Heyquote:
Rivellaquote:
Beetje een bagger woordquote:
Stelletje ondankbare ze eten maar wat de pot schaft, jij je best doen en dan alleen maar commentaar krijgenquote:Op woensdag 9 december 2009 21:08 schreef nectarientje het volgende:
verdorie, ik probeer een kerstdiner in elkaar te zetten voor moeilijke eters. Lees: boeren die echt niet eten wat ze niet kennenEn ik heb nu echt al wel een aantal lekkere dingen bedacht maar ik kan ook nu al het commentaar erop invullen..
Welke relatie heb jij met die boerenquote:Op woensdag 9 december 2009 21:08 schreef nectarientje het volgende:
verdorie, ik probeer een kerstdiner in elkaar te zetten voor moeilijke eters. Lees: boeren die echt niet eten wat ze niet kennenEn ik heb nu echt al wel een aantal lekkere dingen bedacht maar ik kan ook nu al het commentaar erop invullen..
Ik ben de dochter en de grote zusquote:Op woensdag 9 december 2009 21:11 schreef Plato1980 het volgende:
Welke relatie heb jij met die boeren?
Wat dacht je van oerhollandse tapas? Boerenkoolpasteitjes met een stukje rookworst. Hutspottaartjes met een kuiltje jus. Gehaktballetjes met satesaus. Zuurkool met spek à la nectarientje. Etc.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:08 schreef nectarientje het volgende:
mja, ik vraag denk ik ook wel om problemen met 'wildbiefstukjes met cranberry-portsaus' enzo he?quote:Op woensdag 9 december 2009 21:14 schreef AirwiN het volgende:
Wat dacht je van oerhollandse tapas? Boerenkoolpasteitjes met een stukje rookworst. Hutspottaartjes met een kuiltje jus. Gehaktballetjes met satesaus. Zuurkool met spek à la nectarientje. Etc.
Dan moeten ze niet zeurenquote:Op woensdag 9 december 2009 21:12 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik ben de dochter en de grote zus
Wat lief naiefquote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 21:16 schreef Plato1980 het volgende:
Maak anders gewoon boerenkool met worst, met vanillevla, liefst van hetzelfde bord te eten, toe.
Ik zei dat ze het niet moeten doen, niet dat ze het niet doenquote:
Ik vind het onderdeel uitmaken van de culinaire opvoeding die je als kind hoort te doen bij je ouders. Hen dingen voorschotelen waarvan ze achteraf zeggen: dat eten wij normaal nooit, maar het was heerlijk.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:15 schreef nectarientje het volgende:
mja, ik vraag denk ik ook wel om problemen met 'wildbiefstukjes met cranberry-portsaus' enzo he?
Als het half zo lekker smaakt als het klinkt hebben ze niks te klagenquote:Op woensdag 9 december 2009 21:15 schreef nectarientje het volgende:
[..]
mja, ik vraag denk ik ook wel om problemen met 'wildbiefstukjes met cranberry-portsaus' enzo he?
Dat is op bepaalde delen van het platteland heel normaal hoorquote:
Mja. Gaat nog niet super maarja. Ben wel gevraagd voor de studentenraadquote:Op woensdag 9 december 2009 20:29 schreef Thrust het volgende:
[..]
Heyhoe is het nu gegaan met je studie? ben je nu minder gaan studeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |