gaan studeren?
Als je gevraagd wordt om lid te worden van een ondernemingsraad moet je hard wegrennen, een studentenraad is misschien iets beter te doen.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja. Gaat nog niet super maarja. Ben wel gevraagd voor de studentenraad.
Zo ook bij mijn oudersquote:Op woensdag 9 december 2009 21:18 schreef Plato1980 het volgende:
Dat is op bepaalde delen van het platteland heel normaal hoor.
Het is niet echt vies ofzo, maar meer voor mensen die niet meer dan een bord per persoon kunnen betalen ofzo.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is nou ook weer niet zo bij mijn ouders. Het is gewoonte.. Geen idee waarom. Inmiddels gebruiken ze wel schaaltjes hoor, maar als klein Liesje at ik rustig van hetzelfde bord.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:20 schreef Tegan het volgende:
Het is niet echt vies ofzo, maar meer voor mensen die niet meer dan een bord per persoon kunnen betalen ofzo.
Beetje bij beetjequote:Op woensdag 9 december 2009 21:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja. Gaat nog niet super maarja. Ben wel gevraagd voor de studentenraad.
Het klinkt ook wel als iets voor jouw geboorteregio.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:18 schreef Plato1980 het volgende:
Als klein T'tje mocht echt niets op mijn bord elkaar aanraken, dus no way dat ik het toetje ook in dat bord zou eten. Nu ben ik niet meer zo moeilijk, maar ik zou het alleen doen als ik lui ben. Sowieso eet ik zeer zelden toetjes na het eten.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:22 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dat is nou ook weer niet zo bij mijn ouders. Het is gewoonte.. Geen idee waarom. Inmiddels gebruiken ze wel schaaltjes hoor, maar als klein Liesje at ik rustig van hetzelfde bord.
Ik kom niet van het platteland, maar uit een zeer verstedelijkt gebiedquote:Op woensdag 9 december 2009 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het klinkt ook wel als iets voor jouw geboorteregio.
Krijg het gewoon voor elkaar om ze te vergeten tot ze overdatum zijn en ze weg gegooid kunnen wordenquote:Op woensdag 9 december 2009 21:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als klein T'tje mocht echt niets op mijn bord elkaar aanraken, dus no way dat ik het toetje ook in dat bord zou eten. Nu ben ik niet meer zo moeilijk, maar ik zou het alleen doen als ik lui ben. Sowieso eet ik zeer zelden toetjes na het eten.
Dat heb ik ook vaak ja.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:25 schreef Thrust het volgende:
[..]
Krijg het gewoon voor elkaar om ze te vergeten tot ze overdatum zijn en ze weg gegooid kunnen worden
Zelfde probleem met koek denk ik er een keer aan om een koekje mee tenemen voor bij de koffie gaan er een paar koekjes uit voor gasten.. verder eet ik het niet en hopla gaat weer 3/4 pak de vuinilsbak inquote:Op woensdag 9 december 2009 21:27 schreef Tegan het volgende:
Sowieso is het lastig op van die pakken alleen op te krijgen. In de winkel is het lekker, maar het is haast niet te doen alleen.
Yoghurt en melk eet/drink ik standaard nog wel als het paar dagen oud is.
Niets mis mee, die datums zeggen vrij weinig, je kan zo zien aan iets of het niet meer goed is. Enige wat ik echt weggooi over de datum is vlees.quote:
Ze zeiden dat ze me erg geschikt ervoor vonden en me graag erbij wilden, en dat terwijl al die commissies en actief worden in bestuurlijke functies allemaal niets is voor mij. Nu weet ik het niet, of ik het moet doen. Probeer achter hun motieven te komen, vinden ze dat echt, of zoeken ze gewoon mensen.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als je gevraagd wordt om lid te worden van een ondernemingsraad moet je hard wegrennen, een studentenraad is misschien iets beter te doen.
Tja ben net onkruidquote:Op woensdag 9 december 2009 21:43 schreef MissMSX het volgende:
Ik doelde meer op wat andere misselijkmakende posts hier
Vraag waar ze dat op baserenquote:Op woensdag 9 december 2009 21:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ze zeiden dat ze me erg geschikt ervoor vonden en me graag erbij wilden, en dat terwijl al die commissies en actief worden in bestuurlijke functies allemaal niets is voor mij. Nu weet ik het niet, of ik het moet doen. Probeer achter hun motieven te komen, vinden ze dat echt, of zoeken ze gewoon mensen.
Ik zie ze nietquote:Op woensdag 9 december 2009 21:43 schreef MissMSX het volgende:
Ik doelde meer op wat andere misselijkmakende posts hier
En het vorige deelquote:
cheesy postsquote:
Eigenlijk ben ik uitgenodigd in een mailtje door mijn intromama (wat een jongen is) en iemand uit het bestuur van de studievereniging die ik redelijk goed ken. Dus vrij informeel. Uit dat mailtje blijkt dat ze "het over mij hadden" en "me wel geschikt vonden ervoor", ze zijn beide ook altijd aanwezig op die vergaderingen omdat intromama in de Universiteitsraad zit en die andere jongen in het bestuur. Ik weet niet of ik ze zo tegenkom, en of ik dat zomaar kan vragen. Ze zeiden dat ik maar eens naar een vergadering moest komen en dan kon kijken of het wat is. Misschien krijg ik ook wel wat meer enthausiasme over de studie als ik wat meer betrokken ben.quote:
Beetje doorgeschoten emancipatie daarquote:
Katwijk aan Zeequote:Op woensdag 9 december 2009 21:56 schreef Plato1980 het volgende:
Waar zou ik in maart eens op vakantie gaan?
Helemaal leuk als je weet dat een mamasan een hoerenmadam is in het Japansquote:Op woensdag 9 december 2009 21:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Beetje doorgeschoten emancipatie daar?
Gelukkig niet want dat zou incest zijn.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:59 schreef Tegan het volgende:
Nee het is heel grappig. Ik heb een intromama en een intropapa, wat dus toevallig beide jongens zijn. Maar als hij mij smst oid dan eindigt hij ook altijd met 'kus mama' oid, en hij noemt me altijd dochter in mailtjes enzo. Verder heb ik nu dus ook een introopa enzo, hele nieuwe familie. Heb ze al laten weten dat ik ze geen kinderen ga schenken
.
quote:Op woensdag 9 december 2009 22:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Gelukkig niet want dat zou incest zijn.
Verwend ventjequote:
Gewoon een keertje gaan is wel een goeie. Als het je leuk lijkt moet je het gewoon doen. Ongeacht hun motieven. Staat altijd leuk op je cvquote:Op woensdag 9 december 2009 21:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik uitgenodigd in een mailtje door mijn intromama (wat een jongen is) en iemand uit het bestuur van de studievereniging die ik redelijk goed ken. Dus vrij informeel. Uit dat mailtje blijkt dat ze "het over mij hadden" en "me wel geschikt vonden ervoor", ze zijn beide ook altijd aanwezig op die vergaderingen omdat intromama in de Universiteitsraad zit en die andere jongen in het bestuur. Ik weet niet of ik ze zo tegenkom, en of ik dat zomaar kan vragen. Ze zeiden dat ik maar eens naar een vergadering moest komen en dan kon kijken of het wat is. Misschien krijg ik ook wel wat meer enthausiasme over de studie als ik wat meer betrokken ben.
De gemiddelde wereldburger heeft het slechter dan ik, dus als je het zo bekijkt ben ik inderdaad verwendquote:
Dat weet ik. daarom zeg ik het ookquote:Op woensdag 9 december 2009 22:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De gemiddelde wereldburger heeft het slechter dan ik, dus als je het zo bekijkt ben ik inderdaad verwend.
Denk je dat hij een autist is of weet je dat zeker?quote:Op woensdag 9 december 2009 22:04 schreef Tegan het volgende:
ik moet in januari een presentatie doen, over twee wiskundige problemen die we nog moeten oplossen, met een medestudent/autist. Heb hem net gemaild of we morgen er samen mee gaan werken in de uren die daarvoor zijn ingedeeld, als hij niet reageert, dan ik het lekker zelf thuis morgen.
Dat zei mijn zus ookquote:Op woensdag 9 december 2009 22:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gewoon een keertje gaan is wel een goeie. Als het je leuk lijkt moet je het gewoon doen. Ongeacht hun motieven. Staat altijd leuk op je cv
Ik weet het zeker, en als ik dat niet wist dan kon ik dat wel concluderen aan de lange gesprekken die wij hebben over echt de meest nutteloze dingen onderweg naar het station ofzo, maar wel grappig, ik houd wel van mensen die niet zo standaard zijn, en al helemaal houd ik van mensen die niet van die standaard net van de middelbare school-scholiertjes zijn die altijd naar lessen komen omdat het hoort enzo/de andere medestudenten dus.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Denk je dat hij een autist is of weet je dat zeker?
Ah zo, ik dacht dat je het negatief bedoelde, maar dat is dus niet zo.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik weet het zeker, en als ik dat niet wist dan kon ik dat wel concluderen aan de lange gesprekken die wij hebben over echt de meest nutteloze dingen onderweg naar het station ofzo, maar wel grappig, ik houd wel van mensen die niet zo standaard zijn, en al helemaal houd ik van mensen die niet van die standaard net van de middelbare school-scholiertjes zijn die altijd naar lessen komen omdat het hoort enzo/de andere medestudenten dus.
Voor zover ik weet is het enkel een soort tussenpersoon tussen de student en het bestuur of de Universiteutsraad of een docent over roosters/tentamen/problemen etc. Het staat goed op je CV ofzo, en verder doen ze vrij weinig. Ze meeten ook niet zo vaak.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:08 schreef GlowMouse het volgende:
Levert het eigenlijk wat op, die studentenraad? Anders zou ik het wel weten met hun 'we dachten aan jou'
Nee hoor, ik wilde gewoon een soort situatieschets maken als in dat ik geen antwoord verwacht ofzo.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ah zo, ik dacht dat je het negatief bedoelde, maar dat is dus niet zo.
In onze wereld is het merendeel wel een beetje autistisch.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:10 schreef GlowMouse het volgende:
hij kan in ieder geval gesprekken voeren
en ik heb in totaal misschien een handvol colleges gemist
De meeste bijbaantjes op de universiteit worden goed betaald, hoe weinig werk het ook is.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is het enkel een soort tussenpersoon tussen de student en het bestuur of de Universiteutsraad of een docent over roosters/tentamen/problemen etc. Het staat goed op je CV ofzo, en verder doen ze vrij weinig. Ze meeten ook niet zo vaak.
Ik weet er eigenlijk maar te weinig over, zou het betaald zijnquote:Op woensdag 9 december 2009 22:14 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
De meeste bijbaantjes op de universiteit worden goed betaald, hoe weinig werk het ook is.
Als het een officieel orgaan van de universiteit is krijg je er vast een vergoeding voor, of wellicht langer studiefinanciering.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik weet er eigenlijk maar te weinig over, zou het betaald zijn. Lijkt me eerder van niet, gezien het ook niet eens gekozen is ofzo. Een Activiteitencommissie-lid krijgt toch ook geen salaris, enkel geld om dingen te organiseren.
Ik weet wel dat een hoop mensen uit ons bestuur geen recht hebben op stufi (omdat ze enkel bestuurswerk doen) en geen recht op de bestuursbeurs van de TU/e omdat ze hun P niet hebben.
ik was aan het zoeken wat het is!quote:
Dat zei ik.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:28 schreef GlowMouse het volgende:
Dat ziet er niet verkozen uit, en ik denk ook niet dat er een vergoeding tegenover staat.
quote:
Je bent een schat!quote:
Word je al boos aangekeken als je een link post naar een pagina waar mogelijk in de toekomst een foto verschijntquote:
Tegan die post al een tijdje mee en die is zeer consequent in het niet prijsgeven van haar identiteit en uiterlijk. Mocht ze ja zeggen dan is het voor een handige Googler een peulenschil om haar zo te vinden. Dus ja, gezien de ervaring die ik met haar heb, kan ik haar reactie voorstellen.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:38 schreef GlowMouse het volgende:
Word je al boos aangekeken als je een link post naar een pagina waar mogelijk in de toekomst een foto verschijnt
Ik weet het. Maar als je in zo'n raad gaat en hier post dat je er wellicht in gaat, is het sowieso niet zo moeilijk om na te zoeken.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tegan die post al een tijdje mee en die is zeer consequent in het niet prijsgeven van haar identiteit en uiterlijk. Mocht ze ja zeggen dan is het voor een handige Googler een peulenschil om haar zo te vinden. Dus ja, gezien de ervaring die ik met haar heb, kan ik haar reactie voorstellen.
Maar als zij het nou niet wil.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:44 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar als je in zo'n raad gaat en hier post dat je er wellicht in gaat, is het sowieso niet zo moeilijk om na te zoeken.
Ja, daar moet je trots op zijn.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:50 schreef GlowMouse het volgende:
Ik zei toch dat ik Tegan weg zou jagen
Dan beginnen we gewoon een tweede vblforum, maar dan speciaal om de anonimiteit van Tegan te waarborgen.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:50 schreef GlowMouse het volgende:
Ik zei toch dat ik Tegan weg zou jagen
Je mag dat forum niet noemen, er zijn mensen voor minder geband.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan beginnen we gewoon een tweede vblforum, maar dan speciaal om de anonimiteit van Tegan te waarborgen.
Hij heeft het natuurlijk over het VBL Forum.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je mag dat forum niet noemen, er zijn mensen voor minder geband.
en waar pics gepost mogen worden?quote:Op woensdag 9 december 2009 22:58 schreef Tegan het volgende:
Een Tegan-subforum zou wel gaaf zijn. Waar alle topics over mij gaan.
/carequote:Op woensdag 9 december 2009 22:53 schreef Plato1980 het volgende:
Je mag dat forum niet noemen, er zijn mensen voor minder geband.
Dat subforum is op sterven na dood, daar heeft Tegan dus niks aanquote:Op woensdag 9 december 2009 22:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Hij heeft het natuurlijk over het VBL Forum.
Jij bent de IT-nerd hier. Wat houd je tegen om zelf iets op te zetten?quote:Op woensdag 9 december 2009 22:58 schreef Tegan het volgende:
Een Tegan-subforum zou wel gaaf zijn. Waar alle topics over mij gaan.
het lijkt actiever dan mijn forumquote:Op woensdag 9 december 2009 23:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat subforum is op sterven na dood, daar heeft Tegan dus niks aan.
http://images.google.nl/images?sourceid=chrome&q=tegan&um=1&ie=UTF-8&sa=N&hl=nl&tab=wiquote:Op woensdag 9 december 2009 22:59 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
en waar pics gepost mogen worden?
abstract bij een paper komt altijd helemaal vooraanquote:Op woensdag 9 december 2009 23:01 schreef Tegan het volgende:
Ff iets anders. Mijn verslag moet een samenvatting hebben, is dat gebruikelijk om voor de inleiding te zetten (zo staat het in de handleiding), of ik lees fout.
Het is gebruikelijk om een managementsamenvatting voor de inleiding te zetten.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:01 schreef Tegan het volgende:
Ff iets anders. Mijn verslag moet een samenvatting hebben, is dat gebruikelijk om voor de inleiding te zetten (zo staat het in de handleiding), of ik lees fout.
Wel zelf programmeren uiteraard.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent de IT-nerd hier. Wat houd je tegen om zelf iets op te zetten?
Een user is zo sad.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent de IT-nerd hier. Wat houd je tegen om zelf iets op te zetten?
Wellicht, maar voordat 90% van de vaste users opstapte was het nog veel actiever.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:01 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
het lijkt actiever dan mijn forum
quote:Op woensdag 9 december 2009 23:02 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
abstract bij een paper komt altijd helemaal vooraan
Ah thanks, voor mij is het zo onlogisch. Maar, de docent leest dus waarschijnlijk alleen de samenvattingquote:Op woensdag 9 december 2009 23:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is gebruikelijk om een managementsamenvatting voor de inleiding te zetten.
Ik zou de andere pagina's wel voorzien van tekst, anders valt het zo op.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
[..]
Ah thanks, voor mij is het zo onlogisch. Maar, de docent leest dus waarschijnlijk alleen de samenvatting?
Twitter is geen forum.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:03 schreef Q. het volgende:
[..]
That never stopped me. En mijn forum bestaat al 7 jaar..
Link or it didn't happen.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb echt een forum! Met wel twee gebruikers!
Ik heb daar ook nog een accountquote:Op woensdag 9 december 2009 23:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb echt een forum! Met wel twee gebruikers!
http://www.stomforum.nlquote:
je mag blij zijn dat hij het nog doet, oude forumsoftware staat erom bekend gehackt te wordenquote:Op woensdag 9 december 2009 23:07 schreef Q. het volgende:
[..]
http://www.stomforum.nl
Maar de registratie doet het al jaren niet meer omdat ik gek werd van de spammers.
Ik weet het, zooi is ws zo lek als een mandje. Heb dan ook al een reserveforum klaar staan voor het geval deze een keer omvalt. Maar heb zoveel zelf veranderd aan dat ding dat ik bij een nieuwe versie daar eeuwen mee bezig zou zijn.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:10 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
je mag blij zijn dat hij het nog doet, oude forumsoftware staat erom bekend gehackt te worden
Niet actief.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:09 schreef Tegan het volgende:
Je hebt heel veel meer gebruikers dan twee.
Waren er echt kaartjes dan?quote:Op donderdag 10 december 2009 10:16 schreef Anthraxx het volgende:
De vraag is: heb je de kaartjes gewonnen?
Heyquote:Op donderdag 10 december 2009 10:03 schreef MissMSX het volgende:
Robbie Williams
Soms ben je echt zo'n enorme muts he
Nee, duhquote:Op donderdag 10 december 2009 10:16 schreef Anthraxx het volgende:
De vraag is: heb je de kaartjes gewonnen?
quote:
Dat wil niet zeggen dat er echt kaartjes werden weggegevenquote:Op donderdag 10 december 2009 10:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij trad gister op in Amsterdam.
In het Robbie-topic zitten wat mensen die wel hadden gewonnenquote:Op donderdag 10 december 2009 11:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Dat wil niet zeggen dat er echt kaartjes werden weggegeven
Dat zeggen ze ja. Jij gelooft zomaar iedere gek?quote:Op donderdag 10 december 2009 11:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In het Robbie-topic zitten wat mensen die wel hadden gewonnen.
Hebben jullie dan een nieuw bed nodigquote:Op donderdag 10 december 2009 11:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zeggen ze ja. Jij gelooft zomaar iedere gek?
Wij hebben overigens een bed gewonnen
Dat weten we pas half januari, maar ik voel gewoon dat we gewonnen hebben!!!
Nodig is een groot woord, maar ik zou het wel fijn vinden jaquote:Op donderdag 10 december 2009 11:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hebben jullie dan een nieuw bed nodig?
Met die flauwekul ben ik al jaren geleden gestopt.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:44 schreef CherryLips het volgende:
Oh verrek ik moet nog kerstkaarten schrijven
quote:Op donderdag 10 december 2009 12:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Met die flauwekul ben ik al jaren geleden gestopt.
quote:Op donderdag 10 december 2009 12:44 schreef CherryLips het volgende:
Oh verrek ik moet nog kerstkaarten schrijven
Je mag me er best eentje sturen hoor, je krijgt er alleen geen terug.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik weet alleen niet naar wie.
Er niet langs willen gaan , maar afdoen met een kaartje is toch juist ongezellig?quote:Op donderdag 10 december 2009 13:10 schreef CherryLips het volgende:
Ongezellige mensen![]()
Ik stuur er ook steeds minder hoor
Als ze in Den Haag is ook niet bij mijquote:Op donderdag 10 december 2009 13:29 schreef Pheno het volgende:
Ja, bij jou wel. Als ze in Nijmegen is bij mij niet
Een schande is het.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als ze in Den Haag is ook niet bij mij.
Ik ben in juni weer in de buurtquote:Op donderdag 10 december 2009 13:29 schreef Pheno het volgende:
Ja, bij jou wel. Als ze in Nijmegen is bij mij niet
Volgende keer gaan we wel belletje lellen bij Plaatjequote:Op donderdag 10 december 2009 13:32 schreef Anthraxx het volgende:
Ze was laatst nog in Den Haag. Met mij.
Maar ja, om nou meteen langs te komen is ook weer zowat.
Ik waarschijnlijk nietquote:Op donderdag 10 december 2009 13:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben in juni weer in de buurt
Zelfs niet bij mijquote:Op donderdag 10 december 2009 13:31 schreef Plato1980 het volgende:
Als ze in Den Haag is ook niet bij mij.
Omdat het kan. Stilstand is achteruitgang jeweetz.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:18 schreef CherryLips het volgende:
waarom hebben ze symbaloo nou weer veranderd? waarom moeten al die websites nou ineens veranderen?
Stuur mij maar eentje, ik ontvang graag kaartjes.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik weet alleen niet naar wie.
Gelukkig was ze wel bij mij. Maakt dat het weer een beetje goed?quote:
Dan was ze in ieder geval wel in de buurtquote:Op donderdag 10 december 2009 19:38 schreef AirwiN het volgende:
Gelukkig was ze wel bij mij. Maakt dat het weer een beetje goed?
quote:Op donderdag 10 december 2009 19:43 schreef nectarientje het volgende:
Dan was ze in ieder geval wel in de buurt
Wat is er mysterieus aan Betty?quote:Op donderdag 10 december 2009 19:44 schreef AirwiN het volgende:
Wat heb je weer een mysterieuze ondertitel...
quote:Op donderdag 10 december 2009 19:46 schreef nectarientje het volgende:
Wat is er mysterieus aan Betty?
Ik kan van alles verzinnen, maar het is makkelijker en effectiever om bij de bron te informeren.quote:
True.. nou ja, ik was 'knuffelfruit' zat en ik wilde wat anders en ineens was daar 'Betty'quote:Op donderdag 10 december 2009 19:57 schreef AirwiN het volgende:
Ik kan van alles verzinnen, maar het is makkelijker en effectiever om bij de bron te informeren.
ga je mee?quote:Op donderdag 10 december 2009 19:58 schreef nectarientje het volgende:
[..]
True.. nou ja, ik was 'knuffelfruit' zat en ik wilde wat anders en ineens was daar 'Betty'
2 t/m 3.. ik kom er nu niet echt achter of het nu echt twee dagen is of kijk ik met mn neus? Maar ik wil wel mee hoorquote:Op donderdag 10 december 2009 20:00 schreef MissMSX het volgende:
ga je mee?
http://wandel.nl/wandelag(...)ocht-02-januari-2010
Ik vermoed dat het een eendaagse tocht is, maar we kunnen er altijd een mailtje aan wagen natuurlijkquote:Op donderdag 10 december 2009 20:05 schreef nectarientje het volgende:
[..]
2 t/m 3.. ik kom er nu niet echt achter of het nu echt twee dagen is of kijk ik met mn neus? Maar ik wil wel mee hoor
De route is meer dan 50% onverhard, bordje verder: de route is meer dan 50% verhard
Uiteraard eten we na afloop pannekoekenquote:
10 of 15 doen dan?quote:Op donderdag 10 december 2009 20:09 schreef MissMSX het volgende:
Ik vermoed dat het een eendaagse tocht is, maar we kunnen er altijd een mailtje aan wagen natuurlijk
Ik wil zo lang het kan weer wat meer gaan wandelen. Je weet alleen dat ik niet hele lange tochten kan doen he? Zeker in het begin niet
Volgens mij waren we er beiden niet.quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Plaatje![]()
Waar was je? Of was ik er niet?
Lekker rustigquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Volgens mij waren we er beiden niet.
Het zit er voorlopig niet in afgezien van een lang weekend op de lange latten. Al ben ik wel al aan het plannen voor het najaar 2010quote:
Dat duurt nog even.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het zit er voorlopig niet in afgezien van een lang weekend op de lange latten. Al ben ik wel al aan het plannen voor het najaar 2010
Zeker maar ik heb een hoop te regelen er voor omdat ik afhankelijk ben dus vast de eerste lijntjes uitzetten.quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:18 schreef MissMSX het volgende:
Uur gewandeld, uur gefietst en ik voel me niet eens vertieft
Pizzaquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
.
Wat eten jullie vanavond? Ik heb totaal geen inspiratie. En weinig spannends in huis.
Pasta alla Antoniequote:Op vrijdag 11 december 2009 16:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
.
Wat eten jullie vanavond? Ik heb totaal geen inspiratie. En weinig spannends in huis.
Gebakken aardappeltjes, broccoli en rundervinkjes. Lekker traditioneel Hollandsche potquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
.
Ik lust geen kaasquote:
Foto!quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:52 schreef Tegan het volgende:
Ik heb trouwens hele schattige mini-kerstboompjes gekocht.
De mijne is iets van 15cm hoog, met van die fiberdraadlichtjes erin (of hoe heet dat spul waar je dan in de puntjes licht ziet zitten?).quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:56 schreef Tegan het volgende:
Deze zijn echt minimini, als in, je kan er niet eens kerstballen in doen. Vorig jaar bij de Action een gewone kleine kerstboom gekocht voor op mijn zus haar kamer. Deze kon ik niet laten liggen voor 1,29. Voor op mijn vensterbank ofzo
.
Uit eten met mijn zus, dus waarschijnlijk een lap vlees met iets van gefrituurde aardappelen erbijquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
.
Jaaaaaaaaaaaa, fotoquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:02 schreef Tegan het volgende:
Die ik had gekocht was een gewone zonder licht, maar ik weet wat je bedoelt.
Pic komt er toch aan.
Creatiefquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Uit eten met mijn zus, dus waarschijnlijk een lap vlees met iets van gefrituurde aardappelen erbij
Zo'n boompje moet ik ook nog ergens hebben liggen en nog 1 van een cm of 10 met hele kleine lampjes voor in me auto/kantoor/kantine daar ook een beetje kerst sfeer in brengenquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De mijne is iets van 15cm hoog, met van die fiberdraadlichtjes erin (of hoe heet dat spul waar je dan in de puntjes licht ziet zitten?).
Nou ja, het is een soort van eetcafé dus veel bijzonders zullen ze sowieso wel niet hebbenquote:
Ze zijn liefquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:04 schreef Tegan het volgende:
[ afbeelding ].
Owja, en mijn andere aankoop zodat de grootte een beetje duidelijk is.
Let niet op waar ik de foto heb gemaakt, ik maak altijd bewust foto's op plekken waar ons huis niet herkenbaar is.
Het is anders een zeer zeldzaam parket, dat maar op heel weinig plekken ligt.quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:04 schreef Tegan het volgende:
[Let niet op waar ik de foto heb gemaakt, ik maak altijd bewust foto's op plekken waar ons huis niet herkenbaar is.
Waarom een eetcafe en niet een 'echt' restaurant?quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, het is een soort van eetcafé dus veel bijzonders zullen ze sowieso wel niet hebben.
Omdat we arme paupers zijnquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom een eetcafe en niet een 'echt' restaurant?
Ja ja, en niemand heeft zulke lelijke deuren.quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is anders een zeer zeldzaam parket, dat maar op heel weinig plekken ligt.
En toevallig ben jij parketlegger in je vrije tijd en de enige die dit soort parket legt en nu dus zo goed als zeker weet waar T woont?quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is anders een zeer zeldzaam parket, dat maar op heel weinig plekken ligt.
Owh brrrrrrrrrrrr, ik heb daar zooooooooooooooo'n hekel aanquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ho, een kerstkaart van een collega, dat wordt dus verplicht 1 terug sturen
Er zijn zat cafe's waar het eten niet duur is en toch anders dan in een eetcafequote:
Ach, het is goed bedoeld zullen we maar zeggen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh brrrrrrrrrrrr, ik heb daar zooooooooooooooo'n hekel aan
Het is ook laminaat, voor zover ik daar kennis van heb, beneden hebben we wel parket. Oh en, als hij ze had gelegd was hij aangetrouwde familiequote:Op vrijdag 11 december 2009 17:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En toevallig ben jij parketlegger in je vrije tijd en de enige die dit soort parket legt en nu dus zo goed als zeker weet waar T woont?
Overigens is het zo te zien laminaat, dus hiermee veeg ik mijn eigen theorie alweer van tafel
quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zeldzaam kliklaminaat van de lokale bouwmarkt
Ik ben een vent dus heb ik er geen mening over maar zeldzaam is het iig nietquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
.
Ik vind het ook lelijk, maar dat zeg ik niet.
Alleen koopt die collega zo'n familiepak kerstkaarten en jij moet 1 kaart kopen. En 1 losse kaart is altijd duurder dan 1 kaart uit zo'n familiepakquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ach, het is goed bedoeld zullen we maar zeggen.![]()
En aangezien je toch met die mensen door 1 deur moet blijven kunnen morgen maar eens langs de Bruna
quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is ook laminaat, voor zover ik daar kennis van heb, beneden hebben we wel parket. Oh en, als hij ze had gelegd was hij aangetrouwde familie.
Zit je de rest van het jaar met die rommel in huisquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:15 schreef Tegan het volgende:
Koop je een familiepak voor de komende jaren.
Of je doet ditquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:14 schreef Tegan het volgende:
Owja, maar wat ga ik eten. Pasta valt af, net twee dagen gedaan om mijn tagliatelle op te krijgen.
Pizza ook.
Misschien chilli con carne, maar dan zonder vlees, ik heb alleen kip ofzo.
Inderdaad en ik noemde het geen laminaat maar parket om niet meteen alles te verraden.quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En toevallig ben jij parketlegger in je vrije tijd en de enige die dit soort parket legt en nu dus zo goed als zeker weet waar T woont?
Overigens is het zo te zien laminaat, dus hiermee veeg ik mijn eigen theorie alweer van tafel
Hoe durf je te insinueren dat ik uit Brabant komtquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou ja, hij komt wel uit dezelfde buurt natuurlijk
Het neemt plek in en met mijn huidige opruimwoede is dat niet acceptabelquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:17 schreef Tegan het volgende:
Dan stuur je er geen, krijg je er volgend jaar geen, klaar. Het is niet alsof mensen daar boos om worden ofzo.
Ik vind kaarten trouwens helemaal niet zo'n rommel geven.
Uhuhquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad en ik noemde het geen laminaat maar parket om niet meteen alles te verraden.
* MissMSX mompelt iets over rivieren en Nederbelgenquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoe durf je te insinueren dat ik uit Brabant komt!
Limburg en Brabant zijn niet met elkaar te vergelijken. Zoals Dries van Agt ooit zei zijn Limburgers aristocraten en Brabanders boerenquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
* MissMSX mompelt iets over rivieren en Nederbelgen
Dat hangt allemaal van het perspectief af vanwaaruit je er naar kijkt. Wat mij betreft is het een pot natquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Limburg en Brabant zijn niet met elkaar te vergelijken. Zoals Dries van Agt ooit zei zijn Limburgers aristocraten en Brabanders boeren.
Alleen als de rivieren uit de oevers treden anders blijven het wel aardig droog klotenquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat hangt allemaal van het perspectief af vanwaaruit je er naar kijkt. Wat mij betreft is het een pot nat
Hou nou toch eens op met die diabolische spaties steedsquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:31 schreef Thrust het volgende:
[..]
Alleen als de rivieren uit de oevers treden anders blijven het wel aardig droogkloten
Vanuit mijn perspectief gezien is het mijne het enige juiste.quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat hangt allemaal van het perspectief af vanwaaruit je er naar kijkt. Wat mij betreft is het een pot nat
Door me gebrek aan fatsoenlijke leestekens en overbodige spaties wat creatief woord gebruik creëren ik een totaal nieuwe manier van schrijven & lezenquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hou nou toch eens op met die diabolische spaties steeds
* MissMSX aait Plaat over de bolquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Vanuit mijn perspectief gezien is het mijne het enige juiste.
Ik snap echt geen zak van wat je nu zegtquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:40 schreef Thrust het volgende:
[..]
Door me gebrek aan fatsoenlijke leestekens en overbodige spaties wat creatief woord gebruik creëren ik een totaal nieuwe manier van schrijven & lezen
Mijn excuses voor het ongemak
Er gaat niks boven een goede pot nat zeg ik altijd maar!quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mijn grammatica/spelling zijn niet wat het hoort te zijn, ben ook maar een mensquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik snap echt geen zak van wat je nu zegt
En ik ben ook maar een mens in dat ik het echt niet begrijpquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:48 schreef Thrust het volgende:
[..]
Mijn grammatica/spelling zijn niet wat het hoort te zijn, ben ook maar een mens
Je had het over diabolische spaties? wat doe ik dan verkeerdquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En ik ben ook maar een mens in dat ik het echt niet begrijp
Ik had het al verbeterd in mijn antwoord op deze post van jou:quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:54 schreef Thrust het volgende:
[..]
Je had het over diabolische spaties? wat doe ik dan verkeerd
Het is 'droogkloten' en niet 'droog kloten'. Wat is er toch zo eng aan lange woorden dat steeds meer mensen er zo'n diabolische spatie tussen moeten zetten?quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:31 schreef Thrust het volgende:
[..]
Alleen als de rivieren uit de oevers treden anders blijven het wel aardig droog kloten
En waarom gebruik je geen leestekens? Je weet kennelijk van jezelf dat je ze niet gebruikt, dan is het toch niet zo moeilijk om ze wel te gebruiken? Dan snappen andere mensen ten minste ook wat je bedoeltquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:40 schreef Thrust het volgende:
[..]
Door me gebrek aan fatsoenlijke leestekens en overbodige spaties wat creatief woord gebruik creëren ik een totaal nieuwe manier van schrijven & lezen
Mijn excuses voor het ongemak
Maar gelukkig heeft Fok! niet van die rode dingetjes als je typt, dus laat je de leestekens en typfouten hier maar achterwege?quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:04 schreef Thrust het volgende:
Ik ben vrij lui als het op leestekens aankomt maar irriteer me dan weer wel aan die rooie dingetjes als ik een woord verkeerd typ, dat ik dan vervolgens wel weer verbeter![]()
Ben een beetje vreemd
Dit is wel goed?quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar gelukkig heeft Fok! niet van die rode dingetjes als je typt, dus laat je de leestekens en typfouten hier maar achterwege?
En je ergert je aan die rode dingetjes. Irriteren is geen wederkerend werkwoord![]()
Gelukkigquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Overigens gebruik ik firefox en dat heeft wel degelijk van die rooie (hihi, ik zei rooie) dingetjes.
Ik zeik inderdaad regelmatig over taalfouten, maar vaak zat ook niet. Maar als een zin gewoonweg echt niet te begrijpen is, omdat het met geen mogelijkheid meer op Nederlands lijkt dan houdt het voor mij opquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dit is wel goed?
"MissMSX, ik erger me aan je taalnazisme, het irriteert me mateloos!".
Graag verbeteren indien fout
Ik zit je maar te plagenquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zeik inderdaad regelmatig over taalfouten, maar vaak zat ook niet. Maar als een zin gewoonweg echt niet te begrijpen is, omdat het met geen mogelijkheid meer op Nederlands lijkt dan houdt het voor mij op
Ach, ik ben soms ook wel echt een taalnazi, maar kan me er dan soms ook echt aan irriteren ergeren. Die diabolische spaties bijvoorbeeld zijn me een doorn in het oog. Waarom bijvoorbeeld 'telefoon boek' schrijven als het gewoon 'telefoonboek' is? Zo leer je het toch helemaal niet op school? Of ben ik gewoon ouderwetsch?quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zit je maar te plagenOverigens is mijn taalgebruik ook echt de diepte in gegleden sinds de middelbare school
Ja, dat dus. Wat is er mis met die prachtige, eindeloze Nederlandsche woorden?quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:24 schreef Tegan het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Engelse_ziekte_%28taal%29
quote:lange afstandsloper = iemand die afstanden loopt en lang is
langeafstandsloper = iemand die lange afstanden loopt
hoge snelheidstrein = snelheidstrein die hoog is
hogesnelheidstrein = trein die hoge snelheden behaalt
zeventien jarigen = 17 personen die jarig zijn
zeventienjarigen = personen die 17 jaar oud zijn
rij huizen = een rij van huizen
rijhuizen = huizen die in een rij staan
En nu moet ik eigenlijk weer gaan zeiksnorren, maar ik doe het niet, want deze zin is in ieder geval begrijpelijk, dus je krijgt mijn complimentenquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:26 schreef Thrust het volgende:
MissMSX, met de manier waar op je verbeterd, heb ik er geen probleem mee vind het wel prettig zo nu en dan een leer momentje
Ja precies. Je zegt echt compleet iets anders dan je bedoelt als je die diabolische spatie overal en nergens tussengooitquote:
MissMSX, met de manier waarop je verbeterd,t heb ik er geen probleem mee. Ik vind het wel prettig, zo nu en dan een leermomentje.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:26 schreef Thrust het volgende:
MissMSX, met de manier waar op je verbeterd, heb ik er geen probleem mee vind het wel prettig zo nu en dan een leer momentje
Dat zijn dure momenten jaquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:32 schreef Tegan het volgende:
Een momentje van leer.
Verder mag ik niets zeggen, want ik maak zoveel fouten. Vooral dat ik overal en nergens komma's zet.
Hij zei 'zo nu en dan'.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
MissMSX, met de manier waarop je verbeterd,t heb ik er geen probleem mee. Ik vind het wel prettig, zo nu en dan een leermomentje.
Dat is een rekbaar begripquote:
http://www.dutchfoodshop.nl/images/lange%20vingers.jpg lekker bij de koffiequote:Op vrijdag 11 december 2009 18:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is een rekbaar begrip
En * MissMSX mompelt iets over een vinger en een hand
Ik associeerde het met het verlies van vingers dat een aantal mensen over een paar weken weer gaat overkomenquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:55 schreef Thrust het volgende:
[..]
http://www.dutchfoodshop.nl/images/lange%20vingers.jpg lekker bij de koffie
Schilder meisjequote:
te cheesyquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:00 schreef Thrust het volgende:
Schilder meisjeword gelijk een stuk gezelliger
Wat heb kaas er nou mee te maken? Ga je tostie's maken?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |