cheesy postsquote:
Eigenlijk ben ik uitgenodigd in een mailtje door mijn intromama (wat een jongen is) en iemand uit het bestuur van de studievereniging die ik redelijk goed ken. Dus vrij informeel. Uit dat mailtje blijkt dat ze "het over mij hadden" en "me wel geschikt vonden ervoor", ze zijn beide ook altijd aanwezig op die vergaderingen omdat intromama in de Universiteitsraad zit en die andere jongen in het bestuur. Ik weet niet of ik ze zo tegenkom, en of ik dat zomaar kan vragen. Ze zeiden dat ik maar eens naar een vergadering moest komen en dan kon kijken of het wat is. Misschien krijg ik ook wel wat meer enthausiasme over de studie als ik wat meer betrokken ben.quote:
Beetje doorgeschoten emancipatie daarquote:
Katwijk aan Zeequote:Op woensdag 9 december 2009 21:56 schreef Plato1980 het volgende:
Waar zou ik in maart eens op vakantie gaan?
Helemaal leuk als je weet dat een mamasan een hoerenmadam is in het Japansquote:Op woensdag 9 december 2009 21:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Beetje doorgeschoten emancipatie daar?
Gelukkig niet want dat zou incest zijn.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:59 schreef Tegan het volgende:
Nee het is heel grappig. Ik heb een intromama en een intropapa, wat dus toevallig beide jongens zijn. Maar als hij mij smst oid dan eindigt hij ook altijd met 'kus mama' oid, en hij noemt me altijd dochter in mailtjes enzo. Verder heb ik nu dus ook een introopa enzo, hele nieuwe familie. Heb ze al laten weten dat ik ze geen kinderen ga schenken
.
quote:Op woensdag 9 december 2009 22:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Gelukkig niet want dat zou incest zijn.
Verwend ventjequote:
Gewoon een keertje gaan is wel een goeie. Als het je leuk lijkt moet je het gewoon doen. Ongeacht hun motieven. Staat altijd leuk op je cvquote:Op woensdag 9 december 2009 21:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik uitgenodigd in een mailtje door mijn intromama (wat een jongen is) en iemand uit het bestuur van de studievereniging die ik redelijk goed ken. Dus vrij informeel. Uit dat mailtje blijkt dat ze "het over mij hadden" en "me wel geschikt vonden ervoor", ze zijn beide ook altijd aanwezig op die vergaderingen omdat intromama in de Universiteitsraad zit en die andere jongen in het bestuur. Ik weet niet of ik ze zo tegenkom, en of ik dat zomaar kan vragen. Ze zeiden dat ik maar eens naar een vergadering moest komen en dan kon kijken of het wat is. Misschien krijg ik ook wel wat meer enthausiasme over de studie als ik wat meer betrokken ben.
De gemiddelde wereldburger heeft het slechter dan ik, dus als je het zo bekijkt ben ik inderdaad verwendquote:
Dat weet ik. daarom zeg ik het ookquote:Op woensdag 9 december 2009 22:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De gemiddelde wereldburger heeft het slechter dan ik, dus als je het zo bekijkt ben ik inderdaad verwend.
Denk je dat hij een autist is of weet je dat zeker?quote:Op woensdag 9 december 2009 22:04 schreef Tegan het volgende:
ik moet in januari een presentatie doen, over twee wiskundige problemen die we nog moeten oplossen, met een medestudent/autist. Heb hem net gemaild of we morgen er samen mee gaan werken in de uren die daarvoor zijn ingedeeld, als hij niet reageert, dan ik het lekker zelf thuis morgen.
Dat zei mijn zus ookquote:Op woensdag 9 december 2009 22:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gewoon een keertje gaan is wel een goeie. Als het je leuk lijkt moet je het gewoon doen. Ongeacht hun motieven. Staat altijd leuk op je cv
Ik weet het zeker, en als ik dat niet wist dan kon ik dat wel concluderen aan de lange gesprekken die wij hebben over echt de meest nutteloze dingen onderweg naar het station ofzo, maar wel grappig, ik houd wel van mensen die niet zo standaard zijn, en al helemaal houd ik van mensen die niet van die standaard net van de middelbare school-scholiertjes zijn die altijd naar lessen komen omdat het hoort enzo/de andere medestudenten dus.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Denk je dat hij een autist is of weet je dat zeker?
Ah zo, ik dacht dat je het negatief bedoelde, maar dat is dus niet zo.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik weet het zeker, en als ik dat niet wist dan kon ik dat wel concluderen aan de lange gesprekken die wij hebben over echt de meest nutteloze dingen onderweg naar het station ofzo, maar wel grappig, ik houd wel van mensen die niet zo standaard zijn, en al helemaal houd ik van mensen die niet van die standaard net van de middelbare school-scholiertjes zijn die altijd naar lessen komen omdat het hoort enzo/de andere medestudenten dus.
Voor zover ik weet is het enkel een soort tussenpersoon tussen de student en het bestuur of de Universiteutsraad of een docent over roosters/tentamen/problemen etc. Het staat goed op je CV ofzo, en verder doen ze vrij weinig. Ze meeten ook niet zo vaak.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:08 schreef GlowMouse het volgende:
Levert het eigenlijk wat op, die studentenraad? Anders zou ik het wel weten met hun 'we dachten aan jou'
Nee hoor, ik wilde gewoon een soort situatieschets maken als in dat ik geen antwoord verwacht ofzo.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ah zo, ik dacht dat je het negatief bedoelde, maar dat is dus niet zo.
In onze wereld is het merendeel wel een beetje autistisch.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:10 schreef GlowMouse het volgende:
hij kan in ieder geval gesprekken voeren
en ik heb in totaal misschien een handvol colleges gemist
De meeste bijbaantjes op de universiteit worden goed betaald, hoe weinig werk het ook is.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is het enkel een soort tussenpersoon tussen de student en het bestuur of de Universiteutsraad of een docent over roosters/tentamen/problemen etc. Het staat goed op je CV ofzo, en verder doen ze vrij weinig. Ze meeten ook niet zo vaak.
Ik weet er eigenlijk maar te weinig over, zou het betaald zijnquote:Op woensdag 9 december 2009 22:14 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
De meeste bijbaantjes op de universiteit worden goed betaald, hoe weinig werk het ook is.
Als het een officieel orgaan van de universiteit is krijg je er vast een vergoeding voor, of wellicht langer studiefinanciering.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik weet er eigenlijk maar te weinig over, zou het betaald zijn. Lijkt me eerder van niet, gezien het ook niet eens gekozen is ofzo. Een Activiteitencommissie-lid krijgt toch ook geen salaris, enkel geld om dingen te organiseren.
Ik weet wel dat een hoop mensen uit ons bestuur geen recht hebben op stufi (omdat ze enkel bestuurswerk doen) en geen recht op de bestuursbeurs van de TU/e omdat ze hun P niet hebben.
ik was aan het zoeken wat het is!quote:
Dat zei ik.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:28 schreef GlowMouse het volgende:
Dat ziet er niet verkozen uit, en ik denk ook niet dat er een vergoeding tegenover staat.
quote:
Je bent een schat!quote:
Word je al boos aangekeken als je een link post naar een pagina waar mogelijk in de toekomst een foto verschijntquote:
Tegan die post al een tijdje mee en die is zeer consequent in het niet prijsgeven van haar identiteit en uiterlijk. Mocht ze ja zeggen dan is het voor een handige Googler een peulenschil om haar zo te vinden. Dus ja, gezien de ervaring die ik met haar heb, kan ik haar reactie voorstellen.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:38 schreef GlowMouse het volgende:
Word je al boos aangekeken als je een link post naar een pagina waar mogelijk in de toekomst een foto verschijnt
Ik weet het. Maar als je in zo'n raad gaat en hier post dat je er wellicht in gaat, is het sowieso niet zo moeilijk om na te zoeken.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tegan die post al een tijdje mee en die is zeer consequent in het niet prijsgeven van haar identiteit en uiterlijk. Mocht ze ja zeggen dan is het voor een handige Googler een peulenschil om haar zo te vinden. Dus ja, gezien de ervaring die ik met haar heb, kan ik haar reactie voorstellen.
Maar als zij het nou niet wil.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:44 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar als je in zo'n raad gaat en hier post dat je er wellicht in gaat, is het sowieso niet zo moeilijk om na te zoeken.
Ja, daar moet je trots op zijn.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:50 schreef GlowMouse het volgende:
Ik zei toch dat ik Tegan weg zou jagen
Dan beginnen we gewoon een tweede vblforum, maar dan speciaal om de anonimiteit van Tegan te waarborgen.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:50 schreef GlowMouse het volgende:
Ik zei toch dat ik Tegan weg zou jagen
Je mag dat forum niet noemen, er zijn mensen voor minder geband.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan beginnen we gewoon een tweede vblforum, maar dan speciaal om de anonimiteit van Tegan te waarborgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |