Heyquote:
Rivellaquote:
Beetje een bagger woordquote:
Stelletje ondankbare ze eten maar wat de pot schaft, jij je best doen en dan alleen maar commentaar krijgenquote:Op woensdag 9 december 2009 21:08 schreef nectarientje het volgende:
verdorie, ik probeer een kerstdiner in elkaar te zetten voor moeilijke eters. Lees: boeren die echt niet eten wat ze niet kennenEn ik heb nu echt al wel een aantal lekkere dingen bedacht maar ik kan ook nu al het commentaar erop invullen..
Welke relatie heb jij met die boerenquote:Op woensdag 9 december 2009 21:08 schreef nectarientje het volgende:
verdorie, ik probeer een kerstdiner in elkaar te zetten voor moeilijke eters. Lees: boeren die echt niet eten wat ze niet kennenEn ik heb nu echt al wel een aantal lekkere dingen bedacht maar ik kan ook nu al het commentaar erop invullen..
Ik ben de dochter en de grote zusquote:Op woensdag 9 december 2009 21:11 schreef Plato1980 het volgende:
Welke relatie heb jij met die boeren?
Wat dacht je van oerhollandse tapas? Boerenkoolpasteitjes met een stukje rookworst. Hutspottaartjes met een kuiltje jus. Gehaktballetjes met satesaus. Zuurkool met spek à la nectarientje. Etc.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:08 schreef nectarientje het volgende:
mja, ik vraag denk ik ook wel om problemen met 'wildbiefstukjes met cranberry-portsaus' enzo he?quote:Op woensdag 9 december 2009 21:14 schreef AirwiN het volgende:
Wat dacht je van oerhollandse tapas? Boerenkoolpasteitjes met een stukje rookworst. Hutspottaartjes met een kuiltje jus. Gehaktballetjes met satesaus. Zuurkool met spek à la nectarientje. Etc.
Dan moeten ze niet zeurenquote:Op woensdag 9 december 2009 21:12 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik ben de dochter en de grote zus
Wat lief naiefquote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 21:16 schreef Plato1980 het volgende:
Maak anders gewoon boerenkool met worst, met vanillevla, liefst van hetzelfde bord te eten, toe.
Ik zei dat ze het niet moeten doen, niet dat ze het niet doenquote:
Ik vind het onderdeel uitmaken van de culinaire opvoeding die je als kind hoort te doen bij je ouders. Hen dingen voorschotelen waarvan ze achteraf zeggen: dat eten wij normaal nooit, maar het was heerlijk.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:15 schreef nectarientje het volgende:
mja, ik vraag denk ik ook wel om problemen met 'wildbiefstukjes met cranberry-portsaus' enzo he?
Als het half zo lekker smaakt als het klinkt hebben ze niks te klagenquote:Op woensdag 9 december 2009 21:15 schreef nectarientje het volgende:
[..]
mja, ik vraag denk ik ook wel om problemen met 'wildbiefstukjes met cranberry-portsaus' enzo he?
Dat is op bepaalde delen van het platteland heel normaal hoorquote:
Mja. Gaat nog niet super maarja. Ben wel gevraagd voor de studentenraadquote:Op woensdag 9 december 2009 20:29 schreef Thrust het volgende:
[..]
Heyhoe is het nu gegaan met je studie? ben je nu minder gaan studeren?
Als je gevraagd wordt om lid te worden van een ondernemingsraad moet je hard wegrennen, een studentenraad is misschien iets beter te doen.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja. Gaat nog niet super maarja. Ben wel gevraagd voor de studentenraad.
Zo ook bij mijn oudersquote:Op woensdag 9 december 2009 21:18 schreef Plato1980 het volgende:
Dat is op bepaalde delen van het platteland heel normaal hoor.
Het is niet echt vies ofzo, maar meer voor mensen die niet meer dan een bord per persoon kunnen betalen ofzo.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is nou ook weer niet zo bij mijn ouders. Het is gewoonte.. Geen idee waarom. Inmiddels gebruiken ze wel schaaltjes hoor, maar als klein Liesje at ik rustig van hetzelfde bord.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:20 schreef Tegan het volgende:
Het is niet echt vies ofzo, maar meer voor mensen die niet meer dan een bord per persoon kunnen betalen ofzo.
Beetje bij beetjequote:Op woensdag 9 december 2009 21:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja. Gaat nog niet super maarja. Ben wel gevraagd voor de studentenraad.
Het klinkt ook wel als iets voor jouw geboorteregio.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:18 schreef Plato1980 het volgende:
Als klein T'tje mocht echt niets op mijn bord elkaar aanraken, dus no way dat ik het toetje ook in dat bord zou eten. Nu ben ik niet meer zo moeilijk, maar ik zou het alleen doen als ik lui ben. Sowieso eet ik zeer zelden toetjes na het eten.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:22 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dat is nou ook weer niet zo bij mijn ouders. Het is gewoonte.. Geen idee waarom. Inmiddels gebruiken ze wel schaaltjes hoor, maar als klein Liesje at ik rustig van hetzelfde bord.
Ik kom niet van het platteland, maar uit een zeer verstedelijkt gebiedquote:Op woensdag 9 december 2009 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het klinkt ook wel als iets voor jouw geboorteregio.
Krijg het gewoon voor elkaar om ze te vergeten tot ze overdatum zijn en ze weg gegooid kunnen wordenquote:Op woensdag 9 december 2009 21:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als klein T'tje mocht echt niets op mijn bord elkaar aanraken, dus no way dat ik het toetje ook in dat bord zou eten. Nu ben ik niet meer zo moeilijk, maar ik zou het alleen doen als ik lui ben. Sowieso eet ik zeer zelden toetjes na het eten.
Dat heb ik ook vaak ja.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:25 schreef Thrust het volgende:
[..]
Krijg het gewoon voor elkaar om ze te vergeten tot ze overdatum zijn en ze weg gegooid kunnen worden
Zelfde probleem met koek denk ik er een keer aan om een koekje mee tenemen voor bij de koffie gaan er een paar koekjes uit voor gasten.. verder eet ik het niet en hopla gaat weer 3/4 pak de vuinilsbak inquote:Op woensdag 9 december 2009 21:27 schreef Tegan het volgende:
Sowieso is het lastig op van die pakken alleen op te krijgen. In de winkel is het lekker, maar het is haast niet te doen alleen.
Yoghurt en melk eet/drink ik standaard nog wel als het paar dagen oud is.
Niets mis mee, die datums zeggen vrij weinig, je kan zo zien aan iets of het niet meer goed is. Enige wat ik echt weggooi over de datum is vlees.quote:
Ze zeiden dat ze me erg geschikt ervoor vonden en me graag erbij wilden, en dat terwijl al die commissies en actief worden in bestuurlijke functies allemaal niets is voor mij. Nu weet ik het niet, of ik het moet doen. Probeer achter hun motieven te komen, vinden ze dat echt, of zoeken ze gewoon mensen.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als je gevraagd wordt om lid te worden van een ondernemingsraad moet je hard wegrennen, een studentenraad is misschien iets beter te doen.
Tja ben net onkruidquote:Op woensdag 9 december 2009 21:43 schreef MissMSX het volgende:
Ik doelde meer op wat andere misselijkmakende posts hier
Vraag waar ze dat op baserenquote:Op woensdag 9 december 2009 21:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ze zeiden dat ze me erg geschikt ervoor vonden en me graag erbij wilden, en dat terwijl al die commissies en actief worden in bestuurlijke functies allemaal niets is voor mij. Nu weet ik het niet, of ik het moet doen. Probeer achter hun motieven te komen, vinden ze dat echt, of zoeken ze gewoon mensen.
Ik zie ze nietquote:Op woensdag 9 december 2009 21:43 schreef MissMSX het volgende:
Ik doelde meer op wat andere misselijkmakende posts hier
En het vorige deelquote:
cheesy postsquote:
Eigenlijk ben ik uitgenodigd in een mailtje door mijn intromama (wat een jongen is) en iemand uit het bestuur van de studievereniging die ik redelijk goed ken. Dus vrij informeel. Uit dat mailtje blijkt dat ze "het over mij hadden" en "me wel geschikt vonden ervoor", ze zijn beide ook altijd aanwezig op die vergaderingen omdat intromama in de Universiteitsraad zit en die andere jongen in het bestuur. Ik weet niet of ik ze zo tegenkom, en of ik dat zomaar kan vragen. Ze zeiden dat ik maar eens naar een vergadering moest komen en dan kon kijken of het wat is. Misschien krijg ik ook wel wat meer enthausiasme over de studie als ik wat meer betrokken ben.quote:
Beetje doorgeschoten emancipatie daarquote:
Katwijk aan Zeequote:Op woensdag 9 december 2009 21:56 schreef Plato1980 het volgende:
Waar zou ik in maart eens op vakantie gaan?
Helemaal leuk als je weet dat een mamasan een hoerenmadam is in het Japansquote:Op woensdag 9 december 2009 21:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Beetje doorgeschoten emancipatie daar?
Gelukkig niet want dat zou incest zijn.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:59 schreef Tegan het volgende:
Nee het is heel grappig. Ik heb een intromama en een intropapa, wat dus toevallig beide jongens zijn. Maar als hij mij smst oid dan eindigt hij ook altijd met 'kus mama' oid, en hij noemt me altijd dochter in mailtjes enzo. Verder heb ik nu dus ook een introopa enzo, hele nieuwe familie. Heb ze al laten weten dat ik ze geen kinderen ga schenken
.
quote:Op woensdag 9 december 2009 22:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Gelukkig niet want dat zou incest zijn.
Verwend ventjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |