Ik kan van alles verzinnen, maar het is makkelijker en effectiever om bij de bron te informeren.quote:
True.. nou ja, ik was 'knuffelfruit' zat en ik wilde wat anders en ineens was daar 'Betty'quote:Op donderdag 10 december 2009 19:57 schreef AirwiN het volgende:
Ik kan van alles verzinnen, maar het is makkelijker en effectiever om bij de bron te informeren.
ga je mee?quote:Op donderdag 10 december 2009 19:58 schreef nectarientje het volgende:
[..]
True.. nou ja, ik was 'knuffelfruit' zat en ik wilde wat anders en ineens was daar 'Betty'
2 t/m 3.. ik kom er nu niet echt achter of het nu echt twee dagen is of kijk ik met mn neus? Maar ik wil wel mee hoorquote:Op donderdag 10 december 2009 20:00 schreef MissMSX het volgende:
ga je mee?
http://wandel.nl/wandelag(...)ocht-02-januari-2010
Ik vermoed dat het een eendaagse tocht is, maar we kunnen er altijd een mailtje aan wagen natuurlijkquote:Op donderdag 10 december 2009 20:05 schreef nectarientje het volgende:
[..]
2 t/m 3.. ik kom er nu niet echt achter of het nu echt twee dagen is of kijk ik met mn neus? Maar ik wil wel mee hoor
De route is meer dan 50% onverhard, bordje verder: de route is meer dan 50% verhard
Uiteraard eten we na afloop pannekoekenquote:
10 of 15 doen dan?quote:Op donderdag 10 december 2009 20:09 schreef MissMSX het volgende:
Ik vermoed dat het een eendaagse tocht is, maar we kunnen er altijd een mailtje aan wagen natuurlijk
Ik wil zo lang het kan weer wat meer gaan wandelen. Je weet alleen dat ik niet hele lange tochten kan doen he? Zeker in het begin niet
Volgens mij waren we er beiden niet.quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Plaatje![]()
Waar was je? Of was ik er niet?
Lekker rustigquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Volgens mij waren we er beiden niet.
Het zit er voorlopig niet in afgezien van een lang weekend op de lange latten. Al ben ik wel al aan het plannen voor het najaar 2010quote:
Dat duurt nog even.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het zit er voorlopig niet in afgezien van een lang weekend op de lange latten. Al ben ik wel al aan het plannen voor het najaar 2010
Zeker maar ik heb een hoop te regelen er voor omdat ik afhankelijk ben dus vast de eerste lijntjes uitzetten.quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:18 schreef MissMSX het volgende:
Uur gewandeld, uur gefietst en ik voel me niet eens vertieft
Pizzaquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
.
Wat eten jullie vanavond? Ik heb totaal geen inspiratie. En weinig spannends in huis.
Pasta alla Antoniequote:Op vrijdag 11 december 2009 16:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
.
Wat eten jullie vanavond? Ik heb totaal geen inspiratie. En weinig spannends in huis.
Gebakken aardappeltjes, broccoli en rundervinkjes. Lekker traditioneel Hollandsche potquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
.
Ik lust geen kaasquote:
Foto!quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:52 schreef Tegan het volgende:
Ik heb trouwens hele schattige mini-kerstboompjes gekocht.
De mijne is iets van 15cm hoog, met van die fiberdraadlichtjes erin (of hoe heet dat spul waar je dan in de puntjes licht ziet zitten?).quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:56 schreef Tegan het volgende:
Deze zijn echt minimini, als in, je kan er niet eens kerstballen in doen. Vorig jaar bij de Action een gewone kleine kerstboom gekocht voor op mijn zus haar kamer. Deze kon ik niet laten liggen voor 1,29. Voor op mijn vensterbank ofzo
.
Uit eten met mijn zus, dus waarschijnlijk een lap vlees met iets van gefrituurde aardappelen erbijquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
.
Jaaaaaaaaaaaa, fotoquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:02 schreef Tegan het volgende:
Die ik had gekocht was een gewone zonder licht, maar ik weet wat je bedoelt.
Pic komt er toch aan.
Creatiefquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Uit eten met mijn zus, dus waarschijnlijk een lap vlees met iets van gefrituurde aardappelen erbij
Zo'n boompje moet ik ook nog ergens hebben liggen en nog 1 van een cm of 10 met hele kleine lampjes voor in me auto/kantoor/kantine daar ook een beetje kerst sfeer in brengenquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De mijne is iets van 15cm hoog, met van die fiberdraadlichtjes erin (of hoe heet dat spul waar je dan in de puntjes licht ziet zitten?).
Nou ja, het is een soort van eetcafé dus veel bijzonders zullen ze sowieso wel niet hebbenquote:
Ze zijn liefquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:04 schreef Tegan het volgende:
[ afbeelding ].
Owja, en mijn andere aankoop zodat de grootte een beetje duidelijk is.
Let niet op waar ik de foto heb gemaakt, ik maak altijd bewust foto's op plekken waar ons huis niet herkenbaar is.
Het is anders een zeer zeldzaam parket, dat maar op heel weinig plekken ligt.quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:04 schreef Tegan het volgende:
[Let niet op waar ik de foto heb gemaakt, ik maak altijd bewust foto's op plekken waar ons huis niet herkenbaar is.
Waarom een eetcafe en niet een 'echt' restaurant?quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, het is een soort van eetcafé dus veel bijzonders zullen ze sowieso wel niet hebben.
Omdat we arme paupers zijnquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom een eetcafe en niet een 'echt' restaurant?
Ja ja, en niemand heeft zulke lelijke deuren.quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is anders een zeer zeldzaam parket, dat maar op heel weinig plekken ligt.
En toevallig ben jij parketlegger in je vrije tijd en de enige die dit soort parket legt en nu dus zo goed als zeker weet waar T woont?quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is anders een zeer zeldzaam parket, dat maar op heel weinig plekken ligt.
Owh brrrrrrrrrrrr, ik heb daar zooooooooooooooo'n hekel aanquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ho, een kerstkaart van een collega, dat wordt dus verplicht 1 terug sturen
Er zijn zat cafe's waar het eten niet duur is en toch anders dan in een eetcafequote:
Ach, het is goed bedoeld zullen we maar zeggen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh brrrrrrrrrrrr, ik heb daar zooooooooooooooo'n hekel aan
Het is ook laminaat, voor zover ik daar kennis van heb, beneden hebben we wel parket. Oh en, als hij ze had gelegd was hij aangetrouwde familiequote:Op vrijdag 11 december 2009 17:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En toevallig ben jij parketlegger in je vrije tijd en de enige die dit soort parket legt en nu dus zo goed als zeker weet waar T woont?
Overigens is het zo te zien laminaat, dus hiermee veeg ik mijn eigen theorie alweer van tafel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |