Met die flauwekul ben ik al jaren geleden gestopt.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:44 schreef CherryLips het volgende:
Oh verrek ik moet nog kerstkaarten schrijven
quote:Op donderdag 10 december 2009 12:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Met die flauwekul ben ik al jaren geleden gestopt.
quote:Op donderdag 10 december 2009 12:44 schreef CherryLips het volgende:
Oh verrek ik moet nog kerstkaarten schrijven
Je mag me er best eentje sturen hoor, je krijgt er alleen geen terug.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik weet alleen niet naar wie.
Er niet langs willen gaan , maar afdoen met een kaartje is toch juist ongezellig?quote:Op donderdag 10 december 2009 13:10 schreef CherryLips het volgende:
Ongezellige mensen![]()
Ik stuur er ook steeds minder hoor
Als ze in Den Haag is ook niet bij mijquote:Op donderdag 10 december 2009 13:29 schreef Pheno het volgende:
Ja, bij jou wel. Als ze in Nijmegen is bij mij niet
Een schande is het.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als ze in Den Haag is ook niet bij mij.
Ik ben in juni weer in de buurtquote:Op donderdag 10 december 2009 13:29 schreef Pheno het volgende:
Ja, bij jou wel. Als ze in Nijmegen is bij mij niet
Volgende keer gaan we wel belletje lellen bij Plaatjequote:Op donderdag 10 december 2009 13:32 schreef Anthraxx het volgende:
Ze was laatst nog in Den Haag. Met mij.
Maar ja, om nou meteen langs te komen is ook weer zowat.
Ik waarschijnlijk nietquote:Op donderdag 10 december 2009 13:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben in juni weer in de buurt
Zelfs niet bij mijquote:Op donderdag 10 december 2009 13:31 schreef Plato1980 het volgende:
Als ze in Den Haag is ook niet bij mij.
Omdat het kan. Stilstand is achteruitgang jeweetz.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:18 schreef CherryLips het volgende:
waarom hebben ze symbaloo nou weer veranderd? waarom moeten al die websites nou ineens veranderen?
Stuur mij maar eentje, ik ontvang graag kaartjes.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik weet alleen niet naar wie.
Gelukkig was ze wel bij mij. Maakt dat het weer een beetje goed?quote:
Dan was ze in ieder geval wel in de buurtquote:Op donderdag 10 december 2009 19:38 schreef AirwiN het volgende:
Gelukkig was ze wel bij mij. Maakt dat het weer een beetje goed?
quote:Op donderdag 10 december 2009 19:43 schreef nectarientje het volgende:
Dan was ze in ieder geval wel in de buurt
Wat is er mysterieus aan Betty?quote:Op donderdag 10 december 2009 19:44 schreef AirwiN het volgende:
Wat heb je weer een mysterieuze ondertitel...
quote:Op donderdag 10 december 2009 19:46 schreef nectarientje het volgende:
Wat is er mysterieus aan Betty?
Ik kan van alles verzinnen, maar het is makkelijker en effectiever om bij de bron te informeren.quote:
True.. nou ja, ik was 'knuffelfruit' zat en ik wilde wat anders en ineens was daar 'Betty'quote:Op donderdag 10 december 2009 19:57 schreef AirwiN het volgende:
Ik kan van alles verzinnen, maar het is makkelijker en effectiever om bij de bron te informeren.
ga je mee?quote:Op donderdag 10 december 2009 19:58 schreef nectarientje het volgende:
[..]
True.. nou ja, ik was 'knuffelfruit' zat en ik wilde wat anders en ineens was daar 'Betty'
2 t/m 3.. ik kom er nu niet echt achter of het nu echt twee dagen is of kijk ik met mn neus? Maar ik wil wel mee hoorquote:Op donderdag 10 december 2009 20:00 schreef MissMSX het volgende:
ga je mee?
http://wandel.nl/wandelag(...)ocht-02-januari-2010
Ik vermoed dat het een eendaagse tocht is, maar we kunnen er altijd een mailtje aan wagen natuurlijkquote:Op donderdag 10 december 2009 20:05 schreef nectarientje het volgende:
[..]
2 t/m 3.. ik kom er nu niet echt achter of het nu echt twee dagen is of kijk ik met mn neus? Maar ik wil wel mee hoor
De route is meer dan 50% onverhard, bordje verder: de route is meer dan 50% verhard
Uiteraard eten we na afloop pannekoekenquote:
10 of 15 doen dan?quote:Op donderdag 10 december 2009 20:09 schreef MissMSX het volgende:
Ik vermoed dat het een eendaagse tocht is, maar we kunnen er altijd een mailtje aan wagen natuurlijk
Ik wil zo lang het kan weer wat meer gaan wandelen. Je weet alleen dat ik niet hele lange tochten kan doen he? Zeker in het begin niet
Volgens mij waren we er beiden niet.quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Plaatje![]()
Waar was je? Of was ik er niet?
Lekker rustigquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Volgens mij waren we er beiden niet.
Het zit er voorlopig niet in afgezien van een lang weekend op de lange latten. Al ben ik wel al aan het plannen voor het najaar 2010quote:
Dat duurt nog even.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het zit er voorlopig niet in afgezien van een lang weekend op de lange latten. Al ben ik wel al aan het plannen voor het najaar 2010
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |